Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een meisje-meisje of tomboy?

+41
Filoria
Tamagotchi
Aletta
Mizz_S
Merai
sterremaan
Snoes
Bliss
Frappuccino
Verde
Ragazza
Punk'd
Toet
Shopaholic
Elliot
Blond
Kowalski
Primrose
Sylvana
SuperGrover
Linnie1985
mezzoforte
Caramba
Zwerver
Mamsie
Ooh La La!
Charles
Lady Starstruck
Char1
Caroow
TukTuk
Sugarfall
Susan
Thunder
Arwyn
Happinaz
Parisienne
Rouxxxe
Exogenesis
SoGood
Bazinga
45 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij een meisje-meisje of tomboy? Empty Ben jij een meisje-meisje of tomboy?

Bericht  Bazinga zo 10 feb 2013 - 3:02

N.a.v. 'Waar ben je goed in'-topic, lees ik dat er ook meiden goed kunnen klussen. En aan de hand daarvan;

Ben je een tomboy of een girly-girl? Hou je van mode en makeup of ben je meer van de auto's en .. ehm. Mannendingen? Very Happy

Ik ben zelf een mix, maar wel meer richting tomboy. Ik hou niet van make up en winkelen, maar ben wel met m'n haar bezig en kleding, alhoewel dat wel vaak heel basic is en meer 'stoer' (als je 't dan toch een naam zou moeten geven) dan happyshinypeople-kleurtjes. Maar ik ben ook bezig met auto's kijken en ik kan wel aardig klussen.

En jiiiij?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een meisje-meisje of tomboy? Empty Re: Ben jij een meisje-meisje of tomboy?

Bericht  SoGood zo 10 feb 2013 - 3:05

Een meisje-meisje.

Ik draag altijd hakken, sieraden en zonder make-up ga ik de deur niet uit.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Ben jij een meisje-meisje of tomboy? Empty Re: Ben jij een meisje-meisje of tomboy?

Bericht  Exogenesis zo 10 feb 2013 - 3:07

Een mixje.

Ik houd van kleding, maar niet echt van make-up. Ik houd van ruige dingen, banjeren in de modder, maar ook van kleine prutsingetjes doen. Vroeger speelde ik veel met poppen, maar nóg liever buiten en op de hooizolder. Ik ben wel van de mannenpraat en heb een hekel aan typisch vrouwengezeik. Zoals hier op het forum ook wel eens, man wat een gemiep soms Laughing Liever rechttoe rechtaan. Ook heb ik meer mannelijke vrienden. Alleen werden die vriendschappen vaak verprutst doordat vriendinnen met ze gingen zoenen Ben jij een meisje-meisje of tomboy? 1270000679

Laatst aangepast door Exogenesis op zo 10 feb 2013 - 3:08; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Rouxxxe zo 10 feb 2013 - 3:08

Een mix denk ik. Vind het leuk om te winkelen, en wordt blij van nieuwe kleding. Maar make up en verzorgingsproducten boeien me weer weinig tot niet. Maar met auto's, klussen en andere mannen dingen heb ik ook helemaal niks.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Parisienne zo 10 feb 2013 - 3:10

Een meisje-meisje, zonder twijfel Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Happinaz zo 10 feb 2013 - 3:18

Een goede mix! Ik hou van meisjes dingen maar ik houd ook van jongens dingen en ik heb dan ook veel jongens-vrienden!
Ben dol op auto's en auto rijden maar ik zit ook achter de naaimachine.
M'n vriend houdt van m'n mixjes' :-)
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn zo 10 feb 2013 - 3:20

Ik ben van beide wat.
Ben me de laatste jaren wel meer gaan interesseren in kleding en make-up, maar ik kan dan weer niet tegen 'typische vrouwendingen' als ergens omheen praten.
Bij vlagen kan ik heel stoer zijn, soms ben ik het grootste tutje dat bestaat, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Thunder zo 10 feb 2013 - 3:30

Exogenesis schreef:Een mixje.

Ik houd van kleding, maar niet echt van make-up. Ik houd van ruige dingen, banjeren in de modder, maar ook van kleine prutsingetjes doen. Vroeger speelde ik veel met poppen, maar nóg liever buiten en op de hooizolder. Ik ben wel van de mannenpraat en heb een hekel aan typisch vrouwengezeik. Zoals hier op het forum ook wel eens, man wat een gemiep soms Laughing Liever rechttoe rechtaan. Ook heb ik meer mannelijke vrienden. Alleen werden die vriendschappen vaak verprutst doordat vriendinnen met ze gingen zoenen Ben jij een meisje-meisje of tomboy? 1270000679
ik kan me hier helemaal in vinden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 10 feb 2013 - 3:32

Allebei niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Sugarfall zo 10 feb 2013 - 3:37

Ik ben heel erg een meisje-meisje, dat hoor ik ook heel vaak van mensen haha.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  TukTuk zo 10 feb 2013 - 3:39

Meer een tomboy, heb geen geduld om smorgens mijn haar en make-up te doen, draag zelden hakken etc, als er iets geklust moet worden in huis doe ik het liever zelf dan dat ik het overlaat aan mijn vriend :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 3:42

Geen meisjes-meisje. Ik zou dat wel wat meer willen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 3:43

Ik ook allebei niet. Is er geen tussenweg? Ik heb niks met make-up en haarfrummelen, maar ook niet met door de modder banjeren. Wat ben ik dan? Ben jij een meisje-meisje of tomboy? 1578173417

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 10 feb 2013 - 3:45

Rood schreef:Ik ook allebei niet. Is er geen tussenweg? Ik heb niks met make-up en haarfrummelen, maar ook niet met door de modder banjeren. Wat ben ik dan? Ben jij een meisje-meisje of tomboy? 1578173417

Normaal? Interessant?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caroow zo 10 feb 2013 - 3:46

Ik denk een mix. Ik hou wel van tutten en mooie kleren, maar niet heel extreem. Ik kan van een nieuwe broek net zo gelukkig worden als van het in elkaar zetten van een ikea-kast.

Mijn vriend is overigens ook geen man-man, hij is echt de tut hier in huis smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Char1 zo 10 feb 2013 - 4:03

Ik ben zeker geen tomboy. Ben totaal niet stoer, eerder een watje. In dat opzicht ben ik wel een echt meisjemeisje. Maar ik ben niet zo van veel make-up e.d. en kan heel wat klusjes in huis zelf opknappen.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464

Bericht  Zwerver zo 10 feb 2013 - 4:13

Ik ben ook een mix. Ik vind meiden dingen enorm leuk, lekker tutten, winkelen etc. Maar ik vind ook heel veel mannen dingen leuk.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Lady Starstruck zo 10 feb 2013 - 4:23

Een paar jaar geleden was ik meer een tomboy. Maar nu ben ik een mix. Ik houd wel van ruige dingen doen. Maar ook weer van leuke kleren.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Charles zo 10 feb 2013 - 4:25

Hm moeilijk. Ik draag geen hoge hakken en ook niet ontzettend veel make-up. Ook heb ik kort haar. Maar ik hou wél ontzettend van mode en kleding en shoppen en nagellak en verzorg me erg goed enzo. Maar mijn stijl is niet meisje-meisje. Ik houd aan de andere kant ook van wandelen op laarzen door het bos en met klussen pak ik ook gewoon mee aan. Daarentegen zeur ik dan wel weer over gebroken nagels en vies stof enzo. Ik heb echt geen idee.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 4:28

Ik ben geen tomboy, maar zeker ook geen meisje-meisje. Mode doet me niet zoveel, veel make up draag ik ook niet. Maar ik ben ook geen stoere chick, dus ik hang er echt tussenin.

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! zo 10 feb 2013 - 4:59

Bazinga schreef:N.a.v. 'Waar ben je goed in'-topic, lees ik dat er ook meiden goed kunnen klussen.

Ik ben een mix, met iets meer tom-boy ingrediënten.

Ik kan inderdaad goed klussen en ben technisch. Daardoor krijg vaak te horen dat ik 'af en toe net een kerel ben'. Ik kijk ook graag naar voetbal (vroeger ook gespeeld), rij graag in mooie auto's (en heb geen man nodig om (kleine) dingen te fiksen) en hou van mannen humor.
Daar naast draag ik dagelijks make-up, vaak hoge hakken en hou ik van winkelen en andere meidendingen.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Mamsie zo 10 feb 2013 - 5:03

Mijn uiterlijk is meer meisje-meisje en mijn innerlijk meer tomboy.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Zwerver zo 10 feb 2013 - 5:06

Mamsie schreef:Mijn uiterlijk is meer meisje-meisje en mijn innerlijk meer tomboy.
Ja dit ja!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Caramba zo 10 feb 2013 - 5:24

Een mix. Zonder make-up ga ik de deur niet uit, draag graag schoenen met een hak. Maar ik mag zeker graag klussen.
Mij hoor je dan niet dat verf achter mijn nagels zit, dat het huis stoffig is etc. Alleen waar ik echt een hekel aan heb is tuinieren.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  mezzoforte zo 10 feb 2013 - 5:26

Een soort mix denk ik. Ben niet zo into mode en make-up, hoewel ik er wel altijd voor zorg dat ik er goed verzorgd uitzie. Ben groot fan van voetbal, doe aan motorrijden dus dat valt op zich in categorie stoer denk ik (vinden mensen in mijn omgeving stoer van me althans :P). Ben verder niet overdreven technisch ofzo, laat klussen vaak aan man over (uit gemak gewoon Embarassed ), maar als het op bijv. internet aansluiten of computers aankomt heb ik er wel meer verstand van (dat is meer mijn ding) smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: