Rebuild Japan - Nederlandse artiesten voor Japan
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rebuild Japan - Nederlandse artiesten voor Japan
Vanmorgen werd er op 3fm bij Giel een liedje opgenomen als muzikale bijdrage aan de verschrikkelijke gebeurtenissen in Japan.
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/350071/Rebuild-Japan-bij-Giel
Ik word de laatste tijd niet warm meer van dit soort initiatieven, maar ik wilde het toch met jullie delen. Ik vind het uiteraard een goed initiatief van Giel. Het mooiste stukje begint als Pascal van Blof begint te zingen. Zijn stem is onmisbaar. Maar wat ik niet snap is waarom er drie saxofoons door het nummer heen moeten blèren.
Wat vinden jullie?
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/350071/Rebuild-Japan-bij-Giel
Ik word de laatste tijd niet warm meer van dit soort initiatieven, maar ik wilde het toch met jullie delen. Ik vind het uiteraard een goed initiatief van Giel. Het mooiste stukje begint als Pascal van Blof begint te zingen. Zijn stem is onmisbaar. Maar wat ik niet snap is waarom er drie saxofoons door het nummer heen moeten blèren.
Wat vinden jullie?
Gast- Gast
Re: Rebuild Japan - Nederlandse artiesten voor Japan
Ik vind het ook wel een leuke en goede actie. Heb het van de week al gevolgd toen hij de artiesten ging bellen of ze mee wilden doen. Vind het vooral een origineel liedje, door de combinatie van Nederlandstalig en Engelstalig!
Over die saxofoons, Candy en Hans Dulfer doen ook mee aan de actie. Giel heeft artiesten erbij betrokken die 'iets' hebben met Japan en de Dulfers schijnen daar heel succesvol en bekend te zijn als artiest. Vandaar dus
Maar ik vind het ook 'niet nodig' voor een mooi liedje.
Over die saxofoons, Candy en Hans Dulfer doen ook mee aan de actie. Giel heeft artiesten erbij betrokken die 'iets' hebben met Japan en de Dulfers schijnen daar heel succesvol en bekend te zijn als artiest. Vandaar dus
Maar ik vind het ook 'niet nodig' voor een mooi liedje.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
ik wordt ook niet meer warm of koud van die acties maar toch vind ik het een leuk initatief. En zoals hierboven de artiesten die mee werken met dit nummer hebben allemaal "iets" met Japan, daarom is de keuze op hun gevallen. Weet alleen niet goed wat Lange Frans met Japan heeft
Gast- Gast
Ik vind het een mooi initiatief, maar vind die 3 saxofoons ook wat overbodig en passen niet in het geheel.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nederlandse verjaardag
» Nederlandse vertaling voor Carbon Neutral
» Nederlandse liedjes voor Poolse collega's
» Japan, ultieme vriendschap
» Enorme aardbeving Japan
» Nederlandse vertaling voor Carbon Neutral
» Nederlandse liedjes voor Poolse collega's