Vakantiegeld!
+67
May
Paper Crown
schuddebuikje
Arwyn
Kqip
Aagje!
Rev3rie
Lotus_
Zininzon
Pussycat
Sjors
Joli86
Tsjip
_Lacey_
Caroow
Belle1985
MADDIE
Sjaantje
Flippin' Bitch
Sneeuwwitje
Dolphinne
mosio
Atelier Madame
Pomodori
Inge
Mida4you
Fearie
Didi
Poisongirl
girli
Shisha
Mamasapje
Prosecco
Sarah1985
Pien
Lynn_
Aziraphale
Pancake
Jelin
VeryCherry
rapa nui
minoessepoes
Winegum
Lejow
SuperGrover
Beachgirl
BJA
Elsje
smooch
aniet
Snoes
Gizmo
SnowWhite
Chocolate Cookie
Jeanette
Zonnetje
Highway
Rovine
Mari
Isa
silly-one
Cheesegirl
Tullow
loura
Caramba
bo
Travelgurly
71 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vakantiegeld!
Ik krijg ongeveer 600 euro aan vakantiegeld en ik ga het opmaken aan rekeningen van de tandarts. Ben bezig met een reconstructie aan mijn gebit.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Vorig jaar kreeg ik meer dan mijn maandsalaris aan vakantiegeld. Nu was dat wel vanwege een rekenfout van het werk en zouden ze het verrekenen met de eindejaarsuitkering, maar daar heb ik echt helemaal niks van gemerkt omdat dat ook een gigantisch bedrag was (ik klaag niet ). Nu ga ik er dus maar van uit dat het vakantiegeld zo hoog is als mijn maandsalaris.
Ik ga er ook heel suf van sparen en een deel gebruiken voor vakantie al heb ik dus nog geen idee waar ik naartoe ga.
Die loonstrookjes in mei en december zijn toch altijd het leukst.
Ik ga er ook heel suf van sparen en een deel gebruiken voor vakantie al heb ik dus nog geen idee waar ik naartoe ga.
Die loonstrookjes in mei en december zijn toch altijd het leukst.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
ZvB, ik krijg mijn vakantieuren uitbetaald, omdat ik geen vaste baan heb en dus geen recht op uren oid. Misschien is dat bij jou ook zo?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:ZvB, ik krijg mijn vakantieuren uitbetaald, omdat ik geen vaste baan heb en dus geen recht op uren oid. Misschien is dat bij jou ook zo?
Hmmm geen idee. Ik zal eens kijken of ik een uitleg bij het loonstrookje kan vinden maar ik heb wel gewoon uren opgenomen. Dan heb ik die 8 uur van de dag dat ik vrij was, uit die reserves laten betalen. Volgens mij bouw ik daarnaast verder niets op. Maar nu ben ik wel benieuwd, ik ga het volgende week eens nakijken/ vragen .
Gast- Gast
Nou heb mijn man net beloofd dat we van mijn vakantiegeld (hij krijgt dat niet) eind mei als eerste een flatscreen gaan kopen. Hij geeft al maanden alles uit aan het huis en zat zo te stralen bij de media markt folder alleen nu een tv kopen is ff niet verstandig tactisch gezien....en dat vond ik zo zielig hahaha, hij wilde zo graag...we hebben nog een grote tv.
Gast- Gast
Ik zet mijn vakantiegeld op de spaarrekening. Mijn vriend moet nog 1x collegegeld betalen vd zomer, mocht hij het zelf niet redden kunnen we wat van het vakantiegeld gebruiken. Hij is als alles goed loopt voor 1 januari 2012 klaar en vroeger kon je dan wat collegeld terugkrijgen. Even opzoeken of dat nog zo is.
Van ons belastinggeld gaan we onze auto inruilen en een andere uitzoeken
Van ons belastinggeld gaan we onze auto inruilen en een andere uitzoeken
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wij zullen het wel in ons huis stoppen denk ik zo... (Rond die tijd gaan we verhuizen).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn vakantiegeld is al op. (Ik krijg het per maand, niet per jaar.)
Ik heb gekocht;
Een LED televisie.
Vitrage.
Verf, rollers e.d.
Nieuwe meubelen.
Nieuwe schilderijen.
En van de volgende maanden vakantiegeld en tweemaal bonus ga ik het volgende kopen;
Een nieuwe bank.
Een nieuwe stoel.
En ik hoop dit jaar ook nog op vakantie te kunnen gaan.
Ik heb gekocht;
Een LED televisie.
Vitrage.
Verf, rollers e.d.
Nieuwe meubelen.
Nieuwe schilderijen.
En van de volgende maanden vakantiegeld en tweemaal bonus ga ik het volgende kopen;
Een nieuwe bank.
Een nieuwe stoel.
En ik hoop dit jaar ook nog op vakantie te kunnen gaan.
Gast- Gast
ik krijg meestal rond de 1200 euro vakantiegeld.
we willen graag een laptop kopen, een nieuwe fiets voor mn man en een nieuwe tuinset.
al hebben we het geld daar in principe al wel voor op de spaar rekening staan, we willen het pas kopen als het vakantiegeld er is. dan hebben we in ieder geval een reserve!
verder wil ik in huis nog wat dingen veranderen, max kosten hiervan zijn 300 euro, dat doen we gewoon tussendoor steeds van onze lopende rekening, mocht het in mei nog niet klaar zijn, gebruiken we ons vakantiegeld om het af te maken!
we willen graag een laptop kopen, een nieuwe fiets voor mn man en een nieuwe tuinset.
al hebben we het geld daar in principe al wel voor op de spaar rekening staan, we willen het pas kopen als het vakantiegeld er is. dan hebben we in ieder geval een reserve!
verder wil ik in huis nog wat dingen veranderen, max kosten hiervan zijn 300 euro, dat doen we gewoon tussendoor steeds van onze lopende rekening, mocht het in mei nog niet klaar zijn, gebruiken we ons vakantiegeld om het af te maken!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
op mijn loonstrookje staat dat ik tot nu toe opgebouwt heb 250 euro er zal nog wel wat bij komen, hier gaat het op aan de vakantie
Mijn man krijgt geen vakantiegeld
Mijn man krijgt geen vakantiegeld
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien een nieuw bed, of screens voor mijn ramen aan de voorkant. Of anders gordijnen, vloertegels voor mijn balkon, of tegels voor de wc. Een nieuwe tv heb ik ook nog nodig.
En als het even kan zou ik toch in het najaar ook wel heel erg graag een weekje weg gaan. En dat mag dan super cheap zijn, als er maar zon en strand is.
En als het even kan zou ik toch in het najaar ook wel heel erg graag een weekje weg gaan. En dat mag dan super cheap zijn, als er maar zon en strand is.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Zusje van Bert schreef:Ja ik begrijp het niet helemaal want dit is wat er staat:
vakantie geld, totaal tegoed 470.90
vakantiedagen, totaal tegoed 356.36
Nu bouw ik hier ook vakantiedagen op maar neem ze ook op omdat ik er niet te veel open wil hebben staan hier dus ik heb nog maar iets van 2 of 3 vakantiedagen openstaan, dat is nooit 356 euro?
Vakantiedagen kan je op elk moment laten uitbetalen door een uitzendbureau... stel je neemt volgende week vrij ( 40 uur verlof en je verdient 8 euro per uur... = 320 euro, dan hou je nog 36.36euro over aan vakantiedagen) Zo kan je vrij nemen en toch betaald krijgen.
Vakantiegeld is het geld wat 8% van je salaris is en je in mei ( of bij ontslag) krijgt uitbetaald. Ook bij een uitzendbureau krijg je dat gewoon!
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ik gok dat ik rond de 1200,- euro krijg en dat gaat gelijk op de spaarrekening. We zijn aan het sparen voor nieuwe meubels dus we kunnen het goed gebruiken!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dat was wat ik ook wou zeggen. Echter, hou er rekening mee dat de belasting daar nog af moet en dat die ongeveer de helft afnemen. Ik geloof dat het iets van 43 procent is...?? Dat is wat ik me kan herinneren van vorig jaar.Mamasapje schreef:Zusje van Bert schreef:Ja ik begrijp het niet helemaal want dit is wat er staat:
Nu bouw ik hier ook vakantiedagen op maar neem ze ook op omdat ik er niet te veel open wil hebben staan hier dus ik heb nog maar iets van 2 of 3 vakantiedagen openstaan, dat is nooit 356 euro?
Vakantiedagen kan je op elk moment laten uitbetalen door een uitzendbureau... stel je neemt volgende week vrij ( 40 uur verlof en je verdient 8 euro per uur... = 320 euro, dan hou je nog 36.36euro over aan vakantiedagen) Zo kan je vrij nemen en toch betaald krijgen.
Vakantiegeld is het geld wat 8% van je salaris is en je in mei ( of bij ontslag) krijgt uitbetaald. Ook bij een uitzendbureau krijg je dat gewoon!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Het vakantiegeld van mijn vriend leggen wij voor een nieuwe auto. Mijn vakantie geld zal wel opgaan aan zaken in huis....we willen nog graag een nieuwe bank, gordijnen, kozijnen voor etc..genoeg om nog te sparen dus
Gast- Gast
Is bij mij ongeveer 1000 euro netto, gaat op de spaarrekening om in september een deel van ons trouwfeest mee te betalen
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
girli schreef:Dat was wat ik ook wou zeggen. Echter, hou er rekening mee dat de belasting daar nog af moet en dat die ongeveer de helft afnemen. Ik geloof dat het iets van 43 procent is...?? Dat is wat ik me kan herinneren van vorig jaar.Mamasapje schreef:Zusje van Bert schreef:Ja ik begrijp het niet helemaal want dit is wat er staat:
Klopt inderdaad! Ik zou 800 euro krijgen volgens mijn loonstrook en kreeg toen 4nogwat, was alsnog lekker, maar viel toch even tegen haha!
Gast- Gast
Ik weet eigenlijk niet of ik dat wel krijg (omdat ik nu niet werk officieel) en hoe veel dat zou zijn. Ik hoop het natuurlijk wel!
Gast- Gast
Marin schreef:Ik weet eigenlijk niet of ik dat wel krijg (omdat ik nu niet werk officieel) en hoe veel dat zou zijn. Ik hoop het natuurlijk wel!
Ja tuurlijk krijg je het, je krijgt toch gewoon salaris en je zit in de ziektewet?
Bouw je volgens mij gewoon vakantiegeld op!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
*edit*
En dan is het 8 procent over wat je het afgelopen jaar bij hen verdient hebt, dus ik neem aan van aug 2010, tot mei 2011. Daar hou je netto ongeveer 58 procent van over!
En dan is het 8 procent over wat je het afgelopen jaar bij hen verdient hebt, dus ik neem aan van aug 2010, tot mei 2011. Daar hou je netto ongeveer 58 procent van over!
Laatst aangepast door Lejow op do 7 apr 2011 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
Je krijgt je loon toch gewoon doorbetaald? Dan bouw je ook vakantiegeld op hoor, ook al ben je ziek Sowieso heb je over alle maanden voordat je ziek werd ook vakantiegeld opgebouwd, dat in mei of bij het einde van je contract wordt uitbetaald.Marin schreef:Ik weet eigenlijk niet of ik dat wel krijg (omdat ik nu niet werk officieel) en hoe veel dat zou zijn. Ik hoop het natuurlijk wel!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik gok op ongeveer € 800. Een deel kleding, een deel vakantie en de rest op de spaarrekening.
Gast- Gast
Lejow schreef:*edit*
Ok dan ga ik even kijken of ik dat kan uitrekenen.
Die 8 procent is 1232 euro, en daar van dan 58 procent bedoel je? Omdat dat het netto bedrag is? Dat is dan 715 euro.
Ik dacht altijd dat het gewoon 8% was en dat het niet bruto-netto was. Dat is wel weer jammer, maar 700 is alsnog zeer zeer welkom. Wanneer zou dat ongeveer komen? Mei? Juni?
Gast- Gast
Ja, helaas moet je over je vakantiegeld een bijzonder belasting tarief betalen.
Bruto is het dus 8 % van je jaarsalaris (of van de maand dat je bent begonnen met werken daar, tot mei).
Netto is het weer 58 % van die 8% bruto.
Maar weet je zeker dat het om 1200 euro gaat? Je hebt er vanaf begin aug gewerkt toch, dat zijn 10 maanden tot eind mei.
Aangezien je ook in de leraren CAO zit zul jij het ook eind mei krijgen, ik krijg het tegelijk met mijn salaris.
Bruto is het dus 8 % van je jaarsalaris (of van de maand dat je bent begonnen met werken daar, tot mei).
Netto is het weer 58 % van die 8% bruto.
Maar weet je zeker dat het om 1200 euro gaat? Je hebt er vanaf begin aug gewerkt toch, dat zijn 10 maanden tot eind mei.
Aangezien je ook in de leraren CAO zit zul jij het ook eind mei krijgen, ik krijg het tegelijk met mijn salaris.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiegeld
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: