even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht
+16
Jeanette
Rush
sterremaan
Esperanza
Blond
SoGood
SarahKey
Printje
Twellie
Sea of Trees
Lady4
Polly
Capt'n Zero
schuddebuikje
Antibes
Gizmo
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht
ik ben aan het lezen op een ander forum en er werd een onderwerp geplaatst:
Beyonce komt in april in amsterdam. Ik wil zo fokking graag gaan, hou van haar maar mijn ouders willen me niks geven. En ik heb niks. Hoe kom ik voor vrijdag aan geld. Help???
2 reacties daaronder staat :
Pfff... misschien weten ze op het Yes-forum een oplossing....
ik moest hier wel om lachen
Beyonce komt in april in amsterdam. Ik wil zo fokking graag gaan, hou van haar maar mijn ouders willen me niks geven. En ik heb niks. Hoe kom ik voor vrijdag aan geld. Help???
2 reacties daaronder staat :
Pfff... misschien weten ze op het Yes-forum een oplossing....
ik moest hier wel om lachen
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Re: even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht
Viva forum zeker? Ik lees daar graag, maar beetje jammer van hun beeld van het yesforum. Ik lees zulke reacties regelmatig.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Wat flauw zeg, dat is toch overduidelijk Fancy-forum materiaal?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ach, andersom denken we ook niet allemaal positief over Viva. Ik zie er niet veel kwaads in, toen ik op Fancy zat, vond ik Yes ietwat mutserig, Viva voor ouwe wijven en Tina weer voor baby's enzo. Dat soort vooroordelen hou je toch wel, en verschil in mentaliteit op verschillende fora ook wel. Ik lig er niet wakker van.
Gast- Gast
ja inderdaad viva.Maar verschil in mentaliteit is inderdaad erg op verschillende forums.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Overigens ben ik het eens met Antibes, dat topic zou thuis horen op Fancy
Gast- Gast
Ik heb zeker een oplossing. Kijk the Avengers. Next best thing.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ach, aan het einde van de lijn eindigen we allemaal op Libelle, en breien we de lelijkste schoentjes voor onze achterkleinkinderen met onze haren in de krullers.
Gast- Gast
Haha, want die andere forums zijn zo hip & happening?
Ik vind forummen sowieso een beetje een mutserige hobby, maar misschien vind ik het juist daarom leuk. Lekker chill vanaf de bank overal commentaar op leveren.
Ik vind forummen sowieso een beetje een mutserige hobby, maar misschien vind ik het juist daarom leuk. Lekker chill vanaf de bank overal commentaar op leveren.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Handig toch! Zo komen er vast nieuwe leden
Gast- Gast
Ik lees regelmatig mee op het Viva forum en vergeleken met daar zijn we engeltjes qua reacties. Ze nemen daar echt geen blad voor de mond en het valt me op dat veel forummers daar erg zwart-wit denken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb vaak het idee dat het daar gaat om wie de meest harde reactie kan plaatsen. Alsof je stoer bent als je geen blad neemt voor de mond ofzo...Lady4 schreef:Ik lees regelmatig mee op het Viva forum en vergeleken met daar zijn we engeltjes qua reacties. Ze nemen daar echt geen blad voor de mond en het valt me op dat veel forummers daar erg zwart-wit denken.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Inderdaad, gewoon lekker lomp zijn en elkaar kwetsen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb irl ook wel eens gehad dat het forum ter sprake kwam en dat iemand dat zei dat hè yesforum toch iets voor jonge meisjes was?
Ik maak me er verder net druk om.
Ik kom ook wel eens op FOK! En daar gaat het er heel hard aan toe. Zich kan ik dat ook wel weer waarderen.
Ik maak me er verder net druk om.
Ik kom ook wel eens op FOK! En daar gaat het er heel hard aan toe. Zich kan ik dat ook wel weer waarderen.
Gast- Gast
Sunprincess, maar wij zijn toch ook jonge meisjes
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Sunprincess, maar wij zijn toch ook jonge meisjes
Daar heb je een punt
Gast- Gast
Lady4 schreef:Ik lees regelmatig mee op het Viva forum en vergeleken met daar zijn we engeltjes qua reacties. Ze nemen daar echt geen blad voor de mond en het valt me op dat veel forummers daar erg zwart-wit denken.
Ik dacht eigenlijk altijd dat het Viva forum een beetje een vrouwen-in-de-overgang forum was
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Dat idee krijg ik ook.Sea of Trees schreef:Ik heb vaak het idee dat het daar gaat om wie de meest harde reactie kan plaatsen. Alsof je stoer bent als je geen blad neemt voor de mond ofzo...Lady4 schreef:Ik lees regelmatig mee op het Viva forum en vergeleken met daar zijn we engeltjes qua reacties. Ze nemen daar echt geen blad voor de mond en het valt me op dat veel forummers daar erg zwart-wit denken.
Maar nu vind ik wel dat hier op yes wel snel een of andere geld inzamelingsactie word gehouden voor een of ander zielig geval. Dat maak ik op de andere forums waar ik kom zelden mee.
Polly schreef:Haha, want die andere forums zijn zo hip & happening?
Ja precies! Maar als ik echt een beetje spanning wil in mijn mutserige hobby lees ik weleens mee op Viva. Jaja, living on the edge.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Polly schreef:Haha, want die andere forums zijn zo hip & happening?
Ja ik vind het ook altijd een beetje mutsig. Tot ik weer naar meetings ga waar alleen maar super leuke meiden komen. Dan voel ik me ineens toch geen muts meer
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heb ik dus ook! Bij elke meeting verbaas ik me er weer over dat er zoveel leuke meiden op het forum zitten.Blond schreef:Polly schreef:Haha, want die andere forums zijn zo hip & happening?
Ja ik vind het ook altijd een beetje mutsig. Tot ik weer naar meetings ga waar alleen maar super leuke meiden komen. Dan voel ik me ineens toch geen muts meer
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik, kon op de een of andere manier nooit vinden op het viva forum wat ik zocht. Ik had er echt een Tom Tom bij nodig, terwijl ik niet echt dom ben aangelegd, ik vond het niet zo diegaant als de gesprekken die we hier soms voeren.
Ach joh over 50 jaar heet dit forum yes Max niks Libelle, haha we blijven gewoon hip, en onze kleinkinderen krijgen leuke gekleurde slofjes. We zijn wel de nieuwe generatie ouderen dan ;-p
Ach joh over 50 jaar heet dit forum yes Max niks Libelle, haha we blijven gewoon hip, en onze kleinkinderen krijgen leuke gekleurde slofjes. We zijn wel de nieuwe generatie ouderen dan ;-p
Trouwens, breien en haken is tegenwoordig heel hip
Dat doen ze op het Viva forum ookSarahKey schreef:Trouwens, breien en haken is tegenwoordig heel hip
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
SarahKey schreef:Trouwens, breien en haken is tegenwoordig heel hip
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» hoe word hier gedacht over 2012
» Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Korter zwanger dan gedacht?
» Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Korter zwanger dan gedacht?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: