Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Hallo meiden,
Wij zijn weer terug van het weekendje weg, dat was erg leuk!
En gister werd ik ziek, flinke buikgriep, moest de hele dag spugen kon niks binnen houden :S Vandaag gaat het gelukkig al weer beter.
Ik ga proberen te reageren op jullie
@ Lejow, Spannend morgen de echo! Ik zou eerst idd even wat eten en dan rustig opstaan.
Dat dromen dat herken ik ook!
@ Eurane, leuk morgen weer een echo, je bent ook al weer bijna 12 weken!
@ Smooch, jeetje wat rot zeg! Sterkte!
@ Milamber, gaat heel anders in duitsland dan hier! Hopelijk helpen die tabletten.
@ Ekjir@m, wauw mooie wieg!!
@ Yvonne, wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!!
@ Lief, spannend he, haha maar je bent echt zwanger
Zo volgens mij loop ik nu weer een beetje bij
Wij zijn weer terug van het weekendje weg, dat was erg leuk!
En gister werd ik ziek, flinke buikgriep, moest de hele dag spugen kon niks binnen houden :S Vandaag gaat het gelukkig al weer beter.
Ik ga proberen te reageren op jullie
@ Lejow, Spannend morgen de echo! Ik zou eerst idd even wat eten en dan rustig opstaan.
Dat dromen dat herken ik ook!
@ Eurane, leuk morgen weer een echo, je bent ook al weer bijna 12 weken!
@ Smooch, jeetje wat rot zeg! Sterkte!
@ Milamber, gaat heel anders in duitsland dan hier! Hopelijk helpen die tabletten.
@ Ekjir@m, wauw mooie wieg!!
@ Yvonne, wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!!
@ Lief, spannend he, haha maar je bent echt zwanger
Zo volgens mij loop ik nu weer een beetje bij
Gast- Gast
Oeh Lejow nog 1 nachtje!! Echt wel spannend. Heel veel succes morgen.
En Earane ook veel succes met de echo.
Plaatsen jullie bij een goede echo morgen een foto?
@Snoepy wat een vervelend dat je ziek was gister. Geen leuk einde van je weekendje weg. Waar zijn jullie naar toe geweest?
En Earane ook veel succes met de echo.
Plaatsen jullie bij een goede echo morgen een foto?
@Snoepy wat een vervelend dat je ziek was gister. Geen leuk einde van je weekendje weg. Waar zijn jullie naar toe geweest?
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Zo meiden even snel een berichtje vanuit deze kant. Het schiet er steeds bij in om iets op het forum te plaatsen.
Druk met m'n zoontje, en werk en als ik dan even zit ben ik zo moe dat ik het liefst lekker ga slapen. Ik probeer dat overdag overigens niet te doen anders dan trek ik m'n werkdagen ook niet meer.
Hier gaat alles eigenlijk erg goed. Bijna nergens last van, net als mijn vorige zwangerschap. Ik ben weleens een klein beetje misselijk maar dan is het voldoende om wat te eten...
Voor alle nieuwe zwangeren, welkom!
Ik ga even GTST verder kijken en dan begint het Blok weer
Druk met m'n zoontje, en werk en als ik dan even zit ben ik zo moe dat ik het liefst lekker ga slapen. Ik probeer dat overdag overigens niet te doen anders dan trek ik m'n werkdagen ook niet meer.
Hier gaat alles eigenlijk erg goed. Bijna nergens last van, net als mijn vorige zwangerschap. Ik ben weleens een klein beetje misselijk maar dan is het voldoende om wat te eten...
Voor alle nieuwe zwangeren, welkom!
Ik ga even GTST verder kijken en dan begint het Blok weer
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Lejow, heel erg veel plezier morgen. Spannend hoor!
Hier gaat het erg goed. Ik heb niet echt een grote bijdrage in dit topic gehad en op een gegeven moment was het zo druk, maar morgen ben ik 12 weken, dus ik ga jullie sowieso verlaten. En we zien elkaar snel in het andere topic .
We hebben vandaag een echo gehad en het zag er weer heel erg goed uit! Zo prachtig om te zien. Ze waren allebei lekker aan het bewegen en de één was echte en druktemakertje, haha. Super om te zien!!
Hier gaat het erg goed. Ik heb niet echt een grote bijdrage in dit topic gehad en op een gegeven moment was het zo druk, maar morgen ben ik 12 weken, dus ik ga jullie sowieso verlaten. En we zien elkaar snel in het andere topic .
We hebben vandaag een echo gehad en het zag er weer heel erg goed uit! Zo prachtig om te zien. Ze waren allebei lekker aan het bewegen en de één was echte en druktemakertje, haha. Super om te zien!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
MvM heeft zojuist gebeld en er komt maandag iemand op bezoek.
Leuk!
Lana@ wat fijn dat alles goed gaat met jullie 2 hummeltjes! Hopelijk mogen we je allemaal snel volgen naar het volgende topic!!
Leuk!
Lana@ wat fijn dat alles goed gaat met jullie 2 hummeltjes! Hopelijk mogen we je allemaal snel volgen naar het volgende topic!!
lief- Fluisteraar
Even een echo berichtje, hehe sorry!
Vanmorgen de echo gehad en een prachtig mooi kloppend hartje gezien!! Ben 7w5, dus 1 dag cadeau de echo hoefde niet inwendig, het was via mijn buik al te zien....!!!
Echt zooo bizar dit! Er groeit gewoon echt wat in mn buik!!
Vanmorgen de echo gehad en een prachtig mooi kloppend hartje gezien!! Ben 7w5, dus 1 dag cadeau de echo hoefde niet inwendig, het was via mijn buik al te zien....!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Aaah Lejow, wat fijn dat alles goed is!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Lejow schreef:Even een echo berichtje, hehe sorry!
wat fijn zeg dat alles goed is!! en fijn ook dat het niet inwendig hoefde. toch weer een hele gerustelling! geniet ervan, en ga lekker even wat shoppen voor jouw (en de kleine )
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Fijn Lejow dat bij jou alles goed is!!
Hier ook een goede echo gehad! Eerst lag de baby te slapen, maar na wat hoesten en geduw op mijn buik was hij/zij wakker geworden en erg aan het bewegen. Dat was echt zo gaaf om te zien! Ben 1 dag korter zwanger en nu 17 maart uitgerekend. Mijn vriend heeft een stuk gefilmd met zijn telefoon en het is zo leuk om terug te kijken. Zal even een foto maken van de echo en hier zo plaatsen
Hier ook een goede echo gehad! Eerst lag de baby te slapen, maar na wat hoesten en geduw op mijn buik was hij/zij wakker geworden en erg aan het bewegen. Dat was echt zo gaaf om te zien! Ben 1 dag korter zwanger en nu 17 maart uitgerekend. Mijn vriend heeft een stuk gefilmd met zijn telefoon en het is zo leuk om terug te kijken. Zal even een foto maken van de echo en hier zo plaatsen
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
[img] [/img]
Earane- Prater
Lejow schreef:Even een echo berichtje, hehe sorry!
Wat heerlijk zeg, super!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Woww!! Wat een verschil tussen 8 en 11 weken!! Earane!
De mijne is nu zo groot als een cashewnoot, bij jou is het echt al een kindje!!!
De mijne is nu zo groot als een cashewnoot, bij jou is het echt al een kindje!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
O help, ik moet dit topic niet meer openen, ik krijg weer kriebels
* Zoekt laatste buikfoto en foto van dikke voeten om kriebels weer weg te krijgen *
* Zoekt laatste buikfoto en foto van dikke voeten om kriebels weer weg te krijgen *
Gast- Gast
ProudMama schreef:O help, ik moet dit topic niet meer openen, ik krijg weer kriebels
Whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh wat fijn Lejow!! Moet nog zoooooooo lang wachten voor mijn gevoel! 26 sept pas...
Hier verder alles rustig. Dinsdagochtend was ik nog even flink beroerd. Moest voor het eerst in lange tijd weer een wekker zetten en moest er vroeg uit. Netjes een beschuitje naast mn bed enz. En toch halverwege het borstelen van mijn haar werd ik ineens duizelig, misselijk... en moest flink kokhalzen. Daarna voelde ik me weer prima, heel raar. Sinds die tijd een iets minder gek gevoel in mijn maag, kan weer wat meer eten.
Dit weekend gaan we het aan de broers/zussen van mijn man vertellen! Ben benieuwd naar hun reacties!
Hier verder alles rustig. Dinsdagochtend was ik nog even flink beroerd. Moest voor het eerst in lange tijd weer een wekker zetten en moest er vroeg uit. Netjes een beschuitje naast mn bed enz. En toch halverwege het borstelen van mijn haar werd ik ineens duizelig, misselijk... en moest flink kokhalzen. Daarna voelde ik me weer prima, heel raar. Sinds die tijd een iets minder gek gevoel in mijn maag, kan weer wat meer eten.
Dit weekend gaan we het aan de broers/zussen van mijn man vertellen! Ben benieuwd naar hun reacties!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
Lejow: wat fijn zeg!
Earane: toch niet zelfde datum ;-) gelukkig was alles nog goed.
Earane: toch niet zelfde datum ;-) gelukkig was alles nog goed.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
@ Lejow en earane, fijn dat jullie echo's goed waren!!
@ Lief, we waren naar Ameland geweest.
@ Lana, alweer 12 weken, veel plezier in t andere topic! Leuk 2 ukkies!
@ Cranberrie, vervelend dat je zo beroerd was, gelukkig zakte t snel af. Veel plezier met vertellen t weekend!
@ all, zo hier gaat t al wat beter gelukkig, wel nog erg moe maar dat is niet zo gek.
Verder niet zo veel bijzonders
@ Lief, we waren naar Ameland geweest.
@ Lana, alweer 12 weken, veel plezier in t andere topic! Leuk 2 ukkies!
@ Cranberrie, vervelend dat je zo beroerd was, gelukkig zakte t snel af. Veel plezier met vertellen t weekend!
@ all, zo hier gaat t al wat beter gelukkig, wel nog erg moe maar dat is niet zo gek.
Verder niet zo veel bijzonders
Gast- Gast
@ Lejow: wat fijn dat jullie zo'n mooi kloppend hartje hebben gezien. En 1 dag cadeau krijgen is ook mooi meegenomen. Vooral in deze lange zenuwslopende 1e trimester!!
@Earane: Wat een mooie echo !!!
@PM: hihi
Zelf word ik een beetje gek van de onzekerheid.
Voel me zo 'normaal'!! Het is zo gewoon moeilijk te geloven dat het allemaal goed gaat.
(sorry dat ik jullie daar telkens mee lastig val)
@Earane: Wat een mooie echo !!!
@PM: hihi
Zelf word ik een beetje gek van de onzekerheid.
Voel me zo 'normaal'!! Het is zo gewoon moeilijk te geloven dat het allemaal goed gaat.
(sorry dat ik jullie daar telkens mee lastig val)
lief- Fluisteraar
Bedankt voor de reacties!
@ Lejow: Wat een verschil hè, volgende keer als jij de echo hebt ziet het er ook zo mooi uit Tenminste, je krijgt toch nog wel een termijnecho?
@ lief: Ik lees ook je topic, maar maak je niet te veel zorgen dat je geen of weinig klachten hebt! Ik heb/had dat precies zo en voelde me ook ontzettend onzeker. Zolang je geen krampen of bloedverlies hebt hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken. Hopelijk voel jij je wat beter als je je echo hebt gehad. Je valt ons niet lastig, joh!
@ Lejow: Wat een verschil hè, volgende keer als jij de echo hebt ziet het er ook zo mooi uit Tenminste, je krijgt toch nog wel een termijnecho?
@ lief: Ik lees ook je topic, maar maak je niet te veel zorgen dat je geen of weinig klachten hebt! Ik heb/had dat precies zo en voelde me ook ontzettend onzeker. Zolang je geen krampen of bloedverlies hebt hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken. Hopelijk voel jij je wat beter als je je echo hebt gehad. Je valt ons niet lastig, joh!
Earane- Prater
wouw meiden, jullie gaan echt hard! waarom blijf ik nou hangen hahaha
even een foto van mijn echo's, het gaat echt zoo snel! ik heb hier dan ook echt een hele stapel echo's, zaterdag weer een echo en over 2 weken nog een echo. ik wordt maar verwend
even een foto van mijn echo's, het gaat echt zoo snel! ik heb hier dan ook echt een hele stapel echo's, zaterdag weer een echo en over 2 weken nog een echo. ik wordt maar verwend
joyce0606- Kletskop
Wat leuk Joyce! En wat grappig dat bij de eerste echo het babytje boven in zit. Bij ons zit het onderin!
Ik krijg 3 okt weer een echo, en dan met 20 weken. Maar kan tussendoor ook echo's laten maken, kost maar 15 euro
Ik krijg 3 okt weer een echo, en dan met 20 weken. Maar kan tussendoor ook echo's laten maken, kost maar 15 euro
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Wat leuk Joyce! En wat grappig dat bij de eerste echo het babytje boven in zit. Bij ons zit het onderin!
kan ook zijn dat ze het apparaat andersom had hoor hij ligt eigenlijk altijd met zijn koppetje laag in mijn bekken. 15 euro is echt geen geld zeg!! wil je het geslacht weten ?
ik ben ook erg benieuwd hoe groot hij nu is, is inmiddels ruim 7 weken geleden dat ik uitgebreid naar hem heb kunnen kijken! een stuk groter in ieder geval, want hij kan mij al behoorlijk pijn doen met zijn gedraai
joyce0606- Kletskop
mooi die foto's joyce.
Je ziet bij jou bij 12 wk ook echt een babytje net als bij Earane.
Voor 15 euro zou ik ook nog weleens een extra echol laten maken Lejow!!
lief- Fluisteraar
lief schreef:mooi die foto's joyce.
ja het groeit echt zooo hard! toen ik dat zag, dacht ik hoe kunnen mensen het weg laten halen! maar goed wij willen dan ook graag een kindje. in een vervelende situatie maakt het juist alleen maar moeilijker!
wij hebben extra echo gedaan met 17 weken, voor 50 euro, en zelfs dan is het de moeite waard hoor!! gewoon doen, want het is echt super!
joyce0606- Kletskop
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken