Vakantiegeld!
+67
May
Paper Crown
schuddebuikje
Arwyn
Kqip
Aagje!
Rev3rie
Lotus_
Zininzon
Pussycat
Sjors
Joli86
Tsjip
_Lacey_
Caroow
Belle1985
MADDIE
Sjaantje
Flippin' Bitch
Sneeuwwitje
Dolphinne
mosio
Atelier Madame
Pomodori
Inge
Mida4you
Fearie
Didi
Poisongirl
girli
Shisha
Mamasapje
Prosecco
Sarah1985
Pien
Lynn_
Aziraphale
Pancake
Jelin
VeryCherry
rapa nui
minoessepoes
Winegum
Lejow
SuperGrover
Beachgirl
BJA
Elsje
smooch
aniet
Snoes
Gizmo
SnowWhite
Chocolate Cookie
Jeanette
Zonnetje
Highway
Rovine
Mari
Isa
silly-one
Cheesegirl
Tullow
loura
Caramba
bo
Travelgurly
71 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vakantiegeld!
Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb geen idee hoeveel het is. Bij de ene werkgever moet je het opvragen en dat kan het hele jaar, ik moet het eens opzoeken. Bij de andere werkgever krijg ik het wel in mei/juni, maar dat wordt de eerste keer. Ben benieuwd.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Over iets meer dan 3 weken heb ik het, woehoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Anniej_S schreef:Mirjam4you schreef:Anniej_S schreef:Mirjam4you schreef:Helaas gaat ons meeste vakantiegeld naar achterstallige rekeningen. We zitten momenteel behoorlijk in de knoop qua financiën.... Echt heel erg k*t Ook gaat er waarschijnlijk een deel van het belastinggeld naar de rekeningen.
We willen al jaren verhuizen maar elke keer komt het er niet van vanwege de rekeningen en alles. We wonen nu in een flatje en we willen zo graag een laagbouw huisje met een tuintje. Maar dit kunnen we wel weer op onze buik schrijven voor het komende jaar.....
Ik leef met je mee! Hier gaat ook een deel van ons vakantiegeld + belasting op aan rekening! En dat komt mede doordat ik dus nu precies een jaar zonder werk zit! :-(
Ik ook al met al bijna een jaar thuis ( mede door de zwangerschap en geen contractverlenging ) jij ook succes en ook jammer hé dat een deel van het geld naar rekeningen moet gaan, maarja soms is het niet anders....
+1..het is jammer..maar ach na regen komt zonneschijn (ik probeer positief te blijven..maar das echt niet elke dag zo!)
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb ook mijn slechte dagen hoor.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik krijg het eind mei en is ongeveer 1000,- wij gebruiken het voor onze huwelijksreis en wat dingentjes in huis. helemaal zin in
Gast- Gast
Hoeveel ik krijg? Te weinig, vind ik zelf maar ik ben er wél heel blij mee. Het gaat dit jaar op aan de vernieuwing van de tuin, samen met mijn belastingteruggave. Over twee weken krijg ik het, heerlijk... ik kijk er nu al naar uit
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Onze vakantiegeld gaat allemaal op aan spullen voor het nieuwe huis. Van mijn deel wordt de wasmachine, salontafel, tuinset en televisie gekocht.
Gast- Gast
Van mijn vakantiegeld laat ik mijn apk doen bij mijn auto en nieuwe banden. Wat ik over houdt zet ik apart voor onverwachte uitgaven.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik houd een deel apart wat ik meeneem op vakantie naar Ibiza. Ik moet ook nog een deel betalen voor mijn vakantie naar Turkije en als ik wat overhoud spaar ik dat voor een huisje.
Belle1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10
Van mijn vakantiegeld betaal ik mijn gedeelte van de vakantie, mijn vriend betaald zijn deel en de rest is voor daar. (En we sparen elke maand voor op de vakantie). Maar, ik krijg het pas 1 juni, dus ik moet nog even wachten..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik gebruik het voor mijn nog te boeken vakantie.
Zal alleen niet heel veel vakantiegeld krijgen, aangezien ik ook al een deel in december gehad heb (en dat is al op, haha).
Zal alleen niet heel veel vakantiegeld krijgen, aangezien ik ook al een deel in december gehad heb (en dat is al op, haha).
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb besloten dat als m`n vakantiegeld hoger is dan m`n verwachting, dat ik dan naar Canada ga!
Gast- Gast
Gaaf Donnaa, moet je doen! Daar is het ook voor: Vakantie
Ik ga dat van mij uiteraard op m'n spaarrekening zetten nu.
Ik ga dat van mij uiteraard op m'n spaarrekening zetten nu.
Gast- Gast
Ja, ik hoop dat Arkefly in de zomer weer met die last minutes komt voor Amsterdam - Toronto.. Dan kan ik weer voor minder dan €400 erheen..
Gast- Gast
Ja inderdaad. Oh ik zag laatst een actie voor 350 euro volgens mij. Moment.
Dooie mus, sorry. Het was naar Vancouver. Voor 300 euro, dat wel. Via deze website kan je ook deals in de gaten houden: http://www.travelox.de
Duitse site, maar via daar heb ik ook die deal van 240 euro naar NYC gehaald.
Dooie mus, sorry. Het was naar Vancouver. Voor 300 euro, dat wel. Via deze website kan je ook deals in de gaten houden: http://www.travelox.de
Duitse site, maar via daar heb ik ook die deal van 240 euro naar NYC gehaald.
Gast- Gast
Okay, ben benieuwd..
Air Transat en ArkeFly zijn meestal de goedkoopste.. Als ik op cheaptickets kijk, dan zijn die prijzen wel het dubbele..
Air Transat en ArkeFly zijn meestal de goedkoopste.. Als ik op cheaptickets kijk, dan zijn die prijzen wel het dubbele..
Gast- Gast
Ik zet 'm in m`n favorieten! Vancouver is op AirTransat ook een stuk goedkoper idd... Maar, beetje uit de richting
Gast- Gast
We gebruiken mijn vakantiegeld voor de aanbetaling van onze volgende vakantie en het vakantiegeld van mijn man voor de rest van de betaling. Wat overblijft gebruiken we voor wat extra bestedingsruimte (gaat dus op de betaalrekening) en de rest zetten we op de spaarrekening.
Gast- Gast
Een deel op de spaarrekening en een deel gebruik ik voor onze stedentrip naar Barcelona volgende maand.
Gast- Gast
Een deel van mijn vakantiegeld gaat nog naar onze vakantie, de rest gaat naar de spaarrekening. Het vakantiegeld van mijn vriend gaat helemaal naar de spaarrekening. Moet ook wel want ik ben vanaf 2 juli weer werkloos. (onderwijs -> zomervakantie)
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat wij krijgen.
Hier gaat het op de grote hoop.
Onze vakantie voor volgende week is allang betaald, dus het vakantiegeld steken we denk ik in de verbouwing.
Hier gaat het op de grote hoop.
Onze vakantie voor volgende week is allang betaald, dus het vakantiegeld steken we denk ik in de verbouwing.
Gast- Gast
Ik krijg zo'n 1100 euro en dat gaat linea recta naar de spaarrekening. Hebben de laatste tijd nogal veel geld uitgegeven aan ons koophuis, dus de spaarrekening kan wel een kleine boost gebruiken. Waarschijnlijk kopen we er in de komende maanden nog wat meubels en accessoires van.
Gast- Gast
Ik krijg denk ik rond de €1000,- en dat gaat naar de spaarrekening. De vakantie is namelijk al betaald.
Met het geld van de spaarrekening hoop ik een keer onze bruiloft te kunnen betalen.. Nu hoeft mijn vriend alleen nog op zijn knietjes te gaan!
Met het geld van de spaarrekening hoop ik een keer onze bruiloft te kunnen betalen.. Nu hoeft mijn vriend alleen nog op zijn knietjes te gaan!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Oh lekker eind deze maand krijgen we vakantiegeld! Ik krijg ongeveer €1500 en mijn vriend krijgt nog iets meer. We gaan er de zomervakantie van betalen en de rest gaat naar de spaarrekening. We gaan volgend jaar trouwen dus kunnen het dan goed gebruiken!
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiegeld
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: