Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
[i][b]*Lookie* schreef:@Mickey: Wat lief van je oma! Positiekleding komt nu zeker van pas dus echt heel leuk!
@Studiebol : Wat lief van je moeder dat je een kinderwagen mocht uitzoeken! Het zal idd wel druk ijn geweest bij de babydump, ik had er ook wel even zin in net als bv even naar Ikea maar het leek me toch te druk. Later maar eens.
@ Hazeltje: Jij hebt al best wel wat kleding, van de eerdere zwangerschap natuurlijk. Was je toen in de zomer hoogzwanger? Je hoeft je garderobe nu alleen maar aan te vullen, ideaal. En altijd wel leuk om weer wat te shoppen toch?
@ Liesje: Wat zijn dat dan voor plopjes? De baby kan het volgens mij nog niet zijn idd. Soms ook wel moeilijk te verklaren wat je allemaal in je buik voelt. Zo voel ik mijn darmen (denk ik) helemaal zitten als ik over mijn buik wrijf, het zijn allemaal ribbeltjes. ik voelde me dochter ook al rond 14 a 15 weken. waren toen ook plopjes daar begon het mee. maar soms is het best lastig om te denken wat het nu is de kleine of je darmen. maar heb al een beetje ervaring gehad hihi.
Leuk dat jullie haast allemaal ook al wat positiekleding hebben aangeschaft! Er is gelukkig best veel leuk spul te koop.
Hebben jullie al een idee wat je met de babykamer wil? En wanneer gaan jullie ermee aan de slag? Wij gaan er denk ik mee bezig als we vakantie hebben, eind augustus. Maar ik begin deze week samen met mijn schoonmoeder alvast met uitzoeken en opruimen, wat de babykamer moet worden is nu namelijk een rommelkamer. Ik ben alleen helaas niet zo'n held met weggooien dus dat wordt nog wat. Zie er nu al tegenop. Van mijn vriend moet er véél weg. Tijdschriften enzo dat lukt wel, maar spulletjes met emotionele waarde (van vroeger/gekregen/ van overleden oma geweest etc..) die stop ik maar even buiten zijn gezichtsveld in een doos voor op zolder... Het zal uiteindelijk wel fijn zijn als het helemaal is opgeruimd denk ik.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
@ Lookie: Nee, niet hoogzwanger maar toen had ik ook al vrij snel positiekleding aan en daar heb ik wel wat aan over gehouden
En ik heb al het e.e.a. bijgekocht haha.
Spulletjes met emotionele waarde zou ik ook niet weggooien hoor!!!
Zeker niet nu je zwanger bent hahahaha. Daar krijg je dadelijk spijt van, je kunt daar nu (ik in elk geval niet) logisch over na denken
En ik heb al het e.e.a. bijgekocht haha.
Spulletjes met emotionele waarde zou ik ook niet weggooien hoor!!!
Zeker niet nu je zwanger bent hahahaha. Daar krijg je dadelijk spijt van, je kunt daar nu (ik in elk geval niet) logisch over na denken
Gast- Gast
Wat word er in een korte tijd toch enorm veel bijgeschreven zeg.
@ Supertalentje; Gefeliciteerd!!
@ Studiebol; Fijn te horen dat ik niet de enige ben die er zo'n last van heeft gehad. Wel fijn dat het bij jou nu langzaam aan weg aan het gaan is.
Wat lekker dat jullie kinderwagen nu ook besteld is, en wat lief van je moeder!
@ Nicci; Inderdaad alsof je een flinke kater hebt van een lange nacht doorhalen... Tegen het einde van de dag gaat het hier ook wat beter. Avondeten lijkt mijn maag ook wel ietsjes beter te verdragen dan iedere andere maaltijd.
@ Mickey en Joyce; Mooie buikjes!!!
@ Razz ; Wat een lekker vooruitzicht zeg op vakantie! Geniet ervan.
@ Freakylief ; Vervelend dat je zo moe bent nu maar lekker overdag tussendoor even slapen toch!
@ Lookie; Hebben jullie al een idee wat jullie met de babykamer gaan doen, kleuren, meubels etc.?
Wij hebben al wel meubels uitgezocht (nog niet besteld) en binnenkort komt er iemand stucken. We hebben het gevraagd en als we de meubels zouden bestellen zouden ze eind augustus/begin september binnenkomen. Nu gaan we half september eerst nog anderhalve week op vakantie, en dan daarna willen we aan de slag gaan met de babykamer.
Hier verder alles nog hetzelfde. Nog steeds enorm moe, moeite met eten, veel overgeven. Om kwart over 10 vanochtend een afspraak bij de dokter dus ik hoop dat hij me wat voor gaat schrijven.
@ Mickey ; Wat een leuke positiekleding en wat ontzettend lief van je oma.
@ Supertalentje; Gefeliciteerd!!
@ Studiebol; Fijn te horen dat ik niet de enige ben die er zo'n last van heeft gehad. Wel fijn dat het bij jou nu langzaam aan weg aan het gaan is.
Wat lekker dat jullie kinderwagen nu ook besteld is, en wat lief van je moeder!
@ Nicci; Inderdaad alsof je een flinke kater hebt van een lange nacht doorhalen... Tegen het einde van de dag gaat het hier ook wat beter. Avondeten lijkt mijn maag ook wel ietsjes beter te verdragen dan iedere andere maaltijd.
@ Mickey en Joyce; Mooie buikjes!!!
@ Razz ; Wat een lekker vooruitzicht zeg op vakantie! Geniet ervan.
@ Freakylief ; Vervelend dat je zo moe bent nu maar lekker overdag tussendoor even slapen toch!
@ Lookie; Hebben jullie al een idee wat jullie met de babykamer gaan doen, kleuren, meubels etc.?
Wij hebben al wel meubels uitgezocht (nog niet besteld) en binnenkort komt er iemand stucken. We hebben het gevraagd en als we de meubels zouden bestellen zouden ze eind augustus/begin september binnenkomen. Nu gaan we half september eerst nog anderhalve week op vakantie, en dan daarna willen we aan de slag gaan met de babykamer.
Hier verder alles nog hetzelfde. Nog steeds enorm moe, moeite met eten, veel overgeven. Om kwart over 10 vanochtend een afspraak bij de dokter dus ik hoop dat hij me wat voor gaat schrijven.
@ Mickey ; Wat een leuke positiekleding en wat ontzettend lief van je oma.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Zo wat is er weer veel bijgeschreven! Ik zal me best doen om zoveel mogelijk bij te lezen. Ik ben nu twee keer achter elkaar een weekendje weg geweest, heerlijk! Vandaar dat ik ook even niet gereageerd en mee gelezen heb. Nu heb ik weer wat meer tijd en zal me best doen om alles weer bij te houden!
Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad en alles was goed. Kindje groeit helemaal volgens het boekje. Wat leuk ook om die armpjes en beentjes te zien bewegen! We hebben ook een foto met dat het armpje net uitsteekt, net alsof het aan het zwaaien is!! Nu moet ik helaas 8 weken wachten voordat we weer een echo hebben. Maar ik heb ook bijna vakantie dus dan zal het ook wel weer voorbij vliegen.
Ook hoop ik dat de vermoeidheid en eetlust gaan verbeteren! Want die vermoeidheid ben ik echt ontzettend zat!
Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad en alles was goed. Kindje groeit helemaal volgens het boekje. Wat leuk ook om die armpjes en beentjes te zien bewegen! We hebben ook een foto met dat het armpje net uitsteekt, net alsof het aan het zwaaien is!! Nu moet ik helaas 8 weken wachten voordat we weer een echo hebben. Maar ik heb ook bijna vakantie dus dan zal het ook wel weer voorbij vliegen.
Ook hoop ik dat de vermoeidheid en eetlust gaan verbeteren! Want die vermoeidheid ben ik echt ontzettend zat!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
Zaza fijn dat je 12 weken echo goed was!
Zojuist bij de dokter geweest, emesafene zetpillen gehad aangezien de dokter dacht dat ik gewone tabletten toch niet binnen zou houden aangezien zo goed als alles er weer uit gaat. Vanavond mee gaan beginnen dus ben benieuwd of het gaat werken.
Zojuist bij de dokter geweest, emesafene zetpillen gehad aangezien de dokter dacht dat ik gewone tabletten toch niet binnen zou houden aangezien zo goed als alles er weer uit gaat. Vanavond mee gaan beginnen dus ben benieuwd of het gaat werken.
MissD- Prater
Zaza wat fijn dat de 12 weken echo goed was! Fijn gevoel of niet?
MissD fijn dat de huisarts je serieus neemt ik hoop dat de pillen je een beetje minder misselijk zullen maken!
Lookie, wij hebben de meubeltjes bestelt, hoogglans wit is het geworden, verder weet ik het nog niet zo goed. Wil een muur graag grijs/zilvergrijs/zilver zoiets en verder moeten we nog maar ff zien. Wil het niet te druk maken omdat er ook al 2 bedjes staan en je natuurlijk dubbele spulletjes hebt dus mijn idee is dan als het te druk wordt het chaotisch wordt.
Ik heb een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, die vindt plaats op 26 juli. Mijn vriend zal er dan niet bij zijn denk ik maar ik zal is vragen of mijn moeder dan mee wil. Gaan jullie overal met zijn tweeen heen? Of ga je ook wel eens alleen? Laatst was ik alleen en toen werd er echt zo gevraagd van Ben je alleen? Toen dacht ik euh ja, kan dat niet?
Verder heb ik vannacht heel lang geslapen en werd ik pas wakker van de wekker maar ik ben nog moe... niks aan!
MissD fijn dat de huisarts je serieus neemt ik hoop dat de pillen je een beetje minder misselijk zullen maken!
Lookie, wij hebben de meubeltjes bestelt, hoogglans wit is het geworden, verder weet ik het nog niet zo goed. Wil een muur graag grijs/zilvergrijs/zilver zoiets en verder moeten we nog maar ff zien. Wil het niet te druk maken omdat er ook al 2 bedjes staan en je natuurlijk dubbele spulletjes hebt dus mijn idee is dan als het te druk wordt het chaotisch wordt.
Ik heb een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, die vindt plaats op 26 juli. Mijn vriend zal er dan niet bij zijn denk ik maar ik zal is vragen of mijn moeder dan mee wil. Gaan jullie overal met zijn tweeen heen? Of ga je ook wel eens alleen? Laatst was ik alleen en toen werd er echt zo gevraagd van Ben je alleen? Toen dacht ik euh ja, kan dat niet?
Verder heb ik vannacht heel lang geslapen en werd ik pas wakker van de wekker maar ik ben nog moe... niks aan!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Naar de 20wk echo zou ik wel iemand mee vragen hoor.
Die echo duurt wat langer (zeker met twee) en mocht er iets mis zijn (waar je niet van uitgaat natuurlijk) is het misschien wel fijn om niet alleen terug te hoeven.
Hier gaat mijn man mee als het uitkomt met zijn dienst.
Volgende week heb ik controle bij de VK. Dan kan hij niet mee.
Ik moet er om 17.30 zijn en hij heeft late dienst.
Met de 20 wkeen echo heeft hij ook late dienst maar dan hebben we de echo al om 13.00
Die echo duurt wat langer (zeker met twee) en mocht er iets mis zijn (waar je niet van uitgaat natuurlijk) is het misschien wel fijn om niet alleen terug te hoeven.
Hier gaat mijn man mee als het uitkomt met zijn dienst.
Volgende week heb ik controle bij de VK. Dan kan hij niet mee.
Ik moet er om 17.30 zijn en hij heeft late dienst.
Met de 20 wkeen echo heeft hij ook late dienst maar dan hebben we de echo al om 13.00
Gast- Gast
@studiebol, mijn man gaat alleen mee naar echo's, die bij de verloskundige en die bij het diagnostisch centrum (=combinatietest en 20 weken echo bij ons).
Hij gaat nooit mee naar controle's, die zijn altijd op tijdstippen dat hij gewoon moet werken. Hij is 1x meegeweest naar controle, toen werd vooraf verteld dat we die controle het hartje voor het eerst zouden horen, dus heeft hij vrij genomen. Maar verder gaat hij niet mee naar de controle's bij de verloskundige.
Hij gaat nooit mee naar controle's, die zijn altijd op tijdstippen dat hij gewoon moet werken. Hij is 1x meegeweest naar controle, toen werd vooraf verteld dat we die controle het hartje voor het eerst zouden horen, dus heeft hij vrij genomen. Maar verder gaat hij niet mee naar de controle's bij de verloskundige.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geloof ik gisteravond de baby echt voor het eerst gevoeld!
Ik lag in bed, en we hadden het net euhhhh gezellig gehad en ineens voel ik toch continu allemaal schokjes in mijn buik joh!
Maar ook echt zo snel en zo veel dat ik er even niet van kon slapen haha wel heel gezellig, maar bloedirritant als je wil slapen!
Mooi hoor Studiebol, die dubbele Easywalker!
Wij willen hem in het zwart in enkel, dat weet je
Kunnen we elkaar herkennen mochten we elkaar ooit tegenkomen haha
Hebben jullie ook nog best vaak last van jullie buik?
Ik heb best vaak een beetje pijn zeg maar, nu speelt mijn spastische darm ook wel iets meer op, maar toch.
Vaak is het gewoon een beetje gerommel en steeksgewijs, af en toe best pijnlijk!
En ik merk nu ook sinds gisteren dat als ik op mijn rug lig, en op wil staan (gemiddeld zo'n 8x per nacht tegenwoordig)
dat ik dan niet zo makkelijk mijn buik meer 'dubbelklap' zeg maar, ik merk nu echt dat er iets in de weg zit en dat het niet
zomaar een rol is!
Wij hebben trouwens de echo's/controles vaak s'avonds, dus als mijn vriend dan thuis is vind ik het wel zo gezellig dattie
mee gaat, vaak ook omdat je toch even moet wachten! Als het overdag is gaat ie niet mee, alleen wel bij de 20weken echo,
omdat we ook willen weten wat het wordt en dat is samen toch wel spannend
Ik lag in bed, en we hadden het net euhhhh gezellig gehad en ineens voel ik toch continu allemaal schokjes in mijn buik joh!
Maar ook echt zo snel en zo veel dat ik er even niet van kon slapen haha wel heel gezellig, maar bloedirritant als je wil slapen!
Mooi hoor Studiebol, die dubbele Easywalker!
Wij willen hem in het zwart in enkel, dat weet je
Kunnen we elkaar herkennen mochten we elkaar ooit tegenkomen haha
Hebben jullie ook nog best vaak last van jullie buik?
Ik heb best vaak een beetje pijn zeg maar, nu speelt mijn spastische darm ook wel iets meer op, maar toch.
Vaak is het gewoon een beetje gerommel en steeksgewijs, af en toe best pijnlijk!
En ik merk nu ook sinds gisteren dat als ik op mijn rug lig, en op wil staan (gemiddeld zo'n 8x per nacht tegenwoordig)
dat ik dan niet zo makkelijk mijn buik meer 'dubbelklap' zeg maar, ik merk nu echt dat er iets in de weg zit en dat het niet
zomaar een rol is!
Wij hebben trouwens de echo's/controles vaak s'avonds, dus als mijn vriend dan thuis is vind ik het wel zo gezellig dattie
mee gaat, vaak ook omdat je toch even moet wachten! Als het overdag is gaat ie niet mee, alleen wel bij de 20weken echo,
omdat we ook willen weten wat het wordt en dat is samen toch wel spannend
Gast- Gast
Ik heb nog erg veel last van buikpijn.
Je moet nu eigenlijk ook eerst op je zij rollen voor je opstaat. Dat is beter.
Je moet nu eigenlijk ook eerst op je zij rollen voor je opstaat. Dat is beter.
Gast- Gast
Parels, dat wist ik niet dat jullie ook die wagen wilde maar dan de enkele! Wat grappig! Dit is een van de weinige tweelingwagens waar de maxicosi's ook op kunnen, tenminste dat heb ik me laten vertellen dus toen was de keus snel gemaakt uit de weinige keus die we hadden! Wat gaaf trouwens dat je het kindje hebt gevoeld, super zeg!
Ik vraag mijn moeder wel mee hoor naar de 20 weken echo, maar bij de combitest was ik ook alleen, had ik ook niet zo over nagedacht eigenlijk het kwam zo uit, was tussen het werk door en ik ging daarna zo weer verder werken.
Denken jullie dat ze met 17 weken het geslacht ook al kunnen zien? Dan heb ik ook weer een controle, dus ik zei al tegen mijn vriend we kunnen de situatie uitleggen en vragen of ze dan ook al kunnen zien wat het wordt.. vind het toch wel iets leuker om dat te weten te komen waar mijn vriend bij is.
Ik vraag mijn moeder wel mee hoor naar de 20 weken echo, maar bij de combitest was ik ook alleen, had ik ook niet zo over nagedacht eigenlijk het kwam zo uit, was tussen het werk door en ik ging daarna zo weer verder werken.
Denken jullie dat ze met 17 weken het geslacht ook al kunnen zien? Dan heb ik ook weer een controle, dus ik zei al tegen mijn vriend we kunnen de situatie uitleggen en vragen of ze dan ook al kunnen zien wat het wordt.. vind het toch wel iets leuker om dat te weten te komen waar mijn vriend bij is.
studiebol- Ratel
Met 17 weken zouden ze het al wel kunnen zien ja.
Dan zou ik inderdaad ook de situatie even uitleggen.
Nee heb je en ja kun je krijgen
Bij die centra's waar je pretecho's kunt laten maken kun je vaak ook enkel een geslachtsbepaling doen voor 25.- of 30.-
Dan zou ik inderdaad ook de situatie even uitleggen.
Nee heb je en ja kun je krijgen
Bij die centra's waar je pretecho's kunt laten maken kun je vaak ook enkel een geslachtsbepaling doen voor 25.- of 30.-
Gast- Gast
@Parels: Wat leuk dat je je kindje gevoelt hebt! Dit lijkt mij echt super leuk, maar duurt nog ff voor mij.
Mijn vriend is tot nu toe mee geweest naar alle echo's maar de controles bij de vk ga ik alleen naar toe. Hij werkt dan ook en anders wordt het helemaal een geplan. Dit vind ik ook niet zo erg. Morgen heb ik weer een controle bij de vk.
Wat vervelend dat jullie last hebben van steken/pijn in je buik. Ik heb heel soms pijn in mn buik maar eigenlijk bijna niet. Als ik niet moe zou zijn dan zou ik denk niet eens merken dat ik zwanger ben. Nou ja mijn buik is nu iets aan het opzetten maar verder heb ik weinig last.
Mijn vriend is tot nu toe mee geweest naar alle echo's maar de controles bij de vk ga ik alleen naar toe. Hij werkt dan ook en anders wordt het helemaal een geplan. Dit vind ik ook niet zo erg. Morgen heb ik weer een controle bij de vk.
Wat vervelend dat jullie last hebben van steken/pijn in je buik. Ik heb heel soms pijn in mn buik maar eigenlijk bijna niet. Als ik niet moe zou zijn dan zou ik denk niet eens merken dat ik zwanger ben. Nou ja mijn buik is nu iets aan het opzetten maar verder heb ik weinig last.
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
ik heb de kleine vandaag heerlijk gevoelt, best wel vaak ook wel!! ik heb nu dus het idee dat het wat regelmatiger wordt!!
verder gaat mijn vriend mee naar alle echo afspraken, dit wilt hij zelf ook gewoon heel graag! hij vindt het super leuk om te zien. en ik probeer het wel zo te plannen dat hij niet in de knoei komt met zijn werk. vaak doe ik het het vroegst in de ochtend, bij de verloskundige kunnen wij al om 8 uur terrecht, en vaak sta je met 15 minuten weer buiten, dus dan ben nog aardig tijd op werk. maar goed dit werkt niet als je strikte diensten heb!
20 juni met de controle gaat hij niet mee, dat hoeft ook niet van mij, want dat is echt maar 10 minuten, bloeddruk meten, hartje luisteren en weer pleite
wij hebben 13 juli de 20 weken echo om 8.30 (helaas niet eerder) gelukkig zit dit echo centrum tegenover en ziekenhuis waar ik werk. en bij mij doen ze sowieso nooit moeilijk!
er gaan er al een hoop ok vakantie hier! heerlijk zeg....ik heb pas eind augustus vakantie..dus ik moet nog even wachten, één ding scheelt dan hoef ik nog maar 6 weken te werken en dan ga ik met verlof!
verder gaat mijn vriend mee naar alle echo afspraken, dit wilt hij zelf ook gewoon heel graag! hij vindt het super leuk om te zien. en ik probeer het wel zo te plannen dat hij niet in de knoei komt met zijn werk. vaak doe ik het het vroegst in de ochtend, bij de verloskundige kunnen wij al om 8 uur terrecht, en vaak sta je met 15 minuten weer buiten, dus dan ben nog aardig tijd op werk. maar goed dit werkt niet als je strikte diensten heb!
20 juni met de controle gaat hij niet mee, dat hoeft ook niet van mij, want dat is echt maar 10 minuten, bloeddruk meten, hartje luisteren en weer pleite
wij hebben 13 juli de 20 weken echo om 8.30 (helaas niet eerder) gelukkig zit dit echo centrum tegenover en ziekenhuis waar ik werk. en bij mij doen ze sowieso nooit moeilijk!
er gaan er al een hoop ok vakantie hier! heerlijk zeg....ik heb pas eind augustus vakantie..dus ik moet nog even wachten, één ding scheelt dan hoef ik nog maar 6 weken te werken en dan ga ik met verlof!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce wat leuk dat jij ook de kleine hebt gevoelt! Gaaf hoor!
Joyce en Parels kunnen jullie ook omschrijven wat jullie hebben gevoeld?? Ben wel een beetje nieuwschierig ook al moet ik er nog even op wachten...
Hazeltje wat jij zegt kunnen we idd ook nog doen, langs zo'n centrum gaan.. ik moet op maandag naar het ziekenhuis dan leg ik de situatie gewoon uit. En willen ze het niet doen kunnen we altijd dan nog gaan bellen voor een afspraak in die week(mijn vriend is ws een week thuis) Bedankt voor de tip hoor!
Joyce en Parels kunnen jullie ook omschrijven wat jullie hebben gevoeld?? Ben wel een beetje nieuwschierig ook al moet ik er nog even op wachten...
Hazeltje wat jij zegt kunnen we idd ook nog doen, langs zo'n centrum gaan.. ik moet op maandag naar het ziekenhuis dan leg ik de situatie gewoon uit. En willen ze het niet doen kunnen we altijd dan nog gaan bellen voor een afspraak in die week(mijn vriend is ws een week thuis) Bedankt voor de tip hoor!
studiebol- Ratel
Ik vind het in het begin een soort kleine plopjes.
Al heb ik het idee dat ik al regelmatig een hakje of een elleboogje voel...
Haha, geen dank.
Mochten ze het maandag niet willen zeggen is dit voor jullie misschien wel handig.
Mogen wij het dan ook weten?
Ik zit er ook sterk aan te denken...
Al is het maar om voor de 20 weken de kleine nog eens gezien te hebben.
Al heb ik het idee dat ik al regelmatig een hakje of een elleboogje voel...
Haha, geen dank.
Mochten ze het maandag niet willen zeggen is dit voor jullie misschien wel handig.
Mogen wij het dan ook weten?
Ik zit er ook sterk aan te denken...
Al is het maar om voor de 20 weken de kleine nog eens gezien te hebben.
Gast- Gast
Het duurt nog 2 weken he Maar als wij het weten hebben we gezegd dat we onze mond toch niet kunnen houden dus als we dan de belangrijkste mensen het zelf verteld hebben mogen jullie het hier ook weten!
studiebol- Ratel
Oh dame's wat is er veel geschreven....
@ missd; fijn dat je medicijnen hebt gekregen voel je je al wat beter?
Gaaf voor degene die de beebjes aal voelen. Lijkt me echt een heel gaaf en bijzonder gevoel.
Mijn man gaat ook alleen mee met de echo's laat m maar lekker die vrije uren sparen vor als de kleine er straks is.
Heb als vaderdag kado een angelsound bestelt voor mijn man En hopelijk luistert de Vk vrijdag bij de controle ook ff.
@ missd; fijn dat je medicijnen hebt gekregen voel je je al wat beter?
Gaaf voor degene die de beebjes aal voelen. Lijkt me echt een heel gaaf en bijzonder gevoel.
Mijn man gaat ook alleen mee met de echo's laat m maar lekker die vrije uren sparen vor als de kleine er straks is.
Heb als vaderdag kado een angelsound bestelt voor mijn man En hopelijk luistert de Vk vrijdag bij de controle ook ff.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Hoe lang is jullie man/vriend vrij na de bevalling?
Mijn man mag een week of 5/6 opnemen. Hij probeert, mocht ik niet eerder dan eind november zijn bevallen om dan de laatste week voor ik uitgetled ben vrij te nemen. Zodat alles goed aan kant is.
Maar de gyn vermoed dat ik wel eerder ingeleid zal worden.
In dat geval neemt hij alle weken daarna op.
Heeeeeeeerlijk.
Mijn man mag een week of 5/6 opnemen. Hij probeert, mocht ik niet eerder dan eind november zijn bevallen om dan de laatste week voor ik uitgetled ben vrij te nemen. Zodat alles goed aan kant is.
Maar de gyn vermoed dat ik wel eerder ingeleid zal worden.
In dat geval neemt hij alle weken daarna op.
Heeeeeeeerlijk.
Gast- Gast
Pitbullgup; vanochtend leek het nog niet echt beter te gaan, weer overgeven. Maar anderhalf uur geleden een beschuitje op en het is zowaar binnen gebleven en heb ook eventjes niet dat gevoel van misselijkheid, dus ik heb goede hoop.
Mijn man gaat mee naar de echo's en ook de verloskundige. Echo's kunnen gepland worden aan het einde van de middag dan moet hij wel een uurtje eerder weg van zijn werk maar dat is geen probleem. En de verloskundige afspraken kunnen we in de avond plannen dus dat is wel prettig.
Mijn man gaat mee naar de echo's en ook de verloskundige. Echo's kunnen gepland worden aan het einde van de middag dan moet hij wel een uurtje eerder weg van zijn werk maar dat is geen probleem. En de verloskundige afspraken kunnen we in de avond plannen dus dat is wel prettig.
MissD- Prater
Wat lekker dat je man 5 of 6 weken vrij kan zijn na de bevalling Hazeltje.
Mijn man is zowiezo de laatste week van het jaar vrij en de eerste week van het komende jaar. En hij heeft nog aardig wat vakantiedagen die hij mag laten staan, dus uiteindelijk zal hij ook een week of 4 thuis zijn.
Gaan jullie trouwens een zwangerschapscursus volgen (yoga, gym, zwemmen etc.)...
Mijn man is zowiezo de laatste week van het jaar vrij en de eerste week van het komende jaar. En hij heeft nog aardig wat vakantiedagen die hij mag laten staan, dus uiteindelijk zal hij ook een week of 4 thuis zijn.
Gaan jullie trouwens een zwangerschapscursus volgen (yoga, gym, zwemmen etc.)...
MissD- Prater
Mijn man heeft zowieso 2 weken vrij rond de kerst en spaart nu z'n overuren op dus waarschijnlijk is 3 a 4 weken vrij
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Na dagen van twijfelen of ik echt wel de baby voelde heeft de verloskundige bevestigd dat ik inderdaad de baby voel!!
Het hartje van de baby klopte goed, regelmatig, 156 slagen per minuut. Ook vond de baby het nodig om rond te zwemmen waardoor het flink zoeken was naar het hartje en toen we eindelijk het hartje hoorden vond de baby het leuk om tegen de doppler aan te schoppen/slaan, wat wel erg leuke geluidjes op leverde en jaa dat voelde ik dus ook echt van binnen!
Wat leuk zeg om zo’n lief klein en super actief wondertje te voelen
@miss D, ik volg zwangerschapszwemmen elke week (ik ben met 14 weken zwangerschap begonnen). Verder ga ik straks met mijn man samen een cursus doen.
@Hazeltje, lekker dat je man zo veel vrij kan nemen. Ik denk dat mijn man een week vrij kan nemen, ik weet nog niet of ik dat in de kraamweek wil hebben of juist de week er na als de kraamhulp weg is.
Het hartje van de baby klopte goed, regelmatig, 156 slagen per minuut. Ook vond de baby het nodig om rond te zwemmen waardoor het flink zoeken was naar het hartje en toen we eindelijk het hartje hoorden vond de baby het leuk om tegen de doppler aan te schoppen/slaan, wat wel erg leuke geluidjes op leverde en jaa dat voelde ik dus ook echt van binnen!
Wat leuk zeg om zo’n lief klein en super actief wondertje te voelen
@miss D, ik volg zwangerschapszwemmen elke week (ik ben met 14 weken zwangerschap begonnen). Verder ga ik straks met mijn man samen een cursus doen.
@Hazeltje, lekker dat je man zo veel vrij kan nemen. Ik denk dat mijn man een week vrij kan nemen, ik weet nog niet of ik dat in de kraamweek wil hebben of juist de week er na als de kraamhulp weg is.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
studiebol: ja het is een soort van luchtbel wat ontplopt, een doffen klap zeg maar. echt lekker gekietel vind ik het niet zo! maar ik moet zeggen dat ik net zoals hazeltje soms echt het idee, dat ik echt een voetje of armpje voel.
ik voel de beeb vandaag weer, dus ik heb goede hoop dat ik de beeb vanaf nu elke dag wel ga voelen !
missD: ik hoop dat je je wat beter gaat voelen, fijn dat je in ieder geval wat binnen heb kunnen houden nu, dan voel je je toch al een stukkie beter, dan zo'n vervelende lege maag!
ik ben niet van plan zwangerschapsyoga te gaan volgen, misschien dat ik wel ga kijken voor zwangerschapszwemmen, dat lijkt me wel lekker, nu vooral ook omdat ik last heb van me rug en banden
hazeltje: hopelijk kan me vriend minimaal 2 weken na de bevalling vrij nemen, maar ben ik er alleen nog niet uit, of ik dat al meteen na de beavalling zou willen (lees eerste week is er kraamzorg, moeders, andere familie) dus misschien beter zodra de kraamzorg er niet meer is. verder gaan wij regelen dat hij 1 dag in de week minder gaat werken. (ik zie nu dat floor ook daar mee zit:) )
ik voel de beeb vandaag weer, dus ik heb goede hoop dat ik de beeb vanaf nu elke dag wel ga voelen !
missD: ik hoop dat je je wat beter gaat voelen, fijn dat je in ieder geval wat binnen heb kunnen houden nu, dan voel je je toch al een stukkie beter, dan zo'n vervelende lege maag!
ik ben niet van plan zwangerschapsyoga te gaan volgen, misschien dat ik wel ga kijken voor zwangerschapszwemmen, dat lijkt me wel lekker, nu vooral ook omdat ik last heb van me rug en banden
hazeltje: hopelijk kan me vriend minimaal 2 weken na de bevalling vrij nemen, maar ben ik er alleen nog niet uit, of ik dat al meteen na de beavalling zou willen (lees eerste week is er kraamzorg, moeders, andere familie) dus misschien beter zodra de kraamzorg er niet meer is. verder gaan wij regelen dat hij 1 dag in de week minder gaat werken. (ik zie nu dat floor ook daar mee zit:) )
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik vond het wel heel handig dat mijn man er gewoon was na de bevalling.
Hij moet ook zoveel leren... Plus dat je kraamhulp er niet van 07.00 tot 18.00 is....
En als jij neit uit je bed kunt heb je best een probleem
Hij moet ook zoveel leren... Plus dat je kraamhulp er niet van 07.00 tot 18.00 is....
En als jij neit uit je bed kunt heb je best een probleem
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: