Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel...

+25
mickey
Parisienne
Merai
Gympie
Susan
Mermaid
studiebol
Zonnetje
Bazinga
TukTuk
Lady4
Japie
Feline
Tania
Esperanza
Lejow
Bliss
Coco
Inge
Barbabella
Jilke
Mees
Rouxxxe
Poubelle
Blond
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Stel... Empty Stel...

Bericht  Blond za 28 apr 2012 - 19:02

Je wint in de Koninginnedagloterij van de Staatsloterij de hoofdprijs, 30 jaar lang 10.000 euro per maand.
Wat zou je doen? (ik bedoel niet waaraan je het zou uitgeven, maar meer: stoppen met werken of niet, of vrijwilligerswerk gaan doen, gooi je je leven om, etc).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel... Empty Re: Stel...

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 19:11

Ik zou zeker niet stoppen met werken, maar wel minderen zodat de kinderen een dag minder naar de opvang gaan. Verder zou ik dan toch een hoger bod uitbrengen op ons droomhuis en daar gaan wonen.

Verder zou ik niet veel omgooien denk ik. Nou ja, wel wat betreft uitgavenpatroon wellicht!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 19:37

Sowieso niet stoppen met werken wel minder werken. Hoef ook niet perse een nieuw en groter huis. Wel willen mijn vriend en ik een mooi reis gaan maken en er komt een oude Ford-Mustang voor de deur staan. De rest gaat op de spaarrekening.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 19:39

Groter gaan wonen, voor een kindje gaan zonder vaste baan en op zoek naar een kleine baan of vrijwilligerswerk binnen mijn vakgebied.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle za 28 apr 2012 - 19:52

Ik zou ook alleen minder gaan werken, niet helemaal stoppen.
Ik zou een huis en een auto kopen (kan 'm maar vast hebben, ik ga er vanuit dat ik de 18e m'n rijbewijs haal Wink).
Verder de eerste maanden denk ik wel meer duurdere kleding kopen omdat het kan, maar ik denk niet dat er daarna zoveel meer verandert.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Rouxxxe za 28 apr 2012 - 19:56

Ik zou een nieuwe studie gaan doen. En m'n ouders er in laten delen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mees za 28 apr 2012 - 20:05

Ik studeer nog, maar ben dit jaar klaar. Mocht ik die prijs winnen, zou ik wel gaan werken voor een paar uur of vrijwilligerswerk in mijn vakgebied gaan doen. Verder zou ik dan eindelijk gewoon geld uit kunnen geven aan de dingen waaraan ik dat wil (kleding, cadeautjes, festivals ed.). Ik geloof niet dat ik daarnaast hele andere dingen zou gaan doen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 20:07

Een huis kopen en een auto.

Gast
Gast

Bericht  Jilke za 28 apr 2012 - 20:17

Ik zou niet stoppen met werken, ik denk 2 en halve dag blijven werken. Misschien zou ik ernaast gaan studeren. Of wel stoppen met werken, en me helemaal op een studie richten (vaak moet je erbij stage lopen, en dat lukt nu natuurlijk niet omdat ik dat niet kan combineren met mijn baan).

Ook zou ik graag op reis gaan. En dan heel vreemd misschien, maar dan zou ik geen compleet half jaar weg gaan, maar steeds kortere keren. Dus 2 weken naar een plek, dan 2 weken thuis, dan weer 2 weken ergens heen etc. Te lang krijg ik heimwee van Wink Maar ja, kan mij het schelen, genoeg geld dan om een vliegticket te kopen steeds haha

Ook zou ik heel simpel iets minder hoeven te bezuinigen. Dus gewoon de boodschappen halen die ik op dat moment wil hebben, ipv sober en niks extra's. Dat lijkt me zo fijn! Als ik eens 3 dagen achter elkaar uitgebreid wil eten, kan dat ook gewoon...

Weet niet of ik zou verhuizen. We wonen nu sinds een week toevallig in een particulier huurhuis. Waar ik ook wel heel blij mee ben, dus weet niet of ik een huis zou gaan kopen. (dat kan natuurlijk toch niet meteen met 10.000 euro, dus zal je toch eerst moeten sparen). Wel zou ik mijn huis verder aankleden, dat gaat nu financieel even niet omdat we nog wat moeten sparen. Of bv mijn badkamertje mooi laten betegelen Wink
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 20:23

Ik zou voor nu stoppen met werken tot dat de kindjes beide naar school gaan.
Maar ik zou wel de studie fotografie gaan doen die ik zo graag wil doen maar geen geld voor is en daarna, als de kindjes naar school gaan, daar wat mee gaan doen.

Ook gaat mijn vriend iig een dag minder werken, misschien wel 2.

En verder vaker op vakantie! Heerlijk lijkt me dat, gewoon een weekendje Londen of Parijs pakken.

Gast
Gast

Bericht  Barbabella za 28 apr 2012 - 20:23

Ik zou minder gaan werken, misschien voorlopig stoppen tot kind/kinderen naar school zijn. Groter huis kopen. En voor een 2e kindje gaan I love you
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 20:30

Ik zou zou gewoon blijven werken. Ik zou dat geld uitgeven aan een mooie auto, reizen en een deel aan mijn ouders. Ik zou doen waar ik zin in heb (al doe ik dat nu ook).

Gast
Gast

Bericht  Inge za 28 apr 2012 - 20:34

Stoppen met werken en vrijwilligerswerk gaan doen.
Of
Zou het liefst een lunchroom willen starten waar mensen met een handicap werken

Laatst aangepast door Inge op za 28 apr 2012 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Coco za 28 apr 2012 - 20:41

Dan zou mijn man ontslag nemen en emigreren we naar Marokko om daar iets te beginnen m.b.t. kinderen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Bliss za 28 apr 2012 - 20:42

Ik zou minder gaan werken en/of vrijwilligerswerk gaan doen. Verder een mooi huis kopen, een auto en pianoles/drumles etc nemen. Ik zou heeeel vaak op vakantie gaan ook!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Lejow za 28 apr 2012 - 20:44

Ik zou deels blijven werken denk ik, gewoon wanneer ik zin heb ofzo. Mag ook best vrijwillig zijn.
En het huis van onder tot boven verbouwen (badkamer, keuken, slaapkamer, tuinkamer, garage). Verder zou ik eens flink shoppenn lekker op vakantie gaan en ik zou het delen met mijn ouders en oma.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Esperanza za 28 apr 2012 - 21:02

Ik zou minder gaan werken (3 dagen of zo), een mooi appartement kopen en verder wat luxer leven dan dat ik nu doe. En natuurlijk een aantal reizen plannen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 21:10

Ik zou in eerste instantie stoppen met werken. Veel en lang gaan reizen. Daarna wil ik dan een woonboerderij met een weitje met geitjes, konijnen, etc. en daarna zie ik wel of ik ga werken. Met 10.000 euro per maand hoef je niet meer te werken.

Degene die zei dat je niet meteen een groter huis kon kopen....Tuurlijk kan dat wel, je maandinkomen gaat toch drastisch omhoog?

Ik wil het wel winnen hoor...heb dan ook een lot ;-)

Gast
Gast

Bericht  Tania zo 29 apr 2012 - 3:21

Ik zou stoppen met werken en verhuizen naar mijn oude woonplaats.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Feline zo 29 apr 2012 - 3:24

Het eerste wat me te binnen schiet is dat ik alleen nog maar boodschappen zou doen bij de natuurwinkel smile En gewoon kopen wat ik lekker vind.. smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Japie zo 29 apr 2012 - 3:31

Ik zou een paar maanden sparen en dat geld gebruiken om een huisje te kopen. Daarna zou ik minder gaan werken. Helemaal stoppen wil ik niet, maar van 4 naar 2 dagen is goed. Daarnaast zou ik ook vrijwillgerswerk gaan doen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Lady4 zo 29 apr 2012 - 3:33

Ik zou iets minder gaan werken, maar zeker niet minder dan 24 uur per week. Voor de rest zouden mijn vriend en ik een mooi en groot huis kopen of laten bouwen en helemaal inrichten volgens onze stijl. Ik zou mijn familie allemaal een bedrag schenken en voor de rest zou ik flink gaan shoppen. Verder zou ik onbetaald verlof willen opnemen, om een paar mooie reizen te maken. En dan blijft er vast nog een heleboel over, wat ik oversluis naar mijn spaarrekening.

Laatst aangepast door Lady4 op zo 29 apr 2012 - 3:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  TukTuk zo 29 apr 2012 - 3:33

Ik zou mijn opleiding afmaken, en daarna naar Thailand vertrekken om daar te gaan werken (vrijwilligerswerk, opzetten van een stichting)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Bazinga zo 29 apr 2012 - 3:35

Ik zou blijven werken, ook precies waar ik nu werk. Denk ook niet eens dat ik zou minderen, maar wel meer rust vragen. (Ik draai hectische diensten en pak ze met liefde aan ivm toeslagen) ik zou m'n ouders financieel meer steunen, veel geld wegzetten en maandelijks goede doelen steunen.. Maar niet veel wilder gaan leven ofzo, ik ben gelukkig zoals ik leef, geld zou 't alleen makkelijker maken smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Zonnetje zo 29 apr 2012 - 3:39

Ik zou wel blijven werken, maar wel minder dan nu. Ook zou ik regelmatig onbetaald verlof opnemen om stedentrips te maken of op vakantie te gaan. Ik zou sowieso ieder jaar en op skivakantie gaan, en in de zomervakantie een grote reis maken, bijv. naar de VS, en tussendoor ook regelmatig weekendjes of weekjes weg.

We zouden in dit huis blijven wonen, want we wonen hier net en hebben het super naar ons zin.

Ik zou wat geld aan mijn ouders en schoonouders geven en meer goede doelen steunen.

En de rest op de spaarrekening.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud