Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  lief ma 5 sep 2011 - 8:47

Hoi meiden,

we stonden al op pagina 2 dat is niet best hahah!
Vanmorgen gebeld naar de verloskundige en op 20 september heb ik een afspraak voor een echo Very Happy .
Nog 2 weekjes geduld dus.
Vanavond is er iemand geweest voor MvM. Gelukkig weer een dikke vette streep op de test!
Ook een mooie armband, nachtlampje voor de kleine en tijdschrift gekregen (wat een verwennerij). En nu maar goed mijn best gaan doen met de flessen!!

Earane veel plezier in het volgende topic en hopelijk tot gauw.

Hoe is het met Cranberrie en Lejow? Hopelijk knappen jullie weer een beetje op!
En met de andere meiden? Het is zo stil hier!!

Trouwens bij de vk gingen ze uit van mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie ondanks het laat positief testen. Zij gaan er vanuit dat ik nu 7,5 week zwanger ben. Ik hou het voor mezelf toch nog maar even op 6 weken. Dan kan het alleen maar meevallen bij de echo.
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  joyce0606 ma 5 sep 2011 - 8:56

lief: dat dacht ik al, want vk gaat altijd uit van je laatste menstruatie. en met echo kunnen ze het precies zeggen! zou wel leuk zijn als je dan toch 1,5 week verder bent smile wanneer staat je echo geplanned?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow ma 5 sep 2011 - 19:47

Goede Morgen!!
Hier is het nog niet zo best helaas, ben gister mn bed niet uit geweest en had zelfs geen zin/puf om mn laptop aan te zetten.
Ben voor 21.00u in slaap gevallen en deed 10min geleden mn ogen pas weer open met nog steeds niet t gevoel dak uitgeslapen ben eigenlijk... En hoest de longen uit mn lijf!

Lief, ook nog even geduld dus tot de echo, ben benieuwd waar je op uit komt! Ik kreeg hier van MvM alleen het armbandje en boekje!! Geen lampje Sad
ben al druk bezig met plassen in die flessen haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 20:04

Goedemorgen,

@ Lief, nog 2 weekjes geduld dus, spannend, zou leuk zijn als je 1,5 week verder bent!

@ Lejow, vervelend dat je zo beroerd bent, doe maar lekker rustig aan!

Hier weinig nieuws, ben nog steeds misselijk sochtends en als ik te snel opsta moet ik spugen. Over 2 weekjes hebben we weer een echo!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 5 sep 2011 - 20:09

Leuk Snoepy, die echo's, ik kan er ook echt zoooo naar uitkijken!
Ik zit in twijfel of ik de HA vandaag weer even zal bellen, om even te overleggen, want die enorme moeheid kan toch niet normaal zijn?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 20:22

Daar heb ik me ook over verbaast maar schijnt wel redelijk normaal te zijn. Als je echt twijfelt kan je voor de zekerheid je hb laten checken.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 5 sep 2011 - 20:28

Lejow schreef:Leuk Snoepy, die echo's, ik kan er ook echt zoooo naar uitkijken!
Ik zit in twijfel of ik de HA vandaag weer even zal bellen, om even te overleggen, want die enorme moeheid kan toch niet normaal zijn?

die enorme moeheid is echt normaal!! ik kan mij dit nog zo goed herinneren. na een dag werken (lees 6 uur thuis) lag ik bijna elke dag op de bank voor apegapen, terwijl ik eigenlijk moest gaan koken. na het eten, zelfde verhaal. er gebeurt zoveel in je lichaam dat vreet energie... bij de vk krijg je een bloedprik formulier mee, daar wordt dan ook je HB gemeten. die van mij was 8.0 (wat aan de hoge kant is) en toch voelde ik mij zo vreselijk moe! (en grieperig)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 5 sep 2011 - 20:35

Alles is gecheckt vorige week bij de vk en dat was allemaal in orde.
Het zal nu wel erger zijn doordat mijn lichaam die ontsteking er uit aan het werken is..
Want inderdaad, na een dag werken de afgelopen weken was ik flink moe, maar dit is echt t toppunt haha, ach zal wel een teken zijn dat ik dus nog niet beter ben...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 20:35

Lejow het is helaas wel normaal... ik heb het in alledrie de zwangerschappen gehad. Nu heb ik er het meeste last van maar dat komt denk ik doordat het nu het minste in mn leven past..

Lief lekker al zo snel de echo! Hopelijk ben je dan ook zover als de VK denkt!

Snoepy fijn alweer bijna een echo!

Ik ben jaloers op de meiden die zo vroeg echo's krijgen haha... ik moet nog ruim 3 weken wachten, en die weken duren echt lang. Vond ik de vorige zwangerschap ook, pfff. Maar goed zo doen ze het hier nu eenmaal.
Hier gaat het verder wel ok. Helaas wel misselijk. Ik ontbijt nu met droge crackers en cola light en dat lijkt wel goed te gaan. Ik moet alleen echt zorgen dat ik op tijd eet 's ochtends anders gaat het mis. 's Ochtends kan ik wel blijven eten, 's middags heb ik geen honger en 's avonds ga ik met honger naar bed ook al eet ik vlak van tevoren nog wat. Gisteren nog wel bijna een hele zak chocoladepepernoten op. Ik had met mezelf afgesproken dat ik dat 1x mocht als ze in de winkel lagen en verder met mate Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 5 sep 2011 - 20:39

Alles is gecheckt vorige week bij de vk en dat was allemaal in orde.
Het zal nu wel erger zijn doordat mijn lichaam die ontsteking er uit aan het werken is..
Want inderdaad, na een dag werken de afgelopen weken was ik flink moe, maar dit is echt t toppunt haha, ach zal wel een teken zijn dat ik dus nog niet beter ben...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 21:15

Het hoort er echt bij Lejow. Deze zwangerschap is de vermoeidheid wel extreem vind ik. Maar dat zal wel komen omdat ik nu niet meer zomaar kan gaan slapen.
Ik ben gelukkig niet zo misselijk meer. *klopt af*Zijn er nog meer meiden die opeens sommige dingen niet meer lusten? Ik lust geen cola meer terwijl dat voor de zwangerschap echt bijna een verslaving was. laughcry

Gast
Gast

Bericht  ekjir@M di 6 sep 2011 - 2:01

De mevrouw van Moeders voor Moeders is hier net geweest. En ik mag vanaf vandaag gelijk meedoen. Kreeg een armbandje, een stapel leesvoer en een nachtlampje omdat ik de kratten zelf wegbreng. Denk alleen dat ik de komende tijd het armbandje nog maar niet om doe ivm logo MvM maar aan de andere kant werk ik alleen maar met mannen, die zal het niet opvallen toch?

De test was ook in 1 keer positief. Daar zag ik best wel tegen op. Ik ben verder niet ziek, zwak of misselijk dus droom al een paar dagen dan de test van MvM negatief zou zijn.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  lief di 6 sep 2011 - 3:13

Oh vandaar dat jij misschien geen nachtlampje hebt gehad Lejow? Komen ze bij jou de flessen halen?
Bij mij niet en ik heb ook een lampje gekregen.
Ik was ook erg bang dat de test negatief zou zijn omdat ik ook helemaal niets merk van de zwangerschap.
Ik vond het ook een grote opluchting dat de test positief was.
PFf ben al druk aan het verzamelen voor MvM.....

Wanneer ga jij naar de vk voor een eerste echo Ekjir@m?
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow di 6 sep 2011 - 4:11

Kom net bij de dokter vandaan, en de ontsteking is nog niet over. Hij wil voor de zekerheid bloed laten prikkenn, dus dat heb ik net gedaan. Morgen de uitslag. Mag deze week nog niet werken en rond morgen / overmorgen zou t of beter of slechter moeten gaan. Int laatste geval heb ik een probleem..

Hier worden de flessen inderdaad opgehaald!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ekjir@M di 6 sep 2011 - 5:12

@Lief: Ik heb 16 september een eerste gesprek bij de VK en dan krijg ik een formulier mee voor een termijn echo. Bij J. was de eerste echo met 7 weken, daarna nog een echo met 8 weken omdat ze niet zeker wisten of het er 1 of 2 waren en toen kreeg ik met 12 weken nog een echo. Dus ik weet het nog niet. Vind het wel jammer dat de VK niet zelf echo's maakt.

@Lejow: Dan is dat waarschijnlijk de reden dat je geen nachtlampje hebt gehad. De informatrice zei het er bij dat dat lampje is omdat ik de flessen zelf weg breng.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Cranberrie di 6 sep 2011 - 6:13

@ Lief, lief dat je het vraagt. Voel me niet meer grieperig! Ben in vergelijking met de afgelopen weken best wel fit! Misselijkheid wordt minder. Moet gewoon op tijd blijven eten dan gaat het prima. Merk nu alleen dat ik moe ben. Deze week is de school weer begonnen, maar goed de eerste week is iedereen moe!

@Lejow: beterschap!!!

Ik moet nu nog 3 weken wachten tot de echo. Wil zoooooooo graag weten of alles wel goed is! Als het goed is ben ik morgen 8 weken. En heb met 10,5 week de echo.
Mijn man is echt super lief, hij is zo trots dat hij vader wordt! Hij loopt de hele dag te stralen en is ontzettend lief voor me! Wat een schatje!
Begin nu wel een klein buikje te krijgen merk ik. Zullen vast mn darmen zijn!
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Cranberrie di 6 sep 2011 - 6:14

Oh ja, ik kreeg van MvM ook alleen een armband. Maar omdat ik me zo vroeg had aangemeld krijg ik wel aan het einde van de rit een luiertas!
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 di 6 sep 2011 - 6:27

lejow: beterschap, doe rustig aan! en houd je temp. ook in de gaten...ik weet helaas hoe het voelt als een ontsteking doorslaat! Sad maar erg lastig dat je overgevoelig bent voor de amox Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 6 sep 2011 - 22:25

Cranberrie schreef:Oh ja, ik kreeg van MvM ook alleen een armband. Maar omdat ik me zo vroeg had aangemeld krijg ik wel aan het einde van de rit een luiertas!

Oeh ben benieuwd wat er bij mij nog komt aan het einde smile Ik heb me namelijk heel vroeg aangemeld, maar door een fout van hun ben ik weer uit het systeem gegooid haha

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cranberrie wo 7 sep 2011 - 5:42

Kwam vandaag thuis uit mijn werk en toen had mijn man een kadootje voor mij! Hij had een zwangerschapsdagboekje gekocht wat ik heel graag wilde hebben. Het lijkt een beetje op zo'n vriendschapsboekje. Elke week staat erin en dan kun je daar wat vragen beantwoorden en nog iets bijzonders van die week vermelden! Heb net op mn allernetst (hihi) dat boekje ingevuld!!

Verder voel ik me steeds beter. Mijn moeder was de eerste paar weken misselijk en het LIJKT (en dat hoop ik ook!!) bij mij ook zo te zijn! Heerlijk!

Lejow hoe voel jij je nu, doet de rust je goed?
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow wo 7 sep 2011 - 8:28

Leuk, Cranberrie!! Is dat t boekje van Pauline Oud? Die heb ik, zoooo'n leuk boekje!
Fijn dat je je goed voelt!

Helaas hier nog niet veel verbeterig, en ook nog eens de hele dag misselijk. Zo heftig dat ik het vanavond echt niet meer kon tegen houden en gespuugd heb.. En ik vind dat zo vreselijk, eng en erg... Heb mijn ogen maar dichtgehouden, dat stelde me wel gerust.. En ik leef nog steeds..
Helaas nog geen uitslag van het bloed, hoop dat dat morgen komt.
De verwachtte vooruitgang merk ik nog niet echt en zo langzamerhand zit ik er eigenlijk een beetje doorheen... Bah Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  lief wo 7 sep 2011 - 8:31

Lejow schreef:Leuk, Cranberrie!! Is dat t boekje van Pauline Oud? Die heb ik, zoooo'n leuk boekje!
Fijn dat je je goed voelt!

Helaas hier nog niet veel verbeterig, en ook nog eens de hele dag misselijk. Zo heftig dat ik het vanavond echt niet meer kon tegen houden en gespuugd heb.. En ik vind dat zo vreselijk, eng en erg... Heb mijn ogen maar dichtgehouden, dat stelde me wel gerust.. En ik leef nog steeds..
Helaas nog geen uitslag van het bloed, hoop dat dat morgen komt.
De verwachtte vooruitgang merk ik nog niet echt en zo langzamerhand zit ik er eigenlijk een beetje doorheen... Bah Sad

Even een knuffel voor je hug . Wat vervelend allemaal zeg!
Ik hoop echt dat je jezelf snel beter voelt!!
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow wo 7 sep 2011 - 8:35

Dank je wel lief!!
Ga nu lekker slapen, morgen weer een dag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn wo 7 sep 2011 - 17:59

Ik mag mij hier ook aanmelden!

Het gaat hier redelijk, de opstart met de lichte medicijnen is achter de rug, helpt het niet voldoende gaan we maandag aan de zwaardere. Jeetje zo misselijk weer! Verder veel klachtjes. Vooral zere tepels, rare trek, misselijk natuurlijk, vreselijk last van mijn darmen (door de verplaatsing daarvan), geduw en getrek in mijn onderbuik (groei, groei, groei), en bij niezen bandenpijn Laughing Ik was zooo vergeten hoe het voelde om zwanger te zijn, maar ik weet het weer! Maar onze kleine fransje is zooooo gewenst I love you

De vermoeidheid begint ook op te komen helaas. Maarja ik kan er toch minder aan toe geven met nog een kleine thuis!

.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 19:32

Gefeliciteerd Jazzlyn! Vervelend he die vermoeidheid. Misschien kun je s'middags ff gaan liggen als je andere kindje ook slaapt. Dat doe ik wel. :P Anders kan ik om 18:00 echt mijn ogen niet meer open houden.

Ik heb vanmiddag alweer een echo. Blijf het spannend vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: