Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

+51
ExpressoB
SleepingBeauty
PrimaBella
Caroow
Lynn_
Burn
Cheesegirl
Jente10
rapa nui
Caramba
Suus
girli
studiebol
Snoopy
Makamba
TGR
Zwerver
Mint
Vanillivi
Moon
Jeanette
ekiaam87
Sweety
Annoek
Qiara
Mamsie
Schaapke
Laquisia
Ugly Betty
SoezieQ
Chocolate Cookie
klavertje
smooch
JD
Inge
Parisienne
Merai
Moezie
Koffieleut
Mamasapje
Theeleut
Blond
patjuhhh
Rumble
SuperGrover
Susan
Ella
Kqip
Travelgurly
Minx
VeryCherry
55 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Snoopy wo 30 maa 2011 - 5:47

_Donnaa schreef:Ik heb ook geen baby, maar ik heb wel gedeeltelijk de voogdij over het zoontje van m`n broer, maar dat zal alleen aan de orde zijn wanneer mijn schoonzus komt te overlijden o.i.d. Mijn broer is namelijk niet in staat om de volledige zorg op zich te nemen, mocht het zover komen.

Die gedeeltelijke voogdij heb ik ook vrijwel direct na de geboorte gekregen en toen was ik ook 18.

Goh ik wist niet dat dat zo kon. Ik dacht dat er pas iemand definitief werd aangewezen als er daadwerkelijk iets gebeurd (maar van te voren wel eventuele afspraken wie dat dan is).
Maar jij hebt dan nu toch al niet de voogdij? Die krijg je dan toch pas als er echt iets gebeurd? Anders zou je nu al zeggenschap hebben. (Of werkt dit niet zo? Ik heb geen idee hoor, maar ben nieuwsgierig)
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan wo 30 maa 2011 - 5:49

Als je als zestien- of zeventienjarige moeder wordt kun je je meerderjarig laten verklaren om de voogdij over je eigen kind te krijgen, misschien kan dat in dit soort gevallen ook wel?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Susan wo 30 maa 2011 - 5:50

Snoopy schreef:

Goh ik wist niet dat dat zo kon. Ik dacht dat er pas iemand definitief werd aangewezen als er daadwerkelijk iets gebeurd (maar van te voren wel eventuele afspraken wie dat dan is).
Maar jij hebt dan nu toch al niet de voogdij? Die krijg je dan toch pas als er echt iets gebeurd? Anders zou je nu al zeggenschap hebben. (Of werkt dit niet zo? Ik heb geen idee hoor, maar ben nieuwsgierig)

Nee, het gaat echt om de situatie waarin er iets gebeurt, maar je kunt als ouders wel van tevoren laten vastleggen wie je dan als voogd wil laten aanwijzen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:57

Snoopy schreef:
_Donnaa schreef:Ik heb ook geen baby, maar ik heb wel gedeeltelijk de voogdij over het zoontje van m`n broer, maar dat zal alleen aan de orde zijn wanneer mijn schoonzus komt te overlijden o.i.d. Mijn broer is namelijk niet in staat om de volledige zorg op zich te nemen, mocht het zover komen.

Die gedeeltelijke voogdij heb ik ook vrijwel direct na de geboorte gekregen en toen was ik ook 18.

Goh ik wist niet dat dat zo kon. Ik dacht dat er pas iemand definitief werd aangewezen als er daadwerkelijk iets gebeurd (maar van te voren wel eventuele afspraken wie dat dan is).
Maar jij hebt dan nu toch al niet de voogdij? Die krijg je dan toch pas als er echt iets gebeurd? Anders zou je nu al zeggenschap hebben. (Of werkt dit niet zo? Ik heb geen idee hoor, maar ben nieuwsgierig)
Ja, dit zit een beetje anders, omdat dit zich niet volledig in NL afspeelt. Ik heb nu gedeeltelijke voogdij. In Canada kan je de voogdij maximaal door 4en splitsen en dat moet je ook direct vastleggen bij de geboorte.. In NL zou ik pas gedeeltelijke voogdij krijgen als er daadwerkelijk iets gebeurd inderdaad (voor zover ik weet).

Als mijn neefje bijv. over een aantal jaar naar NL komt ben ik ook verantwoordelijk voor hem..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  studiebol wo 30 maa 2011 - 6:35

Ik vind het altijd zo jammer dat er meteen zo negatief over Jeugdzorg en de Raad voor Kinderbescherming gepraaat word.. terwijl ze ook echt wel goede dingen doen. Helaas komt het negatieve altijd in het nieuws.

Wat betreft die voogd... Volgens mij komt Jeugdzorg alleen met mensen in contact als zij over iets geinformeerd worden, dus ik denk hier dat het ziekenhuis Jeugdzorg heeft geeinformeerd. Maar er zijn natuurlijk wel meer meiden van 16 jaar of jonger die bevallen en echt niet bij alle meiden is er een voogd in beeld, dus dat gebeurd mijn inziens lang niet in elke situatie.

Maar mocht het zo zijn dat het meisje idd door haar vader misbruikt is dan vind ik het een goede zaak dat zij daar weg gehaald word en dat er iemand met dat meisje mee kijkt en ze ergens in rust dit allemaal kan verwerken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 7:10

studiebol schreef:Ik vind het altijd zo jammer dat er meteen zo negatief over Jeugdzorg en de Raad voor Kinderbescherming gepraaat word.. terwijl ze ook echt wel goede dingen doen. Helaas komt het negatieve altijd in het nieuws.

Wat betreft die voogd... Volgens mij komt Jeugdzorg alleen met mensen in contact als zij over iets geinformeerd worden, dus ik denk hier dat het ziekenhuis Jeugdzorg heeft geeinformeerd. Maar er zijn natuurlijk wel meer meiden van 16 jaar of jonger die bevallen en echt niet bij alle meiden is er een voogd in beeld, dus dat gebeurd mijn inziens lang niet in elke situatie.

Maar mocht het zo zijn dat het meisje idd door haar vader misbruikt is dan vind ik het een goede zaak dat zij daar weg gehaald word en dat er iemand met dat meisje mee kijkt en ze ergens in rust dit allemaal kan verwerken.

Nou inderdaad, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik negatieve dingen er over las.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mamsie wo 30 maa 2011 - 10:07

Over dat voogdijschap. Ik was 17 toen mijn oudtse zoon kwam en ik had dus niet zelf de voogdij. Die kreeg mijn moeder automatisch. Toen ik 18 was kreeg ik hem zelf.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:32

Mamsie schreef:Over dat voogdijschap. Ik was 17 toen mijn oudtse zoon kwam en ik had dus niet zelf de voogdij. Die kreeg mijn moeder automatisch. Toen ik 18 was kreeg ik hem zelf.
Automatisch? Heeft je vriend niet gelijk het kind erkend terwijl hij meerderjarig was toendertijd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  studiebol wo 30 maa 2011 - 19:06

Mamsie schreef:Over dat voogdijschap. Ik was 17 toen mijn oudtse zoon kwam en ik had dus niet zelf de voogdij. Die kreeg mijn moeder automatisch. Toen ik 18 was kreeg ik hem zelf.

Ik zag gister een programma op tv (moraalridders) en die gaven ook aan dat het idd zo werkt. Nou dat wist ik niet, weer wat geleerd. Dat meisje in dat programma had het trouwens aangevochten en wilde zelf de voogdij over haar kindje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  girli wo 30 maa 2011 - 19:43

ZachtCookie schreef:
studiebol schreef:Ik vind het altijd zo jammer dat er meteen zo negatief over Jeugdzorg en de Raad voor Kinderbescherming gepraaat word.. terwijl ze ook echt wel goede dingen doen. Helaas komt het negatieve altijd in het nieuws.

Wat betreft die voogd... Volgens mij komt Jeugdzorg alleen met mensen in contact als zij over iets geinformeerd worden, dus ik denk hier dat het ziekenhuis Jeugdzorg heeft geeinformeerd. Maar er zijn natuurlijk wel meer meiden van 16 jaar of jonger die bevallen en echt niet bij alle meiden is er een voogd in beeld, dus dat gebeurd mijn inziens lang niet in elke situatie.

Maar mocht het zo zijn dat het meisje idd door haar vader misbruikt is dan vind ik het een goede zaak dat zij daar weg gehaald word en dat er iemand met dat meisje mee kijkt en ze ergens in rust dit allemaal kan verwerken.
Nou inderdaad, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik negatieve dingen er over las.
Als alleen het negatieve in het nieuws komt en je komt nooit in aanraking met zulke instanties in je omgeving, lijkt het me ook lastig om echt een positief beeld te vormen van de betreffende instanties.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mamsie do 31 maa 2011 - 2:00

Francaise_ schreef:
Mamsie schreef:Over dat voogdijschap. Ik was 17 toen mijn oudtse zoon kwam en ik had dus niet zelf de voogdij. Die kreeg mijn moeder automatisch. Toen ik 18 was kreeg ik hem zelf.
Automatisch? Heeft je vriend niet gelijk het kind erkend terwijl hij meerderjarig was toendertijd?

Jawel maar dat maakt niet uit. Als je niet getroued bent krijgt de moeder de voogdij ookal heeft de vader het kind erkend. Eerst had mijn moeder dus de voogdij en op mijn 18e ik zelf. Als mijn vriend ook de voogdij wou moesten we dat via de rechter aanvragen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mamsie do 31 maa 2011 - 2:01

studiebol schreef:
Mamsie schreef:Over dat voogdijschap. Ik was 17 toen mijn oudtse zoon kwam en ik had dus niet zelf de voogdij. Die kreeg mijn moeder automatisch. Toen ik 18 was kreeg ik hem zelf.

Ik zag gister een programma op tv (moraalridders) en die gaven ook aan dat het idd zo werkt. Nou dat wist ik niet, weer wat geleerd. Dat meisje in dat programma had het trouwens aangevochten en wilde zelf de voogdij over haar kindje.

Ja idd zo werkt het. Ik was 17 en 3 maanden toen ik beviel dus ik vond het niet nodig om het aan te vechten. Die paar maanden dat mijn moeder het had maakte voor mij niets uit. Ze heeft er nooit wat mee gedaan ofzo.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  VeryCherry do 31 maa 2011 - 2:02

Ik kan alleen maar oordelen over wat Jeugdzorg bij mij alleen heeft gedaan en ik vind het echt een k*tinstantie. Bij mij hebben ze mijn zoontje kapot gemaakt. Weet je hoe erg het is als je kind tegen je zegt dat zijn hartje gebroken is?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mamsie do 31 maa 2011 - 2:04

VeryCherry schreef:Ik kan alleen maar oordelen over wat Jeugdzorg bij mij alleen heeft gedaan en ik vind het echt een k*tinstantie. Bij mij hebben ze mijn zoontje kapot gemaakt. Weet je hoe erg het is als je kind tegen je zegt dat zijn hartje gebroken is?

Waarom heeft jou zoon bij jeugdzorg gezeten dan? Als je het niet wilt zeggen is ook goed hoor.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Blond do 31 maa 2011 - 2:05

girli schreef:
ZachtCookie schreef:
studiebol schreef:Ik vind het altijd zo jammer dat er meteen zo negatief over Jeugdzorg en de Raad voor Kinderbescherming gepraaat word.. terwijl ze ook echt wel goede dingen doen. Helaas komt het negatieve altijd in het nieuws.

Wat betreft die voogd... Volgens mij komt Jeugdzorg alleen met mensen in contact als zij over iets geinformeerd worden, dus ik denk hier dat het ziekenhuis Jeugdzorg heeft geeinformeerd. Maar er zijn natuurlijk wel meer meiden van 16 jaar of jonger die bevallen en echt niet bij alle meiden is er een voogd in beeld, dus dat gebeurd mijn inziens lang niet in elke situatie.

Maar mocht het zo zijn dat het meisje idd door haar vader misbruikt is dan vind ik het een goede zaak dat zij daar weg gehaald word en dat er iemand met dat meisje mee kijkt en ze ergens in rust dit allemaal kan verwerken.
Nou inderdaad, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik negatieve dingen er over las.
Als alleen het negatieve in het nieuws komt en je komt nooit in aanraking met zulke instanties in je omgeving, lijkt het me ook lastig om echt een positief beeld te vormen van de betreffende instanties.

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerstage, en kom ik regelamtig (beroepsmatig) in aanraking met BJZ, en ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:06

wat is er bij jou dan gebeurt VC? en inderdaad dat lijkt me hartverscheurend

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  VeryCherry do 31 maa 2011 - 2:09

Mamsie schreef:
VeryCherry schreef:Ik kan alleen maar oordelen over wat Jeugdzorg bij mij alleen heeft gedaan en ik vind het echt een k*tinstantie. Bij mij hebben ze mijn zoontje kapot gemaakt. Weet je hoe erg het is als je kind tegen je zegt dat zijn hartje gebroken is?

Waarom heeft jou zoon bij jeugdzorg gezeten dan? Als je het niet wilt zeggen is ook goed hoor.

Omdat Jeugdzorg er van overtuigd was dat ik niet goed voor mijn zoontje zorg omdat ik jong moeder was en er anders uitzag. Er zijn 80 onderzoeken geweest waaruit bleek dat ik wel goed voor hem ben. Ik heb zelfs in zo'n soort huis gezeten waar meer gezinnen zaten die hun kinderen niet konden opvoeden, omdat ze me wilden beoordelen in een 'thuissituatie' daar ben ik ook met vlag en wimpel doorheen gekomen. Toen zou ik vandaar uit naar begeleid wonen gaan, maar dat ging niet door omdat begeleid wonen geen gezinnen meer opnam, want er was geen geld meer voor. Terug naar mijn ouders kon niet, dus ik moest naar een crisisopvang en mijn zoontje is bij me weggehaald. Gelukkig is hij maar een week weggeweest, want de rechter vond het ontoelaatbaar hoe Jeugdzorg gehandeld heeft. En sinds augustus 2009 ben ik helemaal van ze af, op last van de rechtbank, want die konden er niet bij dat er zoveel redenen ongegrond werden aangedragen waarom ik niet voor mijn kind zou kunnen zorgen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:11

wow wat een verhaal, inderdaad in sommige gevallen zou je de instanties toch iets willen doen he. Wel fijn dat de rechtbank jullie gelijk stelde en je je zoontje terug kreeg. Pfff lijkt me heel zwaar om je kind te moeten afgeven terwijl je niks verkeerd doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Suus do 31 maa 2011 - 2:11

Wat heftig, VC!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mamsie do 31 maa 2011 - 2:12

VeryCherry schreef:
Mamsie schreef:
VeryCherry schreef:Ik kan alleen maar oordelen over wat Jeugdzorg bij mij alleen heeft gedaan en ik vind het echt een k*tinstantie. Bij mij hebben ze mijn zoontje kapot gemaakt. Weet je hoe erg het is als je kind tegen je zegt dat zijn hartje gebroken is?

Waarom heeft jou zoon bij jeugdzorg gezeten dan? Als je het niet wilt zeggen is ook goed hoor.

Omdat Jeugdzorg er van overtuigd was dat ik niet goed voor mijn zoontje zorg omdat ik jong moeder was en er anders uitzag. Er zijn 80 onderzoeken geweest waaruit bleek dat ik wel goed voor hem ben. Ik heb zelfs in zo'n soort huis gezeten waar meer gezinnen zaten die hun kinderen niet konden opvoeden, omdat ze me wilden beoordelen in een 'thuissituatie' daar ben ik ook met vlag en wimpel doorheen gekomen. Toen zou ik vandaar uit naar begeleid wonen gaan, maar dat ging niet door omdat begeleid wonen geen gezinnen meer opnam, want er was geen geld meer voor. Terug naar mijn ouders kon niet, dus ik moest naar een crisisopvang en mijn zoontje is bij me weggehaald. Gelukkig is hij maar een week weggeweest, want de rechter vond het ontoelaatbaar hoe Jeugdzorg gehandeld heeft. En sinds augustus 2009 ben ik helemaal van ze af, op last van de rechtbank, want die konden er niet bij dat er zoveel redenen ongegrond werden aangedragen waarom ik niet voor mijn kind zou kunnen zorgen.

Gatver wat vreselijk. Ik ben zo blij dat mij dat niet is overkomen. Gelukkig ben je er nu van af.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:13

Wat een heftig verhaal, VC. Ongelofelijk hoe een professionele instantie zo handelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  VeryCherry do 31 maa 2011 - 2:13

Nou ben ik mijn zoontje maar een week kwijt geweest, maar in dat huis waar ik zat werden om te haverklap kinderen weggehaald. Dan moesten de ouders op gesprek komen zodat ze hun kinderen niet zouden zien en intussen kwam er megaveel politie en werden die kinderen zo meegenomen. Nou moet ik ook toegeven dat het in die gezinnen ook echt niet goed ging, maar anderen werden er wel mee geconfronteerd. Wat denk je dat dat met een kind doet die zoiets ziet. Die kan je nooit geruststellen beloven dat dat bij hem écht niet zal gebeuren.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  VeryCherry do 31 maa 2011 - 2:14

Ook met die onderzoeken, dan gingen ze navraag doen bij het CB, de crèche en de huisarts, bleek uit niks dat ik hem zou mishandelen of verwaarlozen, enzo, maar toch hebben ze dat er van gemaakt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Mamsie do 31 maa 2011 - 2:15

VeryCherry schreef:Nou ben ik mijn zoontje maar een week kwijt geweest, maar in dat huis waar ik zat werden om te haverklap kinderen weggehaald. Dan moesten de ouders op gesprek komen zodat ze hun kinderen niet zouden zien en intussen kwam er megaveel politie en werden die kinderen zo meegenomen. Nou moet ik ook toegeven dat het in die gezinnen ook echt niet goed ging, maar anderen werden er wel mee geconfronteerd. Wat denk je dat dat met een kind doet die zoiets ziet. Die kan je nooit geruststellen beloven dat dat bij hem écht niet zal gebeuren.

Ongelofelijk idd. Hoe oud was je zoontje toen?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  smooch do 31 maa 2011 - 2:17

Jeetje wat verschrikkelijk VC!
Ik ken ook iemand uit mijn werk die dat heeft meegemaakt, en ze heeft er nog steeds last van. Ze heeft vooral heel veel haat naar BJZ. zij was toen 7 jaar.
Hopelijk heeft jou zoontje er minder last van want het is best ingrijpend.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter - Pagina 7 Empty Re: Meisje (12) bevalt tijdens schoolreisje van dochter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum