Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je nog 's voor!

+95
Kamperseboekenwurm
Toet
FireButterfly
Gizmo
Ugly Betty
SuperGrover
Alias
Parisienne
Middleme
Catwoman79
Filoria
Bosjesvrouw
Lavendel
Beachgirl
nina
Zininzon
Rouxxxe
JD
Pien
Caroow
Sweety
Rovine
SoezieQ
Spring
ButterflyEffect
Verde
Moezie
Blond
Dikkie Dik
Minx
Flinder
Kabouter
Qiara
Marsy28
Bruintje Beer
Curious
Zwoesj
Thunder
banjer49
Try
Miss G
Muppetje
Bliss
dolfijntje24
_Lacey_
Raindrop
Merai
Olijfje
GeKKiE
Sarah1985
Oasis
pitbullgup
Bolleke
Mamsie
Lejow
dyingbride
Highway
TNMN
Phileine
Caramba
Summerlovin
Inge
Penny Blossom
Burn
ekiaam87
Niekske
luisa
Chocolate Cookie
Vanillivi
Suus
Mamasapje
Kreeftje
Sjaantje
Joli86
loura
patjuhhh
Pannetoet
smooch
Mizz_S
Cheesegirl
Sterre
TGR
Lotus
Jelin
Lady4
SnowWhite
Caro
Atelier Madame
_DoI
Marie
Laced
Tullow
Mida4you
Jeanette
Roze Roos
99 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:02

Ik ben razz88 , 23 jaar en woon in een appartementje in Eindhoven. Ik woon samen met mijn vriend (waar ik alweer 7 jaar mee samen ben) en onze hond. Onze eerste kindje is nu ook onderweg, zijn we super blij mee!
In het dagelijks leven werk ik fulltime op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten met epilepsie. Ik werk daar als Zorgcoördinator ( sinds oktober 2010). Erg leuke , maar toch ook wel pittige functie. Mijn vriend werkt fulltime in de ICT. Buiten het werk hou ik van : Dagjes weg gaan, vakanties, met vriendinnen stappen, bioscoop, uit eten gaan en vind ik het ook leuk om bij mijn familie op visite te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:03

Hi, ik ben Elodie. Ben 25 jaar oud en heb een zoon van 3 jaar. We wonen met zn tweeën maar heb sinds kort een hele leuke vriend. Mijn zoon zou wel willen dat hij bij ons komt wonen want hij vindt zijn auto mooier, hahaha. Maar daar wachten we nog maar even mee Wink. Ik studeer in deeltijd en ben hard op zoek naar een baan. Ik word momenteel zwaar gestoord van het thuis zitten. Verder hou ik van uitgaan en wielrennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Chocolate Cookie wo 23 maa 2011 - 0:08

Ik ben Chocolate Cookie (ook wel CC genoemt hier). Ik ben 22 jaar oud, en doe sinds een week een nieuwe opleiding, tot administratief medewerkster. Heb geen vriend.
Ik heb fibromyalgie, en ben 100% afgekeurd. Maar omdat ik niet zo goed tegen stilzitten kan ben ik gaan revalideren en ben ik nu (weer) in staat om een opleiding te volgen en over een jaartje te kunnen gaan werken.

Ik woon nog bij mijn ouders in Brabant, samen met mijn hondje Budgie (naam afkomstig van die tekenfilm :P). Ook heb ik nog een konijn.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:21

Leuk om te lezen omdat ik jullie allemaal niet ken Very Happy

Ik ben appeltje, 23 en woon in een dorp bij Eindhoven. Ik woon hier officieel alleen maar eigenlijk samen met mijn lieve vriend met wie ik nu bijna 10 maanden samen ben. Per 1 mei gaan we officieel samenwonen I love you. Ik ben op dit moment aan het afstuderen voor de opleiding p.edagogiek. Daarnaast werk ik met jongeren met een autistische stoornis, maar ik heb ontslag genomen en ben nu hard op zoek naar een nieuwe baan die ik hopelijk snel vind! Daarnaast vind ik het heerlijk om te reizen, heb afgelopen zomer voor het eerst alleen een reis gemaakt en dat is heel goed bevallen. Ik heb een passie voor mijn studie/werk, mijn 2 katjes, dansen en mijn lieve vriendinnen. Doordat ik het niet altijd makkelijk heb gehad thuis met mijn broers ben ik een krachtig, positief en lief persoon smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:32

appeltje schreef: Daarnaast werk ik met jongeren met een autistische stoornis, maar ik heb ontslag genomen en ben nu hard op zoek naar een nieuwe baan die ik hopelijk snel vind!

Waar doe/deed jij dat appeltje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:34

Storm schreef:Giacomo, wat je vertelt over dat huishouden en perfectionisch (willen) zijn herken ik zo erg laughcry

Haha! Ik denk best veel mensen smile. Ik probeer langzamerhand maar te accepteren dat ik gewoon de tijd (en energie) niet heb om elke dag mijn huis te poetsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  luisa wo 23 maa 2011 - 0:40

Hallo,

Ik heb me zojuist aangemeld (zat al wel op het oude forum) dus zal me ook even voorstellen.

Ik ben Luisa, 28 jaar en woon in het buitenland samen met mijn vriend. Ik ben afgestudeerd jurist en werk ook in juridische branche.
Hobby's van alles wat, shoppen sporten lezen en luieren.

Dit is mijn 1 reactie op nieuwe forum, maar ga mijn best doen om mee te discussieren.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Niekske wo 23 maa 2011 - 1:05

Leuk topic! Ik ben Niekske, 27 jaar en ik woon in Brabant. Ik werk als onderzoeksmederwerker in een biochemisch laboratorium, maar het bevalt me niet meer zo goed. Ik heb alleen geen idee wat ik dan zou willen, dus daar ben ik hard over aan het denken! Ik heb een appartementje in hartje centrum en sinds een paar maanden een hele lieve vriend. Ik hou van sporten (handbal en hardlopen), stappen, koken en nog meer dingen met vrienden ondernemen. Ik ben heel open, soms een flap-uit en ik heb graag mensen om me heen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  ekiaam87 wo 23 maa 2011 - 1:24

Ook ik vind het een leuk topic!

Ik ben Maaike, 23 jaar en ik woon in Zuid-Holland, ik woon al bijna 4 jaar samen met mijn vriend, waarmee ik al ruim 8.5 jaar samen ben!
Op dit moment zit ik in de afstudeerfase van mijn studie en ben ik bijna juf!
Mijn hobby's zijn: computeren, lezen, puzzelen, stijldansen, zumba, country-line dance, oppassen en geocachen.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:28

Giacomo schreef:
Storm schreef:Giacomo, wat je vertelt over dat huishouden en perfectionisch (willen) zijn herken ik zo erg laughcry

Haha! Ik denk best veel mensen smile. Ik probeer langzamerhand maar te accepteren dat ik gewoon de tijd (en energie) niet heb om elke dag mijn huis te poetsen.
Je moet hier echt niet op een onverwachts tijdstip aanbellen laughcry als ik vrij ben zorg ik wel dat het er netjes uitziet hoor, maar s' avonds is het weer een rommel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Burn wo 23 maa 2011 - 1:38

Ook ik vind dit een leuk topic!

Ik ben 'Burn' en kom sinds een paar maanden op het forum, maar begin al lichtelijk verslavingstrekjes te krijgen! Wink
Ben een spontane, vrolijke, enthousiaste meid van 19 en heb al 2,5 jaar een lieve vriend. Die sinds kort op zichzelf woont. En ik betrap me erop dat ik er al vaker kom, dan ik had gedacht.
Ik doe de opleiding Recreatie, en in mei ga ik voor 5 maand op stage in A.ssen. En vanaf 21 november loop ik 5 maand stage in Oostenrijk. Hierna wil ik denk ik de opleiding SPH gaan doen.

Mijn hobby's zijn korfballen, lezen, borreltjes drinken met vrienden/vriendinnen. En nu het mooie weer weer aankomt vind ik het heerlijk om buiten te wandelen, en heerlijk uit te waaien op het strand. Helaas is dat nog een stukje rijden vanaf hier.

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Penny Blossom wo 23 maa 2011 - 1:43

Ik ben BlackRabbit. Ik lees al sinds 2008 mee op het forum! Ik post niet zo heel veel.
Ik ben 21 jaar en kom uit Arnhem. Ik studeer in Nijmegen de opleiding SPH. Ik zit nu in mijn derde leerjaar en loop fulltime stage bij een woonvorm voor mensen met een licht verstandelijke beperking en gedragsproblemen.
Ik heb nu ruim 5,5 jaar een lieve vriend en we wonen nu bijna 1,5 samen. Mijn hobby's zijn: Winkelen, lezen, internetten, gamen en ik hoop daar binnenkort sporten aan toe te voegen.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:45

Storm schreef:
Giacomo schreef:
Storm schreef:Giacomo, wat je vertelt over dat huishouden en perfectionisch (willen) zijn herken ik zo erg laughcry

Haha! Ik denk best veel mensen smile. Ik probeer langzamerhand maar te accepteren dat ik gewoon de tijd (en energie) niet heb om elke dag mijn huis te poetsen.
Je moet hier echt niet op een onverwachts tijdstip aanbellen laughcry als ik vrij ben zorg ik wel dat het er netjes uitziet hoor, maar s' avonds is het weer een rommel...

Ik ben ook altijd wel bang dat er iemand ineens voor de deur staat. Dan zou ik me wel even schamen. ALhoewel ik echt wel m'n best doe het netjes te houden, maar ik kan het gewoon niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Inge wo 23 maa 2011 - 1:46

Leuk topic, zo lees je weer een hoop wat je nog niet / niet meer wist smile

Ik ben Inge, 27jaar en woon nu 2jaar samen met mijn vriend en onze 2 katten. Wij kennen elkaar nu 7 jaar en in 2012 gaan we trouwen.
Ben werkzaam op een behandelcentrum waar jongeren wonen met een licht verstandelijke beperking en gedragsproblemen.

Voetbal, reizen, lezen, fotograferen, koken, bakken terrasje pakken, uit eten, strand, zon, dvdtje / bios, leuke dingen doen met vrienden, zwemmen zijn dingen die ik leuk vind


Laatst aangepast door Inge op wo 23 maa 2011 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Summerlovin wo 23 maa 2011 - 1:59

Mijn naam is Chantal. Ik ben een van de jongere personen hier merk ik want ik ben 19 jaar.
Ik zit in mijn 3e en laatste jaar van mijn mbo-opleiding onderwijsassistent in Alkmaar ( hier woon ik ook in de buurt) . Hierna wil ik denk ik naar de pabo, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Daarnaast zit ik 1 avond in de week en op de zaterdag achter de kassa bij de Albert Heijn.
Hobby's van mij zijn: lezen, filmpje kijken, gezellig op een terrasje zitten met vriendinnen daarnaast kijk ik op dit forum regelmatig in het taarten topic en wil ik ook gaan beginnen met taarten maken. Echt een uitgaansmens ben ik niet, daar hou ik niet zo van ( volgens mij ben ik een van de weinige in mijn leeftijd die daar niet zo van houd angel ..).

Echt bekend op dit forum ben ik niet want ik ben meer een lezer. ( kijk hier elke dag wel mee.) Dit deed ik op het oude forum ook al.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Caramba wo 23 maa 2011 - 2:06

Ik ben Spetterdespat, op het oude forum was ik ook al aanwezig, wel onder een andere naam, hier eerst ook onder een andere naam. Ik ben 27 jaar. Woon nu iets langer dan 1 jaar samen met mijn vriend in Friesland, en we gaan al bijna 2 jaar samen.
Ik werk in de zorg. Doe sinds een paar weken aan Zumba en wil nog gaan hardlopen en voor de vakantie wil ik er nog een aantal kilo's er af hebben.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Phileine wo 23 maa 2011 - 2:09

Ik ben Vilein, 25 jaar en woon in het noorden van het land. Momenteel ben ik bezig met een studie Nederlandse taal en cultuur. Daarnaast heb ik een bijbaantje bij de post. Zowel het werk als mijn studie bevalt mij erg goed. Ik woon samen met mijn vriendin in een appartement, met onze vier katten.

In mijn vrije tijd schrijf ik graag verhalen en gedichten, lees ik boeken over uiteenlopende thema's, kijk ik graag televisie en films. Met mijn katten ravotten vind ik ook erg leuk. Spullen verkopen via marktplaats is ook iets wat ik graag doe. Daarnaast probeer ik elke dag een uur te lopen. Dat is helemaal lekker wanneer het zonnetje schijnt.

Oh, en ik vergeet te vertellen dat ik erg veel van muziek hou en graag naar het theater ga voor cabaretvoorstellingen of concerten.



Laatst aangepast door Vilein op wo 23 maa 2011 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:10

Giacomo schreef:
appeltje schreef: Daarnaast werk ik met jongeren met een autistische stoornis, maar ik heb ontslag genomen en ben nu hard op zoek naar een nieuwe baan die ik hopelijk snel vind!

Waar doe/deed jij dat appeltje?

Bij S.int M.arie in Eindhoven. Superleuk werk maar tijd voor een nieuwe uitdaging smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:14

Okee ik ook Very Happy

Ik ben Trisha (in 't echt ook) 22 jaar, ik kloot vooral aan (weet niet wat ik wil qua werk en opleiding enz dus nu werk ik in een bedrijfscatering) Ooit heb ik me aangemeld op 't forum maar toen was ik 15 en deed 't alleen omdat 't forum waar k altijd kwam, werd opgeheven. Ik vond de Yes meiden maar truttig en te oud dus ik kwam er niet meer Very Happy Tot een jaar of 4 geleden.

Ik woon nog bij m'n moeder in 't mooie Heemskerk, samen met m'n kat Frits RoderickVeelo Valentijn. Ik ga zélden uit (vind ik niet leuk om te doen) ik hou van lezen (maar alleen over WO2) en luister heul veul muziek en kijk meer tv dan goed voor me zou zijn Very Happy Ik vind koken ook leuk, maar eigenlijk voormamelijk taarten en andere zoete caloriebommen. (Wat je overigens totáááál niet aan me afziet kuch Very Happy )

Wat nog meeerrr... Oh ja, ik ben niet verliefd, niet verloofd, maar ben te vergelijken met een scharrelkip and I love it!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  TNMN wo 23 maa 2011 - 2:15

Wat een leuk idee!

Ik ben TNMN (wat voor That's Not My Name staat, mijn nickname op het oude forum), bijna 23 jaar. Ik studeer geschiedenis (met educatie studies en vergelijkende literatuur als bijvakken) en woon sinds 2 jaar in Schotland samen met mijn Schotse vriend. Als ik mijn studie afgerond heb, wil ik graag lerares geschiedenis worden (en geschiedenis leuk maken voor studenten), niet perse in Schotland (het liefst in de USA!). Ik heb een bijbaantje in een deli en daar heb ik het erg naar mijn zin. Ik hou van reizen, afspreken met vrienden, eten, lekker weer en lezen. Ik ben eigenwijs en praat te veel Wink
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:16

Ik ben 'Mila', 24 jaar en woon sinds 3 jaar in mijn eigen appartement in de omgeving van Den Haag. Ik heb sinds ruim anderhalf jaar een hele lieve vriend en ik werk als kinderverpleegkundige in het ziekenhuis.
In mijn vrije tijd ga ik er graag op uit (samen met mijn vriend) en hou ik erg van reizen (zonvakantie's, stedentrips etc.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Highway wo 23 maa 2011 - 2:28

Ik ben "highway", volgende maand 28 jaar alweer. Ik woon in het midden van het land, samen met mijn vriend en mijn konijn Pom. Ik werk als verpleegkundige op de medische dienst van een tbs instelling; maar maak in mijn vrije tijd ook veel taarten op bestelling, dit begint zo onder hand mijn tweede baan te worden. Inmiddels ben ik hard aan het twijfelen of ik een carrière switch wil gaan maken en een banketbakkers opleiding wil gaan doen, maar het is een moeilijke keus mede omdat wij nu op huizen-koop jacht zijn en hopen volgend jaar een kindje te krijgen.

Hobbies: series kijken (house/criminal minds/ desperate housewives), taarten maken, puzzelen en muziek luisteren./concerten bezoeken.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  dyingbride wo 23 maa 2011 - 2:37

Hoi,
Ik ben DyingBride, 31 jaar en ik woon samen met mijn vriend en mijn Beagle Grover in het zeeuwse land. Verder werk ik al weer bijna 10 jaar als begeleider in de gehandicaptenzorg. Vorig jaar heb ik de verkorte deeltijd opleiding Social Work afgerond en nu heb ik dus veel meer vrije tijd, maar die weet ik altijd goed op te vullen, dus kom ik soms nog tijd te kort.
Ik ben een weinig actieve forummer, ik lees al wel eeuwen mee en soms plaats ik een reactie, is gewoon even een stukje ontspanning tussendoor.
Verder ben ik gek op Frankrijk en zou het liefste een camping willen beginnen, maar ik denk dat dit meer past bij het dagdromen wat ik graag doe.
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Lejow wo 23 maa 2011 - 2:58

Ik ben Leonie, ben 25 en woon sinds een jaar samen met mijn vriend en onze 2 katten in Rdam.
Ik werk fulltime als kleuterjuf op een basisschool en daarnaast heb ik een (soms iets te uit de hand gelopen) hobby taarten bakken en decoreren.
We zijn druk aan het sparen voor een nieuwe auto en als dat rond is, willen we graag voor een kindje gaan.

Ik ben al heeeeeeeeeel lang actief. Nog in de tijd dat je geen inlognaam nodig had om te posten en er 1 pijler was, waar 2 topics per week werden geplaatst. Ik denk dat het zeker al een jaar of 10 / 12 is.

Verder heb ik als hobby het volgen van allerlei series (greys, desperate housewives, gooische vrouwen, friends, verborgen gebreken, de co assistent, voetbalvrouwen, ik vind het allemaal leuk smile ).

En ik heb een bloedhekel aan het huishouden en de winter.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:07

TNMN schreef:Wat een leuk idee!

Ik ben TNMN (wat voor That's Not My Name staat, mijn nickname op het oude forum), bijna 23 jaar. Ik studeer geschiedenis (met educatie studies en vergelijkende literatuur als bijvakken)

Hee wat leuk dat je ook education studies doet, dat wist ik niet! Dat heb ik dus voor de helft ook gedaan. Wat voor soort dingen behandel je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je nog 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel je nog 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum