Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe word hier gedacht over 2012

+33
SoGood
Sweety
TGR
Caramba
Mizz_S
RYW
JD
Atelier Madame
Serena
Bloem86
mzcharlotte
RioolSpook
loura
Roze Roos
Arwyn
Jeanette
Tsjip
Toet
Miss G
SuperGrover
Parisienne
Elin
smooch
sonly
Merai
Mariposa
rapa nui
Annoek
Minx
Blond
Tyrael
Zininzon
gummybeer
37 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 3 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:20

Ik geloof er niks van..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 3 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  SuperGrover za 19 maa 2011 - 6:27

Ik geloof er ook absoluut niet in. En een of andere superplaneet die "ze" voor ons verborgen houden? Dat klinkt heel erg Elvis-is-niet-dood-maar-Paul-McCartney-wel achtig. Maar waarom zou je zo bang zijn voor het vergaan van de aarde? Als je dood gaat, merk je daar toch niks meer van, bovendien, dood gaan we toch. smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:31

Annoek schreef:Ik vind het grote onzin!
Toen het jaar 2000 zou beginnen zouden ook alle computers craschen enzo ..
Nou niks gehoort of gemerkt hoor dus hier merken we ook niks van !! Wink
Die voorspelling was wel op heel andere zaken gebaseerd en vind ik niet te vergelijken.

Gast
Gast

Bericht  Miss G za 19 maa 2011 - 6:33

Als de wereld vergaat, dan vergaat ie. Ja.. je doet er toch niets aan. Gelukkig ben ik tegen die tijd al getrouwd denk ik, hebben we iig nog een leuk feest gehad.
Toen het 2000 werd zeiden ze toch ook dat vliegtuigen zouden crashen enz. En volgens mij zijn er meerdere datums genoemd dat de aarde zou vergaan, ook in het verleden.. en zo te zien leven we nog steeds.
Ja het lijkt me eng maar ik ga er niet wakker van liggen of er teveel bij stilstaan, want straks is het die datum, gebeurd er niets (of wel) en heb je nu ruim een jaar lang in angst geleefd.
Ik zie het wel, gelukkig ga ik dan niet alleen maar gezellig met zn alle angel
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:36

Smikkell schreef:
Die voorspelling was wel op heel andere zaken gebaseerd en vind ik niet te vergelijken.
Inderdaad, dat is een vergelijking van niks..

De millenium bug had heel goed kunnen gebeuren.. Ze waren toen bang dat computersystemen 100 jaar terug in de tijd zouden gaan, in plaats van naar 2000, naar 1900 dus en dat alles verloren zou gaan.

Gast
Gast

Bericht  Toet za 19 maa 2011 - 6:56

Ik hou me daar totaal niet mee bezig..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Tsjip za 19 maa 2011 - 7:16

Ik wist hier niet eens vanaf tot ik dit topic opende. Ik zie het dan wel!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette za 19 maa 2011 - 7:27

ik vind het grote onzin. In 2000 riepen ze ook de wereld zou vergaan. Ik geloof er niet in en mocht het wel zo zijn, kunnen we daar verder toch niks tegen doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:28

Ik probeer er niet over na te denken, ik vind het een eng idee, maar geloof niet dat het volgend jaar afgelopen is, dat niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:41

We gaan terug naar het stenentijdperk. (las ik van de week).

Heb mij er een beetje in verdiept maar geen idee wat ik ervan moet vinden.
Ik geloof alleen wel dat ik liever als gezin met zijn allen ga, dan dat ik de dood van mijn man of kinderen moet meemaken en daarna achterblijven.
Dus in die zin vind ik het ook wel rustgevend. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:44

Blegh, ik merk dat ik door dit topic ook heel onrustig word.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:52

Ja ik ook, erg vervelend.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 9:30

't Is bij mij vooral dat bepaalde dingen echt als feit verkondigd worden (daarmee doel ik niet op dit topic hoor, maar op alles wat er over 2012 gezegd wordt). Net zoals iemand hier zegt dat op internet staat dat we een nieuwe Stenen Tijdperk ingaan. Of dat de wereld dan vergaat. of dat ergens deze eeuw een grote komeet op ons afgestormd komt die de aarde vernietigd, noem maar op. Kan best zijn dat er een kern van waarheid achter schuilt, maar niemand kan in de toekomst kijken, en ik heb er daarom moeite mee dat die dingen echt als feit voorgeschoteld worden. Daarbij weet ik dat soort dingen gewoon liever niet van tevoren.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 9:35

_Donnaa schreef:
Smikkell schreef:
Inderdaad, dat is een vergelijking van niks..

De millenium bug had heel goed kunnen gebeuren.. Ze waren toen bang dat computersystemen 100 jaar terug in de tijd zouden gaan, in plaats van naar 2000, naar 1900 dus en dat alles verloren zou gaan.
De natuur is niet te voorspellen en ook niet tegen te houden..

De zorgen om de milleniumbug waren berust op kennis en feiten en was duidelijk aantoonbaar. Het had niets te maken met natuurggeweld of het vergaan van de aarde.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 19 maa 2011 - 9:37

Ik geloof er niet in dat de wereld in 2012 vergaat, ben hier echt totaal niet bang voor.
De aarde zal vast ooit vergaan (implosie van de zon oid), maar ik denk niet dat een van ons of onze (eventuele) kinderen dat mee zal maken. Ik denk dat er voor die tijd nog zoveel zal gebeuren.. Ik ben eerder bang voor waar de mensheid toe in staat is, dat wat de aarde doet. Volgens mij vernietigd de aarde zichzelf niet, maar past hij zichzelf aan.
De Vierde Wereldoorlog zal gevochten worden met stokken en stenen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 19:33

Maple schreef:'t Is bij mij vooral dat bepaalde dingen echt als feit verkondigd worden (daarmee doel ik niet op dit topic hoor, maar op alles wat er over 2012 gezegd wordt). Net zoals iemand hier zegt dat op internet staat dat we een nieuwe Stenen Tijdperk ingaan. Of dat de wereld dan vergaat. of dat ergens deze eeuw een grote komeet op ons afgestormd komt die de aarde vernietigd, noem maar op. Kan best zijn dat er een kern van waarheid achter schuilt, maar niemand kan in de toekomst kijken, en ik heb er daarom moeite mee dat die dingen echt als feit voorgeschoteld worden. Daarbij weet ik dat soort dingen gewoon liever niet van tevoren.
Met je eens.

Als ik er over na ga denken word ik er juist bang van. Dus eigenlijk sta ik er verder zo min mogelijk bij stil.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:15

Astrologisch gezien gaan we over naar het Aquariustijdperk.Ze hebben het dan over een andere energetisch niveau, waardoor de wereld inderdaad positief zou veranderen.
Of ik het geloof? Ik heb geen idee. Ik heb wel het idee dat men op zich veranderd.
Het besef komt langzaamaan dat de wereld niet alleen maar draait om
materie, iets waar het jarenlang om gedraaid heeft in 'dit tijdperk'. Dat vind ik op
zich wel een hele goede verandering.

We zien het tegen die tijd allemaal wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:18

Oh maar je moet 'de wereld vergaat' ook niet letterlijk nemen. De wereld zoals wij die kennen zou vergaan, dus het tijdperk waarin we nu leven. De aarde op zich niet.

Gast
Gast

Bericht  gummybeer za 19 maa 2011 - 21:41

Giacomo schreef:Oh maar je moet 'de wereld vergaat' ook niet letterlijk nemen. De wereld zoals wij die kennen zou vergaan, dus het tijdperk waarin we nu leven. De aarde op zich niet.

dit klopt ook dat dat er staat, maar ik heb het niet zo op dat gedoe met die planeer x. die zou hier van alles komen veranderen.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:45

gummybeer schreef:
Giacomo schreef:Oh maar je moet 'de wereld vergaat' ook niet letterlijk nemen. De wereld zoals wij die kennen zou vergaan, dus het tijdperk waarin we nu leven. De aarde op zich niet.

dit klopt ook dat dat er staat, maar ik heb het niet zo op dat gedoe met die planeer x. die zou hier van alles komen veranderen.

Als er iets aan het veranderen is, dan is dat nu al bezig. Ze hebben het erover dat de overgang in 2012 compleet is. En over welke planeet x heb je het?

Ik zou als ik jou was niet teveel horrorverhalen googlen. Of als je googled, kritisch googlen en dan zie je dat het echt allemaal zo zwaar niet is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:58

Ik maak me daar echt niet druk om. Hoe vaak is het wel niet gezegt dat de aarde vergaat? Ik hoef alleen de datum niet te weten smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:06

2012 komt na 2011, meer kan ik er niet van denken. Ik heb nog geen plannen...

Gast
Gast

Bericht  gummybeer za 19 maa 2011 - 22:06

Giacomo schreef:
gummybeer schreef:

Als er iets aan het veranderen is, dan is dat nu al bezig. Ze hebben het erover dat de overgang in 2012 compleet is. En over welke planeet x heb je het?

Ik zou als ik jou was niet teveel horrorverhalen googlen. Of als je googled, kritisch googlen en dan zie je dat het echt allemaal zo zwaar niet is.

planeet nibiru die zou ook in 2012 aankomen bij de aarde en een poolshift teweeg brengen. dat ding doet er 36000 jaar over om zijn baan te trekken. en zou nu in de buurt moeten zijn, dandaar die aardbevingen en tsunami`s.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:16

Misschien is dit fijn om te lezen voor mensen die hier echt bang voor zijn...

http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:25

Ik geloof niet dat de wereld zal vergaan.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: