Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Papillio za 10 sep 2011 - 23:08

_Blush_ schreef:
Ik had graag willen horen dat de kans op een miskraam veel minder wordt bij een kloppend hartje, maar dat kreeg ik niet uit haar mond Very Happy

Toen ik de echo met 8w5d had, zei de gyn dat de kans op een miskraam minder dan 5% was.

Morgen heb ik weer een echo I love you
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 23:09

Zal ik het je dan zeggen, Blush?
Omdat ik heel veel bloedverlies had in het begin en ook bang was dat het mis zat, maar het hartje wel steeds klopte, zei de gynaecoloog ;
'Als het hartje eenmaal klopt, is de kans op een miskraam vele malen kleiner'

Dus! Neemt niet weg dat het natuurlijk altijd nog wel mis kan gaan, maar dat kan het ook als je 6 maanden zwanger bent, je weet het gewoon nooit.
Maar hoop dat dit een geruststelling is voor je!

Gast
Gast

Bericht  _Blush_ za 10 sep 2011 - 23:20

Oké bedankt, Papillio en Parels ! Very Happy Ik had dit wel al vaker gelezen en gehoord, dus ben erg blij dat het hartje zo mooi klopt. Er blijft natuurlijk een minieme kans dat het fout gaat en onze gyn wil ons met beide voeten op de grond houden, denk ik.

Veel succes met je echo morgen papillio !
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happy zo 11 sep 2011 - 3:18

Heej Meiden!
Ik spiek ook regelmatig in dit topic. Afgelopen donderdag had ik een positieve test in mn handen. Vind het heel spannend! Kan iemand me vertellen vanaf wanneer je je kan aanmelden bij de verloskundige?
Ik zou graag mee willen kletsen als dat oke is :-)

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 4:25

Welkom Happy, en gefeliciteerd! Je zou nu al de verloskundige kunnen bellen, dan hoor je vanaf wanneer je terecht kunt, dat is bij elke praktijk weer anders.

Hier verder niks bijzonders, nog steeds misselijk sochtend :s en alweer 10 weken!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 4:25

Gefeliciteerd met je zwangerschap Very Happy.Hier wordt het intakegesprek bij de verloskundige rond de 8e week gehouden. Bij anderen weer rond de 10 weken.

@ Lief: mijn zoon is overleden toen hij 10 weken was. Ze zijn er pas achter gekomen toen we voor het eerst naar het consultatiebureau gingen. (toen hij 6 weken was) Ik weet niet of het erfelijk bepaald is.We hadden dit wel kunnen laten onderzoeken maar dat is er niet van gekomen en de cardioloog zei dat het hoogst waarschijnlijk 'gewoon pech' was. De kans op zo'n afwijking is 1:10.000.000

@ Lejow: gaat het al wat beter?
Hier gaat het nu wel redelijk. Ben niet meer zoveel misselijk. Alleen nog heel erg moe.
Vandaag wel een beetje boos op mijn zus. Ze heeft aan mijn nichtje verteld dat ik zwanger ben, terwijl ik dit toch nog zeker wel 2 weken stil had willen houden. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Happy zo 11 sep 2011 - 5:41

yvonne schreef:Gefeliciteerd met je zwangerschap Very Happy.Hier wordt het intakegesprek bij de verloskundige rond de 8e week gehouden. Bij anderen weer rond de 10 weken.

Dankje! De praktijk die ik op het oog heb heeft tussen de 6e en 8e week een intakegesprek. Ik dacht dat het misschien iets teveel vh goede was om aankomende week te bellen, maar dat valt wel mee dus smile

@ Lejow, Ik lees dat je je behoorlijk min voelt jeetje, kom je de dagen een beetje door?

Happy
Prater
Prater

Bericht  Lejow zo 11 sep 2011 - 6:44

Nog geen verbetering..... ik blijf misselijk en aan het spugen en slijt hele dagen in mijn bed met de tv..
Heb de puf niet om eruit te komen en heb mijn laptop amper aan.
Pfff Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Happy zo 11 sep 2011 - 6:57

Och jeetje.. hug Ik heb er misschien overheen gelezen maar heb je er al iets voor gekregen? Dit hou je toch niet lang vol zeg.. :shock:

Happy
Prater
Prater

Bericht  Monnie zo 11 sep 2011 - 7:17

Bedankt voor alle felicitaties meiden!

@lief: jij hebt dus ook al flink last van de hormonen. Ik moest van het weekend ook al bijna huilen toen m'n collega;s me wat zeiden.

@blush: wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Hoe gaat het met je misselijkheid?

@happy: gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je mee komt kletsen.

@lejow: wat ontzettend naar dat je zoveel moet spugen. Hou je nog wel vocht binnen? Anders zou ik toch morgen weer even met de huisarts bellen.

@all: met mij gaat het goed, behalve ontzettend moe geen klachten. Merk wel dat mijn buik al wat dikker is, of ik beeld het me in, haha. Nog 1 weekje tot de echo, ben zo benieuwd!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Lejow zo 11 sep 2011 - 19:18

Ja, ik heb primperan ervoor gekregen. De ene dag slaat t beter aan dan de ander...
Vanmorgen begon t alweer k*t, ben flauwgevallen op de wc... Gelukkig herken ik de symptomen en kon ik zelf voor ik echt omging op de koude douchevloer gaan liggen, maar pffffff... Wat is dit doodvermoeiend zeg!

Moet straks sowieso medicijnen bijbestellen dan zal ik is vragen hoe of wat. Dok had gezegd dat als ik bleef spugen ik doorverwezen zou worden naar de gyn, maar eigenlijk vind ik dat maar eng!

Monnie, volgens mij wordt mijn buikje ook al iets dikker hoor, mijn borsten zijn in ieder geval wel groter haha!
En dat huilen pfff, ik herken het, ben echt een emotioneel wrak hehehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 19:48

@ Lejow, jeetje wat rot zeg dat je zoveel spuugt, ik kan me voorstellen dat je geen zin/puf hebt om maar iets te doen. Maar probeer wel elke dag even naar buiten te gaan, al is het maar even in de tuin/balkon zitten, je zult zien dat je daar iets van opknapt. En als je geen eten binnen houd probeer dan veel vitamines te drinken. En laat je verder lekker verwennen door je vriend/man smile

@ Monnie, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze!

@ All, vandaag weer aan het werk, heb 2 gastbaby's vandaag en natuurlijk eigen dreumes.
Vanochtend spugen maar nu gaat het weer goed, verder wel moe en merk dat ik wel rustig aan moet blijven doen.

Gast
Gast

Bericht  Earane ma 12 sep 2011 - 1:06

Lejow, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk voel je je snel wat beter...

Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Sharky is, heb haar al een tijd niet gezien! Dus als je dit leest: hoe gaat het? Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow ma 12 sep 2011 - 1:25

Net braaf Snoepys advies opgevolgd en even een rondje naar de benzinepomp gelopen.. Damn wat vermoeiend!!! Voel me net een oud wijf haha!
Even een waterijsje gehaald, dat smaakte goed zeg!!

En inderdaad, sharky, joehoe!

Werkze vandaag, snoepy!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ ma 12 sep 2011 - 1:47

Hoe is het hier met iedereen??

Lejow, wat ontzettend naar joh dat je je zo voelt. Werk je nog wel?
En eet je wel om de zoveel tijd iets? Want ookal heb je geen trek, het helpt vaak juist wel.
Sterkte!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 2:07

Heel goed! Als je niks doet dan blijf je in zo´n cirkel zitten en dit breekt de dag en je krijgt er energie van smile

Mijn werkdag zit er op, gastbaby 1 had de hele morgen gehuild, uiteindelijk is ze opgehaald, baby 2 kwam wennen en had het super goed gedaan!
Nu ben ik heel moe dus wij doen niks meer smile

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=14558

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: