Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 33 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol za 11 jun 2011 - 21:12

Goedemorgen dames,

Hebben jullie nog plannen dit lange weekend?

Ik nog niet echt, misschien dat we morgen nog iets gaan doen met vrienden maar daar heb ik nog niks over gehoord. Mijn vriend is nu een dagje weg met zijn broer dus ik ben ff lekker alleen thuis. Heb wel wat plannen maar ja maar zien wat daar van komt.

Joyce ik ga dinsdag ook gewoon bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo. Dan kan ik weer ergens naar uit kijken, vind het maar lang duren voor ik weer een controle krijg.

Razz wat vervelend dat je zo last had na het schoonmaken, misschien wat minder achter elkaar doen en ff wat pauze nemen af en toe? Dat van die buik heb ik ook hoor, van de week had ik weer een broek vanmezelf aan en die paste prima, best typisch. Maar mijn vriend zegt nu ook dat mijn buik dikker wordt.. en ook wat harder. Alvast een hele fijne vakantie waar gaan jullie heen in Griekenland?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 33 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 za 11 jun 2011 - 22:14

studiebol schreef:Goedemorgen dames,

Hebben jullie nog plannen dit lange weekend?

Ik nog niet echt, misschien dat we morgen nog iets gaan doen met vrienden maar daar heb ik nog niks over gehoord. Mijn vriend is nu een dagje weg met zijn broer dus ik ben ff lekker alleen thuis. Heb wel wat plannen maar ja maar zien wat daar van komt.

Joyce ik ga dinsdag ook gewoon bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo. Dan kan ik weer ergens naar uit kijken, vind het maar lang duren voor ik weer een controle krijg.

Razz wat vervelend dat je zo last had na het schoonmaken, misschien wat minder achter elkaar doen en ff wat pauze nemen af en toe? Dat van die buik heb ik ook hoor, van de week had ik weer een broek vanmezelf aan en die paste prima, best typisch. Maar mijn vriend zegt nu ook dat mijn buik dikker wordt.. en ook wat harder. Alvast een hele fijne vakantie waar gaan jullie heen in Griekenland?

gelijk heb je!! kan je de dagen weer aftellen! heerlijk smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:48

Razz88 schreef:Poeh wat is er veel geschreven :P

@Supertalentje: Welkom!
@Joyce: Mooi buikje :-) En ja fijn he als je dan toch bijna de 16 weken grens over bent.. dat is toch weer een geruststelling.. tenminste dat vond ik. Ja die Bloom stoelen zijn zeker mooi.. en erg duur poehh Rolling Eyes
@Parels: Toch wel spannend he.. wat het geslacht is :-) Krijg je om een bepaalde reden een extra echo met 17 weken ? of betalen jullie die zelf?
@Mickey: Mooie buik heb je al ! Very Happy vervelend van je maagzuur Neutral
@Hazeltje: Vervelend dat je je niet goed voelt.. hopelijk kloppen de uitslagen gewoon!!

Ik voelde me gisteren echt niet goed.. ik was aan het schoonmaken hier in huis, en toen kreeg ik enorme steken in mijn rug, billen, stuitje en buik. Moest ook echt gaan liggen, en heb echt even zitten huilen van de pijn. Ik heb het daarna wel ff vlug afgemaakt ( eigenwijs!!), omdat er een vriendin zou komen . S'middags de stad in geweest.. pff dat ik echt niet moeten doen, was gesloopt gisteravond. Zelfs liggen was niet fijn. Na een goede nacht slapen voel ik me weer stukken beter, en is mijn buik weer fijn ontspannen. Maandag alweer 19 weken !! Laughing
Wat ik wel vreemd vind is dat mijn buik soms echt groter lijkt dan de andere dag. Net zoals vandaag is mijn buik veel kleiner .. Question .. maar nu is hij is ook ontspannen.. dat kan ook schelen. Oh en dan gaan we volgende week heerlijk een week naar Griekenland.. heb er super veel zin in cheers

Fijne vakantie alvast, en wat jij zegt qua pijn kan ik me ook indenken!
Ik had dat gisteren, dan wil je nog even snel wat klusjes doen in huis maar krijg je daar last van.
Hier ook hoor, voelde het gisteren gelijk aan mijn rug! En eergisteren aan mijn stuitje, maar dat was omdat ik te lang bij de kapper in de stoel moest zitten!

Wij krijgen een extra echo met 17 weken bij de verloskundige, omdat ik door alle bloedverlies enzo best onzeker bent geworden. Ik heb er niet om gevraagd hoor, maar de verloskundige zei het vanzelf .. nou dat sla ik dan niet af Wink Nu ga ik wel steeds meer twijfelen of het ook echt een echo is, maar dat heeft ze toch echt gezegd .. Ben benieuwd, en anders hebben we over 3 weekjes de 20 weken echo alweer, gaat heel snel!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* zo 12 jun 2011 - 3:50

@ Supertalent: Welkom en van harte met je zwangerschap!!

@ Studiebol: Leuk he dat je eht nu begint te zien, ik kan het nu ook al zien. En ook dat je buik harder wordt, dat merk ik ook. Leuk dat we ongeveer even ver zijn, dan herken je veel bij elkaar (al zal er ook wel verschil zijn aangezien jij een tweeling verwacht)

@ Parels: Op zich wel fijn dat je een extra echo krijgt, geeft misschien toch wat geruststelling. En anders schiet de 20 wekenecho ook al op inderdaad. Erg prettig ook dat de vk wel aanvoelt dat een exra echo voor jou geruststellend is.

@ Joyce en Mickey: Mooie buikjes!!

@ all: Met mij gaat het wel goed, ben deze week nog maar 1 ochtend aan het overgeven geweest en verder voelde ik me elke dag super dus dat is heel fijn. Ook al wat positiekleding geshopt: een spijkerbroek bij miss etam, een spijkerrokje, positietankini en shirtje bij Prenatal. Ik pas mijn kleding nog wel hoor, maar ik ben liever een beetje voorbereid en heb ook niet altijd tijd om te shoppen. Het rokje past nu al perfect (ik wist niet dat positiekleding zo heerlijk zit!!) dus dat heb ik al wel aangehad. De broek is nog ietsje te groot, bij de buik dan, maar met een paar weekjes lukt dat ook wel schat ik zo in. En de buikband is verstelbaar dus dat scheelt. Van een vriendin kreeg ik ook nog een tas vol positiekleding te leen, ideaal wat ze heeft dezelfde maat en ongeveer dezelfde smaak (en ik hóef ook niet perse alles aan). Dus nu heb ik ruime keus aan broeken, shirtjes, tuniekjes, buikbanden etc... want zij heeft al 2 kinderen en dus een ruime collectie aan positiekleding. Vooral de buikbanden zijn nu wel handig omdat veel shirtjes toch wat korter worden (nou ja, mijn buik word dikker) dus dan kan ik die eronder doen zodat alles bedekt is.
Hebben jullie al positiekleding aangeschaft?
Qua kwaaltjes heb ik nu vooral last van zuurbranden en jeukende borsten. Maar het valt mee gelukkig.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:07

Ik zat met de 13 weken ook in positiekleding hoor, er ging voor mij ook een wereld open hoe lekker dat zit!

Ik heb 3 spijkerbroeken van de Prenatal, voor de rest pas ik alles nog wel!
Ik draag sowieso onder ieder hemdje nog een hemdje, en die buikbanden zijn tegenwoordig gelukkig ook vaak lichtgrijs, en niet zwart!
Dus je ziet het er ook niet zo snel doorheen Very Happy

Heb geen bikini gekocht nog, maar heb het idee dat ik die ook niet echt heel veel aan ga hebben van de zomer, alleen achter in de tuin in ons badje, echte strandgangers is vanaf hier gewoon moeilijk. En anders heeft mijn zus vast nog wel wat Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 12 jun 2011 - 4:11

ik ben met ruime 14 weken positiekleding gaan dragen. dan vooral broeken, want echt positietruitjes heb ik niet, en ook nog niet nodig. ik heb nu 2 broeken, maar wil er nog wel graag een (spijker) broek/rok bij. ik heb nu 1 linnen en 1 katoenen broek die qua kleur op elkaar lijken, dus ook niet echt slim geschopped!

verder heb ik een leuke badpak gezien bij de wehkamp, waarbij het bovenstuk niet strak is, moeilijk om te omschrijven. misschien dat ik die aanschaf, maar moet eerlijk bekennen dat ik geen waterrat ben, althans niet in een zwembad...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:22

@Studiebol: Wij gaan naar Rhodos Very Happy ben er nog nooit geweest..

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 12 jun 2011 - 4:42

mensen we gaan hard!!! lol!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 12 jun 2011 - 5:17

Razz Rhodos is heel leuk! Ben ik lang geleden geweest! Wij hebben toen gedoken was erg mooi, weet alleen niet of dat mag als je zwanger bent.

Ik heb wat broeken gekocht, want die van mij zitten toch niet meer zo lekker. Al heb ik er nog een van mezelf die ik wel pas nog geen shirtjes ofzo want ik pas nog wel alles van mezelf.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:19

Ik heb nu twee lade's vol met positiekleding... Ging van de week alles uitzoeken en stond er van te kijken dat ik zoveel had haha.

1 Kortle witte broek, een lange witte linnen broek, twee spijkerbroeken, 4 leggings (2x 3kwart en 2x lang), een rokje, een grijze linnen broek, 6 buik banden (2x zwart, grijs, paars, fuchsia en zacht roze) en een stuk of 10 truitjes en tuniekjes.
Straks voor de winter heb ik eigenlijk alleen twee coltruitjes dus dan moet er nog wel het e.e.a. bij. En ik wil er nog een spijkebroek bij.

Vandaag naar de Apenheul geweest. H vond het leuk! Vooral de loslopende aapjes.
Mijn bekken en buik vonden het helemaal niet leuk helaas. Hopelijk kan ik vanavond nog van de bank af komen Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:20

Ik ga binnenkort echt proberen fatsoenlijk te posten, maar ik ben zó moe. Wil in ieder geval laten weten dat ik alles lees en even zwaaien naar iedereen.Wink

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 12 jun 2011 - 6:25

@Joyce: dat heb ik ook hoor! Van de ene kant gaat het allemaal heel snel, maar van de andere kant lijkt de tijd te kruipen... Ik las dat je buikbanden gebruikt? Ik heb er gister een geleend van mijn zus, wat een opluchting was dat zeg!

@Studiebol: ik heb gister ook een broek gekocht, had er wel 3 geleend van mijn zus, maar niks zelf gekocht. Heb het nu technisch gezien ook niet gekocht, mijn oma wilde me graag kleren kopen vanwege de zwangerschap. Heb er wel wat misbruik van gemaakt... Embarassed
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 33 0133120346189_mi_li_1Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 33 0133120344189_mi_li_1Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 33 0132020057764_mi_li_1Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 33 0136530005716_mi_li_1
En nog twee leggings (1 donkerblauwe en 1 witte) In totaal bijna €150, maar mijn oma wilde het graag en kan het beter missen dan mij Wink

@Razz: goed luisteren naar je lichaam! Ik merkte gister toch ook wel dat ik erg druk was geweest, had flink last van mijn rug. Heerlijk zeg, vakantie! Hopelijk hebben jullie goed weer, maar dat zal wel zo zijn he. Wij gaan eind augustus pas, gaan dan een week naar Cyprus. Heb er wel al zin in hoor! Als we dan terug komen, wordt het kamertje bijna geleverd smile

@Parels: fijn hoor, dat je een extra echo krijgt! Lijkt me toch wel fijn in zo'n geval, wat extra bevestiging.

@lookie: wat goed dat je je weer wat beter lijkt te voelen. En jij ook al goed geshopt! Die jeuk herken ik wel trouwens, mijn buik jeukt ook best vaak. En zuurbranden had ik van de week erg last van, maar dat was maar 1 dagje gelukkig.

@Hazeltje: wat vervelend dat je nu al zo'n last van je bekken hebt... Ik hoop voor je dat het niet erger gaat worden, maar dat zal wel niet het geval zijn he. hug Sterkte ermee! En wat fijn dat je nog zo veel kleren hebt gevonden. Vind je het ook nog allemaal leuk? Ik ken mezelf namelijk, kan er snel op uitgekeken zijn...

@Freakie: zwaai zwaai Wink Ik heb dat ook af en toe hoor. Dan ben ik zo moe, dat ik geen zin heb om te reageren. Lees wel altijd trouw het topic mee.

@All: gister dus een dagje wezen shoppen... Aan het einde van de dag was ik toch wel behoorlijk k.o. En dan moest ik ook nog naar een verjaardag 's avonds... Om half 11 hield ik het voor gezien. Ik had echt pijn in mijn rug. En was ook wel erg moe... Mijn vriend was niet mee geweest naar de verjaardag, die was naar Pinkpop, heb hem toen opgehaald bij mijn schoonbroer. Hij zou eigenlijk maar 1 dagje gaan, maar kon vandaag mee op het kaartje van een ander, dus die is al sinds vanochtend 12 uur weg. Het scheelt dat het hier in de buurt ligt, ik kan de muziek binnen horen, en dan heb ik de ramen dicht...
Morgen gaan we met een stel vrienden naar de bios en uit eten. Laatste keer dat we ze zagen hebben we ze verteld dat ik zwanger ben, was toen ruim 7 weken. Die zullen wel schrikken als ze me morgen zien Wink Heb op een kleine 10 weken een echte baby buik gekregen smile
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:32

@ Mickey: Nou, ik wist van veel dingen niet eens meer dat ik het had hahaha.
Dus op zich vind ik het nog wel leuk. Ik koop op zich ook wel af ent oe iets nieuws erbij hoor.

Oh, heb trouwens ook nog 3 jurkjes en een bolero schiet me te binnen....
Oh ja en nog twee zwarte stretch broeken want bij H kon ik vanaf een week of 34 geen spijkerbroeken meer verdragen.
Thuis had ik die aan en als we wegmoesten een spijkerbroek. Vreselijk was dat...

Nee ik vrees dat mijn bekken alleen maar erger worden. Sad
Dit soort uitstapjes doe ik ook nu niet meer hoor....

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:33

Wat leif trouwens van je oma zeg!!!!
Oh, vreselijk om daar dichtbij te wonen :P

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 12 jun 2011 - 6:56

Ik heb ook een hele lieve oma Very Happy Voorheen ging ik vrijwel iedere week naar haar toe, om te helpen met boodschappen doen en dan kreeg ik altijd wel wat geld ofzo, gewoon omdat ze het gezellig vond dat ik dat deed. Maar de laatste tijd heb ik heel veel gewerkt en weinig tijd gehad. Mijn oma voelde zich schuldig dat mijn zus wel veel had gekregen de laatste tijd en ik niet. Ergens is het wel heel verwend dat ze dit doet, maar van de andere kant... Laat maar komen Wink Ze zegt altijd dat ze het liever nu geeft en ervan kan genieten dat ze ziet wat we ermee doen, dan dat we het krijgen als ze dood is.

En wat Pinkpop betreft: het went. Al is het wel strontvervelend dat ik mijn eigen straat alleen met een omweg in kom, omdat er gigantische containers aan een kant van de weg staan. We hebben sowieso een toegangskaart ontvangen om de wijk in te komen, maar om dan ook nog om te moeten rijden... Das wel heel irritant. Pinkpop zelf heb ik geen problemen mee. Toen ik nog klein was, woonden we ook in deze wijk en kreeg ik er best veel van mee. Toen stonden er ook veel kraampjes langs de kant van de weg. Nu staan die bijna allemaal op het terrein zelf, wat het toch wel wat minder leuk maakt. Maar de muziek irriteert me niet. al die dronken mensen die midden op straat lopen wel, als ik er met de auto door moet... Mad
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:59

Het zou echt niks voor mij zijn hahaha.

Hier hebben we Vudel, 7th Sunday, Slokdarm Festival...
Bluuuh. Maar dat komt misschien ook omdat ik het niet gewend ben en zelf ook helemaal niet van dat soort festivals hou.

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 12 jun 2011 - 7:32

Hmmm.. die festivals heb ik dan weer nog nooit van gehoord. Ik kan me voorstellen dat als je er niet van houdt, dat je er dan niks aan vindt en er niet aan kan wennen.
Ik ben zelf nog nooit naar Pinkpop geweest, in de zin van tickets gekocht, maar heb er wel een paar keer gewerkt, in de catering. Dat vond ik dan wel leuk. Mijn vriend vroeg me vorig jaar al of we dit jaar zouden gaan, maar ben er toen niet zo op in gegaan. Toen hij laatst zijn kaartje ging bestellen vroeg hij nog of ik mee wilde, maar i.v.m. mijn zwangerschap durfde ik het niet aan.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 zo 12 jun 2011 - 21:34

owww festivals! heerlijk... ik ben ongeveer 10x naar lowlands geweest, 1x naar rock am ring, 1x pinkpop (dag), 1x graspop en nog wel paar andere festivals. maar goed ik ben dan ook niet van de popliedjes, dus pinkpop vond ik echt helemaal niets! ik houd meer van de hardere muziek varianten, maar ook weer niet van het doorsnee metal!

ik durf het nu ook niet echt aan, ook niet op vakantie naar het buitenland, nou is mijn verste vakantie spanje geweest, en dat was maar 1x keer. dus voor mij is helemaal spannend in het buitenland. en vooral nu ik moet er niet aan denken als er wat gebeurt en ik moet naar een dokter ofzo!! brrrr...

ik ben gewoon een schijterd daar komt het op neer! nerd

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 13 jun 2011 - 6:09

Mickey wat lief van je oma dat jullie samen ff geshopt hebben! Leuk hoor! Laat je af en toe maar lekker verwennen! En dat je de muziek van pinkpop kan horen, af en toe zullen er toch wel leuke liedjes tussen zitten?

Ik ben vandaag met mijn moeder naar de babydump geweest, het was er erg druk maar ja dat konden we verwachten. Ik twijfelde gewoon zo over de wagen, of we hem nou moesten bestellen of niet of toch via marktplaats kijken. Mijn moeder zei we gaan gewoon is kijken en dan wil ik de prijs wel eens horen. Nou mijn moeder vond het helemaal prima, en zei meteen wil je die hebben, nou ja dus. Dus zegt ze tegen dat meisje, bestel maar hoor. Het is een lieverd die moeder van me nou hoef ik niet meer te twijfelen Very Happy We kregen ook korting enzo dus dat was mooi meegenomen. Eind augustus wordt die bezorgd en we hebben voor de Easywalker gekozen en dan in het zwart. Verder heb ik niks gekocht want het was er zo druk dus ik ga wel een keer als het rustiger is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 6:26

Wat lief Studiebol!!

Ik vnd het zo jammer dat wij al die dingen al gehad hebben laughcry

Bah, ik ben vandaag echt in een lamme bui.
Net een lekkere salade gemaakt, wil ik de dressing pakken...
Heeft mijn man die weggeooid omdat hij dacht dat die al lang openstond.
Nou nee, sinds eergisteren ofzo pas.
Nu smaakt de salade helemaal niet zoals ik bedacht had....

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 13 jun 2011 - 6:28

Hazeltje als dat soort dingen mij gebeuren, dan eet ik het meestal al niet, omdat het toch niet smaakt zoals ik bedacht had, dan wordt het bij mij vaak een boterham Very Happy haha lekker moeilijk doen om niks af en toe.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 6:30

Ja, maar ik eet nu al zo weinig...
En ik heb hier sla, tomaat, vis, paprika, kaas en appel doorgedaan.
Best gezond al zeg ik het zelf :P

Gast
Gast

Bericht  liesje ma 13 jun 2011 - 6:38

hoi meiden,

hazeltje wat balen soms die mannen. ik had het pas met kaas. ik had zo'n trek in een plakje kaas had hij die lekker opgegeten ik kon hem wel wat ha ha die hormoontjes

freakie heb effe tickers gemaakt waar jij ze ook vandaan hebt. vond hem zo leuk. heb wel andere genomen hoor

studiebol fijn dat je de kinderwagen hebt die je graag wilde en lief van je moeder. is toch weer een kosteplaatje minder toch

all hier gaat alles goed. de kleine voel ik nog niet wel plopjes af en toe. verder a.s woensdag naar de vk toe voor de termijnecho. weer naar het kleintje kijken. verder geen nieuwtjes eigenlijk. dus ik ga even een hapje eten. heb nu weer een beetje trek dus we gaan vooruit.

tot snel weer gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  joyce0606 ma 13 jun 2011 - 6:49

liesje schreef:hoi meiden,

hazeltje wat balen soms die mannen. ik had het pas met kaas. ik had zo'n trek in een plakje kaas had hij die lekker opgegeten ik kon hem wel wat ha ha die hormoontjes

freakie heb effe tickers gemaakt waar jij ze ook vandaan hebt. vond hem zo leuk. heb wel andere genomen hoor

studiebol fijn dat je de kinderwagen hebt die je graag wilde en lief van je moeder. is toch weer een kosteplaatje minder toch

all hier gaat alles goed. de kleine voel ik nog niet wel plopjes af en toe. verder a.s woensdag naar de vk toe voor de termijnecho. weer naar het kleintje kijken. verder geen nieuwtjes eigenlijk. dus ik ga even een hapje eten. heb nu weer een beetje trek dus we gaan vooruit.

tot snel weer gr liesje

wouww! wat voel je de kleine al snel zeg! gaaf!! spannend woensdag! altijd leuk even de kleine bewonderen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* ma 13 jun 2011 - 7:30

@Mickey: Wat lief van je oma! Positiekleding komt nu zeker van pas dus echt heel leuk!

@Studiebol : Wat lief van je moeder dat je een kinderwagen mocht uitzoeken! Het zal idd wel druk ijn geweest bij de babydump, ik had er ook wel even zin in net als bv even naar Ikea maar het leek me toch te druk. Later maar eens.

@ Hazeltje: Jij hebt al best wel wat kleding, van de eerdere zwangerschap natuurlijk. Was je toen in de zomer hoogzwanger? Je hoeft je garderobe nu alleen maar aan te vullen, ideaal. En altijd wel leuk om weer wat te shoppen toch?

@ Liesje: Wat zijn dat dan voor plopjes? De baby kan het volgens mij nog niet zijn idd. Soms ook wel moeilijk te verklaren wat je allemaal in je buik voelt. Zo voel ik mijn darmen (denk ik) helemaal zitten als ik over mijn buik wrijf, het zijn allemaal ribbeltjes.

Leuk dat jullie haast allemaal ook al wat positiekleding hebben aangeschaft! Er is gelukkig best veel leuk spul te koop.
Hebben jullie al een idee wat je met de babykamer wil? En wanneer gaan jullie ermee aan de slag? Wij gaan er denk ik mee bezig als we vakantie hebben, eind augustus. Maar ik begin deze week samen met mijn schoonmoeder alvast met uitzoeken en opruimen, wat de babykamer moet worden is nu namelijk een rommelkamer. Ik ben alleen helaas niet zo'n held met weggooien dus dat wordt nog wat. Zie er nu al tegenop. Van mijn vriend moet er véél weg. Tijdschriften enzo dat lukt wel, maar spulletjes met emotionele waarde (van vroeger/gekregen/ van overleden oma geweest etc..) die stop ik maar even buiten zijn gezichtsveld in een doos voor op zolder... Het zal uiteindelijk wel fijn zijn als het helemaal is opgeruimd denk ik.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: