Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf weer 's voor!

+115
Puggle
Atelier Madame
nien
Mees
-Ieniemienie-
nonnekuh
*Lookie*
Evalynn
Dolphinne
Jeanette
Aggi
Cimic
Cow
Oasis
Amber-
M@niek
Bay
Plien84
*Bloempje*
MamaJ&R
Esperanza
Rouxxxe
M-G
Le Chat Noir
Sorella
Rovine
Parel
Urban Naked
Niene
Pitufo
Tsjip
Muus
Gympie
Marsy28
mzcharlotte
Merel
Pinkel
Isis
Charles
Saga
Sterre
Steep
xxjojootjexx
June
Bisq
Moira
Hannah_
Kowalski
Kaboutertje
Carra
Lady Starstruck
Cato
MADDIE
Razz
Caresses
Bubbelicious
SoGood
Bluestar
Aagje!
Elliot
Serena
silly-one
Bolleke
Bosjesvrouw
Caramba
Sophiee
Burn
Susan
Nyx
Reeza
eigenwijs
Zininzon
Aziraphale
Hoochie
Manderijn
Rush
Sanne
Chocolate Cookie
banjer49
Feline
Ibbeltje
Phileine
Laced
Printje
loura
Sarah1985
Aimee
piertje
Capt'n Zero
Pineco
Exogenesis
Poubelle
Ragazza
Marin
Toet
Blair
Pannetoet
Caroow
Bacio
Jip
Snirp
Fayebella
Roxi3
Slakje
Taeda
Punk'd
Sea of Trees
Catwoman79
Middleme
Beachgirl
Bliss
Jezzie
Zonnetje
Luce
Bazinga
119 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bazinga do 13 jun 2013 - 5:26

Omdat er aantal nieuwe mensen bij zijn gekomen en een aantal meiden zijn verhuisd/samenwonen, nieuwe banen hebben en noem 't maar, vind ik een nieuw stel-je-voor-topic wel leuk!

Ik ben Bazinga, Bazz, Bazzie, maar sommige noemen me Tris Very Happy 24 jaar en trotse eigenaar (moeder?) van mijn lieve Fritsepitsie, die dit jaar alweer 7 wordt! (!!) Ik woon nog bij mijn moeder thuis en blijf daar voorlopig lekker zitten, omdat ik een hele ruime kleedkamer heb....

Op 't moment ben ik werkloos, boee.. Maar wel aan't solliciteren, natuurlijk.

Bij m'n pa heb ik een hond, een Grote Zwitserse Sennen, Axelini (Axel gewoon) een anderhalf jaar oude reu, van een kilo'tje of 60 inmiddels.

Ik ben op 't moment aan't daten met een hele lieve jongen, 't is nog geen relatie, maar 't gaat wel die kant op. Hij is heel leuk en grappig en houdt van vissen, als in, de sport. Da's wel jammer, maar hij vindt bowlen wel leuk!

Mijn hobby's zijn lezen, eigenlijk alleen over de Tweede Wereldoorlog, 't Verzet en de Holocaust (alleen sociale gedeelte, niet 't militaire onderdeel of de cijfers, hoewel die wel schokkend zijn) films kijken, koken (maar dan vooral bakken en zoete shizzle) uit eten gaan, schrijven enn.. Meer kan ik even niet bedenken. Oh! Muziek luisteren natuurlijk. Vooral The Killers, Kaiser Chief, Florence + the Machine, Muse and Linkin Park, maar ik ben niet heel moeilijk en luister net zo lief Jack Johnson, John Mayer en Maria Mena Very Happy 

Verder heb ik een grote mond, maar ben ik eigenlijk best wel lief, als ik je maar aardig vind. Vind ik je niet aardig, dan ben ik een bitch. Oh en zo chaotisch en druk als ik hier typ, zo snel en hak-op-de-tak praat ik in real life. Oh en ik ben 1mtr80 ongeveer en dus niet een klein popje zoals mensen wel 's denken. Ik ben niet alleen groots, ik ben ook groot.

What's your story?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 5:35

Hahaha! <3

Ik ben Harrison, 24 (daar moest ik serieus even over nadenken haha), werk nu bij en advocatenkantoor, dat deed ik al tijdens mijn studie maar nadat ik mijn bachelor rechten aan de UvA hebt afgerond werk ik meer. In september ga ik beginnen aan mijn master privaatrecht. Ik woon sinds 1,5 jaar samen met mijn vriendje en we hebben sinds maandag de sleutel van ons eerste echt huurhuis! Ik heb hiervoor 6 jaar anti-kraak gewoond en dat ben ik nu wel zat. Al heb ik al die jaren heel veel mazzel gehad met huizen en locaties. 

Ik hou van mijn familie, vriendinnen en mijn vriend. En wijn en lekker eten haha! Meer heb ik niet nodig smile. Verder hockey, hardloop en wielren ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Luce do 13 jun 2013 - 5:37

Ah wat leuk Harrison! Je eerste echte huis is toch wel echt een stap he smile En ben jij nog maar 24? Jee, dat had ik niet gedacht!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Luce do 13 jun 2013 - 5:46

Ik ben dus Luce! 27 jaar alweer en bijna moeder van 3 kinderen (:O, het lijkt ineens zo veel!). Vorig jaar mijn eerste huis gekocht en getrouwd enzo. Lekker burgerlijk. Dat huis wordt flink verbouwd. Deze zomer helemaal, want dan wordt onze keuken een woonkeuken I love you. Mijn huis is vooral heel landelijk ingericht, dus ik heb heel veel zin om die keuken ook zo in te richten. Enorme landelijke tafel enzo. Die ik weer kan vullen met mijn kinderen en hun vriendjes Wink

Qua werk doe ik van alles en nog wat. Ik heb een eigen bedrijf waarin ik werk met kinderen. En ik studeer psychologie. Erg leuke studie. Ik lijk wel een nerd af en toe dat ik het zo leuk vind. Jammer genoeg gaat het niet zo snel als ik wil, omdat ik er zoveel naast heb en mijn interesse eigenlijk veel te breed is. Door die interesse volg ik ook hordes cursussen. Wat mijn studie weer vertraagt. Enfin, beetje ingewikkeld allemaal.

De rest van de tijd hang ik lekker voor de tv, doe niet zoveel in het huishouden als ik zou moeten en forum ik een beetje. Spreek regelmatig af met kwak en Rejoy en ontmoet regelmatig nieuwe mensen door bijv etentjes van mijn studie oid.

Ik doe ook een poging tot sporten, maar ik ben na tig pogingen nog steeds meer donateur dan echt sporter. Salsa ben ik net mee gestopt, nu doe ik meer in de richting van Zumba en Sh'bam enzo.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Zonnetje do 13 jun 2013 - 5:47

Ik ben Zonnetje en ik ben 28 jaar. Ik woon in een dorp vlakbij Eindhoven samen met mijn nu nog vriend, over drie weken gaan we namelijk trouwen. Very Happy Sinds anderhalf jaar wonen we in een huis (daarvoor in een appartement) en we hebben het hier echt heel goed naar onze zin.

Ik werk als adviseur in het onderwijs sinds 3,5 jaar. Ik heb de Pabo gedaan en daarna de pre-master en master onderwijskunde.

Mijn hobby's zijn steps, spinning, hardlopen, lezen en leuke dingen met vriendinnen of mijn vriend doen. Ik ben op het moment aan het trainen voor de halve marathon van Eindhoven. Verder hou ik heel erg van vakantie, weekendjes weg, de zon, lekker eten, mooie muziek en wijn drinken op het terras.


Laatst aangepast door Zonnetje op do 13 jun 2013 - 6:10; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Jezzie do 13 jun 2013 - 5:50

OOh Luce, zo'n huis en keuken wil ik ook zo graag Yes
Maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bliss do 13 jun 2013 - 5:57

Bliss, 29 jaar, leerkracht, importhagenees, single. Ik hou van muziek (heel veel I love you), festivals, borrelen, eten, films, met vriend(inn)en afspreken, tv kijken, naar het strand, shoppen (vooral schoenen). Mijn grootste hobby is daten. Verder sport ik zo'n 2-3x in de week en doe ik chronisch aan de lijn. Heb een passie voor alles wat Italiaans is (behalve de mannen). Heb sinds twee jaar mijn eigen koophuis, waar ik nog steeds erg blij mee ben! Ik hou van een feestje (én van een (aantal) wijntje(s) drunken) en verder mag ik graag uitslapen.


Laatst aangepast door Bliss op do 13 jun 2013 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Jezzie do 13 jun 2013 - 5:58

Ik ben Jezzie, ik ben 24 jaar. Ik ben bijna 5 jaar samen met mijn vriend, waarvan we bijna 3 jaar samen wonen.
We hebben een dochter van 9,5 maand en wonen in een huurhuisje in een dorpje in friesland.
We hebben een Berner Sennen pup van een half jaar. (we hebben een best grote achtertuin, dus hij heeft genoeg ruimte!)

Ik heb 4 jaar als invalkracht in de kinderopvang gewerkt. Maar nu wordt mijn contract helaas niet meer verlengd. Dus nu ben ik gastouder voor 2 kindjes. En ik doe vakantiewerk op de dagbesteding van een verzorgingshuis. In de hoop dat het gastouder wat beter gaat lopen. En anders moet ik in september weer ander werk gaan zoeken voor erbij.

Mijn hobby's zijn varen, fietsen, lezen, filmpjes kijken met mijn vriend samen, zwemmen met mijn dochter.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Beachgirl do 13 jun 2013 - 5:58

Ik ben Beachgirl, woon vlakbij Leiden aan het strand, 26 jaar en sinds een half jaartje gelukkig met een lieve jongen die (helaas) 2 uur rijden van mij vandaan woont, maar we zijn superhappy samen!
Ik werk sinds ongeveer 3 maanden als röntgenlaborante in een ziekenhuis in Den Haag. Daarvoor 6 jaar in een ander ziekenhuis gewerkt maar daar werd na het afronden van mijn duale opleiding mijn contract niet verlengd.

Ben op dit moment druk op zoek naar een huurhuisje via de woningbouw, woon nu in een mini studiootje van max. 30m2 en wil graag wat groter wonen want mijn vriend wil graag deze kant op komen en dan willen we gaan samenwonen.

Mijn hobby's zijn muziek (zingen), make-up en alles wat met beauty te maken heeft. Ik ben sinds kort begonnen met motorrijles en vind het heerlijk! Daarnaast hou ik van lekker eten, bioscoopje pakken met vriend, lekker op strand lopen met de hond van mijn ouders (ben gek op dieren) en ga ik regelmatig naar de sportschool.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Middleme do 13 jun 2013 - 6:01

Ik ben Middleme, 23 jaar.

Ik ben sinds een jaar afgestudeerd als juf en werk nu een jaar op invalbasis op mijn oude stageschool, nu fulltime groep 3. Heb het erg naar mijn zin, maar omdat er volgend jaar geen plek is moet ik over 3 weken afscheid nemen...

Ik hoop in het najaar te kunnen starten met de opleiding tot luchtverkeersleider, maar daarvoor moet ik eerst selectie doen. Als dat niet lukt ga ik de master SEN doen.

Verder heb ik inmiddels 1,5 jaar een relatie met mijn vriend en over een week of 5 krijgen we de sleutel van ons huis en gaan we (oké, een aantal weken later) samenwonen!

Als hobby's mag ik graag gaan snowboarden, zwemmen, knutselen en fotograferen! Nu nog het gebruik van een SLR onder de knie krijgen, gelukkig dat mijn vriend er het een en ander van heeft haha.

Edit: Het fotograferen mag ik graag doen naast een vorig jaar ontdekte hobby: Forten in en om Verdun (Frankrijk) opzoeken en beklimmen / binnen gaan.


Laatst aangepast door Middleme op do 13 jun 2013 - 6:04; in totaal 1 keer bewerkt
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Luce do 13 jun 2013 - 6:02

Middleme schreef:..

Ik hoop in het najaar te kunnen starten met de opleiding tot luchtverkeersleider, maar daarvoor moet ik eerst selectie doen. 
Gaaf!!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Catwoman79 do 13 jun 2013 - 6:06

*


Laatst aangepast door Catwoman79 op za 15 jun 2013 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 6:07

Ik doe ook wel mee. Ik ben Jente (dat is het Noorse woord voor meisje), 25 jaar en ik woon in Noorwegen. Ik werk 3 dagen in de week voor een sportclub en daarnaast zou ik mijn master af moeten maken, maar dat komt er gewoon niet van. En ik werk ook nog in een restaurant af en toe omdat ik dat heel erg leuk vindt. Ik woon samen met mijn vriend. Mijn hobby's zijn hardlopen, bergwandelen, koken en bakken en gewoon een beetje relaxen met mijn vriend en vrienden.

Edit; en reizen natuurlijk! Zo veel mogelijk, maar nu ik in de middle of nowhere woon gaat dat niet zo makkelijk meer.

En ik ken de meesten van jullie al heel goed, want ik lees al iets van 10 jaar mee, maar post zelf niet zo veel :oops:Het komt er vaak gewoon niet van en ik weet dat er hier mensen komen die ik ken, dus dat houdt me toch een beetje tegen.


Laatst aangepast door Jente op do 13 jun 2013 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Sea of Trees do 13 jun 2013 - 6:07

Hallo, ik ben Sea of Trees Stel jezelf weer 's voor! 985951499 en ik ben 25 jaar. Voorheen was mijn forumnaam Zelda. Ik woon in Eindhoven en heb een zoontje van 3 jaar. Ik studeer op dit moment, doe een opleiding in de zorg en ik werk met mensen die psychische problemen hebben, zoals borderline/schizofrenie/autisme. Ik zit in mijn 1e jaar. Ik woon samen met mijn vriend in een appartement, we willen graag verhuizen maar we kunnen tot op heden nog niks vinden wat bij ons past.
Verder vind ik het heel leuk om uit te gaan (stappen) en naar festivals te gaan. Ook vind ik het altijd leuk om met vriendinnen dingen te ondernemen, ben echt een gezelligheidsmens I love you
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Punk'd do 13 jun 2013 - 6:10

Hoii!

Ik ben Punk'd, 25 jaar en alweer 40% van mijn leven samen met mijn vriend haha. In augustus hebben we 10 jaar met elkaar en daar ben ik trots op. Woon nu alweer ruim 5 jaar samen in ons huurhuis maar het begint wel te kriebelen naar iets anders. (Een andere stad of ander huisje. Gewoon omdat dat leuk is). Ohja ik ben afgestudeerd in januari als Interieurvormgever. Ik ben nu bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijf. Ik wil oude meubels opknappen en verkopen en daarnaast totaal plannen gaan ontwerpen voor particulieren.

Ik wil een healthfreak zijn maar het lukt niet altijd. Ben zo gek op chippies! Maar toch vind ik mezelf geen pussy en kan ik ook wel doorzettingsvermogen tonen. Niet alleen als het gaat om lekkers weerstaan maar ook op het gebied van sport. Ik vind hardlopen een hel, maar toch doe ik het braafjes (zo af en toe Wink )

Ohja ik hou van kleding. Ik koop heel graag (stuur vaak 80% terug) omdat ik een miep ben en wil dat alles 100% goed zit. Ik hou niet van kleding die ik maar 95% leuk vind. Het moet perfect zijn en anders komt het mijn kast niet in. Wat dus een half lege kast opleverd haha. Annoying. Volgens mij is winkelen met mij ook een hell.. (Euhh Poubelle :P)

Verder geniet ik van het leven en wil ik gewoon doen wat ik leuk vind. Ik wil ook echt mijn eigen dingetjes doen en niets doen omdat dat de 'standaard' is of dat andere dat van mij verwachten.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Taeda do 13 jun 2013 - 6:14

Ik ben Taeda en schrijf sinds dit forum actief mee. Ik ben 23 jaar en woon in een klein dorpje in Zuid-Holland. Daar woon ik samen met mijn man, met wie ik drie jaar getrouwd ben. We zijn elkaars eerste liefde en al ruim zeven jaar smoorverliefd. Inmiddels willen we onze liefde graag delen met een kindje van ons samen, we hopen snel een kleine te mogen verwachten!

Ons huisje wordt een beetje te klein, daarom zijn we aan het kijken of we een nieuwbouwproject kunnen opzetten. Wanneer dat niet lukt, willen we kijken naar een huis wat wel een opknapbeurt kan gebruiken. Het liefst blijven in het dorp waar we nu wonen, aangezien onze familie hier woont.
Mijn familie bevat o.a. twee neefjes en een nichtje, op wie ik erg verliefd ben en echt een zwak voor heb. Ik kan dagenlang met ze knuffelen en ik verwen ze graag.

Vorig jaar ben ik afgestudeerd als juf, helaas heb ik daar geen baan bij kunnen vinden. Daarom werk ik nu als administratief medewerker. Ik heb altijd geroepen dat ik nooit acht uur achter een computer wilde zitten, maar ik heb het erg naar mijn qua werk en collega's. Ik blijf er dus nog wel een poosje!

Op zondag zit ik vaak in de kerk, ik ben christelijk en zet me daar graag voor in. Op zaterdag ben ik op het sportveld te vinden, waar ik de kleuters train en zelf ook wel eens een korfbalwedstrijd speel. Om mijn conditie en lichaam nog een beetje in vorm te houden, ga ik regelmatig een rondje hardlopen. Af en toe vind ik het leuk om een taart of iets anders lekkers te bakken. Mijn scones doen het erg goed op meetings als zeg ik het zelf Wink

Qua muziek luister ik naar allerlei soorten, singersongwriter is wel mijn favoriete genre. Ik forum, luister muziek, speel spelletjes en kijk TV via mijn iPad of iPhone, ik ben absoluut een Apple liefhebber.
Het huishouden vind ik wat minder, gelukkig doen mijn man en ik het echt samen. 

Dat is de korte samenvatting, voor een uitgebreide versie, vraag het gerust Wink


Laatst aangepast door Taeda op do 13 jun 2013 - 6:36; in totaal 2 keer bewerkt
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bliss do 13 jun 2013 - 6:16

Jaaa die scones I love you

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Slakje do 13 jun 2013 - 6:16

Ik ben Slakje, woon in België en ben 21 jaar. Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend toen ik zwanger bleek te zijn van Louise. We zijn ondertussen 3 jaar samen en verwachten onze tweede dus. Ik heb enkel een KSO diploma en ben meteen gaan werken als verkoopster toen ik dat diploma in handen had. Ik ben tegenwoordig bezig met breien, haken en naaien en verder niet veel :-) Eindelijk is alles op z'n pootjes terecht gekomen bij ons. Ik heb geen spannend leven.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Roxi3 do 13 jun 2013 - 6:19

Ik ben Roxi3, 23 jaar oud en ik woon in de buurt van Rotterdam. Daar woon ik samen met mijn man. We zijn bijna 8 jaar samen, waarvan bijna 10 maanden getrouwd. 

Vorig jaar juli ben ik afgestudeerd aan de pabo, daarna heb ik 4 maanden in de kinderopvang gewerkt. Sinds januari heb ik mijn eigen klas (groep 1) op een basisschool in Rotterdam. Volgend jaar mag ik (gelukkig!) op deze school blijven. In de toekomst zou ik graag nog een andere opleiding willen volgen. 

In mijn vrije tijd ben ik vaak bij mijn ouders. Zij wonen in Zeeland vlakbij de kust en het bos, heerlijk om daar tot rust te komen! Daarnaast maak ik regelmatig reizen met mijn man en vind ik het leuk om te bakken. Ik ga graag naar concerten en ben altijd opzoek naar leuke bandjes.

Ik zet me in voor een lokale politieke partij en zit ook in het bestuur. Dit kost ontzettend veel tijd maar is super leuk om te doen!


Laatst aangepast door Roxi3 op do 13 jun 2013 - 6:40; in totaal 3 keer bewerkt

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Taeda do 13 jun 2013 - 6:21

Roxi3 schreef:Ik ben Roxi3, 23 jaar oud en ik woon in de buurt van Rotterdam. Daar woon ik samen met mijn man. We zijn bijna 8 jaar samen, waarvan bijna 10 maanden getrouwd. 

Vorig jaar juli ben ik afgestudeerd aan de pabo, daarna heb ik 4 maanden in de kinderopvang gewerkt. Sinds januari heb ik mijn eigen klas (groep 1) op een basisschool in Rotterdam. Volgend jaar mag ik (gelukkig!) op deze school blijven. 

In mijn vrije tijd ben ik vaak bij mijn ouders. Zij wonen in Zeeland vlakbij de kust en het bos, heerlijk om daar tot rust te komen! Daarnaast maak ik regelmatig reizen met mijn man en vind ik het leuk om te bakken.

Welke PABO heb je gedaan?
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Fayebella do 13 jun 2013 - 6:22

Ik ben Fayebella, ik schreef al mee op het "oude" forum van Sanoma. Maar ik ben niet zo heel actief op het forum. Ik ben 28 jaar en ik werk in de kinderopvang en met verstandelijke beperkte kinderen. Ik woon sinds 1,5 jaar in een huurhuis, hiervoor woonde ik in een flat, maar het huis bevalt me een stuk beter.

In mijn vrije tijd, handbal ik en ga ik graag op stap met vriendinnen! Ook op het terras zitten en bbqen vind ik heerlijk.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Roxi3 do 13 jun 2013 - 6:23

Taeda schreef:
Roxi3 schreef:Ik ben Roxi3, 23 jaar oud en ik woon in de buurt van Rotterdam. Daar woon ik samen met mijn man. We zijn bijna 8 jaar samen, waarvan bijna 10 maanden getrouwd. 

Vorig jaar juli ben ik afgestudeerd aan de pabo, daarna heb ik 4 maanden in de kinderopvang gewerkt. Sinds januari heb ik mijn eigen klas (groep 1) op een basisschool in Rotterdam. Volgend jaar mag ik (gelukkig!) op deze school blijven. 

In mijn vrije tijd ben ik vaak bij mijn ouders. Zij wonen in Zeeland vlakbij de kust en het bos, heerlijk om daar tot rust te komen! Daarnaast maak ik regelmatig reizen met mijn man en vind ik het leuk om 


Welke PABO heb je gedaan?
Hogeschool Rotterdam

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Snirp do 13 jun 2013 - 6:25

Ik ben Snirp, en schrijf sinds een paar maandjes mee op het forum.

Ik ben 27,5 jaar en fulltime werkzaam als vrijgevestigd logopedist.
Dit doe ik al sinds 2009. Na de studie logopedie deeltijd PABO gaan studeren, maar hier helaas nog geen werk in. Maar dat komt vast nog wel, voor nu ben ik blij met mijn volle dagen in de praktijk.
Ik woon in de hoofdstad Noord-Holland, samen met mijn vriend huur ik hier nu al bijna 2 jaar een leuk appartement. Echter, over 7 weekjes krijgen wij de sleutel van ons koophuis!
Daarnaast gaan we 12 juni 2014 trouwen! Dus allemaal erg leuke dingen om naar uit te kijken.

Ik speel accordeon, zit al 6 jaar bij het orkest waar ik nu in speel. In totaal speel ik al zo'n 20 jaar op dit instrument. 
Verder loop ik graag hard, ben ik nu aan het trainen voor de Vierdaagse, lees ik graag allerlei soorten boeken en ben ik een vrienden-mens. Ben dus graag onder de mensen smile.
Zou het ook erg leuk vinden om wat meiden van hier te ontmoeten!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Jip do 13 jun 2013 - 6:28

HOi! ik ben Jip, 29 jaar en woon een aantal jaar samen met mijn vriend in het mooiste huis van de stad.
Ik hou van lezen, kleding en schoenen en ga graag naar concerten en hou van festivals. Mijn muzieksmaak gaat van metal tot techno van klassiek tot jaren '50. Ik dans graag als ik uit ga.
Ik praat tegen mijn katten, zing vals, ga soms extreem vroeg naar bed, hou van hard werken, ik huil alleen bij kwaadheid en ik kan geen bekenden mensen onthouden.
Jip
Jip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bacio do 13 jun 2013 - 6:31

Punk'd: ik ben mijn huis aan het verbouwen en wil daarna mijn inrichting compleet veranderen. Vind je t leuk om met me mee te denken?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum