Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je nog 's voor!

+95
Kamperseboekenwurm
Toet
FireButterfly
Gizmo
Ugly Betty
SuperGrover
Alias
Parisienne
Middleme
Catwoman79
Filoria
Bosjesvrouw
Lavendel
Beachgirl
nina
Zininzon
Rouxxxe
JD
Pien
Caroow
Sweety
Rovine
SoezieQ
Spring
ButterflyEffect
Verde
Moezie
Blond
Dikkie Dik
Minx
Flinder
Kabouter
Qiara
Marsy28
Bruintje Beer
Curious
Zwoesj
Thunder
banjer49
Try
Miss G
Muppetje
Bliss
dolfijntje24
_Lacey_
Raindrop
Merai
Olijfje
GeKKiE
Sarah1985
Oasis
pitbullgup
Bolleke
Mamsie
Lejow
dyingbride
Highway
TNMN
Phileine
Caramba
Summerlovin
Inge
Penny Blossom
Burn
ekiaam87
Niekske
luisa
Chocolate Cookie
Vanillivi
Suus
Mamasapje
Kreeftje
Sjaantje
Joli86
loura
patjuhhh
Pannetoet
smooch
Mizz_S
Cheesegirl
Sterre
TGR
Lotus
Jelin
Lady4
SnowWhite
Caro
Atelier Madame
_DoI
Marie
Laced
Tullow
Mida4you
Jeanette
Roze Roos
99 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Mamsie wo 23 maa 2011 - 3:13

Ik ben mamsie, 24 jaar jong. Ik woon met mijn vriend en onze 3 kinderen ( bijna 7, 4 en 6 maanden ) in Brabant.
Ik ben nu volledig thuis maar ga zo goed als zeker in September beginnen aan de opleiding HBO communicatie.
Mijn grootste hobby is zingen. Daarnaast hou ik van gezellig wat drinken met vrienden en ik ben dol op snoepen!

Ik heb een hekel aan schoonmaken en aan achterbakse mensen. Ik ben heel spontaan en recht voor zn raap.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:21

Mamsie, waar ga je communicatie doen? Bij welke Fontys?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Bolleke wo 23 maa 2011 - 3:27

Ik ben Kruimel, woon in zuid-Limburg, en heb een zoon van 4,5. Ik ben alleenstaande moeder en ik studeer aan het conservatorium in Maastricht. Mijn grootste passie is Muziek maken, ik speel nu nog maar in 1 vereniging voorheen waren het er 3. Daarnaast geef ik wel eens les en help ik uit bij andere verenigingen.
Ik wandel graag met mijn honden, en doe graag leuke dingen met vrienden en mijn zoon.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:31

Ik ben Youandi, 25 jaar en woonachtig in Overijssel sinds afgelopen juli.
Mijn vriend E. en ik zijn 5 jaar samen, maar hebben nog geen trouw- of kinderplannen.
Ik ben 1.68m klein en ben wat te licht qua gewicht.
Ik ben werkzaam in het onderwijs. Sta voor groep 8.
Ik heb een eigen paard. Paardrijden is mijn hobby en sport.
Muziek geeft me rust. Muse en Gigi d'Agostino zijn grote favoriet.
Graag kijk ik House, Glee, Modern Family, Oh oh Cherso en verder veel films!
Ik lust wel een drankje en ga graag zo nu en dan lekker op stap.
Ik ben een grote kluns en ben best onzeker, maar wel zéér eigenwijs.
Mijn passie is.... onweer!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  pitbullgup wo 23 maa 2011 - 3:40

Ik pitbullgup 24 jaar, 8 jaar samen met man (september 2010 getrouwd) en woon in Noor-Brabant. Zijn sinds augustus bezig voor ons eerste kindje heel spannend allemaal!
Ik ben kapster en werk als fililaalleider in een kappersgroothandel.
Mijn grote passie is paardrijden/paarden en ga dan ook als t ff kan 6 dagen in de week naar m'n paard.
Verder ben ik een spontane meid die overal (over het algemeen) het positieve ergens in kan zien en sta met beide benen op de grond.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Oasis wo 23 maa 2011 - 3:48

Ik ben Irma, 24 jaar oud en woon samen met mijn vriend en poes Minoes in een huis in Eindhoven.
Dit jaar zal ik afstuderen op HBO Communicatie, ik weet nog niet goed wat ik hierna wil doen.
Mijn hobbies zijn muziek (vooral metal)/concerten bezoeken/lezen(vooral waargebeurde verhalen maar hou ook erg van fictie)/uit eten gaan/films(thuis of in de bioscoop kijken)/fotografie (beginnende hobby). Ik kom ook alweer een aantal jaar op het forum (ik gok meer dan 5 jaar) en ben erg blij dat dit forum er is! Very Happy Mede dankzij het vorige forum heb ik een van mijn beste vriendinnen leren kennen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:49

Ik ben Martine, 26 jaar oud en ik woon in de omgeving van Breda. Samen met mijn vriend hebben we 2 dochters, 1 van 5 jaar en eentje van volgende week alweer 1 jaar. Mijn vriend en ik hebben nu 8 jaar een relatie waarvan we 7 jaar samenwonen. Ik werk als verpleegkundige op een long revalidatie afdeling voor 2 dagen in de week, hier werk ik nu alweer 9 jaar. Mijn hobby's zijn paardrijden/lezen/zonnen/winkelen en afspreken met vriendinnen en leuke dingen met hun doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  TNMN wo 23 maa 2011 - 4:18

Marin schreef:
TNMN schreef:Wat een leuk idee!

Ik ben TNMN (wat voor That's Not My Name staat, mijn nickname op het oude forum), bijna 23 jaar. Ik studeer geschiedenis (met educatie studies en vergelijkende literatuur als bijvakken)

Hee wat leuk dat je ook education studies doet, dat wist ik niet! Dat heb ik dus voor de helft ook gedaan. Wat voor soort dingen behandel je?

Ja doe het pas een half jaar, vind het erg leuk. Ik behandel (in het Engels, sorry) social and political aspects of education (gender, class system, Ruskin Speech, etc.) en philosophical issues (Nel Noddings, A.S. Neill, Steiner schools, etc.). Heb echt super veel geleerd over hoe je het beste met kinderen/tieners om kan gaan, thuis en als lerares. Hoe je het beste les kunt geven, wat de curriculum van scholen is. Deed jij ongeveer dezelfde dingen?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 4:26

Oh wat gaaf! Ik heb heel breed gedaan, maar met name Social Issues (inderdaad class race gender) vond ik erg interessant. Ken je Diane Reay? Zij is ook prominent in dat veld en gaf les aan mijn faculteit in Cambridge. Helaas nooit les van haar gehad. Verder had ik ook International and Comparative Education wat ik echt geweldig vond. Maar social issues vond ik t leukst. Daarmee leer je ook echt veel over een land, heb zo veel geleerd over de Engelse cultuur daardoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Sarah1985 wo 23 maa 2011 - 4:32

ik ben paris1985 ik was ook al op het oude forum, al jaren. Ik werk in de kinderopvang en als alpha hulp. En op vrijdags doe ik de administratie voor het bedrijf van mijn man. Ook volg ik sinds kort een studie fotografie. Ik ben 2,5 jaar getrouwd met mijn man. We hebben al 9 jaar een relatie, wonen in een mooi huis die we helemaal zelf verbouwt hebben.

Mijn hobby's zijn fotografie dvd bekijken. (sact, friens, desperate housewifes, grey's anatomy enz enz)

En we hebben een kat van 5 jaar die erg lief is, en heel veel van knuffelen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  TNMN wo 23 maa 2011 - 4:37

Marin schreef:Oh wat gaaf! Ik heb heel breed gedaan, maar met name Social Issues (inderdaad class race gender) vond ik erg interessant. Ken je Diane Reay? Zij is ook prominent in dat veld en gaf les aan mijn faculteit in Cambridge. Helaas nooit les van haar gehad. Verder had ik ook International and Comparative Education wat ik echt geweldig vond. Maar social issues vond ik t leukst. Daarmee leer je ook echt veel over een land, heb zo veel geleerd over de Engelse cultuur daardoor.

Ik PM je vanavond even (als je het niet erg vindt), want heb een aantal vragen en wil het topic niet vervuilen smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  GeKKiE wo 23 maa 2011 - 4:42

Ik ben Joyce, 28 jaar en woon met mijn vriend samen in Haarlem.
Ik werk in het basisonderwijs in Amsterdam.
Ik heb hiervoor altijd in Hilversum gewoond. Voor de liefde naar Haarlem verhuisd!

Ik ga graag en vaak op vakantie. Amerika is toch wel mijn favoriet!
Maar stedentripjes in Europa zijn ook ok!
Verder ga ik graag winkelen, naar de film, naar optredens/concerten/theater, uit eten, naar het strand....
Ik zit geen weekend stil.... Ik hou namelijk ook van lezen, maar heb er gewoon geen tijd voor!

Ik kom al jaren op het forum, maar ben meer een meelezer, dan dat ik actief meepraat!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Olijfje wo 23 maa 2011 - 4:49

Ik ben ´Olijfje´. Ik ben zo te merken de jongste hier, 19 jaar. Ik kom al ongeveer 2 jaar op het yes-forum. Eerst alleen meelezen maar sinds een half jaar reageer ik ook af en toe. Ik woon vlakbij Amsterdam en ik studeer media en communicatie in Amsterdam.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 4:50

Is goed hoor TNMN, Leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 4:58

Hello,

Ik ben Princess, 25 jaar en ik werk 4 dagen in de week als leerkracht en sta regelmatig nog een avondje achter de bar.
Na 4 jaar van 's zomers in het buitenland werken begin ik eindelijk een beetje te wennen aan 'vastigheid' in m'n leven.
Ik ben vrijgezel, heb een appartementje in het centrum en ik hou van lezen, winkelen, muziek luisteren, uit eten gaan, uitgaan, toetjes maken en gewoon lekker thuis met vriendinnen wijn drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Merai wo 23 maa 2011 - 5:10

Wat een leuk topic Trisha!

Ik ben dus Merai, 25 jaar en ik woon alweer twee jaar samen met de liefde van mijn leven in Amsterdam. Zowel het samenwonen als de stad bevallen heel erg goed Very Happy. Ik ben een paar jaar geleden afgestudeerd als juf maar na een paar jaar werken (waaronder lesgeven in het buitenland) heb ik besloten nog verder te gaan studeren. Daarom ben ik nu bezig met mijn master Orthopedagogiek. Daarnaast werk ik twee dagen per week als verkoopmedewerkster in een bakkerij, lekker niet-nadenk-werk.

Wat ik erg graag doe: Met vriend en/of vrienden en/of vriendinnen de hort op, terrasje doen, kroegje doen, feestje doen, I'm in! En als ik thuis mijn vrije tijd besteed lees ik graag, zit ik op dit forum (goh :P ) of probeer ik iets creatiefs te beginnen smile.

Ehm.. what else? Ik sta, juist doordat ik al veel (psychische) ellende heb overwonnen, positief in het leven en probeer van elke dag een feestje te maken! (Goh wat klinkt dat fout..)

En ohja, ik kwam al tijden (lees: sinds mijn 16e ofzo) op het oude forum, onder een andere naam maar vooral als meelezer. Het laatste jaar op het oude forum had ik deze naam al maar pas op dit forum ben ik echt actiever geworden als poster.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Raindrop wo 23 maa 2011 - 5:15

Heyhey,

Ik ben Snowflake (op het oude forum heette ik Noin).
Ik ben 21 jaar en woon samen met mijn vriend net over de grens in België.
Ik doe administratief werk voor een grote energieleverancier en vanaf september wil ik er een opleiding bij gaan doen.
Mijn hobby's zijn: muziek (voornamelijk luisteren), naar de bios, terrasje pakken, uit eten gaan, GTST kijken, winkelen, lezen en nog zoveel meer.
Verder ben ik gek op dieren en sinds een aantal maandjes hebben we ook een heel lief katje: Y.uga!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Mamsie wo 23 maa 2011 - 5:32

Storm schreef:Mamsie, waar ga je communicatie doen? Bij welke Fontys?

Nee op het Avans.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  _Lacey_ wo 23 maa 2011 - 5:33

Ik ben _Lacey_, bijna 30 jaar oud (nog zo'n 1,5 maand en dan is het zover) en woon sinds 2 jaar in Gelderland in een koopappartement. Hiervoor heb ik 10 jaar in Overijssel gewoond en alle resterende jaren in de buurt van Utrecht. Ben alweer bijna 5 jaar single en het grootste deel van de tijd vind ik dat best lekker, maar toch mis ik af en toe die geborgenheid.

In het dagelijks leven werk ik bij een gemeente en als ik niet aan het werk ben lees ik graag een boek, maar liever nog ga ik op reis. Sinds vorig jaar is het reisvirus pas echt bij bij losgebroken en ik heb grootse plannen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:40

Ik ben BeeGee en ben 26 jaar. Ik woon al 5 jaar samen met mijn vriend en we hebben 2 dochters. Ik ben DCV-er in de gehandicaptenzorg.
Verder is muziek maken een grote passie van me, met mooi weer lekker op het terras zitten. Ook zijn dagjes sauna een welkome dag invulling.

Ik kom al vanaf 2006 op het forum...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:44

Merai schreef:Wat een leuk topic Trisha!
Ik ben een paar jaar geleden afgestudeerd als juf maar na een paar jaar werken (waaronder lesgeven in het buitenland)
Waar ben je geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  dolfijntje24 wo 23 maa 2011 - 5:57

Ik ben dolfijntje24 (24 jaar), ik kwam hier voorheen als dolfijntje18 dus ben hier als sinds 2005. In het dagelijks leven werk ik als kleuterjuf. Mijn hobbies zijn winkelen, koken, sieraden maken, muziek luisteren. Ik woon vier jaar samen met mijn vriend.


Laatst aangepast door dolfijntje24 op wo 23 maa 2011 - 5:58; in totaal 1 keer bewerkt
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Merai wo 23 maa 2011 - 5:58

Smikkell schreef:
Merai schreef:Wat een leuk topic Trisha!
Ik ben een paar jaar geleden afgestudeerd als juf maar na een paar jaar werken (waaronder lesgeven in het buitenland)
Waar ben je geweest?

Suriname, had ik dat nog niet verteld? smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:03

Wat leuk om dit van iedereen te lezen!!

Ik ben 'Jade', 20 jaar en kom sinds 2 jaar op het forum (sinds kort wat actiever). Ik woon sinds 1,5 jaar op mijzelf in het mooie Twente samen met mijn lieve hondje.

Heel stiekem en voorzichtig heb ik een ontzettend leuke jongen leren kennen waar ik wel wat mee zou willen opbouwen..

Verder ga ik nog naar school, ik doe op dit moment MBO4 directiesecretaresse, en zit in het laatste jaar. Ik loop nu stage op een notariskantoor. In september wil ik gaan starten met de Hogere Juridische Opleiding (hbo).

Ik ben een vrij druk persoon die enorm graag alleen is (ja, rare combi!). Mijn huishouden kan enorm netjes zijn maar ook een gigantische puinhoop. Ik ben een perfectionist in de dingen die ik doe, al kan ik er soms ook een rommeltje van maken Embarassed.

lezen, musicals, vakantie, wandelen met de hond, FC Twente, paardrijden, en uitgaan met vrienden zijn toch wel mijn favoriete bezigheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:08

Ik ben Isabella, ben 23 jaar oud en woon sinds de zomer in de randstad, waar ik met vriend + kat woon. Momenteel werk ik als agent bij een klantenservice, maar dat gaat zeer waarschijnlijk zeer binnenkort veranderen. Ik hou van film kijken, koken, eten, uit eten gaan, met vriendinnen wat leuks doen, ik regel en organiseer graag dingen en doe veel voor, en met anderen. Ik kom sinds de zomer van 2008 ongeveer op het forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum