Vakantiegeld!
+70
Sorella
Pandora
GeKKiE
SuzieQ
Flower_L
Punk'd
Siem
Fearie
Middleme
Oasis
Green_Pepper
M-G
Sanne
BlackPoint
Charles
Toet
Kaninchen
Happinaz
Jerry
bolus26
Eliesje
Mida4you
Slakje
Sarah1985
Sophiee
Aziraphale
Star007
Parel
Siamsa
Blond
Paper Crown
Jeanette
Mees
Marin
Jasmine
M@niek
SoGood
Parisienne
Chocolate Cookie
Tania
Sam
Merai
Lejow
sanne-84
Atelier Madame
Japie
Linda
June
Alex
silly-one
Kreeftje
Zonnetje
banjer49
minoessepoes
Sterre
Reeza
Nyx
Printje
Shisha
kwebbeltje
Snoes
Rush
Razz
Bliss
Arwyn
Bay
Poubelle
Elliot
Pommes
Carra
74 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Vakantiegeld!
Mijn werkgever is zo lief om morgen al mijn salaris inclusief vakantiegeld over te maken.
Omdat ik vind dat ik een cadeautje heb verdiend en niemand anders het voor me koopt ga ik dit weekend naar de juwelier om een mooie zilveren armband te kopen.
Wat doen jullie met je vakantiegeld? Ik vind dat iedereen hier een cadeautje voor zichzelf mag kopen!
Omdat ik vind dat ik een cadeautje heb verdiend en niemand anders het voor me koopt ga ik dit weekend naar de juwelier om een mooie zilveren armband te kopen.
Wat doen jullie met je vakantiegeld? Ik vind dat iedereen hier een cadeautje voor zichzelf mag kopen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Vakantiegeld!
Hier gaat het op de spaarrekening omdat heel m'n spaargeld op is, maar ik mag wel vN mezelf een mooie jeans en schoenen kopen.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik wilde er ook iets moois voor mijzelf voor kopen, maar toen ging onze auto kapot.. Ik moet dus een heel deel van mijn vakantiegeld gebruiken om onze spaarrekening weer enigszins aan te vullen. Maar als er genoeg overblijft wil ik er ook iets moois voor mijzelf voor kopen. Ik weet alleen nog niet wat..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ga er denk ik een beetje van shoppen in Londen, de rest gaat op m'n spaarrekening en misschien ga ik nog naar een festival ervan.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Bij mij gaat het ook naar de spaarrekening en ik in juni naar Florida wellicht dat ik daar ook wat uit ga geven
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Poubelle schreef:Ik ga er denk ik een beetje van shoppen in Londen, de rest gaat op m'n spaarrekening en misschien ga ik nog naar een festival ervan.
I know, jezelf quoten is niet cool, beetje zoals jezelf liken op fb, maar ik las m'n post terug en het klinkt decadenter dan het is.
Poubelle- Ratel
Balen Elliot, dat is niet waar je je geld aan uit wil geven. Maar weer wat geld op de spaarrekening voelt ook wel weer lekker.
Poubelle, heb je nog niet genoeg geshopt in NY?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Hier gaat het naar de spaarrekening zodat ik er in de zomer, zoals het hoort onze vakantie van kan betalen!
Dit wordt volgens mij de eerste keer dat ik echt zo in mei vakantiegeld krijg, woei! Hiervoor altijd 0-uren contracten gehad waarbij ik het gelijk uitbetaald kreeg.
Dit wordt volgens mij de eerste keer dat ik echt zo in mei vakantiegeld krijg, woei! Hiervoor altijd 0-uren contracten gehad waarbij ik het gelijk uitbetaald kreeg.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi, een zilveren armband! Neem je m mee naar Porto?
Ik krijg het volgende week vrijdag en ga eerst 500 euro naar een vriendin overmaken voor onze vakantie naar Macedonië in de zomervakantie Verder moet ik een nieuw rijbewijs (+ boete omdat ie gestolen is ) hebben en mn paspoort moet verlengd worden. De rest gaat maar eens op de spaarrekening denk ik en moet ik als buffertje gebruiken, hoewel ik er misschien ook nog wel een leuk paar schoenen of iets anders van koop.
Ik krijg het volgende week vrijdag en ga eerst 500 euro naar een vriendin overmaken voor onze vakantie naar Macedonië in de zomervakantie Verder moet ik een nieuw rijbewijs (+ boete omdat ie gestolen is ) hebben en mn paspoort moet verlengd worden. De rest gaat maar eens op de spaarrekening denk ik en moet ik als buffertje gebruiken, hoewel ik er misschien ook nog wel een leuk paar schoenen of iets anders van koop.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Arwyn schreef:Hier gaat het naar de spaarrekening zodat ik er in de zomer, zoals het hoort onze vakantie van kan betalen!
Voor mij ook! Ik had bij mijn vorige werkgever een all-in salaris, dus mijn vakantiegeld zat al bij mijn salaris in.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Nog 11 dagen
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik krijg het de laatste van de maand. Heb mezelf net een fiets cadeau gedaan, dus mijn vakantie geld gaat op de spaar en heel misschien koop ik nog een naaimachine.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Carra schreef:
Mmmh, er kan altijd meer bij, toch?
Poubelle- Ratel
Ik krijg het denk ik eind volgende week. Ik moet nog het één en ander aan grote rekeningen betalen, dus daar ben ik helaas het grootste gedeelte aan kwijt. Verder wil ik nog wat zomerkleding, lage Allstars en ik heb leuke slippersandaaltjes gezien die ik voor de 'makkelijk' erbij wil hebben, gaan mijn oordopjes van m'n iPhone het begeven, wil ik nog een nieuwe ventilator voor naast m'n bed voor in de zomer, en nouja, dan is het al bijna op
Gast- Gast
Hier gaat het op de spaarrekening. We willen dit jaar graag een andere auto kopen, en met het vakantiegeld van ons beiden, komen we al aardig in de buurt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het vandaag gehad. Ik heb het op de spaar rekening gezet, maar het gaat op aan de babykamer die kamer wordt helemaal verbouwd.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Hier gaat het ook naar de spaarrekening dit jaar. Die moet nodig weer aangevuld worden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hier gaat het op de spaarrekening.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik krijg geen vakantiegeld. Al jaren niet, dus ik ben het niet anders gewend.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:Ik krijg geen vakantiegeld. Al jaren niet, dus ik ben het niet anders gewend.
Met ww krijg je toch ook vakantiegeld? Nu heb jij geen ww meer, maar met bijstand dan toch ook?
Gast- Gast
Ik moet nog 500 euro betalen voor mn vakantie. Zo'n 600 euro bewaar ik om uit te geven op vakantie en van de rest ga ik lekker shoppen en naar de kapper.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Lennox schreef:Nyx schreef:Ik krijg geen vakantiegeld. Al jaren niet, dus ik ben het niet anders gewend.
Met ww krijg je toch ook vakantiegeld? Nu heb jij geen ww meer, maar met bijstand dan toch ook?
Maar ik zit niet in de bijstand.
Met de ww krijg je inderdaad vakantiegeld. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik nog nooit volwaardig vakantiegeld heb gehad. Bij het laatste bedrijf zat het bijvoorbeeld bij het maandloon in.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik heb net mijn vakantie betaald, dus een deel van mijn vakantiegeld stort ik daarom terug op mijn spaarrekening. Verder moeten we nog een paar dingen aan ons huis (laten) doen, dus kunnen we dat mooi daar voor gebruiken. Misschien ga ik ook nog wel even wat vakantieoutfitjes shoppen, maar daar wil ik niet teveel geld aan uitgeven.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Een pax kledingkast, stoelen en tafel voor op het balkon, iets voor aan de muur en een nieuwe eettafel staan op ons lijstje.
Ik hoop het morgen te krijgen maar denk dinsdag, nornaal krijgen we uiterlijk de 21ste salaris, meestal 20 maar door het lange weekend verwacht ik het dinsdag.
Dan ben ik trouwens ook jarig en vorig jaar kreeg ik ook nog eens mijn belastiggeld terug die dag, had niks meer te wensen toen
Ik hoop het morgen te krijgen maar denk dinsdag, nornaal krijgen we uiterlijk de 21ste salaris, meestal 20 maar door het lange weekend verwacht ik het dinsdag.
Dan ben ik trouwens ook jarig en vorig jaar kreeg ik ook nog eens mijn belastiggeld terug die dag, had niks meer te wensen toen
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik zet het netjes op de spaarrekening! We zijn net al van eigen geld op vakantie geweest, dus heb het daar niet voor nodig.
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiegeld
» Vakantiegeld!
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
» Vakantiegeld!
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: