Enorme aardbeving Japan
+27
rapa nui
nina
silly-one
TukTuk
GeKKiE
Caresses
Minx
_Lacey_
M_as
Mida4you
Roza
Sterre
Lavendel
Lynn_
Serena
Zwerver
Inge
Jeanette
Pien
Wennebellah
Suus
loura
Sarah1985
Tullow
RYW
VeryCherry
L!ND@
31 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Enorme aardbeving Japan
Ik vind die tsunami wel heel eng, hopelijk kan iedereen op tijd weg komen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Vreselijk, ik ben er helemaal verdrietig door..we zitten ook al heel de tijd het journaal te kijken...
Nature is a f*cking bitch!
Nature is a f*cking bitch!
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Ik hoop natuurlijk dat het zoveel mogelijk mensen daar bespaard blijft, maar helemaal in nieuw guinea. Daar is mijn moeder geboren.
Weet iemand of er ook gevaar is voor India??? Of is het alleen aan de andere kant?!
Weet iemand of er ook gevaar is voor India??? Of is het alleen aan de andere kant?!
Laatst aangepast door Elodie op do 10 maa 2011 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
vreselijk dit... mijn (stief)oom woont in Japan voor zijn werk (model en fotograaf). maakte me best zorgen om hem dus heb net mn opa gebeld maar krijg hem niet te pakken! vreselijk wat een zenuwen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben er ook van slag van en de tv zal wel aan blijven staan vandaag. Vind met name die tsunami eng. Die beelden van Japan zijn zo verschrikkelijk, je ziet alles stromen. En ik ben zo bang voor de Amerikaanse westkust waar ik allemaal mensen ken en wat me zo aan het hart ligt. Maar ik hoop heel erg dat de golf dat al afgezwakt is.
Maar in Hawaii schijnt men wel relaxed te zijn, men is er wel laconiek over. (lijkt mij overigens niet de juiste instelling).
Maar in Hawaii schijnt men wel relaxed te zijn, men is er wel laconiek over. (lijkt mij overigens niet de juiste instelling).
Gast- Gast
Ow bah, op tv laten ze nu allemaal beelden zien binnen bedrijven, wat eng al die trillingen zeg, dan word je toch onwijs bang als het gebeurd?
Gast- Gast
Pfoe, gelukkig, de vriendin van mijn ouders is ongedeerd. Woont wel vlakbij zee, maar is op het werk en is ongedeerd.. pfft, pak van mijn hart!
Gast- Gast
Bah akelig hè wolletjes. Ik hoorde net ook dat er voor Taiwan een tsunami waarschuwin is gegeven en daar heb ik ook drie vriendinnen wonen.
Gast- Gast
Pien, wat erg! Hopelijk horen jullie snel wat!
Echt verschrikkelijk! Op zo'n moment denk ik altijd waarom wij uberhaupt lopen te zeiken als het een keer regent. Vind zo'n Tsunami altijd zo eng.
Echt verschrikkelijk! Op zo'n moment denk ik altijd waarom wij uberhaupt lopen te zeiken als het een keer regent. Vind zo'n Tsunami altijd zo eng.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
oh ja, crap.. reminds me dat ik ook een bekende in Taiwan heb.. en in Singapore ook...
Vind het zó eng! Tijdens de tsunami in 2005 bleek dat een héél goede vriend van mijn vader op Bali zat, godzijdank op het dak van het hotel bij het zwembad. BAH!
Vind het zó eng! Tijdens de tsunami in 2005 bleek dat een héél goede vriend van mijn vader op Bali zat, godzijdank op het dak van het hotel bij het zwembad. BAH!
Gast- Gast
Pien schreef:vreselijk dit... mijn (stief)oom woont in Japan voor zijn werk (model en fotograaf). maakte me best zorgen om hem dus heb net mn opa gebeld maar krijg hem niet te pakken! vreselijk wat een zenuwen...
Ah Pien! Wat erg!
Gast- Gast
Verschrikkelijk.
Ben het ook aan het volgen op NL 1
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik nu ook.Inge schreef:Verschrikkelijk.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Niemand krijgt mijn opa te pakken, telefoon is in gesprek...
mn moeder is er nu heen... ze belt me zo snel ze wat weet!
Ik ga er van uit dat mijn opa gewoon plat gebeld word door iedereen en dat alles goed gaat! positief blijven...
Ik ga er van uit dat mijn opa gewoon plat gebeld word door iedereen en dat alles goed gaat! positief blijven...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Niemand krijgt mijn opa te pakken, telefoon is in gesprek...
Zal voor je duimen, Pien!
Gast- Gast
Ik vind die beelden gewoon bijna niet te geloven joh.. Dat je steeds van die auto's ziet gaan en hoe hoog 't water... alsof 't niet echt is gewoon!
Gast- Gast
Ik 'hoorde' het van mn vriend dat ik in de trein zat, echt erg is het!
heb helaas geen tijd/mogelijkheid om het nu te volgens/kijken... moet maar als ik vanavond thuis komt..
heb helaas geen tijd/mogelijkheid om het nu te volgens/kijken... moet maar als ik vanavond thuis komt..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Mijn zoontje schrok net heel erg toen hij het op tv zag, gauw de tv uitgedaan en hem uitgelegd wat er is gebeurd.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Jeetje, wat erg! Hier staat de tv ook aan.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Brrr ik heb serieus kippenvel. Klinkt stom maar hoop het echt het meevalt, maar ben bang dat dit niet zal gebeuren.
Gast- Gast
Pien, heb jij al nieuws?
Getver, de vriendin van een studiegenootje van me woont op Hawaii.. en daar is zopas ook nog een aardbeving geweest
Getver, de vriendin van een studiegenootje van me woont op Hawaii.. en daar is zopas ook nog een aardbeving geweest
Gast- Gast
Cimic schreef:Brrr ik heb serieus kippenvel. Klinkt stom maar hoop het echt het meevalt, maar ben bang dat dit niet zal gebeuren.
Ik ook, wat erg is dit. Er is nu nog niet veel bekend over doden etc. maar ik denk dat dit nog veel erger gaat zijn dan dat wij denken. Ze geven net een crisisnummer vrij voor de mensen die in dierbaren/vrienden etc. in Japan hebben zitten voor de meiden die dit nodig hebben.
Ik blijf het volgen vandaag, ik vind het zo erg!
Gast- Gast
wolletjes schreef:
Waar heb je dat gehoord over die aardbeving op Hawaii? Ik kan er niets over vinden nog. Rond 3 uur onze tijd komt de tsunami daar aan. Maar als er daar ook al een beving is geweest, zal het toch wat erger zijn.
Ik realiseerde me ook dat in California precies in de provincie waar ik gewoond heb de San Andreas kloof loopt, en daar is het ook al zo gevoelig voor aardbevingen. Ik kan alleen maar hopen dat dat allemaal mee valt, ben er echt heel bang voor.
De Filipijnen worden nu geëvacueerd.
Gast- Gast
bah wat verschrikkelijk naar.. ik ben net een maandje geleden in Japan geweest, toch onwerkelijk om het nu zo te zien.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Op tv zeiden ze dat ze zich in Hawaii niet zoveel zorgen maken en er laconiek op reageren.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Rebuild Japan - Nederlandse artiesten voor Japan
» Japan, ultieme vriendschap
» Aardbeving in Californië?
» Aardbeving!
» Enorme twijfel/onzekerheid - crematie
» Japan, ultieme vriendschap