Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

+51
ExpressoB
SleepingBeauty
PrimaBella
Caroow
Lynn_
Burn
Cheesegirl
Jente10
rapa nui
Caramba
Suus
girli
studiebol
Snoopy
Makamba
TGR
Zwerver
Mint
Vanillivi
Moon
Jeanette
ekiaam87
Sweety
Annoek
Qiara
Mamsie
Schaapke
Laquisia
Ugly Betty
SoezieQ
Chocolate Cookie
klavertje
smooch
JD
Inge
Parisienne
Merai
Moezie
Koffieleut
Mamasapje
Theeleut
Blond
patjuhhh
Rumble
SuperGrover
Susan
Ella
Kqip
Travelgurly
Minx
VeryCherry
55 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:20

http://devta1998.hyves.nl/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Sweety di 29 maa 2011 - 20:47

Als je seks heb dan hoor je ook te weten dat je er zwanger van kan raken.

Ik had eens een verhaal gelezen over een meid dat aan kickboksen deed en die had ook niet gemerkt dat ze zwanger was. Ze had seks gehad met haar coach en die merkte wel dat ze iets dikker was maar verder geen aandacht aan geschonken omdat ze toch slank was.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan di 29 maa 2011 - 21:30

Sweety schreef:Als je seks heb dan hoor je ook te weten dat je er zwanger van kan raken.


Ik denk ook dat ze dat echt wel wist. Er zijn ook volwassenen die onbedoeld zwanger raken en er zijn ook volwassenen die dat vrij lang niet merken. Die weten ook echt allemaal wel dat je van seks zwanger wordt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  smooch di 29 maa 2011 - 21:32

_Donnaa schreef:
Yasmin schreef:Heeft het niks te maken met 1 april dat nadert?
Dat heb ik ook even gedacht.. Maar het was gisteren uitgebreid op TV en de kinderbescherming kwam ook aan het woord.. Meisje komt van de Antillen en ze was pas net in NL geloof ik.. Sad

Dat klopt ze woont alleen met haar vader en broertje.
Ik denk dat ze verkracht is door haar vader....dat was het eerste wat bij me opkwam.

Ik heb even op haar hyves gekeken, ze is echt nog een meisje. Vind het echt zielig.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  ekiaam87 di 29 maa 2011 - 21:36

De vader van het 12-jarige Groningse meisje dat vorige week tijdens een schoolreisje beviel is eerder veroordeeld voor misbruik van een andere dochter. Dat schrijft De Telegraaf op basis van verklaringen van familieleden.

De 52-jarige vader heeft volgens de krant meerdere kinderen uit een eerdere relatie, onder wie een dochter van rond de 30 jaar. Die zou hij in het verleden hebben misbruikt. Zij gaf hem aan, waarna hij twee jaar in de gevangenis heeft gezeten.

"Ik had gewaarschuwd voor hem", zegt deze dochter in de krant. Dinsdag werd al bekend dat het meisje met haar kind naar een pleeggezin gaat. De Raad voor de Kinderbescherming wil niet zeggen of dat te maken heeft met een verdenking tegen een familielid.

De GGD Groningen liet dinsdag weten dat het meisje en haar dochter alle nodige hulp krijgen. Diverse instanties zijn nog bezig met het afstemmen van de hulp. De Raad voor de Kinderbescherming heeft een voogd toegewezen aan de baby. Dat is een standaardprocedure, omdat sprake is van een minderjarige moeder.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/436986/1/1/100/vader-12-jarige-moeder-veroordeeld-voor-incest.html
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan di 29 maa 2011 - 21:36

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:43; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:41

Eens met Susan. Al denk ik dat je de speculaties over incest niet echt kunt tegenhouden. Dat was ook een van de eerste dingen die ik dacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:43

Ik vind het niet normaal dat ze haar naam naar buiten gebracht hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan di 29 maa 2011 - 21:49

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:43; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:52

Eens met Susan, ik vind het ook belachelijk. Dat meisje heeft nu waarschijnlijk echt geen behoefte om lastig gevallen te worden door iedereen, de pers enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:52

Ik begrijp niet dat dit zomaar allemaal bekend gemaakt mag worden.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Kqip di 29 maa 2011 - 21:57

Helemaal niemand had dit hoeven weten als ze er niet mee naar buiten waren getreden gister. De media duikt erboven op want dan hebben ze 'nieuws'. Dat ze met dit nieuws misschien wel iemand kapot maken, maakt ze echt geen bal uit.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 22:01

Storm schreef:Eens met Susan, ik vind het ook belachelijk. Dat meisje heeft nu waarschijnlijk echt geen behoefte om lastig gevallen te worden door iedereen, de pers enzo.

Volledig mee eens.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  smooch di 29 maa 2011 - 22:06

Storm schreef:Eens met Susan, ik vind het ook belachelijk. Dat meisje heeft nu waarschijnlijk echt geen behoefte om lastig gevallen te worden door iedereen, de pers enzo.

Ben ik het ook mee eens.
Maar wat ik ook raar vind is dat de kinderbescherming "leuk" alles op tv verteld. Terwijl de kinderbescherming dit meisje moet beschermen tegen de media en hun zeker haar privacy moet waarborgen. Zij moeten toch weten dat dit schadelijk is voor haar.


smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Kqip di 29 maa 2011 - 22:09

Valt me wel op dat vooral de telegraaf er weer dik bovenop zit. Heb toch al zo een hekel aan die campingkrant. Buren vertellen, andere kinderen van de vader vertellen blaaaa. Laat ze het nou eerst maar eens uitzoeken daar in Beijum en kom dan met het juiste verhaal
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Jeanette di 29 maa 2011 - 22:10

Yvette schreef:Ongelooflijk. Je moet op die leeftijd nog niet eens met sex bezig zijn

Precies!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Kqip di 29 maa 2011 - 22:10

smooch schreef:
Storm schreef:Eens met Susan, ik vind het ook belachelijk. Dat meisje heeft nu waarschijnlijk echt geen behoefte om lastig gevallen te worden door iedereen, de pers enzo.

Ben ik het ook mee eens.
Maar wat ik ook raar vind is dat de kinderbescherming "leuk" alles op tv verteld. Terwijl de kinderbescherming dit meisje moet beschermen tegen de media en hun zeker haar privacy moet waarborgen. Zij moeten toch weten dat dit schadelijk is voor haar.



Kinderbescherming faalt wel vaak de afgelopen tijd/ jaren
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Moon di 29 maa 2011 - 22:13

Kqip schreef:
smooch schreef:
Storm schreef:Eens met Susan, ik vind het ook belachelijk. Dat meisje heeft nu waarschijnlijk echt geen behoefte om lastig gevallen te worden door iedereen, de pers enzo.

Ben ik het ook mee eens.
Maar wat ik ook raar vind is dat de kinderbescherming "leuk" alles op tv verteld. Terwijl de kinderbescherming dit meisje moet beschermen tegen de media en hun zeker haar privacy moet waarborgen. Zij moeten toch weten dat dit schadelijk is voor haar.



Kinderbescherming faalt wel vaak de afgelopen tijd/ jaren

Waarin faalt kinderbescherming de afgelopen jaren vaak?
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Vanillivi di 29 maa 2011 - 22:24

Zo ontzettend sney voor dat meisje, moet je in denken dat het je overkomt op die leeftijd...

Je hebt toch totaal geen benul van wat er met je gebeurd op zo'n moment?
In een vreemde omgeving, zonder bekende gezichten.
Wat moet dat arme kind bang zijn geweest!
Of het nu gedwongen of vrijwillig is geweest, ik hoop dat iemand de zorg voor dat meisje en haar dochter oppakt en dat er voor gezorgd wordt dat ze goed terecht komen op de lange termijn!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  VeryCherry di 29 maa 2011 - 22:32

Ik heb sowieso al een pleurishekel aan de kinderbescherming en jeugdzorg, komt door mijn eigen ervaringen met ze. Gelukkig ben ik er van af.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Kqip wo 30 maa 2011 - 0:45

Kinderbescherming, jeugdzorg idd. Afgelopen jaren vaak zat inhet nieuws geweest dat bijvoorbeeld kindjes zijn omgebracht door ouders terwijl ze onder toezicht stonden. En ze falen in dit verhaal al door op de voorgrond te treden met het verhaal.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 0:50

Ja Kqip, vandaag nog

wo 30 mrt 2011, 12:17
| lees voor
Stel aangehouden na dood peuter
UTRECHT - Een 25-jarige vrouw en haar 27-jarige vriend uit Utrecht zijn maandag aangehouden in verband met de dood van het 3-jarige kind van de vrouw. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Utrecht woensdag bekendgemaakt.

Het jongetje overleed zondag. De politie begon een strafrechtelijk onderzoek, omdat er na de lijkschouwing vermoedens waren over een onnatuurlijke dood. Ook de Inspectie Jeugdzorg stelt een onderzoek in.

Het gezin was bekend bij de Raad voor de Kinderbescherming, liet een woordvoerder woensdag weten. „In december 2010 kregen wij een melding en die hebben we direct in behandeling genomen.” De Kinderbescherming bezocht het Utrechtse gezin sindsdien meerdere keren.

Burgemeester Aleid Wolfsen brengt woensdagmiddag een bezoek aan de buurt waar het gezin woonde, aldus een gemeentewoordvoerster. Bewoners hebben woensdagochtend een brief ontvangen waarin ze worden uitgenodigd om met Wolfsen over het incident te praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mint wo 30 maa 2011 - 2:12

_Donnaa schreef:Ik vind het niet normaal dat ze haar naam naar buiten gebracht hebben..

En ik begrijp niet waarom je dat niet normaal vindt, maar vervolgens wel haar hyves hier neer zet. Rolling Eyes
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 2:14

Mint schreef:
_Donnaa schreef:Ik vind het niet normaal dat ze haar naam naar buiten gebracht hebben..

En ik begrijp niet waarom je dat niet normaal vindt, maar vervolgens wel haar hyves hier neer zet. Rolling Eyes
Om te laten zien dat het zo makkelijk is.. Grote kans dat haar naam niet eens op Hyves/internet opgezocht is voordat ze die in de media gebracht hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Zwerver wo 30 maa 2011 - 2:16

De vader van het 12-jarige Groningse meisje dat vorige week tijdens een schoolreisje beviel is eerder veroordeeld voor misbruik van een andere dochter. Dat schrijft De Telegraaf op basis van verklaringen van familieleden.

De 52-jarige vader heeft volgens de krant meerdere kinderen uit een eerdere relatie, onder wie een dochter van rond de 30 jaar. Die zou hij in het verleden hebben misbruikt. Zij gaf hem aan, waarna hij twee jaar in de gevangenis heeft gezeten.

"Ik had gewaarschuwd voor hem", zegt deze dochter in de krant. Dinsdag werd al bekend dat het meisje met haar kind naar een pleeggezin gaat. De Raad voor de Kinderbescherming wil niet zeggen of dat te maken heeft met een verdenking tegen een familielid.

De GGD Groningen liet dinsdag weten dat het meisje en haar dochter alle nodige hulp krijgen. Diverse instanties zijn nog bezig met het afstemmen van de hulp. De Raad voor de Kinderbescherming heeft een voogd toegewezen aan de baby. Dat is een standaardprocedure, omdat sprake is van een minderjarige moeder.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 5 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum