Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je nog 's voor!

+95
Kamperseboekenwurm
Toet
FireButterfly
Gizmo
Ugly Betty
SuperGrover
Alias
Parisienne
Middleme
Catwoman79
Filoria
Bosjesvrouw
Lavendel
Beachgirl
nina
Zininzon
Rouxxxe
JD
Pien
Caroow
Sweety
Rovine
SoezieQ
Spring
ButterflyEffect
Verde
Moezie
Blond
Dikkie Dik
Minx
Flinder
Kabouter
Qiara
Marsy28
Bruintje Beer
Curious
Zwoesj
Thunder
banjer49
Try
Miss G
Muppetje
Bliss
dolfijntje24
_Lacey_
Raindrop
Merai
Olijfje
GeKKiE
Sarah1985
Oasis
pitbullgup
Bolleke
Mamsie
Lejow
dyingbride
Highway
TNMN
Phileine
Caramba
Summerlovin
Inge
Penny Blossom
Burn
ekiaam87
Niekske
luisa
Chocolate Cookie
Vanillivi
Suus
Mamasapje
Kreeftje
Sjaantje
Joli86
loura
patjuhhh
Pannetoet
smooch
Mizz_S
Cheesegirl
Sterre
TGR
Lotus
Jelin
Lady4
SnowWhite
Caro
Atelier Madame
_DoI
Marie
Laced
Tullow
Mida4you
Jeanette
Roze Roos
99 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 6:50

Ik ben het Zusje van Bert maar heb geen broer. Ik draai graag rondjes en eet ook graag popcorn. Ik heb de saaiste baan die je je maar kunt bedenken maar gelukkig duurt dat nog maar twee weken. Hopelijk kan ik dan wel bij het bedrijf blijven, in een andere functie. Verder woon ik een beetje samen, reis ik graag en ben ik verliefd op Zweden. Ook ben ik vaak in de stad te vinden voor een borrel of gewoon gezellig kletsen met vrienden en vriendinnen. Mijn familie is denk ik wel mijn grootste liefde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Caroow do 24 maa 2011 - 6:56

Ik ben Carolien, 23 jaar. Ik woon in Overijssel samen met mijn vriend. Ik werk en ga naar school dus veel tijd voor een sociaal leven heb ik op het moment niet, daarom heb ik me aangemeld op het forum.

In mijn vrije tijd lees ik graag, ga ik naar de bios, en ben ik veel bij mijn schoonfamilie.
of ik lig uren angry birds te spelen
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Bliss do 24 maa 2011 - 7:10

Giacomo schreef:Ik krijg nu zo'n €15 euro per 1,5 uur. Maar ik doe deze scholieren al een jaar of 2, dus inmiddels kan je wel wat meer vragen denk ik hoor. Doe ik ook weer als ik een nieuwe erbij krijg.

Oh dat is wel relaxed! Ik wil misschien ook zoiets gaan doen volgend schooljaar. Ik wil een dag minder werken, maar dan dus misschien zoiets erbij. Hoeveel scholieren geef jij bijles en nemen ze dan zelf lesstof mee of zorg jij daarvoor? En waar geef jij de bijles?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:21

Bliss schreef:
Giacomo schreef:Ik krijg nu zo'n €15 euro per 1,5 uur. Maar ik doe deze scholieren al een jaar of 2, dus inmiddels kan je wel wat meer vragen denk ik hoor. Doe ik ook weer als ik een nieuwe erbij krijg.

Oh dat is wel relaxed! Ik wil misschien ook zoiets gaan doen volgend schooljaar. Ik wil een dag minder werken, maar dan dus misschien zoiets erbij. Hoeveel scholieren geef jij bijles en nemen ze dan zelf lesstof mee of zorg jij daarvoor? En waar geef jij de bijles?

Ze komen zelf met de stof waar ze moeite mee hebben. En dan neem ik het met ze door en leg het ze gedetailleerder uit met veel voorbeelden zodat ze het voor zich zien. Ik doe het gewoon hier bij mij thuis. Op dit moment heb ik er 1 die regelmatig komt met voornamelijk economie en wiskunde. Nooit gedacht dat ik dat zou gaan uitleggen, ik was er zelf een ramp in vroeger Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:21

Caroow schreef:Ik ben Carolien, 23 jaar. Ik woon in Overijssel samen met mijn vriend. Ik werk en ga naar school dus veel tijd voor een sociaal leven heb ik op het moment niet, daarom heb ik me aangemeld op het forum.

In mijn vrije tijd lees ik graag, ga ik naar de bios, en ben ik veel bij mijn schoonfamilie.
of ik lig uren angry birds te spelen

Angry birds rules Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Pien do 24 maa 2011 - 7:24

Leuk, had helaas geen tijd om nu alles van iedereen te lezen, maar ga ik zeker nog een keer doen!!

Ik ben dus Pien, pien is een bijnaam op mijn echte naam en vandaar Pien, voorheen heb ik andere namen gehad, namelijk roozje (in 2004) daarna werd dat mijn eigen naam en daarna is dat Buppie geworden.

Pien is 25, in juni word ze 26. Inmiddels al bijna 5,5 jaar een relatie met mijn, inmiddels, man. Vorig jaar juni hebben wij geregistreerd partnerschap gedaan. Reden hiervoor was natuurlijk dat we heel veel van elkaar houden maar óók omdat we graag een kindje wilden, en dat we dan een echt een gezinnetje zijn met 1 achternaam... Het was een hele fijne bijzondere dag die we gevierd hebben met naaste familie. We wonen samen sinds we 9maanden samen waren, huren een hele mooie ruime eensgezinswoning in een nieuwbouwwijk in Harderwijk, zijn daar super gelukkig en willen hier echt niet meer weg! Hebben ook hele fijne buren....

Onze wens werd snel vervuld, in oktober zijn we er achtergekomen dat het "raak" was, inmidddels ben ik bijna 26weken, helaas heb ik geen vlekkeloze zwangerschap, al sinds ik 14 weken ben zit ik gedeeltelijk in de ziektewet ivm bekkenklachten, het begon met een gewricht die ontwricht was en inmiddels is het bekkeninstabiliteit. Mijn tijd nu, breng ik vooral door op de laptop, ik ben graag creatief bezig met dingen ontwerpen, zo heb ik het geboortekaartje, geboorteslinger, geboortebord allemaal zelf ontworpen via internet. Erg leuk bezigheid.
Verder winkel ik graag, ben ik graag onder de mensen, is mijn familie erg belangrijk voor me, ga graag uiteten en terrasjes pakken. Oh ja, mn werk... ik werk als filiaalmanager bij een groot winkelbedrijf. Heb het erg naar mn zin in die functie en vind het werk na 4 jaar nog steeds super leuk!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  JD do 24 maa 2011 - 7:28

Ola!

Ik ben dus Marietje! Ik ben 25 jaar en 10 maanden oud...in mei wordt ik "al" 26. Ik werk fulltime in de kinderopvang en woon samen met mijn vriendje in ons mooie nieuwe (nu 9 maanden) huisje in 't Noord-Hollandse H.eemskerk. Verder ben ik gek op slapen, winkelen, in mn huisje rommelen, reizen, en ik ben erg graag onder de mensen (in de kroeg, kermis,bioscoop,feestjes,partijen etc). Ik ben verliefd op Ierland, nog steeds stiekem fan van Westlife, en wil dolgraag het bed delen met David Beckham... Embarassed
O ja, en mijn kenmerk hier op t forum is dat ik heel veel met...........puntjes............schrijf, dus daar kun je me aan herkennen haha! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Rouxxxe do 24 maa 2011 - 7:39

Nou, dan zal ik ook nog even smile

Ik ben Rouxxxe en ben 24 jaar oud. Ik woon op kamers in Noord-holland en werk als assistent-leidinggevende in de kinderopvang. Sinds ruim een jaar heb ik een hele leuke vriend waar ik ook vaak te vinden ben. De rest van m'n vrije tijd vul ik voornamelijk met leuke dingen doen met familie en vriendinnen. Daarnaast ben ik gek op lezen en reizen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Zininzon do 24 maa 2011 - 7:42

Ik ben Zininzon, 24 jaar en single. Woon sinds 3 weken in mijn eigen huis in een dorp in Twente. Ik werk als maatschappelijk werkster en daarnaast doe ik nog verschillende vrijwilligersbaantjes (o.a. bestuurlijke taken). Mijn vriendinnen zijn allemaal gesetteld en ik probeer me al jaren zelf te vermaken, wat me de laatste tijd steeds beter af gaat.
Ik hou van feestjes, lekker eten (koken), computerspelletjes spelen, op vakantie gaan, lezen en muziek. De radio staat de hele dag aan en verder ga ik wel eens naar concerten en festivals. Mijn muzieksmaak varieert van Nick & Simon tot Rammstein, via Mumford & sons en Racoon.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  nina do 24 maa 2011 - 7:53

Ik heet op het Forum Nina. Ik ben 24 jaar. Ik woon in het noorden van Nederland.
Ik ben docente Engels en dit vind ik echt helemaal het einde. Ik vind mijn werk fantastisch en elke dag (nja bijna elke dag) weer een feest om naar mijn werk te gaan.

Ik houd verder van reizen (ben twee keer een half jaar echt op reis geweest), winkelen en van wielrennen.

Wielertochten zoals de Amstel Gold Race, Elfstedentocht, enz. vind ik erg leuk.

Ik heb nu 5 jaar een vriend en we wonen deze zomer 4 jaar samen.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Beachgirl do 24 maa 2011 - 8:26

Ik ben Mimpie (Mimpie29 op het oude forum), en ik ben 23 jaar. Woon in de buurt van Leiden. Ik woon nu ruim een jaar op mezelf in een klein studiootje, lekker dichtbij het strand.
Ik heb al 8,5 jaar een (haat-liefde) relatie met een lieve jongen van 24 jaar. Het gaat met ups en downs maar we genieten volop van de ups, en proberen tijdens de downs elkaar even met rust te laten. Dat gaat al jaren prima Wink
Ik zit in mijn 5e jaar van de duale HBO opleiding MBRT, en in juni hoop ik een gediplomeerd Radiodiagnostisch laborant te zijn. Helaas 5e jaars student, ik heb hypothereoidie, en in mijn 2e jaar van mijn studie verliep de studie niet helemaal soepel. Wist toen nog niet dat ik hypothereoidie had, maar had wel ontzettend veel klachten.
Ik werk naast mijn studie 36 uur per week in een groot ziekenhuis op de Radiologie.
Ik hou verder veel van zingen, autorijden, motorrijden, zwemmen, zeilen, theeleuten, shoppen, piercings, terrasjes, uit eten gaan.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Muppetje do 24 maa 2011 - 8:29

Mimpie, werk jij in L.eiderdorp in het zhuis?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Lavendel do 24 maa 2011 - 8:41

Leuk om te lezen van iedereen!

Ik ben 24 jaar en student. Ik woon in Nijmegen waar ik mijn eerste bachelor en master heb gedaan en ben nu bezig met een 2e in de Internationale Betrekkingen in Amsterdam. Als bijbaantje werk ik bij het concertgebouw en de schouwburg. Ik heb al een paar jaar een vriend die ook student is maar in een andere stad. Omdat we allebei nooit tijd hebben zien we elkaar maar 1 keer per week dus als we afgestudeerd zijn wordt het wel een keer tijd om samen te wonen. Ik heb zelfs de afgelopen tijd als 26 keer ons toekomstige interieur uitgezocht Wink
De komende twee weken is mn leven een hel aangezien ik 3 papers moeten typen en dus opgesloten zit in de bieb. En daarna moet ik aan mn scriptie beginnen. Verder zie ik op tegen solliciteren omdat ik bang ben dat ik never nooit een baan krijg met mijn 2 sociale studies. Het liefst verhuis ik straks trouwens naar Amsterdam of Den Haag.
Verder heb ik een tweelingzus en een oudere zus die op dit moment zwanger is van haar eerste kind. Yeah!
Ik kan erg genieten van leuke avondjes/middagjes terras/ lunchen etc met vriendinnen maar ook van slechte simpele vrouwen tv programma's kijken Wink


Laatst aangepast door Lavendel op do 24 maa 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Bosjesvrouw do 24 maa 2011 - 8:56

Ik ben 24 over 1,5 mnd 25. Ik werk 24 uur als verzorgende in de ouderenzorg en nog 4 uur PGB (schoonmaken) bij mijn schoonouders. Ik heb 6,5 jaar een relatie met m'n vriend.
Hij studeert nog. Hoeft gelukkig nog maar 1,5 jaar. We zijn op zoek naar een koophuis. Op dit moment wonen we alle 2 nog thuis. Verder vind ik kinderen heel leuk. Daarom ben ik veel bij de buurkinderen te vinden een tweeling van 4 en 1 van 6 jaar.
Ik woon op de fries/groningse grens in friesland.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Filoria do 24 maa 2011 - 9:09

Zusje van Bert schreef:Ik ben het Zusje van Bert maar heb geen broer.
Briljant!

Ik ben Filoria, ik ben 24 en ik woon in 't Gooi. Daar ben ik ook geboren, en ik heb een jonger zusje en een jonger broertje. Ik heb allerlei baantjes gehad en opleidingen niet afgemaakt, en werk nu op een telefonische klantenservice. Mijn zoontje Tomas is 2 (maar dat kun je ook aan mijn ticker zien) en ik ben bijna 5 jaar samen met mijn man van 33. We zijn heel gelukkig met elkaar trouwens Very Happy Hoewel we wonen op een verdieping van een crappy studentenhuis waar we een douche delen, en waar gisteren een stuk van het pleisterwerk van het plafond naar beneden is gestort. Maar dat maakt ons lekker niet uit.
Mijn karakter: ik ben positief, impulsief, soms wat betweterig, altijd vrolijk (ik ben zo iemand die liedjes zingt op de fiets), soms wat warrig en vergeetachtig. En ik word heel blij van mensen spreken, dus ik spreek elke dag wel met iemand af: een vriendin, mijn zusje, broertje, moeder etc. Kletsen kletsen kletsen, dat kan ik de hele dag wel doen. Wat dat betreft is mijn huidige baan best handig. Mijn man wordt soms wel een beetje moe van mijn gepraat trouwens Rolling Eyes
En ik houd van chocola, fietsen, de Volkskrant lezen, realitytelevisie, bordspelletjes en punk/metal/rockmuziek.


Laatst aangepast door Filoria op do 24 maa 2011 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Catwoman79 do 24 maa 2011 - 9:11

Ik ben Monique en woon in het hoge noorden van Nederland. Ik ben 32 jaar en ben al 13,5 jaar samen met mijn man waarmee ik nu 5 jaar ben getrouwd. Sinds juli 2009 hebben wij een zoontje Ruben.
Verder werk ik al bijna 14 jaar in de zorg, nog steeds met veel plezier. Ben begonnen als ziekenverzorgende, maar heb sinds 3 jaar mijn diploma verpleegkundige op zak.

Mijn hobby's zijn puzzelen, lezen, tuinieren (ook al zie je dat nu even niet terug aan mijn tuin), winkelen en koffie leuten met vriendinnen. En uiteraard heel veel met mijn zoontje spelen, ouwehoeren en wandelen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Filoria do 24 maa 2011 - 9:13

Maple schreef:Hey, ik ben Maple, 29 jaar, ben getrouwd en woon met manlief en onze twee katten in het Groene Hart. Ik werk fulltime op een kdv, op een babygroep, en vind dat heerlijk om te doen.
Ben in het 'echt' een clown, altijd lachen en altijd overal de humor van inzien, soms wat onhandig in haar opmerkingen. Maar achter dat vrolijke masker schuilt een onzeker meisje. Ben chaotisch en tegelijkertijd perfectionistisch, het één versterkt het ander ook. Vind mezelf soms te lief voor deze wereld, sta voor iedereen open en wil het leed van iedereen op m'n schouders nemen. Maar... Als ik iemand niet mag, zal die persoon het weten, ook.
Hier op het forum stond ik altijd bekend als iemand die graag discussieerde, maar ik ben hier meer op gaan letten, voor mijn gevoel doe ik dat nu minder.

Ik hou van schrijven, heb neerdere penvriendinnen. Post is een grote hobby van me, ik doe verder ook aan postcrossing. Verder ben ik gek op Canada en ben ik geregeld aan het experimenteren met m'n spiegelreflexcamera. Echt stappen, daar maak je mij niet blij mee. Mensen kijken op een tarrasje vind ik wel heerlijk, en verder kan ik een echte huismus en einzelgänger zijn.

Maple, jij lijkt me heel aardig Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Curious do 24 maa 2011 - 9:16

Giacomo schreef:Curious, geef voorál je mening! Daar hebben we wat meer mensen van nodig op dit forum smile
dankje:) Ik ga mn best doen!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Middleme do 24 maa 2011 - 9:17

Ik ben Middleme, 21 jaar jong en ik woon in Noord-Holland Noord, in een dorpje wat maar heel weinig mensen kennen. Ik zit sinds februari in het derde jaar van de Pabo, waarbij ik hoop na de zomer naar het vierde en laatste jaar te gaan. Daarbij werk ik bij de post, maar ga met een maand terug naar mijn oude werk.
Ik ben single, vind dat soms wel jammer maar weet ook dat alles vanzelf goedkomt!

Mijn hobby's zijn in de zon liggen, knutselen, sporten en vooral met kinderen omgaan.

Op het oude forum kwam ik geloof ik sinds sept. 2007, dus al bijna 4 jaar!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Parisienne do 24 maa 2011 - 10:11

Ik ben Parisienne (overigens geen echt 'meisje uit Parijs' hoor) en ben 23 jaar. Ik woon in een mooie wijk in de stad Rotterdam, woon daar samen met mijn vriend en ons dochtertje, N.oa. Ik volg een economische HBO opleiding. Ben nu druk bezig met mijn afstudeerscriptie, hoop dan ook in juli mijn diploma eindelijk te hebben. Ik hou ervan om lekker te winkelen, gezellig een drankje te doen met familie/vrienden, een goed boek te lezen, op internet bezig te zijn, prachtige foto's te maken en vervolgens te bewerken, om gezellig avondjes met mijn vriend door te brengen en om voor mijn kleine meisje te zorgen en met haar te spelen. Ik ben een aardig en lief persoon, te lief soms. Ik kan moeilijk nee zeggen en wil iedereen te vriend houden. Ook ben ik erg perfectionistisch.. in vele opzichten een positief punt maar tegelijk ook een erg negatief punt. Verder ben ik wel vrij verlegen, al trekt dit snel bij als ik in vertrouwde situaties of een vertrouwde omgeving ben.

Ik kom sinds 2008 op dit forum, vergeleken met anderen dus niet zo heel erg lang.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  JD do 24 maa 2011 - 11:42

Rouxxxe schreef:Nou, dan zal ik ook nog even smile

Ik ben Rouxxxe en ben 24 jaar oud. Ik woon op kamers in Noord-holland en werk als assistent-leidinggevende in de kinderopvang. Sinds ruim een jaar heb ik een hele leuke vriend waar ik ook vaak te vinden ben. De rest van m'n vrije tijd vul ik voornamelijk met leuke dingen doen met familie en vriendinnen. Daarnaast ben ik gek op lezen en reizen.

hmmm aangezien ik ook in de kinderopvang in noord-holland werk, ben ik nu zo benieuwd waar je werkt!....wil je er een PM aan wagen? Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Alias do 24 maa 2011 - 12:12

Alias naar mijn verslaving van een tijd geleden aan de tv serie. Ik ben 24, single, woon alleen en heb drie superlieve katten. Ik doe administratief werk en daarnaast ben ik consulente.
Ik vind het leuk om met mijn katten te kroelen, af te spreken met vriendinnen, naar de bioscoop te gaan en voor vrienden te koken (voor mezelf doe ik het nog steeds veel en veel te weinig). Ik kom altijd tijd te kort en kan me vaak heel moeilijk zetten tot dingen als bv het huishouden.

Ik ga graag naar feesten, het liefst trance of hardcore feesten en kan me geen leven voorstellen zonder muziek. Ik heb een uiteenlopende smaak en wat ik luister hangt af van mijn stemming. Ik zing ook vaak maar alleen wanneer anderen me niet kunnen horen.
Ik ga meestal veel te laat naar bed en krijg moeilijk rust in mijn hoofd.

Oh ik lees trouwens al lang mee op het forum. Op het vorige was ik niet zo actief, toen had ik Alias nog niet als alias, maar op dit forum wel wat actiever en vind het forum mede daardoor denk ik ook steeds leuker.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 18:38

Filoria schreef:

Maple, jij lijkt me heel aardig Very Happy
Dank je smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  SuperGrover do 24 maa 2011 - 23:48

Sterre schreef:
In het dagelijks leven werk ik bij een wetenschappelijk instituut waar ik me bezighoud met (literatuur)onderzoek, implementatie en advies aan gemeenten op het gebied van alcohol/drugs/uitgaan/jongeren/veiligheid.
Dat lijkt me echt heel interessant smile

Ik ben dus SuperGrover, kom nu denk ik zo'n 2 jaar op dit forum. Ik ben 18 jaar en zit (alweer) in het laatste jaar van mijn VWO. Vorig jaar heb ik maar 2 examens gemaakt, vanwege omstandigheden, maar dit jaar gaat de rest helemaal goed komen. Ik hoop stiekem op een 8 gemiddeld, gewoon omdat het lekker perfectionistisch is :P

Volgend jaar ga ik aan de UU Algemene Sociale Wetenschappen studeren. Daar heb ik echt heul veul zin in, ook om weg te zijn uit Friesland. Verder heb ik een tamelijk oninteressant leven, ik heb geen vriend, ook geen vriendin, maar wel een paar vriendinnen waarmee ik deze zomer op vakantie ga (en naar Lowlands!).

Mijn hobby's, tja... De Quest lezen, ik moet mezelf echt bedwingen om hem niet in 1 keer uit te lezen, want dan heb ik de hele maand niets meer. Uitgaan, maar niet elke dag, want ik hou ook ongelooflijk veel van slapen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 0:02

Hoi!

Ik ben Guattari en dat wordt hier vaker fout dan goed geschreven.:-) Gisteren zat ik erover na te denken dat ik dit jaar nog 30 jr. word; wat klinkt dat oud! Gelukkig is het nog niet zover en zie ik er ook veel jonger uit, waardoor ik nog schaamteloos kan leven als student als ik daar zin in heb. Helaas is het ook niet meer vaak zo'n feest, want inmiddels ben ik al een halfjaartje afgestudeerd en begonnen met m'n een grote-mensen-baan bij een multinational, waar ik een managementachtige functie bekleed. Maak lange weken, maar hoop dat ik vanaf juni een andere functie krijg, waardoor er wat meer afwisseling is.

Ben ondertussen druk bezig met allerlei assignments voor het krijgen van mijn droombaan en dat gaat erg goed. Daarnaast dacht ik dat het wel leuk zou zijn om er nog een Masterclass bij te gaan doen, die volledig aansluit op mijn thesis, maar ik kom er nu toch wel achter dat er niet voor niets deeltijdstudies bestaan. Ik moet het er dus ergens tussendoor doen naast een fulltime baan en dat is vrij zwaar.

Ik woon op mezelf in Utrecht, ben al een hele tijd aan het daten met een leuke man, hou veel van muziek, mode, lezen, reizen en filosofie, maar heb ook een voorliefde voor wijntjes drinken met vrienden. O,ja... da's het enige waaraan ik merk dat ik ouder word, de kater de day after..., pff.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum