Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

+51
ExpressoB
SleepingBeauty
PrimaBella
Caroow
Lynn_
Burn
Cheesegirl
Jente10
rapa nui
Caramba
Suus
girli
studiebol
Snoopy
Makamba
TGR
Zwerver
Mint
Vanillivi
Moon
Jeanette
ekiaam87
Sweety
Annoek
Qiara
Mamsie
Schaapke
Laquisia
Ugly Betty
SoezieQ
Chocolate Cookie
klavertje
smooch
JD
Inge
Parisienne
Merai
Moezie
Koffieleut
Mamasapje
Theeleut
Blond
patjuhhh
Rumble
SuperGrover
Susan
Ella
Kqip
Travelgurly
Minx
VeryCherry
55 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:49

Het is gewoon weg gruwelijk echt !
Maar het recht systeem hier in Nederland vind ik nog gruwelijker.
Ze moeten daar eens na kijken en de mensen die zoiets doen veel erger straffen.
Ze komen er toch gewoon makkelijk vanaf om vervolgens weer dood leuk verder te gaan met hun daden !

Het gebeurt echt veel te veel en als Nederland er niks aan doet blijft het gewoon zo door gaan. Hoe ver moet het gaan ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:50

Verschrikkelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:51

_Donnaa schreef:Ik hoor net dat het DNA grotendeels overeen komt.. Is het dan niet helemaal zeker?

Of zou het de broer zijn?

Ze zeggen dat het lastig is omdat haar vader's DNA overeenkomst met dat van zijn dochter (die van 12 dus) omdat ze sowieso al vader en dochter zijn.

Edit; huh heb je je post aangepast?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:56

Ja, want ik bedacht me dat DNA nooit 100% overeenkomt met een kind, anders zou het dezelfde persoon zijn :P

Maar het is idd extra lastig als je alle 3 vrijwel hetzelfde DNA hebt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:57

Ja inderdaad. Maar er moet toch wel een manier zijn om het uit te zoeken, het wordt toch vaak zat onderzocht? Misschien duurt het dan gewoon langer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mamsie di 5 apr 2011 - 4:00

Ik hoop dat ze het zelf weet. Niet dat de broer en haar vader alle 2 de mogelijke vader kunnen zijn.

Ik vind het vreselijk!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 4:13

Afschuwelijk wat dit meisje te verduren heeft gekregen en krijgt. Ik hoop dat ze de zorg krijgt die ze nodig heeft, evenals haar dochtertje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Lynn_ di 5 apr 2011 - 4:15

Wat vréselijk.... Ik heb er gewoon geen woorden voor.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan di 5 apr 2011 - 4:17

Inderdaad vreselijk, ook voor dat kindje. Het lijkt me heel erg om erachter te komen dat je biologische vader ook je biologische opa is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 5:49

Ik begrijp écht niet dat dit kan gebeuren na wat hij bij zijn andere dochter heeft gedaan. Dat zijn kinderen überhaupt nog bij hem in huis mogen wonen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Ella di 5 apr 2011 - 6:45

Vreselijk zeg dit. Kan er niets anders over zeggen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:13

Echt ontzettend erg voor het meisje, dit draagt ze heel haar leven mee! Onbegrijpelijk dat mensen zo geflipt kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:20

Er moet toch wel achter zien te komen of hij daadwerkelijk de vader is, meisje weet toch wel met wie ze sex heeft gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  JD di 5 apr 2011 - 8:59

sorry voor mijn ontzettende botheid...

maar van mij mogen ze de piemel van die vieze kerel er stukje voor stukje afhakken...laat hem maar pijn lijden en zorgen dat ie dat ding nooit meer ergens in kan steken.... :shock: verschrikkelijk dit, wat erg voor dat meisje zeg, dit draagt ze inderdaad voor altijd met haar mee.
Ik ben benieuwd hoe het ze in de toekomst zal vergaan, of ze samen kan blijven met haar kindje of niet.

Hoorde op het nieuws dat die man (vader/opa) straks in principe gewoon het recht heeft tot een omgangsregeling met zijn (klein)kind...brrrr...hij hoort achter de tralies!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Caroow di 5 apr 2011 - 9:01

Yasmin schreef:Er moet toch wel achter zien te komen of hij daadwerkelijk de vader is, meisje weet toch wel met wie ze sex heeft gehad?

Ik hoop dat er zo een dader valt aan te wijzen, dat er niet meerdere mogelijke daders zijn.

Echt, ik vind dit zo vreselijk, elke keer als ik er over na denk krijg ik weer kippenvel.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 22:53

Ik lees net dit:

www.GIC.nl
Woning #12-jarige moeder in #Groningen vernield.

Dat is wel heel heftig als het waar is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 23:31

Woning tienermoeder (12) vernield

GRONINGEN - Bij de ouderlijke woning van het 12-jarige meisje uit Groningen, dat twee weken geleden beviel van een baby, zijn afgelopen nacht vernielingen gepleegd.


Volgens getuigen stond op de voorgevel van de woning 'pedo' gekalkt. Dat is inmiddels verwijderd. Aan de achterkant van de woning zijn de ramen ingegooid of ingeslagen. Momenteel worden de vernielde ruiten met houten platen dichtgetimmerd.

Gisteren werd bekend dat de vader van het 12-jarige meisje dat tijdens een schoolreisje beviel van een dochter, zo goed als zeker ook de vader van de baby is. Dat blijkt uit DNA-onderzoek, zo meldde het Openbaar Ministerie. De man is aangehouden.

Bron: Telegraaf

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan di 5 apr 2011 - 23:52

*Marietje* schreef:

Hoorde op het nieuws dat die man (vader/opa) straks in principe gewoon het recht heeft tot een omgangsregeling met zijn (klein)kind...brrrr...hij hoort achter de tralies!

Dat is ook zoiets ongelofelijks. Je zou toch denken dat er op een gegeven moment wel een punt bereikt wordt waar alle instanties het erover eens zijn dat zo'n man gewoon al zijn krediet heeft verspeeld en heeft aangetoond dat zijn aanwezigheid in het leven van zijn kinderen alleen maar schade aanricht. Kennelijk gaat dat zogenaamde recht op omgang werkelijk boven alles, zelfs boven het welzijn van een kind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 0:00

idd die vent moeten ze aan z'n leuter aan de hoogste boom gaan hangen en 'm daar eens een dagje laten hangen !

Ik vind het echt vreselijk voor het meisje en ik hoop dat het allemaal goed komt met haar en het kleintje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Caramba wo 6 apr 2011 - 0:07

Die man heeft zijn dochter van 30 ook seksueelmisbruikt, daar heeft hij ookal 3 jaar voor vast gezeten.
Hij heeft er helaas niets van geleerd.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 0:09

Razz_ schreef:idd die vent moeten ze aan z'n leuter aan de hoogste boom gaan hangen en 'm daar eens een dagje laten hangen !

Ik vind het echt vreselijk voor het meisje en ik hoop dat het allemaal goed komt met haar en het kleintje


Een dagje maar, de rest van zijn leven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 0:27

SunnyScience schreef:
Razz_ schreef:idd die vent moeten ze aan z'n leuter aan de hoogste boom gaan hangen en 'm daar eens een dagje laten hangen !

Ik vind het echt vreselijk voor het meisje en ik hoop dat het allemaal goed komt met haar en het kleintje


Een dagje maar, de rest van zijn leven!

Nou ik denk dat na een dag iets wel afsterft Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  PrimaBella wo 6 apr 2011 - 2:18

Ik vind het onbegrijpelijk dat die man zijn kinderen nog mag zien!
Wat ik me trouwens wel af aan het vragen was.. De moeder van dat 12 jarig meisje hoor je nergens.
Waar is zij in dit verhaal? Ik vraag me altijd af of zo'n vrouw er nou echt niets van in de gaten heeft gehad enzo..
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  JD wo 6 apr 2011 - 7:18

Spetterdespat schreef:Die man heeft zijn dochter van 30 ook seksueelmisbruikt, daar heeft hij ookal 3 jaar voor vast gezeten.
Hij heeft er helaas niets van geleerd.
ja en ik vraag me af hoe zo'n man die al eerder veroordeeld is, in godsnaam in 1 huis mag wonen met zijn andere dochter....!?!?! :shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 7:21

*Marietje* schreef:
Spetterdespat schreef:Die man heeft zijn dochter van 30 ook seksueelmisbruikt, daar heeft hij ookal 3 jaar voor vast gezeten.
Hij heeft er helaas niets van geleerd.
ja en ik vraag me af hoe zo'n man die al eerder veroordeeld is, in godsnaam in 1 huis mag wonen met zijn andere dochter....!?!?! :shock:
Dat is helaas inderdaad zo. Had laatst op tv gehoord dat dat inderdaad mag, hoe krom ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 9 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum