Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je nog 's voor!

+95
Kamperseboekenwurm
Toet
FireButterfly
Gizmo
Ugly Betty
SuperGrover
Alias
Parisienne
Middleme
Catwoman79
Filoria
Bosjesvrouw
Lavendel
Beachgirl
nina
Zininzon
Rouxxxe
JD
Pien
Caroow
Sweety
Rovine
SoezieQ
Spring
ButterflyEffect
Verde
Moezie
Blond
Dikkie Dik
Minx
Flinder
Kabouter
Qiara
Marsy28
Bruintje Beer
Curious
Zwoesj
Thunder
banjer49
Try
Miss G
Muppetje
Bliss
dolfijntje24
_Lacey_
Raindrop
Merai
Olijfje
GeKKiE
Sarah1985
Oasis
pitbullgup
Bolleke
Mamsie
Lejow
dyingbride
Highway
TNMN
Phileine
Caramba
Summerlovin
Inge
Penny Blossom
Burn
ekiaam87
Niekske
luisa
Chocolate Cookie
Vanillivi
Suus
Mamasapje
Kreeftje
Sjaantje
Joli86
loura
patjuhhh
Pannetoet
smooch
Mizz_S
Cheesegirl
Sterre
TGR
Lotus
Jelin
Lady4
SnowWhite
Caro
Atelier Madame
_DoI
Marie
Laced
Tullow
Mida4you
Jeanette
Roze Roos
99 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Flinder wo 23 maa 2011 - 21:42

Wat een leuk topic!

Ik ben Flinder en ik ben 25 jaar oud. Ik woon in het zuiden van het land en ben alweer vijf jaar samen met mijn vriend met wie ik ook samenwoon. Na mijn studie heb ik best wat moeite gehad om een baan te vinden maar ik heb nu gelukkig heel leuk werk gevonden in de kinderopvang.

In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om series te kijken (boer zoekt vrouw en wie is de mol zijn favoriet), uit eten te gaan, films te kijken, steden te zien en lekker van het begin van de lente te genieten!

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Minx wo 23 maa 2011 - 21:47

Ik ben fairytale op het oude forum insomnia, Ik kom hier denk ik vanaf zomer 2007 heb eerst een tijdje mee gelezen en me daarna aangemeld. Ik ben 22 jaar en kom uit overijssel. Studeer fysiotherapie en ben hard op zoek naar een stageplaats wat nog niet zo makkelijk is. Ik werk op dit moment nog in een verpleeghuis maar ben op zoek naar iets anders. Door een extra huiskamer op onze afdeling en een nieuwe manier van plannen is er steeds minder werk voor mij. Daarnaast korfbal ik, geef ook training aan de d's (zijn gemiddeld 10 jaar) en aan de kangoeroes, daarvan is de jongste net 3 en de oudste 5. Ook doe ik de verzorging van het eerste er nog bij. Ik woon nog thuis bij mijn ouders ik ben daar ongeveer de helft van de week te vinden de andere helft zit ik bij mijn vriend die ik sinds de wkfinale ken. Heb zelf geen huisdieren maar ben wel helemaal gek met de twee katten van mijn vriend.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Kabouter wo 23 maa 2011 - 21:51

Giacomo schreef:Wat een leuk topic dit! Heel leuk om de bijgewerkte gegevens van iedereen te lezen smile Ik zal ook ff:

Nou ja, Giacomo dus. Alias James. 25 jaar, ben al 6 jaar samen met mijn hubby en woon met hem samen in het oosten van het land. We hebben samen een zoon van bijna 2 en hopelijk in de toekomst een 2e kindje. Ik studeer psychologie en werk als ambulant begeleider voor kinderen met een psychische stoornis. Mijn werkuurtjes vul ik op bij de thuiszorg en ik geef wat bijles aan vmbo en havo scholieren hier en daar.

Mag ik vragen hoe je hieraan gekomen bent? Ik wil dus graag wat anders doen en blijes geven lijkt me erg leuk..doe ik ook nog wat met mijn oude opleiding.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Dikkie Dik wo 23 maa 2011 - 21:55

Ik ben Dikkie Dik niet te verwarren met Dikkie_Dik.
Ik kom al zo lang op het forum, oude en nieuwe. De begintijden met Sensual en Suzy Q (Witte Oleander) (nooit geweten wat daar nou ooit mee gebeurd is of van terecht gekomen is)
Ik ben vooral een meelezer.

Verder ben ik 28 jaar, woon ik in de randstad in een flat 8 hoog met mijn vriendje en twee lieve poezen.
Ik sta al bijna 8 jaar voor de klas in het voortgezet onderwijs.
En dat is vaak erg leuk, maar ook wel eens niet.
Ik ga deze zomer trouwen met de liefde van mijn leven. Al hebben we best wel wat struggels, maar dat zijn meer mijn issues. Ik heb een zwaar minderwaardigheidscomplex en ben super onzeker. En dat heeft vaak zijn weerslag op diegene die het dichtst bij me staat, hij dus. Maar ik volg daar al ruim 8 maanden therapie voor en hoop nu echt dat ik echt van mezelf leer houden en wat zekerder word.

Ik ben vooral een denker en erg gevoelig, het glas is vaak bij mij halfleeg dan halfvol en kan erg zwaarmoedig zijn...

Verder zijn er niet veel bijzonderheden.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Blond wo 23 maa 2011 - 21:59

Ik ben _Chance en kom ruim 3 jaar op het Yes-forum (met tussenpozen). Ik ben 22 jaar en studeer Pedagogische Wetenschappen, ik ben op dit moment bezig met mijn master. Ik loop nu mijn eindstage en schrijf mijn masterthesis. Voordat ik aan deze opleiding begon heb ik Pabo gedaan, en ook daar afgestudeerd. Op dit moment ben ik me aan het oriënteren wat ik wil volgend jaar, en bezig met sollicitatiebrieven schrijven. Mijn hobby's zijn lezen, shoppen, uitgaan, en uitslapen. Ik loop nu vier tot vijf dagen per week stage, en in het weekend doe ik vooral leuke dingen (in de kroeg zitten).
Ik heb geen vriend en woon nog thuis.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 22:32

*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Moezie wo 23 maa 2011 - 22:35

Mijn naam hier is loontjes-power ik ben 24 jaar en woon helemaal in het zuiden van het land.
Ondertussen ben ik al 4,5 jaar samen met mijn lieve vriend. En samen hebben wij een geweldig lief hondje.
Momenteel zit ik in de laatste paar weken van mijn opleiding tot boekhouder en ben ik werkzaam bij een webdesign bedrijf.
Mijn hobby's zijn.. Zomer, Sporten, Wandelen met mijn hondje, terrasje pikken, en genieten van alles wat op mijn pad komt.

Op het oude forum ben ik ook al aanwezig geweest maar hier veel actiever Wink
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Verde wo 23 maa 2011 - 22:47

Ik kom hier al een paar jaar als sabgirl, afgeleid van m'n voornaam, Sabine. Ik ben 22 jaar en woonde tot voor kort in Den Haag. Daar studeerde ik Media&Entertainment Management, maar helaas heb ik door ziekte die studie moeten stopzetten en woon ik weer bij m'n ouders in Overijssel.
Mijn dagen slijt ik nu met bankhangen (lees: tv-kijken en internetten) en een rondje fietsen naar de supermarkt. Met als pauze heerlijk in de tuin in de zon liggen lezen!
Verder ga ik graag naar festivals en concerten als fysiek mogelijk en heb ik een passie voor Portugal!

Ik lees hier vooral mee, omdat ik snel geneigd ben te denken dat mijn mening er niet toe doet of al genoemd is en dat ik dus niets toe te voegen heb. Neem het daarmee dus iets te serieus geloof ik... Maar daar heb ik vaker last van, dat ik niet goed kan "small-talken". Bij deze ga ik mezelf uitdagen om meer te reageren hier, om er zo misschien iets beter in te worden! Want met meelezen schiet dat natuurlijk niet op! Wink

Trouwens, leuk topic!
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  ButterflyEffect wo 23 maa 2011 - 23:19

Powerbabe schreef:Haha wat een leuk topic!

Ik ben Powerbabe, 21 jaar en studeer al langer dan me lief is rechten. Ik zit in mijn laatste jaar maar dat zat ik vorig jaar ook al:p. Naast mijn studie heb ik 3 bijbaantjes, omdat ze allemaal leuk zijn en ik niet kan kiezen. Ik heb sinds een half jaar een vriend waar ik tot over mijn oren verliefd op ben. Woon sinds bijna 4 jaar in Amsterdam met mijn vriendinnen en moet over 1,5 week helaas mijn huis uit:(. Verder hockey, wielren, winkel, bel, eet, drink en praat ik graag. En ben ik opzich ook best wel eens in de kroeg of op feestjes te vinden;). Op dit moment zit ik in de bieb om te studeren en bak ik er weer eens niets van omdat ik zit te forummen!
hier nog 1 Sad al een idee voor een nieuwe woning in A?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  ButterflyEffect wo 23 maa 2011 - 23:25

Hallo,

Wel goed bedacht eigenlijk dit topic, leuk om te lezen smile
Mijn naam hier is BE en ben 22 jaar. Ik studeer een beta studie in A.msterdam, ben bijbaanloos en binnenkort ook huisloos.. Iemand tips?:P Mijn echte hobby is dansen, maar ik ben vaak met allerlei verschillende activiteiten bezig tot dat iets anders weer mn aandacht trekt en dan ga ik dat doen haha. Omdat ik het forum best verslavend vind ben ik niet meer zo heel actief, maar af en toe nog wel in het Doen topic te vinden van roos Very Happy

ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Spring wo 23 maa 2011 - 23:37

Ik ben 26 jaar. Kom sinds 2004 op het yesforum dus ken een hoop forummers wel aardig. Omdat ik zelf weinig post kennen ze mij denk ik niet haha.

Ik woon in Drenthe, samen met mijn vriend en ons dochtertje. We hebben twee katten.

Ik heb momenteel nog zwangerschapsverlof maar ik ga straks niet terug naar mijn werk.
Ik werkte in de gehandicaptenzorg als persoonlijk begeleidster.

Ik ben echt een gezelligheidsmens. Mag graag familie en vrienden om me heen hebben.
Ben een erg gelukkige mama en vind het prachtig om met haar bezig te zijn.

Verder ben ik gek op winkelen en nu helemaal haha.
Ik ben lief, druk, chaotisch, zorgzaam en vooral niet eigenwijs (ahum)

Vind het trouwens wel jammer dat veel forummers hun naam hebben veranderd!



Laatst aangepast door Biancy op do 24 maa 2011 - 0:34; in totaal 2 keer bewerkt
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  SoezieQ do 24 maa 2011 - 0:08

Nou ik ben SoezieQ, Suzanne, en aanstaande zaterdag wordt ik 21 jaar :P
Woon sinds december samen met mijn vriend met wie ik sinds augustus samen ben. Dat is dus niet heel erg lang, maar over het algemeen doen wij alles net een beetje anders dan alle stellen lijkt het wel :P
Ik rij sinds afgelopen juli motor na een paar jaar geroepen te hebben dat ik dat wilde doen. Ik zit in de laatste fase van de koksopleiding, over 2 maanden heb ik examens.
Ik werk nu bij een erg leuk hotel en weet nog niet zo goed wat ik hierna wil gaan doen. Misschien dat ik wel vraag of ik hier kan blijven werken, heb het er namelijk erg nasr mijn zin!
Verder heb ik een erg lief konijntje waar ik echt gek op ben smile
Vriend en in willen erg graag een hond, een bordeauxdog, maar dat kan hier niet omdat we in een apartementje wonen.
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 0:22

Sabgirl schreef:Ik kom hier al een paar jaar als sabgirl, afgeleid van m'n voornaam, Sabine. Ik ben 22 jaar en woonde tot voor kort in Den Haag. Daar studeerde ik Media&Entertainment Management, maar helaas heb ik door ziekte die studie moeten stopzetten en woon ik weer bij m'n ouders in Overijssel.
Mijn dagen slijt ik nu met bankhangen (lees: tv-kijken en internetten) en een rondje fietsen naar de supermarkt. Met als pauze heerlijk in de tuin in de zon liggen lezen!
Verder ga ik graag naar festivals en concerten als fysiek mogelijk en heb ik een passie voor Portugal!

Ik lees hier vooral mee, omdat ik snel geneigd ben te denken dat mijn mening er niet toe doet of al genoemd is en dat ik dus niets toe te voegen heb. Neem het daarmee dus iets te serieus geloof ik... Maar daar heb ik vaker last van, dat ik niet goed kan "small-talken". Bij deze ga ik mezelf uitdagen om meer te reageren hier, om er zo misschien iets beter in te worden! Want met meelezen schiet dat natuurlijk niet op! Wink

Trouwens, leuk topic!

Doen, gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 0:26

Kabouter schreef:
Giacomo schreef:Wat een leuk topic dit! Heel leuk om de bijgewerkte gegevens van iedereen te lezen smile Ik zal ook ff:

Nou ja, Giacomo dus. Alias James. 25 jaar, ben al 6 jaar samen met mijn hubby en woon met hem samen in het oosten van het land. We hebben samen een zoon van bijna 2 en hopelijk in de toekomst een 2e kindje. Ik studeer psychologie en werk als ambulant begeleider voor kinderen met een psychische stoornis. Mijn werkuurtjes vul ik op bij de thuiszorg en ik geef wat bijles aan vmbo en havo scholieren hier en daar.

Mag ik vragen hoe je hieraan gekomen bent? Ik wil dus graag wat anders doen en blijes geven lijkt me erg leuk..doe ik ook nog wat met mijn oude opleiding.

Briefjes ophangen bij de supermarkt en bij scholen smile. Of via marktplaats een advertentie plaatsen, kijken ouders ook vaak op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 0:38

Ok, ik doe ook maar even mee.

Ik k


Laatst aangepast door Purple op do 24 maa 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Kabouter do 24 maa 2011 - 0:57

Giacomo schreef:
Kabouter schreef:
Giacomo schreef:Wat een leuk topic dit! Heel leuk om de bijgewerkte gegevens van iedereen te lezen smile Ik zal ook ff:

Nou ja, Giacomo dus. Alias James. 25 jaar, ben al 6 jaar samen met mijn hubby en woon met hem samen in het oosten van het land. We hebben samen een zoon van bijna 2 en hopelijk in de toekomst een 2e kindje. Ik studeer psychologie en werk als ambulant begeleider voor kinderen met een psychische stoornis. Mijn werkuurtjes vul ik op bij de thuiszorg en ik geef wat bijles aan vmbo en havo scholieren hier en daar.

Mag ik vragen hoe je hieraan gekomen bent? Ik wil dus graag wat anders doen en blijes geven lijkt me erg leuk..doe ik ook nog wat met mijn oude opleiding.

Briefjes ophangen bij de supermarkt en bij scholen smile. Of via marktplaats een advertentie plaatsen, kijken ouders ook vaak op.

Super bedankt voor je antwoord. Ik was bang dat dit gek zou zijn, maar als het bij jou heeft gewerkt, ga ik dit ook zeker doen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:27

Aloha, ik ben vruchtenhagel (was gewoonsproetje) en ben 26 jaar. Ik kom hier ook al eeuwen voor mijn gevoel. Ik werk inmiddels als juridisch medewerkster op het gebied van de AOW en Anw maar ben wel weer op zoek naar iets met meer uitdaging.

Ik heb twee studies gedaan (IBL en SJD) en misschien dat er nog een 3e aan zit te komen (rechten?), al wil ik ook wat rondreizen en beide tegelijk gaat helaas niet.

Ik heb overal en nergens gewoond, half in het buitenland opgegroeid en inmiddels woon ik weer ruim 1 jaar op mezelf in Den Haag. Hiervoor samengewoond maar helaas liep dat niet goed meer. Nu single en ik probeer een beetje te daten, maar dat is niet echt een succes. Ik kom alleen maar sukkels tegen en áls ik een leuk iemand tegen kom durf ik niks te ondernemen.

Verder doe ik aan ballet en vind ik op terras zitten en mensen kijken ook een heerlijke hobby!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:32

Ik ben Anousch, 20 jaar en woon in Gorinchem.
Hier woon ik met mijn ouders en mijn bijna 12 jarige Golden Retriever, Perro.
Op het oude yes forum was ik vooral een meelezer maar vond het wel tijd om me toch maar eens te registreren en nu ben ik er niet meer weg te slaan :P

In november 2010 ben ik afgestudeerd als pedagogisch medewerker en ben nu hard op zoek naar een baan.
Voor de rest heb ik al 2 jaar een hele lieve vriend, die net als ik ontzettend gek op kinderen en fotografie is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Rovine do 24 maa 2011 - 1:54

Nobucta, 26 jaar oud en sinds een jaar wonend in Eindhoven, waar ik nog steeds een beetje mijn draai probeer te vinden. Daarvoor woonde ik 7 jaar in Rotterdam, waar ik gestudeerd heb en waar veel herinneringen hangen. Zo zie ik bijvoorbeeld nog steeds de Koopgoot voor me als ik zeg dat ik de stad in ga. Het begint nu wel te vervagen nu ik bijvoorbeeld de lente voor de 2e keer in Eindhoven meemaak.
Ik heb Industrieel Productontwerpen gestudeerd, dit houdt in dat ik daar technische ontwerpen maakte van kunststof producten. Dit kan verschillen van bijvoorbeeld een auto tot een wegwerpverpakking. Momenteel ben ik werkzaam in de cleanroomverpakkingen, het technisch ontwerp daarvan. Dat ligt me niet helemaal, dus ben ik weer op zoek naar iets in de productontwikkeling. Over een week of twee hoop ik die switch te maken.
Ik woon samen met de Man, Henk (kater) en Poes. Henk is een enorme knuffel, dus als ik thuis ben loop ik meestal met hem rond te sjouwen. Doe ik dat niet, dan trekt hij wel mijn aandacht door iets te slopen, begeleid door luid gemauw.
Ik lees heel erg veel, nu ik fulltime werk maar 1 á 2 boeken per week. Speel veel computerspelletjes en doe soms weleens sociaal. Etentjes geven, feestjes, naar etentjes toe, wat drinken, bordspellen en meer van dat zulks.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Sweety do 24 maa 2011 - 4:10

Ik ben Sweety, 26 jaar, single en woon bij mijn ouders. Op het vorige forum stond ik "bekend" onder de naam: grrrteiger. Met het nieuwe forum post ik meer en ik vind het ook echt gezellig hier. Ben op zoek naar een eigen woning ( huur ) maar dat wil nog niet vlotten. Ik ben store-manager van een cd/dvd winkel. Ik ben dol op tv-series kijken, naar de bios gaan, naar de sauna, op vakantie, lezen, forummen, spelletjes spelen op de PS3, naar mijn beste vriendin gaan en haar 3 kids en kletsen met mijn beste vriend, dagjes weg, musicals... Best veel dus eigenlijk Wink
Ik heb wel een abonnement op de sportschool maar moet me er toch echt toe zetten om vaker te gaan. Verder probeer ik meer tijd voor mezelf te maken.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 6:24

Mijn naam is SunnyScience, ik kom ook van het oude forum. Destijds was mijn (orginele) voornaam mijn forumnaam, maar vanwege privacy heb ik hier uiteindelijk een andere gekozen. Mijn naam linkt aan mijn interesses en (bèta-)master die ik doe mbt milieu/energie. Ik studeer in het noorden van het land, waar ik dan ook op kamers woon. Oorspronkelijk kom ik uit de regio Rdam en daar wil ik na mijn studie ook weer naar terug. Ik ben nu ook bezig met het zoeken van een afstudeerstage daar.

Naast mijn studie ben ik een bezige bui in de medezeggenschap van mijn studie, rondleidingen voor middelbare scholieren en nu maak ik het smoelenboek voor mijn studievereniging. Verder kijk ik graag films, lees ik boeken, maak ik puzzels (papier of stukjes) en ik houd enorm van gezelligheid. Over 4 weken ga ik op studiereis naar Australië waar ik ook enorm naar uitkijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 6:29

Try schreef:
Cimic schreef: Nog steeds prima naar mijn zin al denk ik aan stoppen en mijn droombaan te volgen.
Ik heb niet het hele topic gelezen dus misschien is het al gevraagd, maar wat is jouw droombaan?

Ik wil graag in het ziekenhuis werken en dan het liefs op de SEH of als operatie ass. Ik wil een studie doen alleen het is niet altijd mogelijk bij Defensie en al helemaal niet door de bezuinigen. Vandaag mijn twijfels om eruit te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 6:36

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 6:42

Wat een leuk topic clown

June is de naam. Ik ben 21 jaar oud (in juni 22 --> vandaar ook June!) en studeer Nederlandse Taal en Cultuur. Daarnaast werk ik in een Grand Café wat ik heel erg leuk vind. Vriend(inn)en zijn heel belangrijk voor me en ik maak graag tijd voor iedereen (wat er wel voor zorgt dat ik soms mezelf vergeet, maar wat ook juist veel leuke momenten oplevert). Ik hang graag in de kroeg rond, ga af en toe hardlopen en probeer ergens in mijn vrije tijd ook nog te lezen (al doe ik dat natuurlijk al erg veel door mijn studie).

Oorspronkelijk kom ik uit Brabant, maar sinds 2,5 jaar woon ik op kamers in de stad waar ik ook studeer.

Verder ben ik sinds een maand weer vrijgezel en dat vind ik nog steeds regelmatig lastig, maar ik weet dat het uiteindelijk wel het beste is smile.

Ik lees sinds 2006 al mee hier, maar ben pas in 2009 wat actiever gaan posten, met een uitschieter in januari van dit jaar angel. Binnenkort heb ik weer tentamens en stress en zal ik hier waarschijnlijk wel weer komen soggen (dom dom dom, maar wel gezellig).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 6:44

Ik krijg nu zo'n €15 euro per 1,5 uur. Maar ik doe deze scholieren al een jaar of 2, dus inmiddels kan je wel wat meer vragen denk ik hoor. Doe ik ook weer als ik een nieuwe erbij krijg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 6 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum