Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  miss piggy wo 7 sep 2011 - 21:58

mag ik mij hier ook aanmelden?

allemaal hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap Very Happy
ik ben miss piggy ben ongeveer 7 weken zwanger van ons 1ste kindje Very Happy
we weten het nu pas 2 weken omdat ik eerst negatief had getest maar het blijkt dan toch echt waar te zijn.
28 sept mag ik voor het eerst naar de verloskudige en tot op heden heb ik nauwelijks klachten.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 22:56

Goedemorgen,

Hier een slechte start van de dag, moest 2 keer spugen. Wou het huis schoon maken aar dat doe ik morgen maar.
Verder niks bijzonders.

@ Jazzlyn, gefeliciteerd!

@ Miss piggy, ook gefeliciteerd!

@ Yvonne, veel plezier bij de echo!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 8 sep 2011 - 5:14

Gefeliciteerd Miss Piggy, welkom!

Yvonne, hoe was de echo?

Hier heeft alles z'n toopunt een beetje bereikt, en ik voel me zo'n loser... Heb al een paar keer moeten spugen vandaag en mn angst wordt alleen maar groter. Heb 'spierpijn' in mn maag.. Durf niet meer te eten, want wat als ik weer moet spugen. Durf nergens heen, want wat als ik moet spugen?

Pff.. Ik weet het niet meer...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burn do 8 sep 2011 - 5:17

*Breekt ff in*

Lejow.. hug Dikke knuffel voor jou!

*Breekt weer uit*

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 5:31

Lwjow: Heb je die tabletjes al gevraagd? Emasafane (ofzo)

Mijn echo was goed. Zo leuk om de groei te zien. Heb nu 3 echo's gehad in 3 weken. Eerst was het alleen een vlekje met een knipperlichtje. Vandaag had het kindje al handjes en voetjes en was heel druk aan het bewegen. Very Happy Ik hoefde niet eens meer naar het hartje te kijken om te zien of het nog wel leefde. Zo druk was hij/zij.

Hebben jullie al een voorgevoel over wat het gaat worden?

Gast
Gast

Bericht  miss piggy do 8 sep 2011 - 5:51

dank jullie wel Very Happy

@ snoepy ik hoop dat je morgen een betere dag hebt
@ lejow een dikke knuffel voor jou erg balen dat je zo ziek bent hopelijk gaat het heel snel wat beter!
@ yvonne wat leuk zeg dat je al 3 echo's hebt gehad en dat je het zo snel ziet groeien, iig fijn dat alles goed is Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  lief do 8 sep 2011 - 6:24

Jazzlyn en miss piggy: gefeliciteerd en welkom!!

Yvonne is er een reden voor dat je al 3x een echo hebt gehad? Of heb je gewoon geluk!
Fijn dat alles goed is!

Nee heb er nog niet echt bij stil gestaan of het een jongen of meisje zal zijn.
Op dit moment maak ik me alleen maar erg druk of het allemaal wel goed zal zijn. Nog steeds klachtloos...en de dagen gaan zo langzaam..nog 12 nachtjes tot de echo....

Heb jij een voorgevoel?
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  joyce0606 do 8 sep 2011 - 6:32

lejow: wat vervelend dat je je zo naar voelt! doe rustig aan!

lief: ik begrijp dat je je wat zorgen maakt, en die dagen gaan inderdaad heel langzaam! maar ik heb het idee dat dit de hele zwangerschap is smile og 12 dagen! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 8:42

Gefeliciteerd met je zwangerschap miss Piggy!

@ Lief: ja er is een reden waarom ik zoveel echo's krijg. Mijn eerste zoon had een hartafwijking. Ze willen nu gewoon wat vaker kijken zodat we zeker weten dat het hartje blijft kloppen en om mij gerust te stellen. Krijg straks ook nog 3 heel uitgebreide echo's.
Ik heb een hee lsterk gevoel dat dit weer een jongetje is.
Wat duurt het wachten op zo'n eerste echo lang he. Het zit vast goed. Bij mij begonnen de klachten ook pas na de 7 weken. Dus nog ff geduld. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 8 sep 2011 - 8:50

Lejow schreef:Gefeliciteerd Miss Piggy, welkom!

Yvonne, hoe was de echo?

Hier heeft alles z'n toopunt een beetje bereikt, en ik voel me zo'n loser... Heb al een paar keer moeten spugen vandaag en mn angst wordt alleen maar groter. Heb 'spierpijn' in mn maag.. Durf niet meer te eten, want wat als ik weer moet spugen. Durf nergens heen, want wat als ik moet spugen?

Pff.. Ik weet het niet meer...

Lejow, ik breek hier heel even in.

Helpt het niet als je een zakje oid meeneemt? Ik was vroeger altijd bang om te moeten spugen op een plaats waar het niet kan, maar als ik een zakje mee nam, had ik het idee dat het niet heel erg zou zijn zou ik moeten spugen. Ik heb overigens het zakje nooit nodig gehad, was echt voor mijn eigen gevoel.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow do 8 sep 2011 - 19:48

Dat is misschien wel een goed idee ja...
Vind het vooral ook op mijn werk lastig. Ik kan t er niet zomaar uitgooien en verder gaan, heb echt even de tijd nodig ervoor en erna. En wat als iemand het hoort.... En zit met een klas vol kinderen dus kan ze niet zo maar alleen laten.. Pffff

Heb van de dokter nu Primperan gekregen, dat schijnt beter te helpen dan emesafene. Ik hoop t.. Want ben alweer misselijk wakker geworden vanmorgen...

Lief, vervelend zijn de dagen wachten tot de echo he!! Ik hoop dat alles goed is EN dat je klachtloos blijft!!!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 20:03

Neem je ze wel s'avond voor het slapen in??

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 8 sep 2011 - 20:19

Ja, mag er 2 per dag, dus gisteravond 1 en net 1 (zijn zetpillen)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 20:21

Nou dan maar hopen dat ze heel gauw gaan werken. Niks zo vervelend als misselijk zijn.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn do 8 sep 2011 - 20:22

Primperan werkt inderdaad beter, je wordt er wel nog vermoeider van!

Ik ben speciaal gestopt met primperan (ik gebruik het voor maag) omdat de gyn het liever niet heeft. Heb het bij L. wel heel de zwangerschap in hoge dosis gebruikt, mag nu alleen als het weer zo erg wordt. Wat ik niet hoop!

Schrik dus niet als je ineens in slaap valt, zomaar uit het niks, had ik wel Laughing
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 21:13

Primperan werkte hier idd beter, helaas kwam ik er in de eerste zwangerschap achter dat ik allergisch ben voor 1 van de bestanddelen en ik word er heel akelig van, krijg rusteloze, fladderige armen en benen. Heel vervelend. Emesafene werkte hier toen niet.

Helaas is hier de misselijkheid ook volledig aanwezig Sad Ik probeer de kinderen te entertainen en verder zoveel mogelijk te zitten. Liggen gaat niet echt want dan komen ze bovenop me liggen. Pittig zo.

Gast
Gast

Bericht  Monnie vr 9 sep 2011 - 2:38

Hoi meiden,

ik zou ook graag mee willen schrijven in dit topic.
Weet sinds afgelopen maandag dat ik zwanger ben! Had het echt niet verwacht, omdat ik een week daarvoor nog negatief testte. Ik ben nu 7 weken zwanger ongeveer en heb over een goede week al de echo. Heel spannend!

ik heb ook al een zoontje van 14 maand, dus hoop dat ik de zwangerschap een beetje goed door kom. Tot nu toe nog geen klachten behalve erg moe. Dus mag niet klagen.

Wat vervelend dat veel van jullie zo misselijk zijn, hopelijk wordt het snel wat minder!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Lejow vr 9 sep 2011 - 3:27

Wat leuk Monnie, gefeliciteerd!
Wat zijn we met een hoop!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  lief vr 9 sep 2011 - 3:41

Welom Monnie.

We zijn inderdaad met een heleboel. Misschien is het leuk om het schema even weer boven water te halen en deze aan te vullen??

Pff hier slaat de vermoedheid toe. Vanmiddag 2 uur geslapen. En vanmorgen op het werk ook even last van de hormoontjes. Ik kreeg een minder aardige opmerking naar me toe geslingerd en begon zo te huilen.
Wel erg lastig dat mijn collega's nog niet weten dat ik zwanger ben en ik dus nog niet kon uitleggen waarom. Ze zullen wel gedacht hebben... moet ik later maar allemaal uitleggen hahaha

Lejow hopelijk helpen je nieuwe pillen!!

Arden en Jazzlyn ook sterkte met jullie misselijkheid. Valt vast allemaal niet mee in combinatie met de zorg voor jullie hummeltje(s)!

Yvonne: Hoe is het nu met je zoontje? Kwamen ze er toen tijdens de zwangerschap al achter dat hij een hartafwijking heeft of pas bij de geboorte? En is deze hartafwijking ook erfelijke bepaald? Wat fijn dat ze je nu goed in de gaten houden.
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  lief vr 9 sep 2011 - 3:53

Naam Leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Papillio 26/30 29 maart 2012 1e
Snoepy8724/278 april 20122e
Laurientje85 25/27 Begin april 2e
Lejow 25/21 14 april 2012 1e We willen het geslacht weten
Dikkie Dik 27/31 15 april 2012 2e We willen het geslacht weten
Cranberrie26/2618 april 20121e
ekjir@M26/2625 april 20122e
_Blush_27/2726 april 20121eNog niet zeker of we geslacht willen weten
Arden24/26 28 april 2012 3e
Milamber 26/26 29 april 2012 1e
Lief 26/26 1 mei 20121e Uitgerekende datum nog niet zeker

Ik heb hem er even bij gehaald en de meiden eruit gehaald die in het volgende topic zitten.
Alleen klopt de achterste rij niet helemaal meer. Wie ziet de fout en kan dit herstellen?
Nieuwe meiden jullie kunnen hem aanvullen met jullie eigen gegevens. Of even je eigen gegevens even laten weten dan wil ik ze er wel inzetten.
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 0:16

lief schreef:
Naam Leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Papillio 26/30 29 maart 2012 1e
Snoepy8724/278 april 20122e
Laurientje85 25/27 10 april 2e
Lejow 25/21 14 april 2012 1e We willen het geslacht weten
Dikkie Dik 27/31 15 april 2012 2e We willen het geslacht weten
Cranberrie26/2618 april 20121e
ekjir@M26/2625 april 20122e
_Blush_27/2726 april 20121eNog niet zeker of we geslacht willen weten
Arden24/26 28 april 2012 3e
Milamber 26/26 29 april 2012 1e
Lief 26/26 1 mei 20121e Uitgerekende datum nog niet zeker

Ik heb hem er even bij gehaald en de meiden eruit gehaald die in het volgende topic zitten.
Alleen klopt de achterste rij niet helemaal meer. Wie ziet de fout en kan dit herstellen?
Nieuwe meiden jullie kunnen hem aanvullen met jullie eigen gegevens. Of even je eigen gegevens even laten weten dan wil ik ze er wel inzetten.

Gast
Gast

Bericht  _Blush_ za 10 sep 2011 - 1:09

Hier ben ik weer even ...

Lejow, ik heb ook primperan voorgeschreven gekregen. Moet het maandag nog gaan halen. Ik ga nog even aankijken of ik het ga gebruiken. Tot eergisteren was de misselijkheid nog redelijk te dragen (als ik maar vaak genoeg iets eet)... Donderdagmorgen wel moeten spugen voor het eerst en gisteravond ook boven de pot gehangen (m'n maag was leeg, dus er kwam niks).

De gyn zei dat de misselijkheid ook wel van de vermoeidheid kan zijn, omdat ik er op't werk vooral in de namiddag last van krijg. In't weekend lijkt het beter te gaan, ik slaap eigenlijk 'over' de ochtendmisselijkheid heen...

Verder gisteren onze eerste echo gehad !!! Zo leuk (maar veel te kort) !!
We hebben een mooie hartslag gehoord en een 'vlek' gezien van 9,3 mm 'groot' I love you

Mag pas binnen 5 weken terug gaan (op 12 weken) ...
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Lejow za 10 sep 2011 - 4:15

Wat groeit het kindje dan snel Blush! Want ik was 7w5 met de eerste echo en mijn vlekje was al 1,5 cm Very Happy En jammer he, dat het zo kort duurt, ik had er nog uren naar kunnen kijken!!
Hier nog 3 weken wachten, dan mogen wij weer, woehoe!

Lekker dat je er overheen kunt slapen!! Hier gaat het dus met de primperan wel lekker, vanmorgen een goede ochtend gehad, dus wasje aangezet en bed opgemaakt, even beneden gezeten.. Geloof dat dat alleen gelijk weer teveel van het goede was, want ben echt flink misselijk nu... Ben echt weer mijn best aan het doen om het binnen te houden allemaal Sad
Heb om half 4 wat gegeten, zo maar even kijken om een uur of 6 of ik weer wat kan eten... Hopen dat het helpt!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Papillio za 10 sep 2011 - 21:52

Wat vervelend Lejow, dat je steeds zo misselijk bent!
Ik mag echt in mijn handjes knijpen... Moet alleen wel veel kokhalzen, vooral tijdens het tandenpoetsen.

Welkom, alle nieuwe dames!

Ik reageer hier veel te weinig, maar heb niet zoveel tijd en ook niet veel te melden haha. Lees overigens wel alles mee hoor smile
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  _Blush_ za 10 sep 2011 - 22:55

Tijdens de werkweek sta ik op op het 'misselijkste moment'... Dus dan sta ik ook te kokhalzen tijdens het tanden poetsen. De laatste dagen moet ik er dus ook echt van spugen... Soms krijg ik zelf braakneigingen van gewoon heel diep in te ademen..

Ja, Lejow, schijnbaar groeien de kindjes in week 7 ongeveer 1 mm per dag, dus dat gaat inderdaad erg snel ! Op mijn echo stond dat ik 6w6 ben, ipv 7w1 toen. Maar die 2 dagen 'achter' zullen wel niet zo erg zijn smile . Ze zei in ieder geval dat alles mooi op schema zat.

Ik had graag willen horen dat de kans op een miskraam veel minder wordt bij een kloppend hartje, maar dat kreeg ik niet uit haar mond Very Happy
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: