Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Goedemorgen meiden!
Ik ga even proberen te reageren vanaf vandaag!
Voor de meiden die een echo krijgen heel veel succes!! Ik duim voor jullie dat alles goed is!
Hebben jullie goed geslapen? Ik ging gisteren met trui en jogging broek mijn bed in zo koud had ik het, haha en werd wakker in ondergoed!
Heb sinds gisteren ook veel last van zeurderig gevoel in mijn buik en onderrug! Blehh.. Weet dat t er zeker bij hoort maar als je al onzeker bent is het extra vervelend!
Fijne dag iedereen
Ik ga even proberen te reageren vanaf vandaag!
Voor de meiden die een echo krijgen heel veel succes!! Ik duim voor jullie dat alles goed is!
Hebben jullie goed geslapen? Ik ging gisteren met trui en jogging broek mijn bed in zo koud had ik het, haha en werd wakker in ondergoed!
Heb sinds gisteren ook veel last van zeurderig gevoel in mijn buik en onderrug! Blehh.. Weet dat t er zeker bij hoort maar als je al onzeker bent is het extra vervelend!
Fijne dag iedereen
Gast- Gast
_Lana_ schreef:Hoeveel zijn jullie trouwens ongeveer van plan om uit te geven aan de babykamer? Ik zit namelijk nu even te kijken op babytieners.nl en ik ga toch echt geen 1000 euro betalen voor een kamertje hoor , jullie wel?
Wij wouden ook echt niet zoveel geld aan een kamertje uitgeven.
Wij zijn nu bij Ikea geslaagd. Voor 300 euro een compleet kamertje.
Kan de rest van het geld wat een duur kamertje kost uitgegeven worden aan andere leuke dingen
@ Lejow: haha ik moet lachen om je dat je nu al de kinderkamer hebt 'gekocht'!!Ik zei al tegen mijn man, als ik zwanger ben.. woh hide yourself want ik ga alle babywinkels af haha!!
Ik vind het wel een leuk kamertje trouwens! Apart.. maar ach, heb je dat alvast gedaan.. toch? Als je van jezelf weet dat er niets anders meer op je pad komt die je leuker vindt.. dan is het alleen maar goed!
Ik vind trouwens deze echt to die for:
En deze als het een meisje is:
Ik vind het wel een leuk kamertje trouwens! Apart.. maar ach, heb je dat alvast gedaan.. toch? Als je van jezelf weet dat er niets anders meer op je pad komt die je leuker vindt.. dan is het alleen maar goed!
Ik vind trouwens deze echt to die for:
En deze als het een meisje is:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Even snel een reactie voordat mn oma langs komt!
Alles zag er goed uit! Hartje klopte nog steeds ! De kleine uk is nu 3 centimeter!
Vanavond reageer ik even op de rest!
Alles zag er goed uit! Hartje klopte nog steeds ! De kleine uk is nu 3 centimeter!
Vanavond reageer ik even op de rest!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wat super, Clapperdie! Echt fijn dat je weer de bevestiging hebt gehad dat het goed zit!
@ All: Ik heb de intake bij de verloskundige gehad en vooral veel informatie gekregen. Geen echo, omdat ik verder geen bloedverlies of krampen heb. Dus ik zal gewoon moeten afwachten tot de 22e, dan heb ik een echo bij de gynaecoloog. De 30e heb ik de termijnecho! Wat ik wel jammer vind is dat ik niet steeds dezelfde verloskundige zal hebben, maar 3 verschillende. Per controle kan ik dus iemand anders treffen.
Ik voel me op zich wel wat gerustgesteld nu de verloskundige zei dat de kans klein is dat het mis is omdat ik al eens een goede echo heb gehad en geen bloedverlies en krampen heb. En het kan zijn dat de kwaaltjes verdwijnen na de eerste paar weken. Ik probeer me daar maar aan vast te houden en meer dan afwachten kan ik toch niet doen.
@ All: Ik heb de intake bij de verloskundige gehad en vooral veel informatie gekregen. Geen echo, omdat ik verder geen bloedverlies of krampen heb. Dus ik zal gewoon moeten afwachten tot de 22e, dan heb ik een echo bij de gynaecoloog. De 30e heb ik de termijnecho! Wat ik wel jammer vind is dat ik niet steeds dezelfde verloskundige zal hebben, maar 3 verschillende. Per controle kan ik dus iemand anders treffen.
Ik voel me op zich wel wat gerustgesteld nu de verloskundige zei dat de kans klein is dat het mis is omdat ik al eens een goede echo heb gehad en geen bloedverlies en krampen heb. En het kan zijn dat de kwaaltjes verdwijnen na de eerste paar weken. Ik probeer me daar maar aan vast te houden en meer dan afwachten kan ik toch niet doen.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
@ Laurientje: Welkom! Wat fijn dat het weer gelukt is.
@ Lejow: Wow, je hebt al snel een babykamer besteld, haha. Maar je kan het inderdaad annuleren als het fout mocht gaan. Wel lief van je schoonouders dat ze het kamertje betalen!
@ Lejow: Wow, je hebt al snel een babykamer besteld, haha. Maar je kan het inderdaad annuleren als het fout mocht gaan. Wel lief van je schoonouders dat ze het kamertje betalen!
Earane- Prater
Echt bizar dat je met 4 weken een babykamer aanschaft. Je kan het misschien wel annuleren, maar ik denk dat het knap lullig en pijnlijk is als je met bijvoorbeeld 5 of 6 weken moet afbellen, omdat het niet goed is gegaan. Na 8 weken echo kan ik het me voorstellen, al zou ik het nooit doen, maar na 4 weken?!
Gast- Gast
Jolie2 schreef:Echt bizar dat je met 4 weken een babykamer aanschaft. Je kan het misschien wel annuleren, maar ik denk dat het knap lullig en pijnlijk is als je met bijvoorbeeld 5 of 6 weken moet afbellen, omdat het niet goed is gegaan. Na 8 weken echo kan ik het me voorstellen, al zou ik het nooit doen, maar na 4 weken?!
Ik heb beide miskramen na 6wkn gehad. Ik vind het ook vroeg.. ik bedoel je hebt als het goed is nog 8 maanden en er is zoveel te koop.. Ik heb in die periode helemaal niets gekocht, nog geen speentje.. ik wilde het niet 'jinxen' maar misschien heeft Lejow alle vertrouwen dat het goed gaat. Maar ik snap d'r enthousiasme wel. Ze is ook eigenlijk vanaf d'r positieve test niet echt 'bang' geweest voor een miskraam.. misschien zegt d'r gevoel dat 't goed zal gaan?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind het ook vroeg en ik zou het zelf nooit doen. Maar ieder persoon is verschillend en de een schaft al grote dingen aan in het begin van de zwangerschap en de ander niet. Ik vind het juist leuk voor Lejow dat ze zo positief is en het kan altijd nog misgaan, ook na een goede echo met 8 weken.
Earane- Prater
Och, er zijn ook mensen die al een complete babykamer hebben voordat er uberhaupt sprake is van een zwangerschap.
Zolang het geannuleerd kan worden zie ik het "probleem" er niet zo van in. Er is ook nog een levertijd van 4 maanden, dus juist mooi op tijd zou ik denken. Het is alleen maar fijn dat ze niet zo bang is dat het mis gaat en lekker geniet van het zwanger zijn en spullen kopen.
Ik denk alleen dat ze er nog een extra bedje bij moeten kopen.
Zolang het geannuleerd kan worden zie ik het "probleem" er niet zo van in. Er is ook nog een levertijd van 4 maanden, dus juist mooi op tijd zou ik denken. Het is alleen maar fijn dat ze niet zo bang is dat het mis gaat en lekker geniet van het zwanger zijn en spullen kopen.
Ik denk alleen dat ze er nog een extra bedje bij moeten kopen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja, 4 weken vind ik ook wel vroeg hoor, maar ieder zn eigen keuze.
Wel fijn dat je het kamertje krijgt, dat scheelt echt aanzienlijk in de kosten!
Wij hebben de kinderwagen gekregen, scheelde ook al zoveel!
En de box en de maxicosi, en het badje, dus eigenlijk moesten we alleen het kamertje betalen ..
Hahaha, best erg als ik het zo bekijk, maar wel fijn!
Nois, waarom denk je dat ze een extra bedje moet komen?
Gevoel? Of lijkt het je wel een giller? Mij stiekem wel namelijk, no offence Lejow
Wel fijn dat je het kamertje krijgt, dat scheelt echt aanzienlijk in de kosten!
Wij hebben de kinderwagen gekregen, scheelde ook al zoveel!
En de box en de maxicosi, en het badje, dus eigenlijk moesten we alleen het kamertje betalen ..
Hahaha, best erg als ik het zo bekijk, maar wel fijn!
Nois, waarom denk je dat ze een extra bedje moet komen?
Gevoel? Of lijkt het je wel een giller? Mij stiekem wel namelijk, no offence Lejow
Gast- Gast
Dat heb ik gedroomd. :-)
En dat droomde ik bij mijzelf ook..
En dat droomde ik bij mijzelf ook..
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ach, eerlijk is eerlijk hahaha! Het is ook gewoon vroeg. Had die annuleringsverzekering er niet op gezeten had ik het niet gedaan, en gelukkig vind ik mezelf nie zo snel voor lul staan, dus mocht ik het moeten afbellen dan is dat maar zo! Das dan wel mn minste probleem op dat moment haha!
Clapperdie, wat fijn dat de echo weer goed was!!!!!
En Nois, heb je echt over me gedroomd?? Wat leuk haha!
Clapperdie, wat fijn dat de echo weer goed was!!!!!
En Nois, heb je echt over me gedroomd?? Wat leuk haha!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Whahaha, Nois, jij denk dat Lejow de volgende tweelingmama wordt?
Lejow... Ik zei het ook al... Kan niet meer missen nu...
Lejow... Ik zei het ook al... Kan niet meer missen nu...
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat kan ook vervelend zijn, maar aan mij hebben ze uitgelegd dat dat is omdat je eigen verloskundige vakantie kan hebben, ziek kan zijn en ook niet bij je bevalling aanwezig kan zijn. Dan hebben ze liever dat je een paar verloskundigen 'kent' dan dat er ineens een wildvreemde aan je bed staat.Earane schreef:Wat ik wel jammer vind is dat ik niet steeds dezelfde verloskundige zal hebben, maar 3 verschillende. Per controle kan ik dus iemand anders treffen.
Een babykamer met 4 weken, oef, daar moest ik niet aan denken... Ik wilde niet tegen allemaal spullen aankijken als het mis zou gaan, mijn man heeft gelijk shop-till-you-drop gedaan, maar alles werd in de schuur bewaart
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ach ja ieder zijn keuze! Wij hebben t kamertje toen besteld na de goede 12 weken echo!
Babykamer en alle spullen hebben we dus al van mijn zoon, hij krijgt een andere kamer als de baby er is.. Maar ik ga eerst de echo afwachten voordat ik verdere plannen maak!
@earane, jammer dat je geen echo gekregen hebt... Lijkt me best vervelend als je zo onzeker bent.. Jij ook dus de dagen aan het aftellen!
Babykamer en alle spullen hebben we dus al van mijn zoon, hij krijgt een andere kamer als de baby er is.. Maar ik ga eerst de echo afwachten voordat ik verdere plannen maak!
@earane, jammer dat je geen echo gekregen hebt... Lijkt me best vervelend als je zo onzeker bent.. Jij ook dus de dagen aan het aftellen!
Gast- Gast
Wow.. Ehm, da's wel héél vroeg ja. Wel een mooi kamertje trouwens!
Gast- Gast
James schreef:Wow.. Ehm, da's wel héél vroeg ja.
eens... lijkt mij ook handiger om eerst een goede echo af te wachten en de "gevarenzone" voorbij te zijn...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Earane schreef:
Bij elke praktijk werken er meer hoor! 1 verloskundige kan toch nooit 24 uur, 7 dagen per week werken. Bij ons waren het er 4 die ik allemaal gezien heb.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pien schreef:James schreef:Wow.. Ehm, da's wel héél vroeg ja.
eens... lijkt mij ook handiger om eerst een goede echo af te wachten en de "gevarenzone" voorbij te zijn...
Hoezo is dat handiger? Wij hadden de kinderwagen al vanaf 6 weken in huis (wel via MP). Dit was gewoon de kinderwagen die wij wilden hebben, als deze zwangerschap mis was gegaan dan wel voor een volgend kindje.
Natuurlijk is het vroeg, en is de ongeschreven regel dat je wacht tot na de 12 weken, maar als het voor Lejow goed voelt zo, dan is dat toch goed?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
In het ziekenhuis heb ik in het begin ook veel verschillende gyns gehad, daarna alles zo veel mogelijk bij 1 gepland.Happydobby schreef:Earane schreef:
Bij elke praktijk werken er meer hoor! 1 verloskundige kan toch nooit 24 uur, 7 dagen per week werken. Bij ons waren het er 4 die ik allemaal gezien heb.
Alleen met bevallen had hij geen dienst op de verloskamers, dus ben bevallen bij gyn/ gyn. ass/ verloskundige (die deed begeleiding tijdens ontsluitingsweeen samen gyn ass, dienstdoende gyn kwam er bij met persen, echo maken ed) die ik nog nooit gezien had.
Maar op het moment dat de weeen doorzetten krijg je amper mee wat er om je heen gebeurt, laat staan wie er aan je bed staan.
Dat ze tussendoor een echo hebben gemaakt en J. via mijn buik hebben vastgehouden zodat hij niet zou draaien heb ik niet eens meegekregen.
Gast- Gast
Aimee schreef:Pien schreef:James schreef:Wow.. Ehm, da's wel héél vroeg ja.
Hoezo is dat handiger? Wij hadden de kinderwagen al vanaf 6 weken in huis (wel via MP). Dit was gewoon de kinderwagen die wij wilden hebben, als deze zwangerschap mis was gegaan dan wel voor een volgend kindje.
Natuurlijk is het vroeg, en is de ongeschreven regel dat je wacht tot na de 12 weken, maar als het voor Lejow goed voelt zo, dan is dat toch goed?
+1... en daarbij ken ik ook de verhalen van de MK met 16 weken, of de doodgeboorte bij 21.. Dus sorry, maar voor mij is er gewoon geen gevarenzone.. Wij vonden het mooi, schoonouders betalen, was als de dood dat het kamertje er straks niet meer zou staan (echt iets voor mij) dus 1+1+1 was in ons geval heel erg 3!
(overigens wist ik dat deze reacties zouden komen, maar wij zijn er ontzettend blij mee, dus eigenlijk kan het me geen biet schelen hahaha)
Bij de VK die ik gekozen heb zijn ook 3 VK's en zij kiezen er ook voor om je met alle 3 kennis te laten maken, zodat je wat er ook gebeurd geen vreemde aan je bed hebt!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:
+1... en daarbij ken ik ook de verhalen van de MK met 16 weken, of de doodgeboorte bij 21.. Dus sorry, maar voor mij is er gewoon geen gevarenzone.. Wij vonden het mooi, schoonouders betalen, was als de dood dat het kamertje er straks niet meer zou staan (echt iets voor mij) dus 1+1+1 was in ons geval heel erg 3!
(overigens wist ik dat deze reacties zouden komen, maar wij zijn er ontzettend blij mee, dus eigenlijk kan het me geen biet schelen hahaha)
Bij de VK die ik gekozen heb zijn ook 3 VK's en zij kiezen er ook voor om je met alle 3 kennis te laten maken, zodat je wat er ook gebeurd geen vreemde aan je bed hebt!
Tenzij je onverwachts naar het ziekenhuis moet en overgedragen wordt aan de gyn, dan heb je niets meer aan die 3 VK's
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken