Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

+51
ExpressoB
SleepingBeauty
PrimaBella
Caroow
Lynn_
Burn
Cheesegirl
Jente10
rapa nui
Caramba
Suus
girli
studiebol
Snoopy
Makamba
TGR
Zwerver
Mint
Vanillivi
Moon
Jeanette
ekiaam87
Sweety
Annoek
Qiara
Mamsie
Schaapke
Laquisia
Ugly Betty
SoezieQ
Chocolate Cookie
klavertje
smooch
JD
Inge
Parisienne
Merai
Moezie
Koffieleut
Mamasapje
Theeleut
Blond
patjuhhh
Rumble
SuperGrover
Susan
Ella
Kqip
Travelgurly
Minx
VeryCherry
55 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  klavertje di 29 maa 2011 - 4:26

Hazeltje schreef:Oh my...

Wat een verhaal zeg!

Nee, je ziet het dus niet altijd aan iemand.
Er zijn serieus vrouwen die naar het toilet moeten en ineens aan het bevallen zijn en zelf niks in de gaten hadden.
Die ook gewoon de pil hebben doorgeslikt enzo.

ja, je hoort het indd vaker.. maar ik snap het niet.. als je kijkt wat voor buik zwangere vrouwen vaak hebben.. ik geloof nooit zo in dat soort dingen.. mja het schijnt toch te gebeuren..
maar een kind van 12?! :shock:
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  SuperGrover di 29 maa 2011 - 4:41

Ik hoor net op de radio dat ze uit huis geplaatst is... Dat doet toch vermoeden dat het in ieder geval voor een ouder niet totaal onverwachts is geweest...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:03

Sorry hoor maar ik kan me echt niet voorstellen dat je niet weet dat je hoogzwanger bent ! Ik ben zelf zwanger geweest en ik voelde heel duidelijk "leven" in m'n buik. Dat moet zij gewoon ook gevoeld hebben en dat moet zij echt door hebben gehad. Anders heeft ze echt het iq van een goudvis !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan di 29 maa 2011 - 5:15

Het heeft niets met je IQ te maken, het komt vaker voor dat vrouwen zwanger zijn zonder het te merken. Ik denk dat het een combinatie van factoren is en dat het zeker wel kan. Dat je het je niet kunt voorstellen is een ander verhaal. Ik ben ook hoogzwanger geweest, twee keer zelfs, en ik kan me ook niet voorstellen hoe het moet zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet geloof.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:22

Maar als je iets voelt in je buik, en je weet niet dat je zwanger bent, misschien denk je dan wel dat het je darmen gewoon zijn. En als je wat aangekomen bent kan dat ook komen door slecht(er) eten een periode, of vocht vasthouden. Dan hoef je niet gelijk te denken dat je zwanger bent, lijkt me. Dus ze zal wel weinig klachten hebben gehad, en het iig niet gelinkt hebben aan zwangerschap, en ze is 12, hallo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:23

Ik hoop stiekem dat vrijdag de grap uit komt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:42

Het was trouwens een wat gezet meisje, waardoor het sowieso minder opviel.

Desalniettemin, ik 'hoop' dat ze er gewoon vroeg bij was met seks e.d. maar ik ben bang dat er wat anders is gebeurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Chocolate Cookie di 29 maa 2011 - 5:46

ZachtCookie schreef:Het was trouwens een wat gezet meisje, waardoor het sowieso minder opviel.

Desalniettemin, ik 'hoop' dat ze er gewoon vroeg bij was met seks e.d. maar ik ben bang dat er wat anders is gebeurd.
+1
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  SoezieQ di 29 maa 2011 - 6:04

Oh, ik ga volgende week op "schoolreisje" naar Parijs, eens kijken waar ik mee thuis kom :P


Nee, echt bizar verhaal dit.. Vind iemand van 16 al te jong om moeder te worden eigenlijk..
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:07

Chocolate Cookie schreef:
ZachtCookie schreef:Het was trouwens een wat gezet meisje, waardoor het sowieso minder opviel.

Desalniettemin, ik 'hoop' dat ze er gewoon vroeg bij was met seks e.d. maar ik ben bang dat er wat anders is gebeurd.
+1

+1... de reacties die ik hier lees, gaan er allemaal over dat een kind van 12 geen seks hoort te hebben (ben ik het mee eens hoor) maar misschien is het geen vrijwillige seks geweest? Ik denk eerder aan onvrijwillige seks als ik dit zo lees... maar jeetje... pff t zal je kind/jezelf maar overkomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:09

Isabella schreef:Maar als je iets voelt in je buik, en je weet niet dat je zwanger bent, misschien denk je dan wel dat het je darmen gewoon zijn. En als je wat aangekomen bent kan dat ook komen door slecht(er) eten een periode, of vocht vasthouden. Dan hoef je niet gelijk te denken dat je zwanger bent, lijkt me. Dus ze zal wel weinig klachten hebben gehad, en het iig niet gelinkt hebben aan zwangerschap, en ze is 12, hallo.

Eens. Voor hetzelfde geld is ze nog niet eens voorgelicht (bij niet iedereen gebeurt dat op jonge leeftijd). Ik heb zelfs eens gelezen dat een vrouw die al twee kinderen hád nota bene, zwanger was van de derde zonder dat ze het wist. De zwangerschap was geheel anders dan haar andere twee en ze had geen idee. En nee, dat had niet te maken met haar iq.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Ugly Betty di 29 maa 2011 - 6:13

Mijn tante wist ook pas dat ze zwanger was toen ze aan het bevallen was... Had ook darmproblemen en deed niet meer aan de lijn...
Maar 12 jaar is wel echt jong!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:37

Arm kind, ik wil niet weten wat voor leven die heeft gehad, laat staan wat haar nu tegemoet komt. Ik wil er gewoon niet vanuit gaan dat dit haar 'eigen' fout is geweest.

En arme baby ook. Je zal maar op zo'n manier ter wereld komen, lekkere start No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  SoezieQ di 29 maa 2011 - 7:16

Maar hoe raar het ook klinkt, dit is voor het kindje misschien wel gezonder dan dat een ouder meisje of vrouw niet weet dat ze zwanger is, de kans dat dit meisje van 12 rookte, alcohol en/of drugs gebruikte is heel wat kleiner natuurlijk.
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 7:21

Het komt vaker voor dat jonge kinderen ouders worden. Een vriendin van mij werkt bij een opvangvoorziening voor tienerouders. Laatst vertelde zij mij dat er 2 vaders van 13 jaar waren en een moeder van 12.
Echt onbegrijpelijk.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan di 29 maa 2011 - 7:47

SoezieQ schreef:Maar hoe raar het ook klinkt, dit is voor het kindje misschien wel gezonder dan dat een ouder meisje of vrouw niet weet dat ze zwanger is, de kans dat dit meisje van 12 rookte, alcohol en/of drugs gebruikte is heel wat kleiner natuurlijk.

Een te jonge moeder is ook een risicofactor voor een ongeboren baby omdat het lichaam dan nog zo in de groei is dat er als het ware een strijd ontstaat om de bouwstoffen. Het gaat dan wel om echt heel jonge moeders, dus jonger dan 14.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Schaapke di 29 maa 2011 - 8:41

Mijn zusje raakte zwanger toen ze 12 jaar oud(/jong) was. Het was van haar toenmalige vriendje, min of meer onder dwang gebeurd, pas één keer ongesteld geweest en uiteindelijk dus zwanger.
Ze besloot het te houden en beviel uiteindelijk toen ze 13 jaar was. Inmiddels is mijn zusje 19, haar zoontje dus 6.
De eerste jaren, totdat mijn zusje 18 jaar werd, heb ik de voogdij op me genomen, nu heeft ze die zelf.

De bevalling was alles behalve soepel, ze is uiteindelijk in bad bevallen. De zwaartekracht en het warme water hebben enorm geholpen bij de geboorte van het kindje, omdat haar bekken eigenlijk nog te smal waren.
Borstvoeding geven kon ook niet, omdat haar tepels nog niet goed ontwikkeld waren.
Uiteindelijk is alles helemaal op zijn pootjes terecht gekomen en is ze een hele goede moeder, die het hart op de juiste plaats heeft voor haar zoon. Jullie mogen best weten dat ik dit van te voren (toen we net hoorde dat ze zwanger was) niet had verwacht, maar uiteindelijk bleken mijn verwachtingen dus niet waar.

Toch schrik ik wel iedere keer als ik dit soort berichten in de krant lees, omdat ze inderdaad nu wel nog zeker 6 jaar aan jeugdzorg vastzit, dat is ook geen pretje...

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mamsie di 29 maa 2011 - 8:46

Schaapke schreef:Mijn zusje raakte zwanger toen ze 12 jaar oud(/jong) was. Het was van haar toenmalige vriendje, min of meer onder dwang gebeurd, pas één keer ongesteld geweest en uiteindelijk dus zwanger.
Ze besloot het te houden en beviel uiteindelijk toen ze 13 jaar was. Inmiddels is mijn zusje 19, haar zoontje dus 6.
De eerste jaren, totdat mijn zusje 18 jaar werd, heb ik de voogdij op me genomen, nu heeft ze die zelf.

De bevalling was alles behalve soepel, ze is uiteindelijk in bad bevallen. De zwaartekracht en het warme water hebben enorm geholpen bij de geboorte van het kindje, omdat haar bekken eigenlijk nog te smal waren.
Borstvoeding geven kon ook niet, omdat haar tepels nog niet goed ontwikkeld waren.
Uiteindelijk is alles helemaal op zijn pootjes terecht gekomen en is ze een hele goede moeder, die het hart op de juiste plaats heeft voor haar zoon. Jullie mogen best weten dat ik dit van te voren (toen we net hoorde dat ze zwanger was) niet had verwacht, maar uiteindelijk bleken mijn verwachtingen dus niet waar.

Toch schrik ik wel iedere keer als ik dit soort berichten in de krant lees, omdat ze inderdaad nu wel nog zeker 6 jaar aan jeugdzorg vastzit, dat is ook geen pretje...

Wat lief/goed dat jij de voogdij op je hebt genomen. Fijn dat het nu goed gaat. Heeft ze nog contact met de vader?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Merai di 29 maa 2011 - 11:24

SuperGrover schreef:Ik hoor net op de radio dat ze uit huis geplaatst is... Dat doet toch vermoeden dat het in ieder geval voor een ouder niet totaal onverwachts is geweest...

+1, waarna ik nogmaals zeg.. het arme kind!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 11:41

Heeft het niks te maken met 1 april dat nadert?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Qiara di 29 maa 2011 - 11:49

Ik denk dat dit wel los staat van 1 april. Dit zijn wel dingen die gebeuren en het is helemaal geen leuke grap scratch Question
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Annoek di 29 maa 2011 - 18:01

Ze is waarschijnlijk verkracht door haar eigen vader.. Arm kind

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 18:41

Ik zat net te denken he, als ze 20 is heb je al een kind van 8 :shock: En als je dan 30 bent is je kind 18 :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:03

Yasmin schreef:Ik zat net te denken he, als ze 20 is heb je al een kind van 8 :shock: En als je dan 30 bent is je kind 18 :shock:

en dan ben je al bijna weer oma

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:07

Yasmin schreef:Heeft het niks te maken met 1 april dat nadert?
Dat heb ik ook even gedacht.. Maar het was gisteren uitgebreid op TV en de kinderbescherming kwam ook aan het woord.. Meisje komt van de Antillen en ze was pas net in NL geloof ik.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 4 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum