Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe word hier gedacht over 2012

+33
SoGood
Sweety
TGR
Caramba
Mizz_S
RYW
JD
Atelier Madame
Serena
Bloem86
mzcharlotte
RioolSpook
loura
Roze Roos
Arwyn
Jeanette
Tsjip
Toet
Miss G
SuperGrover
Parisienne
Elin
smooch
sonly
Merai
Mariposa
rapa nui
Annoek
Minx
Blond
Tyrael
Zininzon
gummybeer
37 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:17

Word een geweldig jaar, een van mijn beste vriendinnen gaat dan trouwen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  gummybeer za 19 maa 2011 - 5:18

Tyrael schreef:
gummybeer schreef:
Storm schreef:
Princess schreef:Een meisje dat ik ken had het er laatst over dat het einde der tijden nabij was. Waarom: De tsunami in Thailand, de aardbevingen in pakistan, Haiti, Japan, en zo had ze, op volgorde, een lijstje met natuurrampen neergezet.
Met daarbij de tekst 'de aarde is zichzelf aan het vernietigen'.
Zien jullie daar een kern van waarheid in?
Het zou me wel logisch lijken, eerlijk gezegd...dit boezemt me dus angst in.

dit zou weer komen door die zeker planeer nibiru die een pole shift teweeg zou gaan brengen. die trekt tsunami`s en dat soort dingen aan. ik weet gewoon zelf niet meer wat ik nog moet geloven.

Ja en er zijn ook wetenschappers die zeggen dat die planeet Nibiru (of planeet X) een fabel is en dus niet bestaat, dus wie zegt dat het daardoor komt?

nou het zou net zo goed verzwegen kunnen worden natuurlijk.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:19

Tea-Leaf schreef:
Storm schreef:Ik ben wel heel bang voor die datum.

Echt? hug
Misschien slaat het nergens op, maar ik ben sowieso vatbaarder voor dingen waar ik mijn vinger niet op kan leggen zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Tyrael za 19 maa 2011 - 5:21

[quote="gummybeer"]
Tyrael schreef:
gummybeer schreef:
Storm schreef:
Princess schreef:Een meisje dat ik ken had het er laatst over dat het einde der tijden nabij was. Waarom: De tsunami in Thailand, de aardbevingen in pakistan, Haiti, Japan, en zo had ze, op volgorde, een lijstje met natuurrampen neergezet.
Met daarbij de tekst 'de aarde is zichzelf aan het vernietigen'.
Zien jullie daar een kern van waarheid in?
Het zou me wel logisch lijken, eerlijk gezegd...dit boezemt me dus angst in.

dit zou weer komen door die zeker planeer nibiru die een pole shift teweeg zou gaan brengen. die trekt tsunami`s en dat soort dingen aan. ik weet gewoon zelf niet meer wat ik nog moet geloven.

Ja en er zijn ook wetenschappers die zeggen dat die planeet Nibiru (of planeet X) een fabel is en dus niet bestaat, dus wie zegt dat het daardoor komt?

nou het zou net zo goed verzwegen kunnen worden natuurlijk.[/quote

Ja dat kan, maar die planteen zou bevolkt zijn (geweest) door een superras (pyramidenbouwers, zouden de bewoners van Atlantis zijn geweest, etc). Klinkt me toch wat te hocus pocus-achtig, zeker omdat er geen eenduidig (wetenschappelijk) bewijs is Wink
Ik geloof er dus ook echt totaal allemaal niet in.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Annoek za 19 maa 2011 - 5:27

Ik vind het grote onzin!
Toen het jaar 2000 zou beginnen zouden ook alle computers craschen enzo ..
Nou niks gehoort of gemerkt hoor dus hier merken we ook niks van !! Wink

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  gummybeer za 19 maa 2011 - 5:27

[quote="Tyrael"]
gummybeer schreef:
Tyrael schreef:
gummybeer schreef:
Storm schreef:
Princess schreef:Een meisje dat ik ken had het er laatst over dat het einde der tijden nabij was. Waarom: De tsunami in Thailand, de aardbevingen in pakistan, Haiti, Japan, en zo had ze, op volgorde, een lijstje met natuurrampen neergezet.
Met daarbij de tekst 'de aarde is zichzelf aan het vernietigen'.
Zien jullie daar een kern van waarheid in?
Het zou me wel logisch lijken, eerlijk gezegd...dit boezemt me dus angst in.

dit zou weer komen door die zeker planeer nibiru die een pole shift teweeg zou gaan brengen. die trekt tsunami`s en dat soort dingen aan. ik weet gewoon zelf niet meer wat ik nog moet geloven.

Ja en er zijn ook wetenschappers die zeggen dat die planeet Nibiru (of planeet X) een fabel is en dus niet bestaat, dus wie zegt dat het daardoor komt?

nou het zou net zo goed verzwegen kunnen worden natuurlijk.[/quote

Ja dat kan, maar die planteen zou bevolkt zijn (geweest) door een superras (pyramidenbouwers, zouden de bewoners van Atlantis zijn geweest, etc). Klinkt me toch wat te hocus pocus-achtig, zeker omdat er geen eenduidig (wetenschappelijk) bewijs is Wink
Ik geloof er dus ook echt totaal allemaal niet in.

klopt, dat klinkt inderdaad raar, maar dat ding alleen al zou een omlooptijd hebben van 36000 jaar ofzoiets en zou nu weer te zien zijn in ons zonnenstelsel. deze zou ook al pool shiften bij andere planeten teweeg hebben gebracht.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  gummybeer za 19 maa 2011 - 5:29

Annoek schreef:Ik vind het grote onzin!
Toen het jaar 2000 zou beginnen zouden ook alle computers craschen enzo ..
Nou niks gehoort of gemerkt hoor dus hier merken we ook niks van !! Wink

klopt, maar dat was geen voorspelling van oude bevolkingsgroepjes.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:31

Gummybeer hoe denk jij zelf daarover?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  rapa nui za 19 maa 2011 - 5:33

Ik geloof niet in het einde op die speciale datum in 2012. Wel doen me die aardbevingen, situatie rondom de kerncentrales in Japan, situatie in het Midden-Oosten etc. me vaker beseffen dat ik compleet machteloos ben in heel veel dingen en dat er best wel in eens een einde kan zijn. Er kan zo snel een kettingreactie ontstaan waaraan je niets kunt doen, waaraan ook machtige regeringen maar weinig of niets kunnen doen. Ik vind het bv. best wel reëel dat Iran binnen afzienbare tijd kernwapens zou kunnen inzetten tegen Israel en dat er dan bv. een soort van wereldbrand ontstaat. Verder zijn er in het verleden van de aarde natuurlijk ook grote vulkaanuitbarstingen geweest (ik ben beïnvloed door de film Supervolcanoes smile ), zou de as zijn veranderd met grote gevolgend, zijn er ijstijden, komeetinslagen e.d. geweest en dat kan nu natuurlijk ook gebeuren en hoever we ook denken te zijn met onze ontwikkeling we zijn daar niet tegen opgewassen en weten van heel veel van die dingen nog maar weinig af.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  gummybeer za 19 maa 2011 - 5:34

Storm schreef:Gummybeer hoe denk jij zelf daarover?

ik ben er zelf heel erg bang voor dat de mensheid zal vergaan. nog niet eens zozeer de wereld, maar gewoon de mensheid. ik heb een dochtertje van 4 en ik kan alleen maar hopen dat dit ons bespaard blijft, maar mijn gevoel is heel heftig.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:37

Hmm ja, ik snap je ergens wel, heb in bed ook al meerdere paniekaanvallen gehad als ik aan 2012 dacht Embarassed Maar goed, niemand weet het zeker, dus het heeft ook totaal geen zin om je er druk over te maken. Je hebt er toch geen invloed op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  gummybeer za 19 maa 2011 - 5:39

Storm schreef:Hmm ja, ik snap je ergens wel, heb in bed ook al meerdere paniekaanvallen gehad als ik aan 2012 dacht Embarassed Maar goed, niemand weet het zeker, dus het heeft ook totaal geen zin om je er druk over te maken. Je hebt er toch geen invloed op.

dit klopt wel, maar het achtervolgd mij constant dag en nacht. ik sta er mee op en ga ermee naar bed. ik zit ook weer aan de medicijnen.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Mariposa za 19 maa 2011 - 5:41

Ik ben niet bang voor 2012 en ik denk ook niet dat de wereld dan vergaat. Wel denk ik dat er in 2012 een nieuwe periode aanbreekt en dat er steeds meer en meer rampen zullen komen in de wereld.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Merai za 19 maa 2011 - 5:42

Ik hou me daar helemaal niet mee bezig. Ik ben op de hoogte van de voorspellingen en weet niet wat ik er van moet vinden, maar ik leef mijn leven zoals ik het wil leven en ben zielsgelukkig. Als het dan opeens voorbij is: so be it, en zoniet, dan genieten we verder.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  sonly za 19 maa 2011 - 5:50

Ik geloof er niet in, dat de wereld vergaat dan.
En stel het zou wel gebeuren, dan is iedereen waarschijnlijk dood en hoeft ook niemand elkaar te missen. Dus ik krijg er geen vervelend gevoel van als ik het me voorstel ofzo.

De pool-as was toch ook iets van 15 cm verschoven door de aardbeving in Japan? Merk je verder ook niks van, dus zou het dan echt zo'n ramp zijn als de polen verschuiven?

Me inbeelden dat er evil Aliens bestaan vind ik eigenlijk enger dan dat de aarde vergaat.


Laatst aangepast door sonly op za 19 maa 2011 - 5:52; in totaal 1 keer bewerkt
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:52

Ik word niet warm of koud van 2012, ik kijk er helemaal neutraal tegen aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  smooch za 19 maa 2011 - 5:54

Merai schreef:Ik hou me daar helemaal niet mee bezig. Ik ben op de hoogte van de voorspellingen en weet niet wat ik er van moet vinden, maar ik leef mijn leven zoals ik het wil leven en ben zielsgelukkig. Als het dan opeens voorbij is: so be it, en zoniet, dan genieten we verder.

zo denk ik er ook over.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:54

Ik denk er niet over na en heb ook eigenlijk geen idee wat ik ervan vind. Ik moet dara ook niet tevele over nadenken, doe ik dat wel, dan word ik namelijk doodsbang.

Wel word ik altijd bang van die programma's op NatGeo, als ze het weer eens over kometen, aardbevingen, ijstijden etc etc hebben. Die hele zender lijkt de bangheid van de mens te willen stimuleren, ik word er in elk geval altijd wel een soort bang van, wetende dat datgene wat in dat programma besproken wordt, ons ook ooit zomaar zou kunnen gebeuren. Gelukkig realiseer ik me nog wel dat de kans groter is om morgen onder een auto te lopen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:58

Maple schreef:Ik denk er niet over na en heb ook eigenlijk geen idee wat ik ervan vind. Ik moet dara ook niet tevele over nadenken, doe ik dat wel, dan word ik namelijk doodsbang.

Wel word ik altijd bang van die programma's op NatGeo, als ze het weer eens over kometen, aardbevingen, ijstijden etc etc hebben. Die hele zender lijkt de bangheid van de mens te willen stimuleren, ik word er in elk geval altijd wel een soort bang van, wetende dat datgene wat in dat programma besproken wordt, ons ook ooit zomaar zou kunnen gebeuren. Gelukkig realiseer ik me nog wel dat de kans groter is om morgen onder een auto te lopen Wink

Dat heb ik ook heel erg, alleen denk ik niet dat die programma's er zijn om mensen angst in te boezemen.
Ik weet dat ik mezelf gek ga lopen maken als ik dat soort programma's kijk, en daarom doe ik het gewoon niet.
Toen ik een aantal jaar geleden las over 2012 was ik wel heel bang, ik was sowiezo al heen bang om dood te gaan, eraan denken kon paniekaanvallen veroorzaken, maar inmiddels heb ik dat (gelukkig) veel minder.
Ook over 2012 kan ik veel rationeler denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Elin za 19 maa 2011 - 5:59

smooch schreef:
Merai schreef:Ik hou me daar helemaal niet mee bezig. Ik ben op de hoogte van de voorspellingen en weet niet wat ik er van moet vinden, maar ik leef mijn leven zoals ik het wil leven en ben zielsgelukkig. Als het dan opeens voorbij is: so be it, en zoniet, dan genieten we verder.

zo denk ik er ook over.

+1

En als de aarde dan toch vergaat, gaan we allemaal en merken we er toch niks van. Dus ik lig er niet wakker van!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Tyrael za 19 maa 2011 - 6:02

Elin schreef:
smooch schreef:
Merai schreef:Ik hou me daar helemaal niet mee bezig. Ik ben op de hoogte van de voorspellingen en weet niet wat ik er van moet vinden, maar ik leef mijn leven zoals ik het wil leven en ben zielsgelukkig. Als het dan opeens voorbij is: so be it, en zoniet, dan genieten we verder.

zo denk ik er ook over.

+1

En als de aarde dan toch vergaat, gaan we allemaal en merken we er toch niks van. Dus ik lig er niet wakker van!

Inderdaad
Ik vind het "enger" om er aan te denken wat er allemaal aangericht kan worden met bijvoorbeeld kernwapens, dus rampen door menselijk toeden. (Al kan ik me daar op dit moment ook niet écht druk om maken in de zin van dat ik er niet van kan slapen en er van in paniek raak).
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:04

gummybeer schreef:
Storm schreef:Hmm ja, ik snap je ergens wel, heb in bed ook al meerdere paniekaanvallen gehad als ik aan 2012 dacht Embarassed Maar goed, niemand weet het zeker, dus het heeft ook totaal geen zin om je er druk over te maken. Je hebt er toch geen invloed op.

dit klopt wel, maar het achtervolgd mij constant dag en nacht. ik sta er mee op en ga ermee naar bed. ik zit ook weer aan de medicijnen.
Dit klinkt me niet bepaald gezond in de oren eerlijk gezegd, heb je daar ook therapie voor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  gummybeer za 19 maa 2011 - 6:05

Storm schreef:
gummybeer schreef:
Storm schreef:Hmm ja, ik snap je ergens wel, heb in bed ook al meerdere paniekaanvallen gehad als ik aan 2012 dacht Embarassed Maar goed, niemand weet het zeker, dus het heeft ook totaal geen zin om je er druk over te maken. Je hebt er toch geen invloed op.

dit klopt wel, maar het achtervolgd mij constant dag en nacht. ik sta er mee op en ga ermee naar bed. ik zit ook weer aan de medicijnen.
Dit klinkt me niet bepaald gezond in de oren eerlijk gezegd, heb je daar ook therapie voor?

een psycholoog heb ik, daar heb ik nu 2 dagen achter elkaar gesprekken mee gehad.

gummybeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:09

Het lijkt me erg vervelend en ook lastig als dit jou 24/7 bezig houdt.. Kun je wel genieten van het hier en nu?

Ik zelf houd me totaal niet bezig met apocalyptische voorspellingen e.d. Als de wereld vergaat, dan vergaat 'ie. Met mij er bij ja.. Zien we dan wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Parisienne za 19 maa 2011 - 6:19

Ik was er eigenlijk totaal niet mee bezig, totdat ik dit topic las! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe word hier gedacht over 2012 - Pagina 2 Empty Re: hoe word hier gedacht over 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum