Vakantiegeld!
+67
May
Paper Crown
schuddebuikje
Arwyn
Kqip
Aagje!
Rev3rie
Lotus_
Zininzon
Pussycat
Sjors
Joli86
Tsjip
_Lacey_
Caroow
Belle1985
MADDIE
Sjaantje
Flippin' Bitch
Sneeuwwitje
Dolphinne
mosio
Atelier Madame
Pomodori
Inge
Mida4you
Fearie
Didi
Poisongirl
girli
Shisha
Mamasapje
Prosecco
Sarah1985
Pien
Lynn_
Aziraphale
Pancake
Jelin
VeryCherry
rapa nui
minoessepoes
Winegum
Lejow
SuperGrover
Beachgirl
BJA
Elsje
smooch
aniet
Snoes
Gizmo
SnowWhite
Chocolate Cookie
Jeanette
Zonnetje
Highway
Rovine
Mari
Isa
silly-one
Cheesegirl
Tullow
loura
Caramba
bo
Travelgurly
71 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vakantiegeld!
Hier is het nog steeds hetzelfde... mijn vriend heeft zijn geld al gehad dus morgen voor een andere auto kijken
Gast- Gast
ooh ja lekker ik had vandaag al gereageerd in het topic over belastinggeld, maar dit komt er natuurlijk ook nog eens bovenop Ach wat in't vat zit dat verzuurd gelukkig niet, dus kom maar op.
Van de belastinggeld gaan we al sparen en de zomervakantie betalen en hiervan gaan we.... sparen dus.
We willen nog genoeg doen dus kunnen het prima gebruiken.
- tuin verbouwen
- auto kopen
- ik rijbewijs halen
- trouwen
- in de toekomst dingen aan huis veranderen
- vakanties
- onze dochter kost ook geld
..... en ga zo maar door
Van de belastinggeld gaan we al sparen en de zomervakantie betalen en hiervan gaan we.... sparen dus.
We willen nog genoeg doen dus kunnen het prima gebruiken.
- tuin verbouwen
- auto kopen
- ik rijbewijs halen
- trouwen
- in de toekomst dingen aan huis veranderen
- vakanties
- onze dochter kost ook geld
..... en ga zo maar door
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Joepie de poepie!
Het is binnen Ruim 1100 als ik het goed had gezien.
Het gaat in eerste instantie naar de spaarrekening en uiteindelijk zal het wel naar de tuin of naar de vakantie gaan
Het is binnen Ruim 1100 als ik het goed had gezien.
Het gaat in eerste instantie naar de spaarrekening en uiteindelijk zal het wel naar de tuin of naar de vakantie gaan
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Oehhh ik moet nog een week wachten!!!
En op mijn belastingcenten ook.... volgende week om deze tijd ben ik riiiiiiiiiiiiiijkkk hahaha
En op mijn belastingcenten ook.... volgende week om deze tijd ben ik riiiiiiiiiiiiiijkkk hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik moet ook nog een weekje wachten!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat van mij gaat ook op de spaarreking. Heb er nu nog niet echt een bestemming voor dus dat komt later wel. Eerst maar eens zien hoeveel het is.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Ik weet niet wat voor bedrag ik krijg want ik werk er net 7 maanden. Maar het gaat iig op aan een weekendje weg naar Belgie.
Mijn vriend zijn vakantiegeld gaat voor een groot deel naar de spaarrekening
Mijn vriend zijn vakantiegeld gaat voor een groot deel naar de spaarrekening
Gast- Gast
Ik krijg niet zoveel vakantiegeld, ik moet het veel hebben van mijn overuren die ik uitbetaald krijg.
Met mijn geld spaar ik het op (bij schoonmams) voor samenwonen. Normaal verbrast ik het zonder te weten waaraan
Met mijn geld spaar ik het op (bij schoonmams) voor samenwonen. Normaal verbrast ik het zonder te weten waaraan
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Wij gaan een nieuw bed kopen.
En de rest gaat eerst op de spaar.
We moeten nog even zien wat we met de vakantie doen, dus misschien gaat daar de rest aan op.
En de rest gaat eerst op de spaar.
We moeten nog even zien wat we met de vakantie doen, dus misschien gaat daar de rest aan op.
Gast- Gast
Yeah! Ik had maar liefst...75euro vakantiegeld van de UWV niet echt veel, kreeg ook nog maar 2 maanden WW en in de ziektewet kreeg je dat dus niet? Wel jammer maargoed..heb vanmiddag mooi 2paar Birkenstocks gekocht en 3 zomersetjes qua kleding!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Yeah! Ik had maar liefst...75euro vakantiegeld van de UWV niet echt veel, kreeg ook nog maar 2 maanden WW en in de ziektewet kreeg je dat dus niet? Wel jammer maargoed..heb vanmiddag mooi 2paar Birkenstocks gekocht en 3 zomersetjes qua kleding!
Dat alles, voor 75 euro? Wow, mag ik met je mee shoppen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Anniej_S schreef:Yeah! Ik had maar liefst...75euro vakantiegeld van de UWV niet echt veel, kreeg ook nog maar 2 maanden WW en in de ziektewet kreeg je dat dus niet? Wel jammer maargoed..heb vanmiddag mooi 2paar Birkenstocks gekocht en 3 zomersetjes qua kleding!
Dat alles, voor 75 euro? Wow, mag ik met je mee shoppen?
Hooooi!
De birkies waren 24,95 PER paar bij Schuurman en heb 1 paar zelf gekocht en 1 paar had ik al gekocht eerder die week, en de rest was ik 50euro kwijt :-)...C&A (opruiming)
Gast- Gast
Ik heb geen idee hoeveel ik krijg, werk sinds vorig vakantie geld nog maar parttime, dus ik moet nog ff afwachten. Mijn man had het al binnen 1130 euro. We gaan iig een nieuw matras kopen en een weekje met z'n drieen op vakantie. De rest gaat naar de spaar rekening.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ikkrijg het pas in week 26 :S! En werk dan net 10 weken dus denk dat het bedrag niet heel hoog zal zijn
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Nog 1 of 2 dagen wachten!!
Ik ga er een wasmachine van kopen, en ik ga met een vriendin een weekje naar Frankrijk (alleen vliegticket kosten). En verder gaat het op m'n spaarrekening.
Ik ga er een wasmachine van kopen, en ik ga met een vriendin een weekje naar Frankrijk (alleen vliegticket kosten). En verder gaat het op m'n spaarrekening.
Gast- Gast
Hmm ik heb niet echt een idee hoeveel ik krijg... ik gok zo'n 130 euro. Voor mij gaat het lekker naar mijn spaarrekening en ik zie wel wat er voorbij komt om te kopen! In principe heb ik nu niet perse iets nodig, misschien wat leuke dagjes weg!
Gast- Gast
Hier staat het nu helemaal op de spaarrekening. Nu wachten op de belasting teruggave en dan ga ik shoppen
Gast- Gast
Yes, het is al overgemaakt
En het geld van de belastingdienst is nu ook binnen
En het geld van de belastingdienst is nu ook binnen
Gast- Gast
Voor mij was het niet zo heel veel (zo'n 500 euro), maar ik laat in december ook altijd al een deel van het vakantiegeld betalen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb mijn vakantiegeld ook binnen! 850 euro! Dus ik ga zo lekker naar de MediaMarkt voor een wasmachine, jeeej!
Gast- Gast
Hahaha.. Leuk, succes!Marin schreef:Ik heb mijn vakantiegeld ook binnen! 850 euro! Dus ik ga zo lekker naar de MediaMarkt voor een wasmachine, jeeej!
Gast- Gast
Woei, ik heb voor de eerste keer in mijn leven in een keer mijn vakantiegeld gekregen! Leuk zeg, haha
Staat alweer op de spaarrekening, maar toch.
Staat alweer op de spaarrekening, maar toch.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiegeld
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: