Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kilo's eraf voor de zomer!

+26
Kat1980
Travelgurly
Cherelle
Penny Blossom
Rosa
Atelier Madame
Jeanette
Monte
Poisongirl
*Lookie*
Roze Roos
lyke
Lavendel
Jerry
Jasmina
Caramba
Qiara
Blond
Nala
Caroow
ekiaam87
SuperGrover
Suus
Mari
Minx
Pussycat
30 plaatsers

Pagina 14 van 22 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  ekiaam87 di 5 apr 2011 - 9:42

Oee Marin, receptjes smile smile
Ik heb bij de Aldi een zakje ongezouten noten gehaald, zitten hazelnoten, walnoten en verder weet ik het even niet.
Morgen ga ik eens een poging wagen te ontbijten met muesli (nog restant) & 'naturel' kwark, nog nooit gegeten (kwark zonder smaakje)
Ook maar eens een poging wagen om me te wegen (op m'n wii fit)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Rosa di 5 apr 2011 - 9:55

Goed bezig dames! Ik ben voor mijn doen vandaag ook al beter bezig.

Lijstje:

3 volkoren boterhammen met pate
1 banaan

1 paaseitje in de HEMA :P

kommetje yoghurt met verse aardbeien, yummie

Rijst met groenten en vis

Heb stiekem nog een stukje chocola gehad en wat gesnoept van de mihoen voor morgen.

Nou morgen weer een dag!
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba di 5 apr 2011 - 20:40

Goedemorgen,

Mijn Yoghurt ontbijt is net op met mijn water.
Dit even wat laten zakken en dan ga ik zo hardlopen. Zou gister avond naar zumba, maar had pijn in mijn buik, dus ben daar niet heen geweest. Wel heb ik nog wat spierpijn van maandag, maar daar moet ik doorheen bijten.
Even lekker uitwaaien en hoofd leeg maken.
Vanmiddag weer fit aan het werk.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat di 5 apr 2011 - 21:01


Goed zo spetterdespat pff ik wou dat ik zoveel energie had om hard te lopen o.i.d., maar daar staat mijn hoofd en lichaam helemaal niet naar :P

Ik ben zoals jullie misschien wel weten samen met mijn man aan het dieet. Maar volgens mij wil mijn man het een beetje opgeven net nu ik eindelijk er lekker in zit.
Morgenavond gaan we dan even wat slechts eten ik denk pannekoeken of pizza ofzo, want daar heeft hij echt reuze zin in.
Ik hoop eigenlijk niet dat hij ermee stopt, want dat zou het voor mij wel lastig maken Cry

Maar ja ik heb als ontbijt een lekker griesmeelpap met rozijnen op.
En vanmiddag neem ik 2 boterhammen met kiprollade en sla en tomaat.
En vanavond eten we kalfvlees met allerlei groenten en krieltjes

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba di 5 apr 2011 - 21:06

Mijn vriend doet niet met mij mee, ook sport hij niet. Ik heb er geen problemen mee.

Ik hoop dat ik vanaf volgende week nog maar 5 kg hoef voordat we met vakantie gaan. Gaat me zeker wel lukken smile

Zal me nu klaarmaken voor een training hardlopen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba di 5 apr 2011 - 21:55

Ben weer terug van een halfuurtje hardlopen. Heeft me weer goed gedaan. Even een glas water nu en een plakje ontbijtkoek en dan jump ik onder de douche.
Daarna naar de winkel, moet even een klein boodschapje halen. Eet vanmiddag een maaltijdsoep en dan vanavond 3 stukken brood ipv 2 crackers. Kan niet op 2 crackers een hele middag en avond werken.

Mijn middag en avond eten draai ik om, want ik werk in de thuiszorg, veel op de weg, dus kan niet onder het rijden door een warme maaltijd eten Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Blond di 5 apr 2011 - 22:25

Nou de pannenkoeken waren goddelijk! Very Happy
Heb samen met een vriendin gemixt, en uiteindelijk heb ik 1 appelpannenkoek op, ½ ananas, ½ banaan en ½ spekpannenkoek (met zo weinig spek dat het eigenlijk meer naturel was). Ik eet sowieso geen stroop en een klein beetje poedersuiker over gedaan. En alleen cola light erbij gedronken.

Mijn lijstje wordt vandaag:
O: Yoghurt met cruesli en lijnzaad
T: Brosse eierkoek
L: Twee bruine boterhammen met philadelphia light, 1 cup a soup
T: Banaan
D: sushi!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Suus di 5 apr 2011 - 22:46

Ik heb gisteren heerlijk hardgelopen smile Maar had helaas geen tijd meer om naar de sportschool te gaan, dus heb me nog niet kunnen wegen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Cherelle wo 6 apr 2011 - 3:59

Ik zou me graag bij jullie willen melden als dat mag!

Ik ben al een tijdje aan het stoeien met mijn gewicht. Ik wil graag wat afvallen, maar er ontbreekt wat doorzettingsvermogen en motivatie. angel

Ik ben Cherelle, 18 jaar oud. Mijn huidige gewicht is rond de 73 kg, maar hierbij ben ik slechts 1,63 cm.. Er moet dus echt wat af! Mijn eerste doel is om onder de 70 kg te komen en daar nooit meer overheen te gaan. Daarna wil ik richting de 63 kg gaan.

Mijn probleem ligt vooral bij mijn grote voorliefde voor chips en mijn hopeloze enkels, waardoor ik niet intensief kan sporten. Op een normale dag eet ik gewoon gezond. Veel groente en fruit, mager beleg, volkoren producten en ik wissel zoveel mogelijk af. Verder eet ik tussendoor gewoon echt te veel, dus dat moet stoppen! Very Happy

Vanavond ga ik nog bij vrienden eten, dus vanaf morgen ga ik weer goed opletten op wat ik eet. Ook ga ik mezelf weer aanmelden bij de sportschool in de buurt.

Cherelle
Cherelle
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 06-04-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba wo 6 apr 2011 - 21:08

Goedemorgen,

Vanmorgen weer een yoghurt ontbijtje gehad.
T: een rijstcracker met kaas, maar die heb ik niet in huis, neem maar een cracker met kaas dan.
L: 2 volkoren boterhammen 1 met ei en neem er 1 met komkommer.
T: 1 appel
D: aardappelen met spinazie en een gehaktbal.
Vanavond na het sporten neem ik een speculaasje.

Natuurlijk drink ik tussendoor veel water.

Morgen ochtend ga ik weer hardlopen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat wo 6 apr 2011 - 21:16

@ Cherelle natuurlijk mag dat. Marin maakt een lijstje waarin alles bijgehouden wordt.

Ik weeg mij altijd op maandag, maar soms MOET ik gewoon ff tussendoor wegen zo slecht eigenlijk, want het kan dan zo onstabiel zijn als wat natuurlijk. Toch was ik 73 dus dan ben ik alweer 0,7 gram afgevallen sinds maandag.
Maar ja eerst maar eens zien of a.s. maandag de weegschaal nog steeds op 73 stil blijft staan Laughing
Ik begin het al wel al iets te merken aan m'n broeken trouwens en ben pas in mijn 3e week!
Maar wel lekker natuurlijk...

Vandaag ga ik calorien verbranden door het huis te poetsen haha mag ook wel weer gebeuren, maar het is elke keer zulk lekker weer en dan komt er weer weinig van....
M'n dochter slaapt nu lekker dus ik ga mezelf klaarmaken en poetsen.

Lijstje van vandaag:
O: Cornflakes met melk en sinaasappelsap
T: Banaan met honing uit magnetron
L: 2 boterhammen met een salade van tonijn, tuinbonen, mayo
T: Karnemelk
D: We gaan bij mijn schoonouders eten en we krijgen bloemkool dus wel gezond Wink alleen maakt ze er altijd een salade bij met veel mayo en allerlei dingen haha maar ja neem ik daar maar minder van... al is kale bloemkool wel saai.
T: Appel

Hoe is het bij jullie allemaal? Is het nog vol te houden?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 21:23

Haha ja maar tot nu toe schiet dat lijstje nog niet erg op. Maar komt ook omdat ik de gegevens niet meer kan vinden :P Misschien is een pm naar mij sturen met de informatie handiger, dan hoef ik niet het hele topic uit te zoeken.

Hier is het trouwens drama, ik heb geen zin om te bewegen en ik eet ook niet echt mager ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat wo 6 apr 2011 - 21:26

Maar jij snapt wel hoe het moet? Very Happy
Want dan pm ik je ff.

Jammer dat het drama bij jou is Cry
Maar hey ik beweeg ook niet, maar val wel af tot nu toe dan Laughing
Maar ja mager eten is dan wel belangrijk...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Suus wo 6 apr 2011 - 21:26

Pff, het gaat bij mij overdag wel goed, maar 's avonds... Gisteravond weer geborreld met vrienden en toch weer zo'n 5 biertjes gehad... Maar toen ze langskwamen met snacks heb ik dat wel afgeslagen, dus was toch nog wel een beetje trots op mezelf Wink

Ik zal je een PM sturen, Marin!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Rosa wo 6 apr 2011 - 21:47

Goedemorgen!

Gister ging het bij mij zo goed, bord mihoen, 2 bruine broodjes pate, beetje gedroogd fruit, een appel. Maar toen kwam ik 's avonds thuis van het werk en had m'n moeder een puddingbroodje voor me gekocht, die dus nog om 23.00 naar binnen gewerkt en tevens nog een bordje mihoen Neutral

Vandaag een kommetje brinta met melk gegeten. Dadelijk lunchen met een gekookt eitje en brood denk ik.

Oh ik weeg me ook dagelijks hoor, maar meer om mezelf te motiveren als ik dan zie dat er wat af is, houd ik het beter vol. Zolang het maar niet meer wordt!
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba wo 6 apr 2011 - 22:00

Ik weeg me niet dagelijks, ik laat me iedere dinsdag weer verassen.
Wel heb ik 's avonds na mijn werk moeite om mij te beheersen. Gister avond rond kwart voor 11 heb ik nog een kommetje soep gehad, mijn vriend zat aan de zoutesticks en hier heb ik dan ook nog 10 van gehad.
Die avonddiensten zijn bij mij gewoon een funest. Altijd lekkere trek na de tijd laughcry
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat wo 6 apr 2011 - 22:07

@ nicola heb jij dan niet dat het per dag zo kan verschillen wat je weegt? Ik woog me vroeger ook elke dag maar was ik dan ineens een halve kilo zwaarder doordat ik nog niet gepoept had of ongesteld moest worden o.i.d. dan gaf ik gelijk al op, terwijl dat helemaal geen reden is, omdat je de dag daarna ineens weer een kilo lichter kan zijn....

@ spetterdespat ooh ik heb dit weekend avonddiensten en dan heb ik ook altijd moeite om niet te snoepen daarna. Avonddiensten kosten zooooveel energie... pff

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba wo 6 apr 2011 - 22:13

Vandaag er maar weer met 100% tegenaan. Ik ben al goed opweg vind ikzelf. Ik heb vandaag lekker dagje vrij, vriendin komt starks langs. En vanavond weer even lekker calorieën verbranden.
Morgen heb ik weer middagdienst, ben dan rond een uurtje of 10 thuis 's avonds. En dat het hele weekend ook. Ik kijk alleen dus erg tegen thuiskomen aan. Ik weet gewoon dat ik me dan niet kan beheersen. Anders maar meteen richting bed, kan ik ook niet snaaien :P Nee dat moet ook maar niet, anders duurt mijn weekend zo lang.

Ow ja en ik krijg morgen tijdens mijn werk nog een stukje taart, is een jarige op route.
En eerlijk gezegd kan ik het ook niet weigeren, denk dat ik dan iemand beledig.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Lavendel wo 6 apr 2011 - 22:27

mm bij mij ging het gister ook niet geweldig. Was met mn 2 zussen eten en we hebben zelf pizza gemaakt. Wel met heel veel groenten maar toch.. En daarna nog een Magnum en wat chips... mmm. Maar lekker was het wel smile

Gelukkig de rest van de dag wel gezond gedaan en vandaag ook weer. Heb tot nu toe een boterham met rookvlees op, net een kiwi met een klein beetje muesli en magere yoghurt en veel thee.

Ga straks om 13.00 even wat drinken in de stad met een vriendin. En ik denk dat ik maar thuis lunch vantevoren. Is gezonder en goedkoper! Al moet ik dan wel naar haar kijken terwijl ze een lekker broodje eet.. mm lastig lastig!
Misschien moet dat lijstje er idd maar komen Wink Dan word ik vast wat gemotiveerder!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Rosa wo 6 apr 2011 - 22:33

Pussycat schreef:@ nicola heb jij dan niet dat het per dag zo kan verschillen wat je weegt? Ik woog me vroeger ook elke dag maar was ik dan ineens een halve kilo zwaarder doordat ik nog niet gepoept had of ongesteld moest worden o.i.d. dan gaf ik gelijk al op, terwijl dat helemaal geen reden is, omdat je de dag daarna ineens weer een kilo lichter kan zijn....

@ spetterdespat ooh ik heb dit weekend avonddiensten en dan heb ik ook altijd moeite om niet te snoepen daarna. Avonddiensten kosten zooooveel energie... pff

Nou ik weeg me altijd 's ochtends met m'n pyama aan nadat ik naar het toilet ben geweest en voordat ik wat heb gedronken etc. om een beetje dezelfde omstandigheden aan te houden Wink. Maar extreme verschillen zie ik nooit echt, ik merk wel verschil wanneer ik te veel gegeten/gesnoept heb etc. dat ik dan aankom of niks verlies en dat motiveert dan, vooral omdat ik veel moeite heb om niet te veel te snoepen etc.

Normaal woog ik me echt nooit en dan heb je echt ineens 5/10 kilo eraan zitten voordat je het doorhebt haha :P


Laatst aangepast door Nicola op wo 6 apr 2011 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 22:34

Vandaag mn nieuwe fiets bestellen! Eindelijk Very Happy Dan kan ik gaan fietsen naar mn werk, lekker muziekje op en gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Rosa wo 6 apr 2011 - 23:57

Heerlijk zeg! Ik wil ook weer een fiets, vooral met dit weer smile Wat voor fiets heb je besteld?
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Cherelle do 7 apr 2011 - 0:19

@ Nicola; Wat fijn dat het bij jou op die manier wel motiverend werkt. Ik heb me ook een tijdje iedere dag gewogen, maar als ik dan een echte top dag had gehad en de dag erna was er niks af.. Dat motiveerde mij dan weer niet zo. Ik weeg me nu elke donderdag. Voor mij is dat precies in het midden van een normale week. In de weekenden verricht ik zwaar lichamelijk werk en eet dan dus ook meer. De resultaten waren voor mij bijvoorbeeld op maandag niet betrouwbaar. Ik weeg me overigens alleen in mn ondergoed als ik net mn bed uit kom. Daarna ga ik pas iets eten of drinken.

Heb net nog even een BMI testje gedaan.. Ik kom nu uit op een BMI van 27, dus er moet echt wat af. Om een beetje veilig in het gezonde gebied te zitten moet ik naar de 63 kg, dan heb ik een BMI van 23. Op naar de - 10 kg dus! Eerste doel is onder de 70 kg te komen..

Hebben jullie nog speciale doelen om af te vallen? Of gewoon slank in bikini?
Cherelle
Cherelle
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 06-04-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 0:32

Nicola schreef:Heerlijk zeg! Ik wil ook weer een fiets, vooral met dit weer smile Wat voor fiets heb je besteld?

Deze gaat het worden:

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Gazelle_esprit_trendy_7_versnellingen_2011

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  ekiaam87 do 7 apr 2011 - 1:53

@ Reeza, Mooie fiets!!
@ Cherelle, welkom!
Ik moet mezelf nog steeds wegen, maar i.v.m. m'n studie deadlines (8 werkstukken nog maken in 2 weken, 4 inmiddels af) moet m'n wii fit eigenlijk nog even in de kast blijven staan en de batterijen van m'n andere weegschaal zijn leeg.

Vanmorgen (11.15) ontbeten met 2 boterhammen met gekookt eitje & 1 met pindakaas & beker vitamine bruis tablet & een kop groene thee.
Nu net geluncht met 3 geroosterde boterhammen, 1x gekookte worst, 1x leverworst, 1x pindakaas
Vanavond eten we (gebakken) aardappeltjes met sperziebonen & kipfilet
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 14 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 22 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum