Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

+2
_Femme
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  duckie wo 12 sep 2012 - 3:20

ik twijfel nog steeds over mn telefoon abbo, en kom er nog niet helemaal uit

wie heeft er t-mobile en hoe bevalt dit? heb je goeie dekking overal ed?

ik hoorde deze week van iemand die een wijk verderop woont die had in het verleden t mobile gehad en dat ze in huis geen bereik hadden en dat het waardeloos is... nu was mn zwager hier laatst en die had hier geen problemen met t mobile... vandaag in de winkeln hebben ze gekeken dat hier in de straat het bereik gewoon goed is maar dat er op sommige plekken hier iets mindere dekking is...

nu twijfel ik toch weer, dus hoe bevalt jullie t mobile?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:22

Ik heb al jaren t-mobile. En kwa bereik heb ik niets te klagen. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik geen bereik had.
Sommige plaatsen is je bereik wel wat minder. Maar nog wel dat je gebeld kan worden en zelf kan bellen

(al had ik afgelopen weekend geen internet in rotterdam en dat was best wel vervelend)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:45

Ik heb ook T-Mobile en heb overal gewoon goed bereik smile Nog nooit geen problemen mee gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  _Femme wo 12 sep 2012 - 4:59

Bebbel schreef:Ik heb ook T-Mobile en heb overal gewoon goed bereik smile Nog nooit geen problemen mee gehad.

+1, heb vrijwel altijd ook 3G en vol bereik, helemaal in de Randstad.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  ExpressoB wo 12 sep 2012 - 5:03

Tuurlijk valt die wel is uit, je 3g, je bereik ik heb het voornamelijk eigenlijk alleen als ik in de auto -onderweg ben dus. Dan gebeurd het nog wel is. Verder eigenlijk weinig te klagen.
Doe vaak ff vliegtuigmodus, hop en alles is weer terug.

T-mobile heeft visual voicemail, ideaal is dat! Ook is t-mobile de enigste die onbeperkt internet blijft houden!!
daarom blijf ik bij hun, mijn ab. is bijna afgelopen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  Mari wo 12 sep 2012 - 5:06

Bebbel schreef:Ik heb ook T-Mobile en heb overal gewoon goed bereik wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? 561177 Nog nooit geen problemen mee gehad.

+1, ik zou alleen niet kiezen voor deze sim only ''minuten, sms en MB's uit één bundel'' als je regelmarig je tel gebruikt want ik heb echt de eerste maanden behoorlijk bij moeten betalen. Nu internet ik alleen nog via WIFI.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  ExpressoB wo 12 sep 2012 - 5:09

Mari schreef:
Bebbel schreef:Ik heb ook T-Mobile en heb overal gewoon goed bereik wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? 561177 Nog nooit geen problemen mee gehad.

+1, ik zou alleen niet kiezen voor deze sim only ''minuten, sms en MB's uit één bundel'' als je regelmarig je tel gebruikt want ik heb echt de eerste maanden behoorlijk bij moeten betalen. Nu internet ik alleen nog via WIFI.

Oh.. die verkoper zei nog, je kunt ook een jaartje sim-only nemen.. niet verstandig dus?
de keuze is alleen niet meer reuze, want het is echt veel duurder geworden, abonnem. wat ik nu heb is geloof ik wel bijna 10euro duurder geworden zit je al op dik 70 euro, daarom wil ik 'm verlagen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  Mari wo 12 sep 2012 - 5:15

ExpressoB schreef:
Mari schreef:
Bebbel schreef:Ik heb ook T-Mobile en heb overal gewoon goed bereik wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? 561177 Nog nooit geen problemen mee gehad.

+1, ik zou alleen niet kiezen voor deze sim only ''minuten, sms en MB's uit één bundel'' als je regelmarig je tel gebruikt want ik heb echt de eerste maanden behoorlijk bij moeten betalen. Nu internet ik alleen nog via WIFI.

Oh.. die verkoper zei nog, je kunt ook een jaartje sim-only nemen.. niet verstandig dus?
de keuze is alleen niet meer reuze, want het is echt veel duurder geworden, abonnem. wat ik nu heb is geloof ik wel bijna 10euro duurder geworden zit je al op dik 70 euro, daarom wil ik 'm verlagen.

Ik vind het niks, mijn vriend vind het ook niks, ben blij dat ik in november weer kan veranderen. Sim Only is helaas duurder geworden dan mijn eerder abonnementen (12 euro per maand voor 300 min en 100sms) helaas. Ik hoop dat je toch nog wat vind wat aansluit bij je budget. En dan zou ik dat uiteraard willen weten wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? 2474380249
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  ExpressoB wo 12 sep 2012 - 5:17

heb nu I500 ab. het is dan 300 of 350 of zelfs 200 200 is echt te weinig!! 300 is denk ik wel genoeg, sms toch bijna niet, whats app he.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  duckie wo 12 sep 2012 - 5:19

ik kijk op hun site op de kaart met waar je bereik hebt maar het bellen kan op de meeste plekken wel alleen het internetbereik is op sommige plekken wel minder.... thuis kan ik natuurlijk gewoon op wifi.

zit nu bij hi maar twijfel om daar sim only te doen ivm dat stomme toestellease of over te stappen naar t mobile... grrr zo lastig haha
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  TukTuk wo 12 sep 2012 - 5:22

Ik heb Ben, maar dat loopt via het T-mobile netwerk en op sommige plekken heb ik geen enkel bereik, dus kan dan ook niet bellen etc, maar verder is het bereik wel goed.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  Nathalie wo 12 sep 2012 - 5:22

Ik heb op veel plekken geen 3G en dat vind ik een groot nadeel van tmobile. Ik ga dus ook overstappen zodra het kan.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  Mari wo 12 sep 2012 - 5:25

ExpressoB schreef:heb nu I500 ab. het is dan 300 of 350 of zelfs 200 200 is echt te weinig!! 300 is denk ik wel genoeg, sms toch bijna niet, whats app he.

Ja 200 is echt te weinig, dat heb ik nu, nou dan kan je bijna dagelijks gaan kijken hoeveel je nog kan gebruiken.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  ExpressoB wo 12 sep 2012 - 5:27

Het ligt eraan waar je woont hoor. Bij mijn moeder in het dorp heb ik slecht bereik maar in noord-h, zuidh (waar ik alleen kom:P) altijd goed. Ja 3g idd valt wel is weg maar wat ik al zei voornamelijk keertje in de auto.
Heb dat echt nog nooit gehad dat ik niet meer kon bellen. Zit al vanaf duchtstone bij hun
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  ExpressoB di 18 sep 2012 - 2:09

Ik heb het vandaag laten omzetten. Ben van een i500 naar simonly 250min+250smsjes gegaan en daar zat nog een mooie korting aanvast voor een heel jaar. Ga nu 18euro per maand betalen :-D

edit; blijf onbeperkt internet houden
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit? Empty Re: wie heeft t-mobile en hoe bevalt dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum