Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je nog 's voor!

+95
Kamperseboekenwurm
Toet
FireButterfly
Gizmo
Ugly Betty
SuperGrover
Alias
Parisienne
Middleme
Catwoman79
Filoria
Bosjesvrouw
Lavendel
Beachgirl
nina
Zininzon
Rouxxxe
JD
Pien
Caroow
Sweety
Rovine
SoezieQ
Spring
ButterflyEffect
Verde
Moezie
Blond
Dikkie Dik
Minx
Flinder
Kabouter
Qiara
Marsy28
Bruintje Beer
Curious
Zwoesj
Thunder
banjer49
Try
Miss G
Muppetje
Bliss
dolfijntje24
_Lacey_
Raindrop
Merai
Olijfje
GeKKiE
Sarah1985
Oasis
pitbullgup
Bolleke
Mamsie
Lejow
dyingbride
Highway
TNMN
Phileine
Caramba
Summerlovin
Inge
Penny Blossom
Burn
ekiaam87
Niekske
luisa
Chocolate Cookie
Vanillivi
Suus
Mamasapje
Kreeftje
Sjaantje
Joli86
loura
patjuhhh
Pannetoet
smooch
Mizz_S
Cheesegirl
Sterre
TGR
Lotus
Jelin
Lady4
SnowWhite
Caro
Atelier Madame
_DoI
Marie
Laced
Tullow
Mida4you
Jeanette
Roze Roos
99 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 2:31

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 2:31

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Ugly Betty vr 25 maa 2011 - 3:24

Hi! smile
Ik ben Ugly Betty (ik lijk niet op haar hoor). Ben 23 jaar en woon in Gelderland, samen met mijn man waarmee ik 9 jaar samen ben en 3 jaar getrouwd.
Ik ben jeugdverpleegkundige, net zoiets als de schoolarts, maar dan de verpleegkundige variant.
Ik zit op volleybal, ik hou van zeilen, buiten zijn, thee leuten met vriendinnen en winkelen.
Ook ik doe een poging om wat actiever te zijn, na 3 jaar meelezen...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gizmo vr 25 maa 2011 - 4:12

Ik ben Gizmo. Op het vorige forum was ik Louitje.
Ik ben een rustige forummer. Op het oude forum liep ik ook al heel wat jaartjes rond, maar ik viel niet zo op Wink

Over een paar maandjes ben ik 27. Ik woon samen met mijn vriend, heb 2 katten van nog geen jaar oud. Echte dondersteentjes zijn het.
Ik werk 4 dagen per week bij een groothandel. Het is leuk afwisselend werk.
In mijn vrije tijd hang ik graag op de bank, ben wel behoorlijk een huismusje. Mijn grote hobby is sieraden maken, niet alleen als hobby, maar heb er ook een opleiding in gedaan.

Euhmm, verder niet zoveel te vertellen, haha! Very Happy
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  FireButterfly vr 25 maa 2011 - 4:13

Hi!

Mijn nickname is FireButtefly. Ik ben 22 jaar en woon nog bij m'n ouders in het noorden van het land. Ik heb 2 jongere zusjes. Eén van hen is 19 en de ander 13. Ik studeer mediavormgeving. Dat is een MBO 4 opleiding. Omdat ik de havo heb gedaan en ik wel wat meer uitdaging wil, ga ik in september beginnen op het HBO met Communication & Multimedia Design. Daar zie ik erg naar uit.
Bijna elke werkdag kijk ik GTST, als ik er tijd voor heb. Daar blijf ik echt niet voor thuis. Verder kijk ik graag films. Het liefst kijk ik animatie films. Tekenen vind ik leuk om te doen. Ik heb heel veel boeken gelezen. Het liefste lees ik thrillers. De Wii vind ik een erg leuke spelcomputer.
Ik zit doordat ik spastisch ben in een duwrolstoel. Dit komt door zuurstofgebrek tijdens mijn geboorte.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Toet vr 25 maa 2011 - 4:24

Nou dan ga ik ook maar eens mee doen!
Hier ben ik toetje, maar in het dagelijks leven heet ik Jolien en ik ben 20 jaar. Ik woon in een klein boerengat tussen Nijmegen & Denbosch, wat ik echt haat. Want ik hou van de stad.

Op het moment zit ik in het laatste jaar van mijn opleiding pedagogisch medewerker en ik loop stage in de kinderopvang. Hoewel mijn hart bij de jeugdzorg ligt, was kinderopvang even een betere keuze. Ik hoop in september te diplomeren en dan een baan in de jeugdzorg te vinden. Daarnaast wil ik deeltijd pedagogiek of SPH gaan studeren.
Als ik een vaste baan heb verhuis ik als eerst uit dit saaie dorp om lekker in de stad te gaan wonen. Hoe, wat of waar maakt me niet uit!
Naast mijn opleiding/stage werk ik al 5 jaar parttime in een cafe/cafetaria waar ik het erg naar mijn zin heb.

Mijn vriendinnen zijn heel belangrijk voor me en het liefst zie ik ze dan ook een paar keer per week. Als ik thuis ben zit ik vrijwel altijd achter de computer en verder vind ik het fijn om te lezen, terrasjes pakken, de kroeg in te gaan en te koken/eten.
Er gaat geen weekend voorbij zonder dat ik op stap ben geweest, ik sta dan de hele avond te dansen en te borrelen.

Verder ben ik de komende jaren van plan om lekker te gaan reizen en wil ik ook nog een tijd in het buitenland werken/wonen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 25 maa 2011 - 5:26

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  JD vr 25 maa 2011 - 12:15

toetje_ schreef:
Op het moment zit ik in het laatste jaar van mijn opleiding pedagogisch medewerker en ik loop stage in de kinderopvang. Hoewel mijn hart bij de jeugdzorg ligt, was kinderopvang even een betere keuze. Ik hoop in september te diplomeren en dan een baan in de jeugdzorg te vinden.

wat grappig toet, door de manier waarop je vertelt over je werk, af en toe in topics vooral in t baby.zwangerschaps gedeelte, had ik het idee dat je al jaren in de kinderopvang werkte haha!

maar meteen een vraagje...doe je spw3 of spw4?
Ik heb spw3 gedaan en probeer al jaaaaaaren om de jeugdzorg in te komen, maar wordt elke keer afgewezen omdat ik niveau 4 moet hebben... ik heb zo'n spijt dat ik niveau 4 niet ben gaan doen, vandaar ik t me afvroeg...

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 13:03

*Marietje* schreef:
toetje_ schreef:
Op het moment zit ik in het laatste jaar van mijn opleiding pedagogisch medewerker en ik loop stage in de kinderopvang. Hoewel mijn hart bij de jeugdzorg ligt, was kinderopvang even een betere keuze. Ik hoop in september te diplomeren en dan een baan in de jeugdzorg te vinden.

wat grappig toet, door de manier waarop je vertelt over je werk, af en toe in topics vooral in t baby.zwangerschaps gedeelte, had ik het idee dat je al jaren in de kinderopvang werkte haha!

maar meteen een vraagje...doe je spw3 of spw4?
Ik heb spw3 gedaan en probeer al jaaaaaaren om de jeugdzorg in te komen, maar wordt elke keer afgewezen omdat ik niveau 4 moet hebben... ik heb zo'n spijt dat ik niveau 4 niet ben gaan doen, vandaar ik t me afvroeg...

Waarom ga je nu dan geen niveau 4 doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Toet vr 25 maa 2011 - 14:53

Ik doe niveau 4 marietje. En idd waarom ga je dat nu niet meer doen? BBL kan zelfs gewoon in een jaar!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  JD za 26 maa 2011 - 3:45

toetje_ schreef:Ik doe niveau 4 marietje. En idd waarom ga je dat nu niet meer doen? BBL kan zelfs gewoon in een jaar!

ja dat weet ik... heb er ook al eens voor gekeken. heb toen allerlei brieven naar verschillende instellingen geschreven (stuk of 20?) om aan te geven dat ik op zoek was naar een BBL plek, kreeg alleen maar afwijzingen. Ik kan ook mijn huidige werkgever als BBL plek doen, maar ja...dan moet ik daar weer zoveel jaar blijven werken ivm het betalen van de opleiding. Ik laat het nu even voor wat het is, heb nu een leuke functie binnen de kinderopvang...wie weet doe ik t ooit nog, maar voor nu is t prima zo.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Toet za 26 maa 2011 - 4:47

Je kunt je opleiding ook zelf betalen (zo duur is dat niet) dan zit je nergens aan vast en heb je over een jaar wel mooi dat diploma..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  JD za 26 maa 2011 - 6:57

toetje_ schreef:Je kunt je opleiding ook zelf betalen (zo duur is dat niet) dan zit je nergens aan vast en heb je over een jaar wel mooi dat diploma..

ik moet eerlijk zeggen at ik me niet verdiept heb ik de kosten. Maar ik zit nu wel goed op mn plek, dus voorlopig heeft het geen prioriteit. maar ik ga wel eens even checken wat de studiekosten zijn:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:12

Haai ik ben Mozzarella...Mozzarella is niet mijn echte naam, maar de naam van een soort kaas vervaardigd uit de melk van de waterbuffel.

Ik ben 29 jaar oud, sinds afgelopen zomer getrouwd in de vorm van een GP en hebben een huis gekocht waaraan véél moet worden geklust. Dat loopt minder goed dan we dachten. we dachten dat we wel handig waren maar dat valt vies tegen. Veel dingen in ons huis hebben we lelijker gemaakt en nu sparen we om het te laten doen of hebben de onmisbare hulp van onze vaders hard nodig smile. Ons huis staat in Limburg. Ik heb dan ook een zachte g.

Ik werk als on.derwijsadviseur voor een adviesbureau en mijn werk is mijn hobby. Ik ben vrij ambitieus en grijp momenteel alle kansen aan. Ik krijg hier heel erg de kans mezelf te zijn en mezelf te onplooien en haal veel voldoening uit het contact met mijn collega's.

We hebben een kater genaamt F.rank. Hij is ons lieve dikke ding en slaap elke nacht bij ons in bed. Bij voorkeur tussen ons in, in de breedte.

Ik sta anders in het leven sinds ik 2,5 jaar geleden ernstig ziek ben geweest en dit met veel geluk heb overleefd. Denk veel na, geniet meer, ook van kleine dingen en zie veel dingen wat ontspannener. Ben een erg tevreden mens, soms wel wat hypochonder en angstig maar door mijn lieve, fijne omveld kan ik hier steeds beter mee omgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Catwoman79 za 26 maa 2011 - 7:51

mozzarella schreef:

Ik sta anders in het leven sinds ik 2,5 jaar geleden ernstig ziek ben geweest en dit met veel geluk heb overleefd. Denk veel na, geniet meer, ook van kleine dingen en zie veel dingen wat ontspannener. Ben een erg tevreden mens, soms wel wat hypochonder en angstig maar door mijn lieve, fijne omveld kan ik hier steeds beter mee omgaan.

Mag ik vragen wat er is gebeurt, wat je hebt gehad ??
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:53

Catwoman79 schreef:
mozzarella schreef:

Ik sta anders in het leven sinds ik 2,5 jaar geleden ernstig ziek ben geweest en dit met veel geluk heb overleefd. Denk veel na, geniet meer, ook van kleine dingen en zie veel dingen wat ontspannener. Ben een erg tevreden mens, soms wel wat hypochonder en angstig maar door mijn lieve, fijne omveld kan ik hier steeds beter mee omgaan.

Mag ik vragen wat er is gebeurt, wat je hebt gehad ??

Het begon met trombose, die in de longen schoot waar hij een longembolie veroorzaakte. Omdat die embolie door de artsen niet herkend werd en ik werd afgescheept met medicatie voor longontsteking is er een longinfarct ontstaan waardoor ik uiteindelijk een deel van mijn linkerlong ben verloren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:06

Wat een leuk topic, ik zie het nu pas (ben ook niet zoveel meer op het forum...). Ik doe ook even mee.

Hallo allemaal, ik ben Sushi. Ik moet bekennen dat ik nog nooit sushi heb gegeten! Ik vind het er wel altijd leuk uitzien en ik ga het wel een keer proberen!
Ik ben 23 jaar en woon nog bij pa en moe. Ik sta ingeschreven voor een woning maar het duurt ein-de-loos! Ik hoop binnen nu en een half jaar een eigen stekkie te hebben, waar ik dan samen met mijn konijn kan gaan wonen.
Ik ben een happy single (al vind ik die uitdrukking ontzettend stom!). Ik doe vaak gezellige dingen met vriendinnen(uit eten, bios, thuis film kijken, stappen, shoppen, dagjes weg) en wil een paar keer per week mijn vriendinnen zien.
Ik werk als secretaresse op een advocatenkantoor waar ik het erg naar mijn zin heb. Ik heb leuke collega's (al zitten er ook wat minder leuke collega's tussen, maar dat zal je altijd hebben :P) en ik werk voor een leuke, lieve advocate met wie ik eens sushi zal gaan eten.
Ik hou erg van lezen en ben momenteel geloof ik in vier boeken tegelijk bezig. Nou ja niet helemaal letterlijk tegelijk want dat is natuurlijk onmogelijk. Het liefste lees ik in bad. Ik doe dan HEEL veel badschuim in bad en ga een uur liggen badderen en lezen, zalig!
Ik schaam me ook niet om toe te geven dat ik erg van tv-kijken hou. Het liefste kijk ik domme programma's zoals Dames (en heren) In De Dop, Oh Oh Tirol en Echte Meisjes In De Jungle. Donderdagavond is dus een perfecte tv-avond.
Sinds kort ben ik wat vaker aan het koken en ik merk dat ik het erg leuk vind en dat mijn kookkunsten (als je het al zo kan noemen) gewaardeerd worden door mijn ouders en vriendinnen.
Ik ben iemand die altijd op zaterdagavond iets te doen wil hebben omdat ik anders het gevoel heb dat ik van alles mis. Vanavond heb ik eens een keer niks te doen en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk toch wel erg lekker vind om een avondje te hangen thuis.
Verder ben ik al jarenlang verslaafd aan nagellak. Een paar maanden geleden kocht ik mijn eerste O.P.I.-lakje en daar kan nu niks meer tegenop. Mijn nieuwste aanschaf heet Chicago Champagne Toast en is heel erg mooi.
Ook ben ik een tassen- en schoenenfreak. Het liefst schoenen met hoge hakken. Ik heb eigenlijk geen platte schoenen, behalve wat slippers en mijn sportschoenen.
Nu hou ik op met onzinnige feitjes, want het wordt een te lang verhaal en ik heb zin om in bad te gaan, dus dat ga ik nu doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:44

Nou, dan doe ik ook maar mee!

Ik ben dus ZachtCookie, een naam die vervaardigd is uit twee namen van knuffelbeesten van mijn vriend. Dat begon als een geintje, lang en vaag verhaal!
Ik ben bijna 20 jaar jong, ben nu derde jaars student en loop stage tot december bij de gemeente. Ik heb daar een hele leuke functie, maar om mezelf toch nog een beetje anoniem te houden, kan ik daar niet op in gaan.
Vorige week was ik twee jaar samen met mijn vriend, het gaat nog steeds goed tussen ons! We staan inmiddels bij diverse woningbouwverenigingen ingeschreven voor een huisje. Onze eerste huisdier is de nieuwe hamster! Alhoewel, hij is van mijn vriend.. maar ik ben nu al gehecht aan het beestje. Mochten we gaan samenwonen dan komt er ook een katje! Mijn vriend en ik zijn daar allebei gek op.
Verder werk ik nog bij een winkel, maar ben op zoek naar iets anders. Want het bevalt niet meer zo.
Verder ben ik dol op muziek maken, ben inmiddels weer veranderd van instrument. Zo blijf je toch een beetje uitdaging houden.
Ook ben ik ontzettend gek op winkelen, dat kan ik elke dag wel doen. Maar om me tegen mezelf in bescherming te nemen moet dat dus maar niet.
Voor de rest doe ik momenteel niet zoveel omdat stage en werk mijn dagen vullen!
Nog vragen? Dan hoor ik het wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:41

Leuk! smile

Ik ben _Liv, 23 jaar en woon in een dorp in Gelderland. Sinds oktober woon ik samen met mijn vriend waar ik al ruim 7 jaar gelukkig mee ben. In het begin moest ik erg wennen aan mijn "nieuwe" leven. Afgestudeerd, fulltime werken en wonen in een ander dorp. Op het moment ben ik hier wel aan gewend.

Ik sta 5 dagen per week voor de klas en hier ligt echt mijn hart. Voor de rest vind ik het leuk om te shoppen, lezen, internetten, steppen, met mijn hondje wandelen, uiteten, bios, etc.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Catwoman79 za 26 maa 2011 - 21:45

mozzarella schreef:
Catwoman79 schreef:
mozzarella schreef:

Ik sta anders in het leven sinds ik 2,5 jaar geleden ernstig ziek ben geweest en dit met veel geluk heb overleefd. Denk veel na, geniet meer, ook van kleine dingen en zie veel dingen wat ontspannener. Ben een erg tevreden mens, soms wel wat hypochonder en angstig maar door mijn lieve, fijne omveld kan ik hier steeds beter mee omgaan.

Mag ik vragen wat er is gebeurt, wat je hebt gehad ??

Het begon met trombose, die in de longen schoot waar hij een longembolie veroorzaakte. Omdat die embolie door de artsen niet herkend werd en ik werd afgescheept met medicatie voor longontsteking is er een longinfarct ontstaan waardoor ik uiteindelijk een deel van mijn linkerlong ben verloren.

Och jeetje zeg, lekker dan dat ze dat hebben gemist. Heb je nu dan ook dingen die je niet meer kunt of niet meer mag ??
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Laquisia za 26 maa 2011 - 21:50

Ik kom op het forum onder de naam _leah_. Ik ben 23 en woon in het hoge noorden van ons land.
In het dagelijks leven brengik veel tijd door met mijn neus in de studieboeken, ik volg een sociale studie. Daarnaast ben ik werkzaam als woonbegeleider voor mensen met een meervoudige beperking. Wanneeer ik niet met mijn neus in de studieboeken verscholen zit of aan het werk ben, besteed ik mijn tijd graag aan: winkelen, genieten van de zon, theeleuten met vriendinnen, wijntjes drinken met vriendinnen, een filmpje kijken. En ik kom regelmatig op het forum rondhuppelen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 19:59

Catwoman79 schreef:
mozzarella schreef:
Catwoman79 schreef:
mozzarella schreef:

Ik sta anders in het leven sinds ik 2,5 jaar geleden ernstig ziek ben geweest en dit met veel geluk heb overleefd. Denk veel na, geniet meer, ook van kleine dingen en zie veel dingen wat ontspannener. Ben een erg tevreden mens, soms wel wat hypochonder en angstig maar door mijn lieve, fijne omveld kan ik hier steeds beter mee omgaan.

Mag ik vragen wat er is gebeurt, wat je hebt gehad ??

Het begon met trombose, die in de longen schoot waar hij een longembolie veroorzaakte. Omdat die embolie door de artsen niet herkend werd en ik werd afgescheept met medicatie voor longontsteking is er een longinfarct ontstaan waardoor ik uiteindelijk een deel van mijn linkerlong ben verloren.

Och jeetje zeg, lekker dan dat ze dat hebben gemist. Heb je nu dan ook dingen die je niet meer kunt of niet meer mag ??

Het is zeg maar niet meer wat het was met mij...sneller moe, minder kracht, minder lucht en op de koop toe zo hypochonder als de pest en wantrouwend naar artsen Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Hoochie di 29 maa 2011 - 21:38

Ik ben Hoochie, bijna 26 en woon op mezelf in de omgeving van Rotterdam. Heb nu sinds bijna een half jaar een relatie en mijn vriend is hier 5 dagen per week. In juli gaan we officieel samenwonen. Ik werk met mensen met autisme en daarnaast bij hetzelfde bedrijf ben ik hard bezig met het behalen van een kwaliteitskeurmerk en word ik stagebegeleider.

Ik kan onzeker zijn, maar wel een stuk meer zelfvertrouwen dan een aantal jaar geleden. Ben verandert van een grijs muisje naar iemand die echt van het leven geniet en nieuwe uitdagingen aangaat.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  silly-one di 29 maa 2011 - 21:44

Hallo allemaal,

Ik ben Silly-one en ik ben 26 jaar. Woon in de oudste stad van Nederland en ik wil hier niet weg. Ik heb de pabo gedaan en ik werk nu als invaller op oproepbasis op verschillende scholen. Ik heb twee keer een langdurige vervanging gedaan op het speciaal onderwijs en ik wil zo graag terug dat onderwijs is. Een voorbeeld, gisteren mocht ik op een soort gelijke school invallen en ik was helemaal in mijn element. Heerlijk gewoon.
Naast werken/thuis zitten. Geef ik twee avonden in de week tennisles en tennis ik zelf twee avonden in de week. Tennis is een passie en een hobby van mij die ik niet snel opzij zal zetten. Ik ben er gewoon verslaafd aan misschien wel.
Verder vind ik borduren en motorrijden heerlijk. Ik kom er weinig aan toe helaas.

Ik ben een flapuit waarbij mij mond soms sneller is dan mijn hoofd waardoor er foute opmerkingen uit komen, maar ik zorg wel dat niet iedereen die hoort. Verder een bourgondiër qua eten en een biertje op zijn tijd sla ik zeker niet af.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  _*Blondgirl*_ wo 30 maa 2011 - 0:00

Hay allemaal!

Ik ben _*Blondgirl*_, op het vorige forum was ik LittleSunshine en erna heel even Flower_of_Love. Was nooit echt heel actief, postte af en toe en las wel veel mee. Hier ik wil proberen wat actiever te zijn, al vind ik mijn zegje vaak niet zo belangrijk meer als er al zoveel mensen hebben gereageerd en wat ik wil zeggen dus eigenlijk al gezegd is. Maar besef heel goed dat mijn mening en zegje ook telt....dus bij deze, here i am!

Ik ben 25 jaartjes jong en kom uit een plaatsje op de grens van Noord en Zuid-Holland. Nu woon ik nog thuis bij mijn ouders en broertje van bijna 22. Daarnaast heb ik een superlieve vriend waar ik ruim 2,5 jaar mee samen ben en waarschijnlijk vd zomer mee ga samenwonen in zijn huisje.

Momenteel werk ik fulltime in de kinderopvang, heb de opleidingen SPW3/SPW4 en SPH differentiatie Jeugdzorg afgerond. Wil ontzettend graag werken in de jeugdzorg, liefst op een behandelgroep voor jonge kinderen...maar daar is helaas weinig werk in. Ondanks dat ik nu wel erg op mijn plek zit en gister zelfs contractsverlenging heb gehad, blijf ik wel regelmatig kijken naar vacatures in de jeugdzorg.

Verder hou ik van (strand)wandelingen, terrasje pakken, theeleuten, film kijken, op vakantie gaan en sinds kort ook hardlopen (alleen of met m'n vriend samen).
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum