Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je nog 's voor!

+95
Kamperseboekenwurm
Toet
FireButterfly
Gizmo
Ugly Betty
SuperGrover
Alias
Parisienne
Middleme
Catwoman79
Filoria
Bosjesvrouw
Lavendel
Beachgirl
nina
Zininzon
Rouxxxe
JD
Pien
Caroow
Sweety
Rovine
SoezieQ
Spring
ButterflyEffect
Verde
Moezie
Blond
Dikkie Dik
Minx
Flinder
Kabouter
Qiara
Marsy28
Bruintje Beer
Curious
Zwoesj
Thunder
banjer49
Try
Miss G
Muppetje
Bliss
dolfijntje24
_Lacey_
Raindrop
Merai
Olijfje
GeKKiE
Sarah1985
Oasis
pitbullgup
Bolleke
Mamsie
Lejow
dyingbride
Highway
TNMN
Phileine
Caramba
Summerlovin
Inge
Penny Blossom
Burn
ekiaam87
Niekske
luisa
Chocolate Cookie
Vanillivi
Suus
Mamasapje
Kreeftje
Sjaantje
Joli86
loura
patjuhhh
Pannetoet
smooch
Mizz_S
Cheesegirl
Sterre
TGR
Lotus
Jelin
Lady4
SnowWhite
Caro
Atelier Madame
_DoI
Marie
Laced
Tullow
Mida4you
Jeanette
Roze Roos
99 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 20:48

Al kom je hier al eeuwen, stel je nog 's voor Very Happy Ben benieuwd hoe sommige - waarvan ik al denk ze te 'kennen', zich zouden voorstellen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Roze Roos di 22 maa 2011 - 20:53

Leuk idee smile

Nou ik kom hier dus als Roze Roos, bijna 25 jaar oud en werkzaam binnen de zorg. Naast mijn werk volg ik een studie, woon ik in de zomer op het terras en sta ik bekend als theeleut.
Sinds kort heb ik een vriendje en woon al sinds 2 jaar alleen met mijn kat en konijn. Ben een dromer, kletsgraag en nieuwsgierig!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:03

Ik ben _MamaRosa_, 28 jaar, 4 jaar getrouwd, heb 2 kinderen, en een tweeling onderweg. Werk in de zorg.
Kom hier (op het oude forum dan) al sinds 2001. Heb dus een jubileum dit jaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:07

Ik ben _Donnaa, 21 jaar en werk als office manager bij een nederlandse website. Ik hou van (online) shoppen, uitgaan en heel veel tijd met vrienden doorbrengen. Ik kijk ook graag een goede film, thuis of in de bios. Ik ben gek op de winter, maar alleen als er sneeuw ligt.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Jeanette di 22 maa 2011 - 21:10

Ik ben dus Jeanette, 22 jaar oud en woon nog bij mijn ouders in Brabant. Ik werk in de zorg als woonbegeleider voor verstandelijke gehandicapten. Ik heb het hier goed naar mijn zin. Ik ben single en dat bevalt me goed. Verder hou ik van shoppen, stappen, lezen, reizen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Mida4you di 22 maa 2011 - 21:16

Ik ben Mirjam, 24 jaartjes jong en heb samen met mijn man een dochtertje van 7,5 maanden. Mijn man en ik zijn bijna 3,5 jaar bij elkaar en we wonen in Drenthe. Ik ga vanaf begin April weer werken ( wel te vertellen in een attractiepark. Ik zat op het oude forum een jaartje. Nu ik thuis zit ( al maanden ) ben ik dagelijks te vinden op dit leuke forum!!

Verder ben ik graag bezig met mijn dochter, lekker knuffelen en spelen, nagels, o.a. nailart etc. Filmpje kijken mogen we graag doen en mijn man en ik zijn verslaafd aan de serie "House" ( we lopen al gelijk met Amerika lol! )


Laatst aangepast door Mirjam4you op di 22 maa 2011 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Tullow di 22 maa 2011 - 21:22

Ik ben Tullow, 22 jaar en ik woon in Drenthe samen met mijn vriend. Ik werk in een reisbureau, wat me tot nu toe erg goed bevalt.
Ik houd van reizen (duh), shoppen, lezen, tv-series/films kijken, leuke dingen doen met vrienden, ik heb sinds kort een digitale spiegelreflex waar ik ook veel mee bezig ben en verder begin ik lichtelijk verslaafd te raken aan het forum!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:28

Hola! Ik ben Jen, 29 jaar oud en woon in de omgeving van Utrecht.
Ik werk als directiesecretaresse bij een Arbo bedrijf en woon alweer 2 jaar samen met mijn vriend midden in het winkelcentrum.

Verder ben ik dol op hardlopen, muziek, concerten, terrasjes, uit eten gaan, winkelen (is mijn cardio haha) wijn, verslind ik boeken, wil ik een cursus gewichtsconsulent volgen, maar ik twijfel omdat ik bang ben de verkeerde dingen te leren. (melk ik goed voor elk en meer van die onzin) hou van koken, ben geïnteresseerd in voeding en gezond eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Laced di 22 maa 2011 - 21:31

Mijn naam is Laced, 24 jaar, woonachtig in Brabant, al ruim 6 jaar samen met mijn man en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben werkzaam als managementsecretaresse bij een grote onderwijsinstelling, waar ik met veel plezier al 3 jaar werk. Mijn hobby's zijn o.a. winkelen, leuke dingen ondernemen met vriendinnen, maar ook kan ik ontzettend genieten van een vakantie, het lezen van een boek in de achtertuin etc.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Marie di 22 maa 2011 - 21:34

Ik kom op dit forum onder de naam Marie, ik ben 21 jaar, derdejaarsstudent dierwetenschappen in Wageningen. Ik ben voornamelijk een meelezer, maar wil wel wat actiever gaan posten.
Ik ben al 3 jaar samen met mijn vriend, hij is muzikant. Ik hou ervan om lekker met vrienden in de kroeg te hangen, ga graag naar de bios en als ik tijd heb verlies ik me graag in een boek..
En verder ben ik gek op de zon, dus laat de zomer maar komen!!

Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:34

Ik ben Storm, ben 22 jaar en heb een zoon van 1,5 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend waar ik 4 jaar mee samen ben. Mijn hobby's zijn schilderen, fotograferen, mode, en een terrasje pakken/uit eten gaan met vriendinnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  _DoI di 22 maa 2011 - 21:36

Ik ben _DoI, 23 jaar en werkzaam binnen de zorg. Sinds de zomer van 2008 woon ik samen met mijn Zweedse vriend in Zweden. Ik hou van lezen, winkelen, uitgaan, koken en ga graag naar concerten/festivals.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Atelier Madame di 22 maa 2011 - 21:36

Atelier Madame, 22 jaar uit het midden van het land! Studeer op dit moment, zit in de laatste fase van mn master. Ben druk bezig met het bedenken van een afstudeeronderzoek. Sinds begin dit jaar heb ik mn eigen huisje en van de zomer ga ik met vriendlief daar officieel in samenwonen I love you Voor de rest heb ik best een druk sociaal leven en ben ik graag met muziek bezig.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:37

Hallo, ik ben Break Of Day. Ik woon in een mooi dorp in Friesland, ik woon samen met mijn vriend. Ik hou van reizen (lang, kort, maakt niet uit). Ik hou van de lente en de zomer. Wat kan ik verder nog over mezelf vertellen? Ik ben een boekenwurm, ik word blij van stille plekjes in de natuur, maar een goed stadionconcert kan ik ook waarderen, liefst van U2. Ik heb mij in 2005 aangemeld op het oude forum, hang hier dus ook al zo'n 6 jaar rond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:42

hallo, ik ben Lily, 23 jaar en woon samen met m`n vriend en poes in de omgeving van Eindhoven. Ik werk bij een webwinkel en we hebben ook een gewone winkel. Verder ben ik actief bij het Bloemencorso en leiding bij Jong Nederland, verder ga ik graag shoppen en als het mooi weer is een wandeling maken. Ook ga ik nog regelmatig uit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:49

Ik ben Razz_, ik kom uit Brabant en heb een hele lieve vriend waar ik bijna 3 jaar mee samen ben en samen hebben we een prachtige zoon van 8 maanden. Ik in een drogist waar ik make-up verantwoordelijke ben. En mijn hobby's zijn uiteten gaan, schilderen, mijn zoon en uitslapen (wat dus helaas héél lang geleden is) Verder ben ik een echt familiemens, heb ik 2 lieve katten en ben ik helemaal wild van gtst (serieus) Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:53

Hallo, ik ben Snoepy87 ik kom al op t forum sinds 2004 onder deze naam.
Ik woon samen met mijn vriend, zoontje en 2 katten in Gelderland. Werk als gastouder en vind het leuk om te zwemmen, hardlopen, fotograferen en te geocachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Caro di 22 maa 2011 - 21:57

Hallo daar! Ik ben Caro, 28 en woon in het midden van het land. Ik probeer in mijn dagelijks leven een marketing manager uit te hangen bij een internationaal bedrijf. Verder hou ik erg veel van reizen, geen vrije dag gaat eigenlijk niet op aan vakanties of weekendjes weg. En zeker als ik dat kan combineren met fotografie...

Ik heb al 9,5 jaar dezelfde vent en we zijn in augustus afgelopen jaar getrouwd. Al moet ik nog steeds wennen aan het feit dat ik nu 'mijn man' moet zeggen ipv mijn vriend.

Ik vind het daarnaast leuk om te koken, met vrienden gezellig kletsen en om te gaan hardlopen. Soms tikkeltje onzeker, ben ik volgens sommigen te hard voor mezelf (;-)) en heb ik een droge humor die niet altijd overkomt via het forum :-).

Ohh en mijn filosofie voor de zondagen is toch wel dat je gewoon zo min mogelijk moet doen. Ik hang dan lekker in mijn joggingsbroek voor de tv om series en films te kijken. Heerlijk!

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  SnowWhite di 22 maa 2011 - 21:57

Goedemorgen, ik ben SnowWhite. Ik ben 24 jaar oud en woon samen met mijn vriend en twee katten in de omgeving van Rotterdam!
Momenteel werk ik op een buitenschoolse opvang maar merk ik dat ik toe ben aan meer uitdaging. Ook volg ik nog een opleiding waar ik hopelijk dit jaar mee klaar ben.
Wat ik erg leuk vind: shoppen, muziek luisteren, films kijken, lezen, met vriendinnen afspreken, reizen.

Oja, ik ben een echte theeleut!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Lady4 di 22 maa 2011 - 22:02

Hi!

Ik ben Lady4 en ik kom al sinds mijn 16e op het Yes-forum. Ik ben 28 jaar, single en woon in een appartement in L.eeuwarden. Ik werk fulltime als S.poedeisende Hulp verpleegkundige en volg hier momenteel een opleiding voor. Ik ben al een tijdje op zoek naar een koophuis, hopelijk gaat dit binnen nu en een jaar wel lukken.

Ik ben graag met vrienden, in de kroeg, op het terras of bij iemand thuis. Ik hou van zon en warmte en ben dan ook blij met de aankomende lente. Vrije dagen breng ik het liefst door met shoppen, afspreken met vrienden en vriendinnen of lekker lui met een goed boek en een kop thee op de bank. En ik heb een Friends en SATC verslaving! Wink

In augustus dit jaar word ik voor het eerst tante en ik vind het helemaal geweldig!

Leuk om over iedereen weer eens te lezen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Jelin di 22 maa 2011 - 22:07

Ik ben Jelin en ben 25 jaar. Ik ben 2,5 jaar getrouwd en heb een dochtertje van 3 jaar oud. Samen wonen wij in de omgeving van Breda. Ik werk bijna 3 jaar bij een groot fastfoodrestaurant en ben in opleiding voor een andere functie in dezelfde organisatie. Ook hebben we 2 honden. Verder hou ik van puzzelen, internetten, muziek luisteren, voetbal kijken en uitslapen (helaas zit dat er niet voor me in, soms kan ik in het weekend uitslapen).

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:09

Hoi ik ben Sannie89, maar noem me gerust Sannie of t liefst San. Omdat ik eigenlijk een hekel heb aan de naam Sannie ;-).

Ik ben 21 jaar oud en woon in brabant/zuid-holland. Ik werk in de gehandicaptenzorg en volg nog de deeltijd studie SPH.

Mijn hobby's zijn lekker keuvelen met vrienden/vriendinnen, uit eten gaan, boeken lezen, creatief zijn (momenteel in de vorm van haken en schilderen, maar dat kan best wel weer eens veranderen als ik wat leuks tegen kom). Ik heb al 2 jaar een ontzettend lief vriendje smile en woon ik nog lekker thuis bij mn ouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:10

Dan doe ik ook maar even mee!

Ik ben Alex, 25 jaar en ik woon in de buurt van Rotterdam. Samen met mijn man, met wie ik 3 jaar getrouwd ben) heb ik een dochter van 1,5 jaar en we hebben 2 katten.

Als hobby's heb ik mijn dochter, lezen, uit eten gaan, filmpje pakken (in de bios), verhalen/gedichten schrijven, forummen natuurlijk, tv-series kijken, hardlopen en reizen (wat ik beide veel te weinig doe).

Ik werk momenteel bij een makelaar, maar heb net te horen gekregen dat ik op zoek moet naar iets anders. Wat ik nu wil weet ik eigenlijk niet, als er een kansje is dat ik hier kan blijven dan grijp ik die zeker aan, anders zou ik niet weten wat voor werk ik moet gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:10

Haha wat een leuk topic!

Ik ben Powerbabe, 21 jaar en studeer al langer dan me lief is rechten. Ik zit in mijn laatste jaar maar dat zat ik vorig jaar ook al:p. Naast mijn studie heb ik 3 bijbaantjes, omdat ze allemaal leuk zijn en ik niet kan kiezen. Ik heb sinds een half jaar een vriend waar ik tot over mijn oren verliefd op ben. Woon sinds bijna 4 jaar in Amsterdam met mijn vriendinnen en moet over 1,5 week helaas mijn huis uit:(. Verder hockey, wielren, winkel, bel, eet, drink en praat ik graag. En ben ik opzich ook best wel eens in de kroeg of op feestjes te vinden;). Op dit moment zit ik in de bieb om te studeren en bak ik er weer eens niets van omdat ik zit te forummen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 22:11

*


Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op ma 18 apr 2011 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum