Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  lief ma 29 aug 2011 - 5:06

Smooch; oh nee toch!! wat erg voor jullie. Heel veel sterkte hug
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 5:39

Heel veel sterkte smooch! Jeetje wat heftig, hou maar goed je rust!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 29 aug 2011 - 5:45

smooch: heel veel sterkte!! hug doe alles wat je wilt, schelden, schoppen, huilen, niets......denk aan jezelf! dit is niet niets!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  liesje ma 29 aug 2011 - 5:59

smooch heel veel sterkte met dit verlies

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 6:51

Ach, arme Smooch!
Wat lijkt me dát verschrikkelijk .. doe rustig aan, alle liefs!

Gast
Gast

Bericht  Milamber ma 29 aug 2011 - 7:47

Ah Smooch wat onzettend naar. Ik hoop dat je nu wat "troost" bij je vriend hebt. Heel veel sterkte.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Bericht  Milamber ma 29 aug 2011 - 7:56

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest. Moest echt een hele poos wachten, er waren een paar zwangere vrouwen voor mij met klachten en er was 1 van de 2 verloskundigen op vakantie. Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant, maar dat is het wel vaker dus daar maak ik me niet zo zorgen over. Verder is er bloed afgenomen voor nog een zwangerschapstest en voor bloedgroep bepaling. Ook is er een uitstijkje gemaakt waarop zij gelijk kon zien dat er een paar bacteriën waren in de baarmoederhals die er niet thuishoorden. Heb nu vaginale tabletten gekregen met goede bacteriën die ik 's avonds in moet brengen. Op de inwendige echo kon ze nog niks zien, maar ik ben ook nog maar 5 weken dus ook daar probeer ik me niet zo druk om te maken. Ik woon trouwens niet in NL dus ik weet niet of het bij een NL verloskundige ook zo gaat. Ik woon in Duitsland en hier heb je dus de Frauenarts waar ik zo ie zo één keer per jaar heenga voor borstkankeronderzoek en een uitstrijkje. Ook moet je hier heen voor anticonceptie. Hoe het hier verder allemaal gaat weet ik ook niet, maar dat zie ik vanzelf. Over twee weken heb ik weer een afspraak voor een echo. Verder komen nu zo langzamerhand de eerste klachten ook; ik ben enorm moe en jank om het minste of geringste (vandaag kreeg ik een knuffel van mijn vriend en toen moest ik huilen, vraag me niet waarom). Ik ben ook al op internet aan het kijken naar babykamertje, ik denk dat we even bij de ikea gaan kijken.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Bericht  _Blush_ ma 29 aug 2011 - 8:56

Ooh, Smooch, veel sterkte ... Ik hoop dat je vriend bij je is, en dat jullie samen de tijd kunnen nemen om dit te verwerken... En zoals anderen zeiden: doe vooral waar je zelf zin in hebt, als je niemand wil zien, dan is dat zo !

Hier gisteren en deze ochtend nog 'paniek' door plots ongevoelige borsten, komt deze voormiddag de misselijkheid opeens aanzetten... Ik word misselijk van de honger, maar als ik eet, krijg ik amper 10 happen binnen... Een uur nadat ik iets eet, ben ik kotsmisselijk. Ik kan echt amper bewegen zonder dat ik het idee krijg dat alles naar boven komt (gelukkig is dat nog niet echt gebeurd).
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Annie24 ma 29 aug 2011 - 9:17

Didi schreef:@ All: Vandaag met mijn vriend naar Groningen geweest, naar babydump en ikea. Babydump viel wel wat tegen. We kwamen om babykamers te kijken en er stonden niet veel kamers. Ik heb op internet wel een leuke kamer gezien bij baby&tiener, maar om daarvoor helemaal naar Rotterdam of Sliedrecht te reizen om te gaan kijken… (woon in het Noorden). Op de gok bestellen is ook weer zo wat… Lejow, was jij niet bij baby&tiener laatst? Heb jij toevallig babykamer ‘Nick’ gezien? Ik vraag me af of de kwaliteit goed is.

Ik vond het juist geen mooie kamertje Embarassed Althans, op het plaatje wel, maar in het echt vond ik 'm tegenvallen en vond het er erg goedkoop uitzien en niet echt degelijk/stevig Embarassed Wij hadden een budget gestelt, maar uiteindelijk zijn we vér boven dat budget uitgekomen omdat we een stevig, degelijk kamertje wilde. Nu hebben we een kamertje waarvan ook een junior bed te koop is. Als ons ventje straks dus groter is kunnen we de ledikant wegdoen en het junior bed kopen. Zo blijft hij toch een complete set houden op zijn kamertje.

Babykamer Nick is trouwens bij meer winkels te koop. Even googelen op naam en bij andere zaken de plaatjes vergelijken, want hij heeft ook wel eens een andere naam.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Lejow ma 29 aug 2011 - 17:51

Annie24 schreef:
Didi schreef:@ All: Vandaag met mijn vriend naar Groningen geweest, naar babydump en ikea. Babydump viel wel wat tegen. We kwamen om babykamers te kijken en er stonden niet veel kamers. Ik heb op internet wel een leuke kamer gezien bij baby&tiener, maar om daarvoor helemaal naar Rotterdam of Sliedrecht te reizen om te gaan kijken… (woon in het Noorden). Op de gok bestellen is ook weer zo wat… Lejow, was jij niet bij baby&tiener laatst? Heb jij toevallig babykamer ‘Nick’ gezien? Ik vraag me af of de kwaliteit goed is.

Ik vond het juist geen mooie kamertje Embarassed Althans, op het plaatje wel, maar in het echt vond ik 'm tegenvallen en vond het er erg goedkoop uitzien en niet echt degelijk/stevig Embarassed Wij hadden een budget gestelt, maar uiteindelijk zijn we vér boven dat budget uitgekomen omdat we een stevig, degelijk kamertje wilde. Nu hebben we een kamertje waarvan ook een junior bed te koop is. Als ons ventje straks dus groter is kunnen we de ledikant wegdoen en het junior bed kopen. Zo blijft hij toch een complete set houden op zijn kamertje.

Babykamer Nick is trouwens bij meer winkels te koop. Even googelen op naam en bij andere zaken de plaatjes vergelijken, want hij heeft ook wel eens een andere naam.

Dat hadden wij ook met het kamertje wat we op internet gezien hadden, het was in het echt echt oerlelijk!! Totaal anders als op het plaatje!!

Milamber, wat 'grappig' dat het in Duitsland weer zo anders loopt!! Hopen dat die bacterien er snel weg zijn!

Blush, ik ken het, elke keer als ik me beter voel raak ik half in paniek hehe. Gelukkig (of Helaas.. het is hoe je het bekijkt) ben ik de afgelopen 2,5 week niet langer dan 1 uur niet misselijk geweest, dus het komt wel weer terug, en mijn borsten doen ook echt pijn. Ik slaap altijd op mijn buik, niet grappig nu Sad

Nog 2 nachtjes, en dan heb ik eindelijk de echo!!!
Hier trouwens een slechte ochtend, was net mijn lunch aan het klaarmaken en moest echt even gaan zitten en eten, had het idee of flauw te vallen.. of over mijn nek te gaan Sad BAH!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Koffieleut ma 29 aug 2011 - 20:13

*breekt in*

Smootch, meid wat vreselijk!! hug

* breekt weer uit*
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  ekjir@M ma 29 aug 2011 - 20:30

Heb net zo´n gaaf wiegje besteld. In Nederland hebben ze de roba wiegen alleen in het wit, geel, roze of blauw en die vond ik niet mooi. Alleen pixmania verkoopt ´m in Nederland voor 199,- zonder de bakken. In Duitsland is ie 184,95 zonder verzendkosten, een kennis van ons woont in Duitsland dus we laten ´m daar bezorgen.

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 RSB_SB2

Bij J. had ik geen wiegje en hij kon niet wennen aan de ruimte. Hij heeft dus een paar weken in de wagenbak van de kinderwagen geslapen. De roba wieg kan je ook aan je bed vast maken en dan hoef je er ´s nachts dus niet perse uit als je wat hoort.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:02

He meiden! Even ego en snel want ga zo weg..

Maar we hebben de echo gehad vanmorgen! Alles goed! Mooi kloppend hartje! Ging als de brandweer zei ze! Nu precies 8 weken! Mag over twee weken weer terug komen!

Smooch.. Knuffel meis! Veel sterkte! hug

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 29 aug 2011 - 23:13

Wat fijn Laurientje!!!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 0:50

Wat een leuke wieg Ekjiram! Handig dat je dan niet perse je bed uit hoeft.
Laurientje: gelukkig was je echo goed. Dan ben je zeker ook 10 april uitgerekend?

Ik heb vanmorgen weer een echo gehad. Volgens de echoscopist ben ik nu 8wk 1 dag. Very Happy Toch weer een dagje winst. :P

Gast
Gast

Bericht  lief di 30 aug 2011 - 5:26

@Milamber: Grappig om te horen dat het in Duitsland weer heel anders gaat dan in Nederland.
Ook wel fijn dat je over 2 weken alweer langs mag komen voor een echo.
Fijn he die hormonen? Gelukkig heb ik nog niet al te veel last van spontane huilbuien (wanneer ik ongesteld moest worden had ik hier wel altijd erg last van).

@Blush: Wat vervelend dat je zo misselijk bent.
Ook ik heb de ene dag iets meer last van klachten dan de andere hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld helemaal nergens last van, maar zondag was ik bijvoorbeeld wel regelmatig erg misselijk (over het algemeen heb ik nog helemaal niet zoveel last van kwaaltjes).

@ Lejow: Joehoe nog maar twee nachtjes cheers ! Wel spannend hoor!

@ekjir@M: Wat een schattig wiegje. Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Ik weet nog niet of wij een wiegje doen. Ik geloof dat er bij ons in de familie in ieder geval geen familiewieg is en bij mijn man weet ik niet.
Nou ja nog tijd zat om er over na te denken.

@Laurientje en Yvonne: Wat fijn dat jullie een goede echo hadden. Nu lekker gaan genieten!!

@all: vanmorgen nog een keertje een test gedaan. Ik vind het nog steeds moeilijk te beseffen en wilde zien of het streepje ook donkerde zou zijn geworden. Nou de streep knalde van test af zo donker!!
Verder nog niks van MvM gehoord. Ik wacht nog even tot vrijdag af en anders neem ik dan zelf contact op.
Ook ga ik vrijdag de verloskundige bellen voor het maken van een echo afspraak.

lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  ekjir@M di 30 aug 2011 - 8:54

@Lief: Ik heb er 184,95 voor betaald. Daar zit dan het matrasje, hemeltje, beddengoed, 'schommel onderstel', 4 zwenkwieltjes en de bakken bij in. Als ik hem in Nederland liet bezorgen moest ik nog 79,95 verzendkosten betalen en omdat we hem bij kennissen in Duitsland laten bezorgen is het verzendkosten vrij. We komen toch minimaal 1x per 6 weken bij die kennissen dus dat is mooi makkelijk.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Weegschaal di 30 aug 2011 - 10:29

Laurientje85 schreef:He meiden! Even ego en snel want ga zo weg..

Maar we hebben de echo gehad vanmorgen! Alles goed! Mooi kloppend hartje! Ging als de brandweer zei ze! Nu precies 8 weken! Mag over twee weken weer terug komen!

Smooch.. Knuffel meis! Veel sterkte! hug

Wat een goed nieuws!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 10:46

yvonne schreef:Wat een leuke wieg Ekjiram! Handig dat je dan niet perse je bed uit hoeft.
Laurientje: gelukkig was je echo goed. Dan ben je zeker ook 10 april uitgerekend?

Ik heb vanmorgen weer een echo gehad. Volgens de echoscopist ben ik nu 8wk 1 dag. Very Happy Toch weer een dagje winst. :P

He, jij hier? Ik dacht laatst nog ergens gelezen te hebben dat er geen kindje bij ging komen? Maar wat ontzettend fijn, gefeliciteerd :flower: .

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 30 aug 2011 - 10:57

Twellie schreef:
yvonne schreef:Wat een leuke wieg Ekjiram! Handig dat je dan niet perse je bed uit hoeft.

He, jij hier? Ik dacht laatst nog ergens gelezen te hebben dat er geen kindje bij ging komen? Maar wat ontzettend fijn, gefeliciteerd :flower: .

Ik zat ook even zo :shock: ! gefeliciteerd!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow di 30 aug 2011 - 17:38

Goede morgen allemaal!
Zo eindelijk, nog 1 nachtje tot de echo!

Hier sinds gisteren weer wat nieuws.. Als ik 's morgens op sta heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen, voel me licht in mijn hoofd en erg trillerig. Normaal doe ik me eerst aankleden, opmaken, lunch maken en dan pas ontbijten, maar heb het vandaag maar even andersom gedaan. Ben nu eerst aan het ontbijten!
Pfff het wordt er niet makkelijker op zo.
En dan zegt iedereen op mijn werk ook nog eens: Je bent gewoon zwanger hoor, niet ziek!
Euh ja das leuk, maar toen ik niet zwanger was heb ik me nog NOOIT zo gevoeld Sad

en ik ben de laatste dagen echt onwijs veel en levendig aan het dromen, over vanalles en nog wat. Hebben jullie dat ook?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 18:16

Lejow: leg iets te eten naast je bed, en dan je wekker eerder zetten. Even eten, half uurtje liggen en dan opstaan. Desnoods gewoon dextro of een glas chocomelk, als er maar veel suiker in zit. Dan sta je waarschijnlijk beter op.

Dat dromen klopt hoor, ben in mijn dromen bijv een keer bevallen bij een client thuis van 2 tuinkabouters...

Gast
Gast

Bericht  koNijntje di 30 aug 2011 - 18:48

ProudMama schreef:Dat dromen klopt hoor, ben in mijn dromen bijv een keer bevallen bij een client thuis van 2 tuinkabouters...

Laughing
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 19:36

Mamsie schreef:
Twellie schreef:

Ik zat ook even zo :shock: ! gefeliciteerd!
Zo zat ik zelf ook toen ik de test bekeek. En de hele week er na ook.. Het was ook niet de bedoeling maar nu het toch zo is kan ik er maaar beter blij mee zijn.

Gast
Gast

Bericht  Earane wo 31 aug 2011 - 0:11

@ Annie24: De meningen over babykamer Nick zijn verdeeld zo te lezen. Ik hoop maar dat wij wel tevreden zijn als we het kamertje zien. We wilden gewoon echt niet meer dan 500 euro uitgeven aan een kamertje, niet omdat we het geld niet hebben, maar omdat ik het gewoon zonde vind om er meer geld aan uit te geven. Geef liever wat meer geld uit aan een matrasje. Het was eigenlijk het enige kamertje uit die prijsklasse die we leuk vonden. Hopelijk valt het ons mee, haha.

@ Laurientje: Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dat moet een opluchting zijn.

@ Lejow: Ik herken het helemaal! Ik had het eerst niet gerelateerd aan de zwangerschap, maar sinds ik zwanger ben word ik ook duizelig bij het opstaan. Heb zelfs een paar weken gehad dat ik het de hele dag door had en me echt ergens aan moest vasthouden wanneer ik opstond of had gebukt om wat van de grond af te rapen bijvoorbeeld. Word dan een beetje zwart voor mijn ogen en krijg dan slappe benen. Gelukkig is het sinds een paar dagen een stuk minder en heb ik het vooral als ik heb gelegen en dan ineens opsta. Misschien dat het inderdaad helpt om wat te eten. Jij ook morgen echo, spannend! Zie je eindelijk wat er in je buik groeit smile.

@ Proudmama: Haha, wat een droom Very Happy

@ All: Kan niet wachten tot morgen, dan zie ik de kleine weer! Ben benieuwd wat nou de definitieve uitgerekende datum wordt. Ik voel me 's middags trouwens niet echt meer moe. Had eerder steeds een dipje rond 3 uur en nu niet echt meer. Wel ben ik 's avonds een stuk eerder moe en dan gelijk ook kapot, haha.
Oh ja, ik heb voor het eerst gedroomd over zwanger zijn/ kind krijgen! We hadden een echo en daarop was heel duidelijk te zien dat we een jongetje kregen! Maar aangezien de meeste dromen bedrog zijn, krijgen we vast een meisje Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: