Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je nog 's voor!

+95
Kamperseboekenwurm
Toet
FireButterfly
Gizmo
Ugly Betty
SuperGrover
Alias
Parisienne
Middleme
Catwoman79
Filoria
Bosjesvrouw
Lavendel
Beachgirl
nina
Zininzon
Rouxxxe
JD
Pien
Caroow
Sweety
Rovine
SoezieQ
Spring
ButterflyEffect
Verde
Moezie
Blond
Dikkie Dik
Minx
Flinder
Kabouter
Qiara
Marsy28
Bruintje Beer
Curious
Zwoesj
Thunder
banjer49
Try
Miss G
Muppetje
Bliss
dolfijntje24
_Lacey_
Raindrop
Merai
Olijfje
GeKKiE
Sarah1985
Oasis
pitbullgup
Bolleke
Mamsie
Lejow
dyingbride
Highway
TNMN
Phileine
Caramba
Summerlovin
Inge
Penny Blossom
Burn
ekiaam87
Niekske
luisa
Chocolate Cookie
Vanillivi
Suus
Mamasapje
Kreeftje
Sjaantje
Joli86
loura
patjuhhh
Pannetoet
smooch
Mizz_S
Cheesegirl
Sterre
TGR
Lotus
Jelin
Lady4
SnowWhite
Caro
Atelier Madame
_DoI
Marie
Laced
Tullow
Mida4you
Jeanette
Roze Roos
99 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:10

Merai schreef:
Smikkell schreef:
Merai schreef:Wat een leuk topic Trisha!
Ik ben een paar jaar geleden afgestudeerd als juf maar na een paar jaar werken (waaronder lesgeven in het buitenland)
Waar ben je geweest?

Suriname, had ik dat nog niet verteld? Stel je nog 's voor! - Pagina 5 561177
Doen we morgen.. Ben benieuwd naar 't verhaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Merai wo 23 maa 2011 - 6:22

Smikkell schreef:
Merai schreef:
Smikkell schreef:
Merai schreef:Wat een leuk topic Trisha!
Ik ben een paar jaar geleden afgestudeerd als juf maar na een paar jaar werken (waaronder lesgeven in het buitenland)
Waar ben je geweest?

Suriname, had ik dat nog niet verteld? Stel je nog 's voor! - Pagina 5 561177
Doen we morgen.. Ben benieuwd naar 't verhaal Very Happy

Deal! smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Bliss wo 23 maa 2011 - 7:03

Ik ben "Bliss" en kom al zo'n 8 jaar op het forum (de eerste zeven jaar ofzo als Unknown Girl). Ik ben 27 jaar oud en kom uit de Achterhoek, waar ik 25 jaar heb gewoond. Anderhalf jaar geleden ben ik naar het westen verhuisd, omdat ik enorm in een sleur zat en toe was aan verandering. Ik heb al de nodige narigheid meegemaakt in mn leven en had gewoon zin in een nieuwe omgeving en nieuwe uitdagingen. Ik kende hier nog niemand, maar heb via dit forum een paar heel leuke meiden leren kennen, die ik nu regelmatig zie.

Op 1 maart stond ik precies een jaar voor de klas, na eerst een tijdje andere baantjes te hebben gehad. Sinds dit schooljaar sta ik voor groep 7 en dat bevalt goed. Als het goed is, krijg ik binnenkort een vaste aanstelling en dan wil ik een appartementje gaan kopen.

Ik ben eigenlijk al mn hele leven vrijgezel en de laatste tijd bevalt dat wat minder goed. Ik heb wel eens scharrels/dates, maar ik kom die ene leuke man maar niet tegen. Af en toe wel frustrerend, maar gelukkig zijn er op het forum altijd wel wat lotgenoten te vinden Wink

Ik hou heeeeeeel veel van muziek, dat is echt mijn verslaving! Kan er geen dag zonder en luister elke dag naar 3FM en naar mijn iPod smile Ik ga graag uit of gewoon wat drinken in de kroeg of op het terras. Verder ga ik regelmatig naar de bios, doe ik aan zumba, hou ik van de zon en kan ik lekker op de fiets naar het strand. Ik ga heel graag naar festivals en concerten.

Ik ben sociaal, ondernemend, onzeker, (op sommige gebieden) perfectionistisch en heb vaak (te) hoge verwachtingen van mensen/dingen/situaties, waardoor ik nog wel eens teleurgesteld word. Ik heb humor en zelfspot en probeer regelmatig nieuwe doelen/uitdagingen voor mezelf te stellen. Ik ben ook erg goed in dingen analyseren, soms tot vervelens toe.

Qua gezondheid is het niet optimaal: ik ben chronisch vermoeid en lig doordeweeks 's avonds vaak voor pampus op de bank. Voel me regelmatig niet echt lekker daardoor, maar wil toch gewoon leuke dingen blijven ondernemen (en doe dat ook, anders voel ik me helemaal zo'n bejaarde!). Ik werk nu nog fulltime, maar wil volgend jaar een dag minder gaan werken.

Jezus, ik kan ook wel concluderen dat ik regelmatig lang van stof ben Wink Hoe dan ook, ik ga nu eten, voor de laatste keer boerenkool met worst Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Muppetje wo 23 maa 2011 - 7:04

He, zeker leuk topic.

Ik ben Muppetje, 27 jaar jong. Ik ben nu 6,5 jaar samen met mijn man, we zijn bijna 2 jaar getrouwd en wonen bijna 5 jaar samen.

Ik werk als jurist bij een groot deurwaarderskantoor.

Ik kom hier al jaren maar las eigenlijk alleen mee. Nu ben ik wat actiever aan het worden, en dat vind ik eigenlijk heel leuk Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:15

Ik ben Cimic. Op het vorige forum was ik cimicgirl22. Ik kom hier nu al 5 jaar met tussenstops. Ik ben 27 jaar en al vanaf mijn 18de militair. Nog steeds prima naar mijn zin al denk ik aan stoppen en mijn droombaan te volgen. Ik woon al 4 jaar samen met mijn vriend die ik heb leren kennen binnen Defensie. Ik ben spontaan lief zorgzaam maar ook erg onzeker en wispelturig, hou van lachen en ben ik vaak bijdehand. Verder ben ik erg sportief. Ik loop veel hard en zit regelmatig in de fitniss doe snowboarden en sinds kort ben ik bezig voor mijn motorrijbewijs. Ook hou ik van boeken en geschiedenis en op een vrije zomerdag zit ik graag met mijn neusje buiten in de boeken, terrassen vind ik ook erg fijn en om dingen te ondernemen met vriendinnen en reizen met vriendlief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:32

....


Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 7:50

Heeej ik ben TD, 28 jaar en woon samen met mijn vriend in Brabant, omgeving Eindhoven. We zijn alweer ruim 5 jaar samen. Ik ben werkzaam op een KDV, waar ik het enorm naar mijn zin heb. Nu helemaal met het mooie weer :P :P
Verder heb ik niet echt hobby's maar ik vind het wel leuk om terrasje te pakken of d stad in te gaan of zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Miss G wo 23 maa 2011 - 7:54

Hoi! Ik ben geesje, 22 jaar en woon 2,5 jaar samen met mijn vriend waarmee ik al ruim 7 jaar samen ben en met wie ik volgend jaar ga trouwen, in noord holland.
Ik hou van series kijken (ik volg er eigenlijk best veel haha), terrasje pakken met mooi weer, wijn drinken met mn vriendinnen, uiteten, saunadagje, shoppen, biosje, wandelen en dromen over de toekomst met mn vriend en verslaafd aan chocolade!

Ik lees al een hele tijd mee, ook op het oude forum. Nu reageer ik veel meer dan daar, en dat bevalt me wel.
Liefs!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:04

Ik kom hier onder de naam ProudMama, ik ben 26 jaar oud en bijna 6 jaar getrouwd met mijn man. Deze zomer hopen wij de ouders te worden van 2 kindjes, het zijn onze eersten. Het is een 1 eiige tweeling, dus van hetzelfde geslacht.

Ik werk in de zorg.

Ik woon op een eiland, in een koophuis, samen met man en hondje.

Op het vorige forum ben ik eerder actief geweest, en nu sinds augustus weer terug en weer helemaal verslaafd Embarassed .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Try wo 23 maa 2011 - 8:27

Cimic schreef: Nog steeds prima naar mijn zin al denk ik aan stoppen en mijn droombaan te volgen.
Ik heb niet het hele topic gelezen dus misschien is het al gevraagd, maar wat is jouw droombaan?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  banjer49 wo 23 maa 2011 - 9:14

hallo ik ben banjer49, echte naam monique (geen geheim) ik ben 38, bijna één van de oudste hier Very Happy maar dat maakt niet uit, vind het erg gezellig hier.
ik woon in noord holland, ben sinds 2008 getrouwd, geen kinderen nog, één katje en heb guppies.
mijn hobby;s zijn tv kijken, shoppen, uitslapen, uit eten gaan en internetten
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Thunder wo 23 maa 2011 - 9:17

Ik ben Rataplan en sinds 2006 lid van het forum. Ik ben 28 jaar en al 9,5 jaar samen met mijn man waarvan 2 als geregistreerd partner. Mijn man is 1 jaar jonger en samen hebben we 2 zonen. T.im van ruim 4,5 en S.ven van 1,5. Ik ben werkzaam als bloemiste/bloembindster. Mijn hobby's zijn vooral paarden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Zwoesj wo 23 maa 2011 - 9:19

Hoihoi, ik ben Zwoesj, 23 jaar oud, woon in de omgeving van Arnhem.
Ik werk in het wegtransport als assistent-expediteur en vermaak me daar prima. Ik ben een enorme dansfreak, geef 8 uur per week les in Salsa, Bachata en Zouk, en volg zelf ook les daarin.
Ik ben gek van lezen, speel gitaar, kijk graag films en hou van lekker eten en koken met vriendinnen.
Daarbij heb ik ook wat minder goeie dingen nu, ben 'ziek' maar er is nog steeds niets bekend wat ik heb. Dus het ziekenhuis is nu ongeveer mijn 2e thuis met de hoeveelheid onderzoeken die ik heb.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Curious wo 23 maa 2011 - 9:30

Ik ben Curious (op het vorige forum onder een andere naam), 24 jaar en kom uit het zuiden van Nederland. Ik lees voornamelijk mee op de forum, al, heel wat jaartjes met soms een tussenpauze.
Ik ben niet zo van het meepraten, denk vaak dat mijn mening er niet toedoet of nog waardevol is. Dat is tegenovergesteld aan mij in real life, daar doe ik niet anders als mijn mening geven. Dat kan ik goed gebruiken tijdens mijn werk in de zorg (maatschappelijk welzijn).
Ik woon samen met mijn vriend en sinds kort zijn we samen bezig voor een kindje. Momenteel hebben we al gezelschap van een poes en hond!
We zijn bezig met het bouwen van een nieuw huis, hopelijk kunnen we daar van de zomer intrekken.
Op het moment bestaat mijn leven dan ook voornamelijk uit werken en bouwen, maar normaliter ben ik erg actief met leuke dingen doen met vriendinnen en sporten.
Om de een of andere reden ervaar ik een heel goed gevoel door het forum, gewoon omdat iedereen er open is!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:12

Curious, geef voorál je mening! Daar hebben we wat meer mensen van nodig op dit forum smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Bruintje Beer wo 23 maa 2011 - 10:32

Ik ben Bruintje Beer. En ben eind 2006 lid geworden van het forum. Heb meerdere namen gehad.
Woon sinds 2007 in Gelderland met mijn man. Waar ik nu 5,5 jaar samen mee bent en 3,5 jaar getrouwd.
Hebben een dochtertje van 20 maanden en de 2e spruit verwachten we in juni.
Werk in de zorg bij dementerende ouderen.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:56

Hey, ik ben Maple, 29 jaar, ben getrouwd en woon met manlief en onze twee katten in het Groene Hart. Ik werk fulltime op een kdv, op een babygroep, en vind dat heerlijk om te doen.
Ben in het 'echt' een clown, altijd lachen en altijd overal de humor van inzien, soms wat onhandig in haar opmerkingen. Maar achter dat vrolijke masker schuilt een onzeker meisje. Ben chaotisch en tegelijkertijd perfectionistisch, het één versterkt het ander ook. Vind mezelf soms te lief voor deze wereld, sta voor iedereen open en wil het leed van iedereen op m'n schouders nemen. Maar... Als ik iemand niet mag, zal die persoon het weten, ook.
Hier op het forum stond ik altijd bekend als iemand die graag discussieerde, maar ik ben hier meer op gaan letten, voor mijn gevoel doe ik dat nu minder.

Ik hou van schrijven, heb neerdere penvriendinnen. Post is een grote hobby van me, ik doe verder ook aan postcrossing. Verder ben ik gek op Canada en ben ik geregeld aan het experimenteren met m'n spiegelreflexcamera. Echt stappen, daar maak je mij niet blij mee. Mensen kijken op een tarrasje vind ik wel heerlijk, en verder kan ik een echte huismus en einzelgänger zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Marsy28 wo 23 maa 2011 - 11:09

Hallo!
Ik ben Marsy28 (natuurlijk heet ik niet zo in het echt, dat zou raar zijn Laughing ) en woon na ongeveer 10 jaar buitenland weer in Nederland. Heb sinds 1,5 maand een Australische vriend (die hier studeert), woon samen met een vriendin in het noorden van het land en werk als zorg en welzijn lerares op een VMBO school.

Ik hou heel erg van mooi weer en buiten zijn, slapen, lezen, films en series en vooral lekker met vrienden en familie zijn.
Ik kom ook al jaren op het yesforum, telkens onder de naam Marsy maar met de juiste leeftijd..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 11:14

Hallo,

Ik ben ABE, 28 jaar oud, woon in het noorden van het land, werk 40u per week bij een leuk bedrijf en verder ben ik gek op het lezen van boeken, schrijven van verhalen en het vooral lang en veel uitslapen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 11:19

Ik ben Puggle en ben 26 jaar oud en woon samen met mijn vriend en ons hondje in een stad rondom breda. We zijn 6 jaar samen en gaan in juni trouwen smile
Ik ben opticien van beroep. Deze maand zijn we begonnen aan gezinsuitbreiding wat natuurlijk ook erg spannend is. Verder hou ik van shoppen, internetten uitgaan eigelijk alles wat vrouwen leuk vinden!
Op het oude forum las ik voornamelijk al een paar jaar mee, maar was zelf niet heel actief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 11:21

Puggle schreef:Ik ben Puggle en ben 26 jaar oud en woon samen met mijn vriend en ons hondje in een stad rondom breda. We zijn 6 jaar samen en gaan in juni trouwen smile
Ik ben opticien van beroep. Deze maand zijn we begonnen aan gezinsuitbreiding wat natuurlijk ook erg spannend is. Verder hou ik van shoppen, internetten uitgaan eigelijk alles wat vrouwen leuk vinden!
Op het oude forum las ik voornamelijk al een paar jaar mee, maar was zelf niet heel actief.

Hebben wij eens gepmt? (ik was Kersje/Liva)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 11:28

Giacomo schreef:
Puggle schreef:Ik ben Puggle en ben 26 jaar oud en woon samen met mijn vriend en ons hondje in een stad rondom breda. We zijn 6 jaar samen en gaan in juni trouwen smile
Ik ben opticien van beroep. Deze maand zijn we begonnen aan gezinsuitbreiding wat natuurlijk ook erg spannend is. Verder hou ik van shoppen, internetten uitgaan eigelijk alles wat vrouwen leuk vinden!
Op het oude forum las ik voornamelijk al een paar jaar mee, maar was zelf niet heel actief.

Hebben wij eens gepmt? (ik was Kersje/Liva)

Ik ken je idd van het oude forum, maar ik denk het niet ik las eigelijk alleen heel veel mee :-) misschien lijk ik op iemand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Qiara wo 23 maa 2011 - 12:59

Ik ben Qiara, 28 jaar, woon in de randstad, nog single, maar ik hoop dat binnenkort de prins op het witte paard zich aandient. Ik ben nu nog bezig met mijn studie rechten, maar hoop binnenkort mijn scriptie af te ronden, af te studeren en een leuke baan te vinden. Ook ben ik van plan op korte termijn op mezelf te gaan wonen. Mijn hobby's zijn het forum, meeten :-), series kijken (Grey's Anatomy en Bones zijn nu favoriet), films kijken, shoppen, lezen (doe ik alleen niet zo veel op dit moment), leuke dingen doen met vrienden en een beetje zwerven op het internet. Ik zou het leuk vinden om goed te leren koken en met dank aan het taarttopic, taarten te leren maken en decoreren.

Tot dit forum was ik eigenlijk vooral meelezer, maar op een gegeven moment had ik wel een account aangemaakt, onder dezelfde naam als ik nu heb.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 13:25

.


Laatst aangepast door Megara op wo 30 maa 2011 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Kabouter wo 23 maa 2011 - 21:30

Ik ben Kabouter en ben 26 jaar. Ik woon samen met mijn vriend in het altijd mooie Brabant. We zijn alweer bijna 7 jaar samen waarvan we er bijna 4 samenwonen. We willen heel graag een huisje gaan kopen, maar omdat ik zo'n eeuwige student ben, zit dat er nog eventjes niet in. Hopelijk haal ik volgend jaar mijn diploma, kunnen we dan een huisje kopen (als ik werk kan vinden natuurlijk) en willen we dan ook heel graag een gezinnetje gaan stichten.
Momenteel werk ik nog bij de post, maar ik zou heeel graag iets anders doen omdat ik het er helemaal heb gehad.
Mijn hobby's zijn lezen, voetbal kijken (PSV), gezellig keuvelen met vriendinnen en ik ben me aan het verdiepen in fotografie. Verder heb ik een hele lieve broer en zus waar ik heel hecht mee ben en die band wordt alleen maar hechter sinds mijn moeder afgelopen januari is overleden.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum