Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantiegeld!

+67
May
Paper Crown
schuddebuikje
Arwyn
Kqip
Aagje!
Rev3rie
Lotus_
Zininzon
Pussycat
Sjors
Joli86
Tsjip
_Lacey_
Caroow
Belle1985
MADDIE
Sjaantje
Flippin' Bitch
Sneeuwwitje
Dolphinne
mosio
Atelier Madame
Pomodori
Inge
Mida4you
Fearie
Didi
Poisongirl
girli
Shisha
Mamasapje
Prosecco
Sarah1985
Pien
Lynn_
Aziraphale
Pancake
Jelin
VeryCherry
rapa nui
minoessepoes
Winegum
Lejow
SuperGrover
Beachgirl
BJA
Elsje
smooch
aniet
Snoes
Gizmo
SnowWhite
Chocolate Cookie
Jeanette
Zonnetje
Highway
Rovine
Mari
Isa
silly-one
Cheesegirl
Tullow
loura
Caramba
bo
Travelgurly
71 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Vakantiegeld! - Pagina 8 Empty Re: Vakantiegeld!

Bericht  Lejow ma 30 mei 2011 - 6:29

Purple schreef:
Lejow schreef: Ook hebben ze laagste prijs garantie, dus als jij vanuit een folder, of via internet bijv kan laten zien dat de wasmachine ergens anders goedkoper is, doen zij de prijs omlaag.

Dat is toch BCC?

Bij MM ook! Alleen is dat niet zo bekend geloof ik
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 30 mei 2011 - 6:30

mozzarella schreef:Ik had ongelofelijk veel vakantiegeld, viel bijna van m'n stoel...bijna 2500 euro! Ik heb al een heleboel uitgegeven door schandalig te shoppen, nieuwe hardloopschoenen te kopen, nieuwe stoelhoezen, laminaat voor op mijn studeerkamer (40 m2) en vogeltjesbehang van eijffinger. Ik ga woensdag een paar dagen met een vriendin op vakantie dus dan heb ik lekker nog wat! En verder alle rekeningen afbetaald, heerlijk gevoel!

Wow das inderdaad echt veel, dan heb je ook vast een huge maandsalaris hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 2:17

Ik had 1350 euro en dat heb ik op mijn spaarrekening gezet. Ik ben net terug uit Thailand, dus ik heb het eigenlijk vooraf al opgemaakt. Ik wil mijn spaarrekening weer een beetje spekken, dus straks gaat de eindejaarsuitkering ook meteen richting spaarrekening (dat is ca 800 euro). Ik moet namelijk mijn voor- en achtertuin laten doen.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you di 31 mei 2011 - 3:51

Pff mijn man heeft een boel vakantiegeld gekregen en ik niet veel vanwege uitkering. Maar alles is opgegaan naar achterstallige rekeningen omdat we nogal krap zitten. Dat was echt moment dat we super baalden, maar ja het is soms niet even anders. We houden in totaal 100 euro over. Wordt wel een beetje jaloers als ik al deze verhalen lees, maar onze tijd komt wel weer.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 3:54

Mirjam4you schreef:Pff mijn man heeft een boel vakantiegeld gekregen en ik niet veel vanwege uitkering. Maar alles is opgegaan naar achterstallige rekeningen omdat we nogal krap zitten. Dat was echt moment dat we super baalden, maar ja het is soms niet even anders. We houden in totaal 100 euro over. Wordt wel een beetje jaloers als ik al deze verhalen lees, maar onze tijd komt wel weer.
hug

Gast
Gast

Bericht  Merai di 31 mei 2011 - 4:20

Mijn vakantiegeld wordt elke maand uitbetaald en mijn vriend is zelfstandige dus die krijgt sowieso geen vakantiegeld. Maar we sparen wel maandelijks en we hebben de vakantie voor deze zomer al betaald.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  M@niek di 31 mei 2011 - 4:20

Mirjam4you schreef:Pff mijn man heeft een boel vakantiegeld gekregen en ik niet veel vanwege uitkering. Maar alles is opgegaan naar achterstallige rekeningen omdat we nogal krap zitten. Dat was echt moment dat we super baalden, maar ja het is soms niet even anders. We houden in totaal 100 euro over. Wordt wel een beetje jaloers als ik al deze verhalen lees, maar onze tijd komt wel weer.

Ja meid, het valt niet altijd mee! Ik wordt ook altijd een beetje jaloers hoor van al die bedragen die ik hier voorbij zie komen. We hebben net een faillisement achter de rug dus hier zitten we ook behoorlijk in zak en as. Maar goed na regen komt echt altijd zonneschijn en je vast houden aan de mooie dingen in het leven, ook al valt dat niet altijd mee!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Labeendje wo 1 jun 2011 - 2:33

Ik kreeg op dinsdag het vakantiegeld (1377 euro netto) en de maandag ervoor hadden we net vliegtickets geboekt om een maand naar Nieuw Zeeland te gaan (bijna 1500 euro pp) dus ik had het al ruim uitgegeven Wink Toen ik het kreeg is het dus rechtstreeks naar mijn spaarrekening gegaan!
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: