Ik vind....
+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 11 van 21
Pagina 11 van 21 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21
Re: Ik vind....
Storm schreef:Maple, doel je op mij? Want mijn insteek van dit topic was echt niet om zo'n discussie op te wekken.
Nee, ik denk dat ze op mij doelt.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik heb me best vermaakt met dit topic
Ik vind dat je vaak zinvolle dingen post guattari, maar ik vind het wel opvallend dat je eerst een topic opent met daarin de vraag hoe mensen het voor elkaar krijgen om de hele dag in het dagcafe te zitten en vervolgens hier een discussie voert over wat er daar allemaal wel niet gebeurt. Waarom houdt dat topic je zo bezig?
Het gaat mij meer om de ontkenning van groepsvorming/kliekjes op dit forum. Een substantieel deel vd forummers voelt zich daardoor aangevallen, terwijl het wat mij betreft helemaal geen negatieve bijklank heeft.
Reva: klopt, op het oude forum heette ik Ukkie1, nadat ik niet meer in kon loggen met mijn andere forumnaam. Maar ik geloof wel dat dat iets anders is dan mezelf Uk hebben genoemd (die was wel stukken leuker geweest achteraf gezien) en dat ik vervolgens door een paar forummers telkens wordt verkleind, dat vind ik slijmerig overkomen.
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik vind je topics een beetje apart de laatste tijd. Niet lullig bedoelt hoor maar waar maak je je zo druk om:
-Wat mensen aanhebben qua kleding
-Wat mensen de hele dag doen in het dagcafe
-Nu dit topic..
Ook niet lullig bedoelt (wat een dooddoener is dat hè), maar ik post liever iets gevarieerder dan om de zoveel weken/maanden een topic over een liefde die het echt voor je is, maar toch weer niet. Vind ik ook apart.
Gast- Gast
Guattari schreef:Yasmin schreef:Ik vind je topics een beetje apart de laatste tijd. Niet lullig bedoelt hoor maar waar maak je je zo druk om:
-Nu dit topic..
Ook niet lullig bedoelt (wat een dooddoener is dat hè), maar ik post liever iets gevarieerder dan om de zoveel weken/maanden een topic over een liefde die het echt voor je is, maar toch weer niet. Vind ik ook apart.
Bazinga
Gast- Gast
Hoe je zo lieflijk iemand een dikke steek kan geven, best interessant om te zien eigenlijkGuattari schreef:Yasmin schreef:Ik vind je topics een beetje apart de laatste tijd. Niet lullig bedoelt hoor maar waar maak je je zo druk om:
-Nu dit topic..
Gast- Gast
Ik ben zeer benieuwd naar die topics danGuattari schreef:Yasmin schreef:Ik vind je topics een beetje apart de laatste tijd. Niet lullig bedoelt hoor maar waar maak je je zo druk om:
-Nu dit topic..
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik ben zeer benieuwd naar die topics danGuattari schreef:Yasmin schreef:Ik vind je topics een beetje apart de laatste tijd. Niet lullig bedoelt hoor maar waar maak je je zo druk om:
-Nu dit topic..
Dude Volgens mij zijn de kenmerken van Yasmin hier op 't forum; uit elk land een ware liefde, waarvan de THT 3 maanden is. Daarna is een ander land aan de buurt.
Gast- Gast
Er wordt door sommige mensen wel gedaan alsof CKC ik weet niet wat voor onrecht is aangedaan. Iemand vroeg uit belangstelling hoe het met haar ging en typen gaf iemand anders daar - misschien wat onnadenkend maar zeker niet met kwade bedoelingen - antwoord op. Had ze misschien niet moeten doen, maar er wordt wel hel veel ophef over gemaakt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Er wordt door sommige mensen wel gedaan alsof CKC ik weet niet wat voor onrecht is aangedaan. Iemand vroeg uit belangstelling hoe het met haar ging en typen gaf iemand anders daar - misschien wat onnadenkend maar zeker niet met kwade bedoelingen - antwoord op. Had ze misschien niet moeten doen, maar er wordt wel hel veel ophef over gemaakt.
Verkeerd topic?
Gast- Gast
Ik heb geen idee waar je dat vandaan hebt, maar het zal wel :STrisha schreef:Yasmin schreef:Ik ben zeer benieuwd naar die topics danGuattari schreef:Yasmin schreef:Ik vind je topics een beetje apart de laatste tijd. Niet lullig bedoelt hoor maar waar maak je je zo druk om:
-Nu dit topic..
Dude Volgens mij zijn de kenmerken van Yasmin hier op 't forum; uit elk land een ware liefde, waarvan de THT 3 maanden is. Daarna is een ander land aan de buurt.
Gast- Gast
Is het ook serieus nodig om elke dag een 'goeiemorgen deze ...dag' te openen?
Trouwens 99% van de topics hier zijn suikerzoet en voor brave meisjes.
Dawn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10
Dawn schreef:Is het ook serieus nodig om elke dag een 'goeiemorgen deze ...dag' te openen?
Wel ja, laten we alle topics even ter discussie stellen...
Is er überhaupt wel een topic waarbij het 'nodig' is om het te openen? Als je zo door gaat blijft er niets meer over
Serieus.. daar is het toch een forum voor
Moet alles nuttig en zinvol zijn ?!?!?!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik merk het aan mezelf ook dat ik vel meer buiten bezig ben als dat ik achter de computer zit!
Maar het is wel saaai!
Maar het is wel saaai!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Dawn schreef:Is het ook serieus nodig om elke dag een 'goeiemorgen deze ...dag' te openen?
Wat voor topics verwacht je dan hier?
En alles hoeft toch niet zinnig te zijn, het is toch ook leuk om te lezen wat iedereen gaat doen..vind ik wel in ieder geval
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Sjaantje, jij vroeg waarom ik steeds nieuwe klets topics leuker vond en anders ervaarde dan het dagcafe topic. Sorry kan even niet quoten dus dan maar zo.
Maar ik denk dat dat komt omdat er bij een kletstopic vroeger naar mijn idee veel gevarieerder gereageerd werd. Veel meer verschillende mensen kwamen even wat melden, en daardoor was geen een kletstopic hetzelfde. Tenminste dat is mijn gevoel. Bij het dagcafe aan de andere kant kletsen over t algemeen best wel steeds dezelfde mensen. Zonder het woord groepje te noemen, is het bijna altijd wel hetzelfde aantal mensen, die wel weer komen en gaan, maar het zijn wel steeds dezelfde. En het feit dat er dan gezegd wordt dat er ook wel anderen mee komen praten, zegt mij al eigenlijk genoeg. Ze komen MEEpraten, met de anderen die er vaak heel erg veel zitten.
En zonder dat het dan negatief bedoelt is, maar hoe kan je dan nog niet erkennen dat het een groepje is?!
Voor mijn gevoel waren de kletstopics vroeger dus wat opener, omdat het minder vaak dezelfde mensen waren, maar gevarieerder publiek. Neemt niet weg dat dat niet chaotisch was, elke keer een nieuw topic, maar daar heb ik geloof ik nooit zo'n last van gehad.
Maar ik denk dat dat komt omdat er bij een kletstopic vroeger naar mijn idee veel gevarieerder gereageerd werd. Veel meer verschillende mensen kwamen even wat melden, en daardoor was geen een kletstopic hetzelfde. Tenminste dat is mijn gevoel. Bij het dagcafe aan de andere kant kletsen over t algemeen best wel steeds dezelfde mensen. Zonder het woord groepje te noemen, is het bijna altijd wel hetzelfde aantal mensen, die wel weer komen en gaan, maar het zijn wel steeds dezelfde. En het feit dat er dan gezegd wordt dat er ook wel anderen mee komen praten, zegt mij al eigenlijk genoeg. Ze komen MEEpraten, met de anderen die er vaak heel erg veel zitten.
En zonder dat het dan negatief bedoelt is, maar hoe kan je dan nog niet erkennen dat het een groepje is?!
Voor mijn gevoel waren de kletstopics vroeger dus wat opener, omdat het minder vaak dezelfde mensen waren, maar gevarieerder publiek. Neemt niet weg dat dat niet chaotisch was, elke keer een nieuw topic, maar daar heb ik geloof ik nooit zo'n last van gehad.
Gast- Gast
Guttegut, wat ben jij een zeikdoos. Ik kan me werkelijk nog geen positieve reactie van jou heugen. Als je het allemaal zo suikerzoet vindt en voor brave meisjes (waarvan jij er kennelijk geen bent) vraag ik me af wat je op dit suikerzoete forum tussen alle brave meisjes doet.
Laatst aangepast door Alex op do 21 apr 2011 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Dawn schreef:Is het ook serieus nodig om elke dag een 'goeiemorgen deze ...dag' te openen?
Guttegut, wat ben jij een zeikdoos. Ik kan me werkelijk nog geen positieve reactie van jou heugen. Als je het allemaal zo suikerzoet vindt en voor brave meisjes (waarvan jij er kennelijk geen bent) vraag ik me af wat je op dit suikerzoete topic tussen alle brave meisjes doet.
@ Lex, weet je al iets over vanmiddag??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het probleem voor mij met het kletstopic is dat het tempo veel te hoog ligt. Ik forum vaak even tussendoor tijdens mijn werk en kan het gewoon niet bij houden, dan moet ik eerst tig pagina's terug lezen om te snappen waar het over gaat en als ik daar klaar mee ben zijn er al weer tig pagina's bij geschreven en zoveel tijd heb ik simpelweg niet.
Maar doordat een heleboel dingen in het dagtopic worden besproken en niet meer in een apart topic vind ik het forum wel een stuk minder saai, vroeger pikte ik interresante titels eruit, nu zijn er vaak genoeg helemaal geen nieuwe topics bij gekomen.
Verder mis ik Lilith, wel een beetje, die wist de boel altijd wel even op scherp te zetten en andere vaste forummers zoals Doedel en CKC.
De topics van CBL vind ik meestal heel vermakelijk, die open ik eigenlijk altijd, het geeft altijd een verrassende wending!
Maar doordat een heleboel dingen in het dagtopic worden besproken en niet meer in een apart topic vind ik het forum wel een stuk minder saai, vroeger pikte ik interresante titels eruit, nu zijn er vaak genoeg helemaal geen nieuwe topics bij gekomen.
Verder mis ik Lilith, wel een beetje, die wist de boel altijd wel even op scherp te zetten en andere vaste forummers zoals Doedel en CKC.
De topics van CBL vind ik meestal heel vermakelijk, die open ik eigenlijk altijd, het geeft altijd een verrassende wending!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Aaaa, jammer dat ik gisteravond nuttige dingen te doen had. Maar toch fijn dat Storm heeft wat ze wilde . Thumbs up voor Dawn; die probeert er nog iets van te maken voor de forummers die gisteravond ook wel mee hadden willen doen (TGR, waar zit je?).
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal! Waarom zijn jullie niet buiten? Wat doen jullie vandaag en wat moeten jullie allemaal nog doen?
Groetjes,
TGR
Groetjes,
TGR
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Als rasechte Nederlander heb ik natuurlijk altijd wat over het weer te klagen en ik vind het te warm om buiten te zitten. Ik ga vanmiddag met een vriendin de stad, lekker een ijsje eten en op het terras zitten (in de schaduw!).
Laatst aangepast door Twellie op do 21 apr 2011 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
zit je niet in het verkeerde topic tgr? Maare ik moet werken tot 18u en daarna nog ff plantjes halen voor in de tuin en dan vanavond verder niks.
En jij?
En jij?
Gast- Gast
Alex schreef:Dawn schreef:Is het ook serieus nodig om elke dag een 'goeiemorgen deze ...dag' te openen?
Guttegut, wat ben jij een zeikdoos. Ik kan me werkelijk nog geen positieve reactie van jou heugen. Als je het allemaal zo suikerzoet vindt en voor brave meisjes (waarvan jij er kennelijk geen bent) vraag ik me af wat je op dit suikerzoete forum tussen alle brave meisjes doet.
Blijf dan weg of zo!
Gast- Gast
TGR schreef:Goedemiddag allemaal! Waarom zijn jullie niet buiten? Wat doen jullie vandaag en wat moeten jullie allemaal nog doen?
Groetjes,
TGR
Hihi! Ga jij niet genieten van het zonnetje bij jou aan het strand?
Gast- Gast
Pagina 11 van 21 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21
Pagina 11 van 21
Permissies van dit forum: