Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
joyce0606 schreef:ja het groeit echt zooo hard! toen ik dat zag, dacht ik hoe kunnen mensen het weg laten halen!
[Breekt even in]Dat is dus exact mijn gedachte! Mijn eerste echo had ik met 10 weken, toen waren het vooral nog twee bolletjes:een hoofdje en een rompje. Nog geen halve week later had ik echo twee, en daar was het echt al een minimensje! Daarna met 15 weken en toen waren dingen als de hersentjes en de ruggengraat al heel mooi zichtbaar. Als je nagaat hoe snel het groeit en al een echt minimensje is begrijp je niet meer zo goed hoe het kan dat er in NL tot 24 weken geaborteerd mag worden. Máár, daar moet ik ook maar niet teveel aan denken, haha. HORMONEN!! [/Breekt weer uit]
Gast- Gast
Bel ik de verloskundigenpraktijk om een afspraak te maken. Zijn ze in de vakanties alleen op ma t/m do te bereiken. En aangezien het hier vandaag de laatste dag van de schoolvakantie is vandaag dus niet.
Ik baal. Wil nu eigenlijk wel graag een datum om naar toe te leven. En ik ben bang dat ik maandag niet kan bellen op mijn werk. Dus dan wordt het dinsdag pas weer. Jammer.
Ik baal. Wil nu eigenlijk wel graag een datum om naar toe te leven. En ik ben bang dat ik maandag niet kan bellen op mijn werk. Dus dan wordt het dinsdag pas weer. Jammer.
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
lief schreef:Bel ik de verloskundigenpraktijk om een afspraak te maken. Zijn ze in de vakanties alleen op ma t/m do te bereiken. En aangezien het hier vandaag de laatste dag van de schoolvakantie is vandaag dus niet.
kan je maandag niet even 5 minuutjes weg. even naar buiten ofzo. het is echt alleen een afspraak maken, ze komen niet met een hele vragen lijst!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Hier vroegen ze wel wat meer dingen de eerste keer en ook de afgelopen keer wilde ze gelijk wat gegevens controleren aan de telefoon.
Lejow, ik heb dat jurkje met die stipjes binnen! Ik vind m erg leuk en denk dat ik m ook wel ga houden! Hij zit bij mij mooi maar ik kan me wel voorstellen dat als je wat kleiner bent en je hebt m net iets te groot dat ie niet mooi aansluit dat het dan een soepjurk is. Maar hier is het een succes
Lejow, ik heb dat jurkje met die stipjes binnen! Ik vind m erg leuk en denk dat ik m ook wel ga houden! Hij zit bij mij mooi maar ik kan me wel voorstellen dat als je wat kleiner bent en je hebt m net iets te groot dat ie niet mooi aansluit dat het dan een soepjurk is. Maar hier is het een succes
Gast- Gast
Denk dat ik m toch ook ga bestellen dan!
Balen lief, maar 5min bellen moet toch vast lukken?
Hier weer even een zeikberichtje want naast de misselijkheid ben ik nu volgens mij gewoon ziek. Keelpijn, lamlendig, rillerig, bah... Wordt een leuke verjaardag zo, zondag!
En dan tot overmaat van ramp ook nog een bekeuring net, omdat ik zo mn best aant doen was om snel boodschappen te doen en maar naar huis te kunnen, dat ik mijn parkeerschijf vergat.
Ben 10min!!!!! Weggeweest en heb een bekeuring van 70euro aan mn broek hangen. Volgens mij stonden die eikels me gewoon op te wachten op de hoek ofzo..
Laat die sukkels lekker die scherpschutter op de a20 en omstreken pakken, laat mij met rust!!
Dan ook nog al mn hormonen, dus ben de hele dag al aant janken..
Hier weer even een zeikberichtje want naast de misselijkheid ben ik nu volgens mij gewoon ziek. Keelpijn, lamlendig, rillerig, bah... Wordt een leuke verjaardag zo, zondag!
En dan tot overmaat van ramp ook nog een bekeuring net, omdat ik zo mn best aant doen was om snel boodschappen te doen en maar naar huis te kunnen, dat ik mijn parkeerschijf vergat.
Ben 10min!!!!! Weggeweest en heb een bekeuring van 70euro aan mn broek hangen. Volgens mij stonden die eikels me gewoon op te wachten op de hoek ofzo..
Laat die sukkels lekker die scherpschutter op de a20 en omstreken pakken, laat mij met rust!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Denk dat ik m toch ook ga bestellen dan!
het wordt echt beter.....
joyce0606- Kletskop
Het vonnis: Keelontsteking.. en de enige antibiotica die ik mag in de zwangerschap ben ik allergisch voor... Joepie! Ik heb dus als recept 'rust' meegekregen en moet het hele weekend rustig aan doen.
Zondag vier ik mijn verjaardag, dus heb mijn pa al gevraagd of hij het drinken wil doen enzo... Gelukkig komt dat wel goed!
En als het maandag niet beter gaat moet ik me ziek melden, want als de ontsteking doorslaat heb ik een probleem!
Zondag vier ik mijn verjaardag, dus heb mijn pa al gevraagd of hij het drinken wil doen enzo... Gelukkig komt dat wel goed!
En als het maandag niet beter gaat moet ik me ziek melden, want als de ontsteking doorslaat heb ik een probleem!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Het vonnis: Keelontsteking.. en de enige antibiotica die ik mag in de zwangerschap ben ik allergisch voor... Joepie! Ik heb dus als recept 'rust' meegekregen en moet het hele weekend rustig aan doen.
doe inderdaad maar rustig aan ja! zeker als je de amox niet kan verdragen
joyce0606- Kletskop
@Lejow: Doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen (dekentje op de bank, vers geperst sapje enz.)
Op maandag zit ik nooit alleen op kantoor dus ik zal er even tussenuit moeten knijpen. Ik ga wel even post halen of zo iets haha. Komt goed. Ik bedenk wel iets.
Vandaag errrugg moe!
Bestel je zo'n jurkje en trouwens ook andere positiekleding gewoon in je eigen maat?
Op maandag zit ik nooit alleen op kantoor dus ik zal er even tussenuit moeten knijpen. Ik ga wel even post halen of zo iets haha. Komt goed. Ik bedenk wel iets.
Vandaag errrugg moe!
Bestel je zo'n jurkje en trouwens ook andere positiekleding gewoon in je eigen maat?
lief- Fluisteraar
Hallo meiden!
Ik heb dan eindelijk! de 12-weken grens bereikt.
Ik ga vanaf nu dan ook met andere topic meeschrijven.
Voor iedereen hier: veel succes en tot snel!
Ik heb dan eindelijk! de 12-weken grens bereikt.
Ik ga vanaf nu dan ook met andere topic meeschrijven.
Voor iedereen hier: veel succes en tot snel!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wat fijn Clapperdie, en tot snel in de andere topic!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, zal je je verjaardag dan niet gewoon verzetten?
Als je ziek bent ben je ziek, ik denk ook dat als jij zondag gewoon 'leuk' je verjaardag hebt gevierd en je je maandag ziek meld, je baas ook niet heel blij is!
Als je ziek bent ben je ziek, ik denk ook dat als jij zondag gewoon 'leuk' je verjaardag hebt gevierd en je je maandag ziek meld, je baas ook niet heel blij is!
Gast- Gast
Ik zie wel hoe ik me zondag ochtend voel, dan kan ik het altijd nog afzeggen...
en daarbij was het sowieso al drankje/taartje van 2 tot 5, dus veel spectaculairs was t al nie haha
Kan alleen voor de tweede keer geen taart maken voor mn eigen verjaardag
en daarbij was het sowieso al drankje/taartje van 2 tot 5, dus veel spectaculairs was t al nie haha
Kan alleen voor de tweede keer geen taart maken voor mn eigen verjaardag
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, beterschap, echt vervelend van die antibiotica ook! Hopelijk knap je snel op.
Clapperdie, tot over 6 weken
Lief, ja ik bestel alles gewoon in mijn eigen maat. H&M is wel vrij wisselvallig vind ik, ik had een broek in 42 (mijn eigen maat) en die zat wat te ruim en een spijkerbroek in 42 en die kreeg ik tot op mijn heupen. Ik had dit jurkje in M besteld, en dat zat prima. Normaal heb ik boven ook M en soms L.
Pffff ik ben net wakker geschrokken van minutenlang sirenes. Wij wonen in een dorp dus hier hoor je dat niet zo vaak maar ik was heel even bang dat ze naar het centrum gingen, waar mijn broertjes zijn, en ik was acuut misselijk. Lang leve de hormonen dus. Nu weet ik al drie kwartier dat het niet zo is en ik blijf misselijk haha. Dus ben even opgestaan om een cracker te eten.
Clapperdie, tot over 6 weken
Lief, ja ik bestel alles gewoon in mijn eigen maat. H&M is wel vrij wisselvallig vind ik, ik had een broek in 42 (mijn eigen maat) en die zat wat te ruim en een spijkerbroek in 42 en die kreeg ik tot op mijn heupen. Ik had dit jurkje in M besteld, en dat zat prima. Normaal heb ik boven ook M en soms L.
Pffff ik ben net wakker geschrokken van minutenlang sirenes. Wij wonen in een dorp dus hier hoor je dat niet zo vaak maar ik was heel even bang dat ze naar het centrum gingen, waar mijn broertjes zijn, en ik was acuut misselijk. Lang leve de hormonen dus. Nu weet ik al drie kwartier dat het niet zo is en ik blijf misselijk haha. Dus ben even opgestaan om een cracker te eten.
Gast- Gast
Lejow wat vervelend dat je niet lekker bent! Ik heb ook keelpijn, snotterig en af en toe wat verhoging. Kan dat kwaad weten jullie dat? Lijkt wel of ik momenteel extra vatbaar ben voor alle bacterieen die ik overal tegenkom, heb normaal bijna nooit wat!
De broers en zussen weten het! Super leuke reacties weer! Volgend weekend mijn broers aan de beurt! Ben benieuwd!
De broers en zussen weten het! Super leuke reacties weer! Volgend weekend mijn broers aan de beurt! Ben benieuwd!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
Nou Cranberrie, je moet jezelf goed in de gaten houden. Het kan namelijk zijn, net als bij mij, dat er een ontsteking zit. En dan moet je echt rust nemen of in overleg met de dokter een antibiotica. Want als de ontsteking doorslaat ben je verder van huis. En niet alleen jij, maar je kindje ook!
Ik moet er ook echt even aan wennen dat ik nu niet meer alleen verantwoording over mezelf heb, maar ook over een kleintje in mn buik!
Ik moet er ook echt even aan wennen dat ik nu niet meer alleen verantwoording over mezelf heb, maar ook over een kleintje in mn buik!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Even een echo berichtje, hehe sorry!
Vanmorgen de echo gehad en een prachtig mooi kloppend hartje gezien!! Ben 7w5, dus 1 dag cadeau de echo hoefde niet inwendig, het was via mijn buik al te zien....!!!
Echt zooo bizar dit! Er groeit gewoon echt wat in mn buik!!
Wat ontzettend goed nieuws!! Ben echt blij voor je. Van dit soort goed nieuws krijg ik ook weer hoop ;-)
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Lejow schreef:Even een echo berichtje, hehe sorry!
Vanmorgen de echo gehad en een prachtig mooi kloppend hartje gezien!! Ben 7w5, dus 1 dag cadeau de echo hoefde niet inwendig, het was via mijn buik al te zien....!!!
Echt zooo bizar dit! Er groeit gewoon echt wat in mn buik!!
Wat ontzettend goed nieuws!! Ben echt blij voor je. Van dit soort goed nieuws krijg ik ook weer hoop ;-)
Knuffel Weegschaal! Ik hoop echt dat het bij jullie weer snel raak mag zijn!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Volgend jaar is er een ukkie bij.
Hoe voel je je vandaag? Ga je de verjaardag vandaag wel vieren?
En wat jammer dat je nu voor je eigen verjaardag geen taart hebt kunnen maken. Ik heb een aantal taarten van je gezien in het taartentopic en je bent echt goed!! Ik maak zelf ook weleens een taart, maar zo mooi als die van jou zijn ze niet!
Cranberrie wat vervelend dat je ook niet fit bent. Neem idd maar goed je rust.
Ik wens jullie beide beterschap
@arden: Gelukkig niks aan de hand met je broers. Maar ik kan me wel voorstellen dat je jezelf van alles in het hoofd haalt. En is de misselijkheid wat afgezakt of heb je er nog steeds veel last van?
Hoe voel je je vandaag? Ga je de verjaardag vandaag wel vieren?
En wat jammer dat je nu voor je eigen verjaardag geen taart hebt kunnen maken. Ik heb een aantal taarten van je gezien in het taartentopic en je bent echt goed!! Ik maak zelf ook weleens een taart, maar zo mooi als die van jou zijn ze niet!
Cranberrie wat vervelend dat je ook niet fit bent. Neem idd maar goed je rust.
Ik wens jullie beide beterschap
@arden: Gelukkig niks aan de hand met je broers. Maar ik kan me wel voorstellen dat je jezelf van alles in het hoofd haalt. En is de misselijkheid wat afgezakt of heb je er nog steeds veel last van?
lief- Fluisteraar
Dank je wel, lief!
Echt vieren doe ik het niet, als in zoals ik het ieder jaar doe, er komen een paar mensen op de koffie, stukje taart en dat is het. Dan zet ik ze het huis weer uit
Vorig jaar kon ik geen taarten maken omdat ik zoveel opdrachten had dat ik geen tijd meer had, en nu omdat ik me niet goed voel. Ach... ooit maak ik mijn eigen taart haha
Ja, vind het nog raar om te beseffen hoe mijn leven er in 2012 uit zal gaan zien. Met zo'n kleintje erbij!
Hoest verder met jou?
Echt vieren doe ik het niet, als in zoals ik het ieder jaar doe, er komen een paar mensen op de koffie, stukje taart en dat is het. Dan zet ik ze het huis weer uit
Vorig jaar kon ik geen taarten maken omdat ik zoveel opdrachten had dat ik geen tijd meer had, en nu omdat ik me niet goed voel. Ach... ooit maak ik mijn eigen taart haha
Ja, vind het nog raar om te beseffen hoe mijn leven er in 2012 uit zal gaan zien. Met zo'n kleintje erbij!
Hoest verder met jou?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik lees nu dat je vandaag jarig bent Lejow, dus gefeliciteerd!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Ik lees nu dat je vandaag jarig bent Lejow, dus gefeliciteerd!!
Dank je!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hier alles prima. Nog steeds geen klachten.
De tijd gaat me veel te langzaam. Morgen eindelijk bellen naar de vk.
Vandaag vieren mijn vader en mijn broer samen hun verjaardag. Er komt dus veel familie. Ik denk dat het weer moeilijk wordt om mijn mond te houden.
Vooral mijn moeder wil ik het graag vertellen. Maar mijn man en ik hebben afgesproken te wachten tot de 1e echo.
pff nog eventjes geduld dus.
De tijd gaat me veel te langzaam. Morgen eindelijk bellen naar de vk.
Vandaag vieren mijn vader en mijn broer samen hun verjaardag. Er komt dus veel familie. Ik denk dat het weer moeilijk wordt om mijn mond te houden.
Vooral mijn moeder wil ik het graag vertellen. Maar mijn man en ik hebben afgesproken te wachten tot de 1e echo.
pff nog eventjes geduld dus.
lief- Fluisteraar
Ik geloof dat er in dit topic ook dames zitten die een tweeling verwachten.
Bij Van Asten Babysuperstore in Tilburg is de volgende kinderwagen in de aanbieding (ik weet niet zeker of het heel veel goedkoper is, maar ik wou het toch even meegeven als tip).
Easywalker Duo Deluxe Army (reiswieg lime, de zitjes donkergroen/army) voor 499.99
-misschien niet de mededeling die iedereen wil horen, maar bij van asten is het ook zo dat als je wat in bestelling hebt staan en je zwangerschap loopt niet goed mag je de bestelling met doktersverklaring annuleren.
Bij Van Asten Babysuperstore in Tilburg is de volgende kinderwagen in de aanbieding (ik weet niet zeker of het heel veel goedkoper is, maar ik wou het toch even meegeven als tip).
Easywalker Duo Deluxe Army (reiswieg lime, de zitjes donkergroen/army) voor 499.99
-misschien niet de mededeling die iedereen wil horen, maar bij van asten is het ook zo dat als je wat in bestelling hebt staan en je zwangerschap loopt niet goed mag je de bestelling met doktersverklaring annuleren.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hey meiden,
Ik heb nu ook de 12-weken bereikt en ga daarom naar het andere topic! Uiteraard hoop ik jullie allemaal daar over een paar weken ook te zien!
@ Lejow: Nog gefeliciteerd!
Ik heb nu ook de 12-weken bereikt en ga daarom naar het andere topic! Uiteraard hoop ik jullie allemaal daar over een paar weken ook te zien!
@ Lejow: Nog gefeliciteerd!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken