Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 36 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  joyce0606 wo 12 jan 2011 - 5:46

...

Laatst aangepast door joyce0606 op wo 12 jan 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 36 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Triesje1983 wo 12 jan 2011 - 6:36

Jeeeeeeeeeetje dat is nogal een cyclus zeg...

Hier niet veel te melden. Ben weer druk aan het werk, dus kan het niet zo goed bijhouden :$. Sorry hiervoor...
Vandaag zelfs nog overgewerkt. Zaterdag is de eerste cursus weer op het werk en alles moet dan netjes zijn enzovoorts. Dus flink aan het werk om dat voor elkaar te krijgen en dan zaterdag weer werken om de lunch te verzorgen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 7:03

Le Chat Noir schreef:@Razz: Hoeveelste dag zit je nu dan? Misschien heb je een korte luteale fase? Hoe laat test je? Als je het te vroeg op de dag doet is er misschien nog niet genoeg LH aangemaakt (dit gebeurt pas gedurende de dag).
Ik ik zit nu pas op dag 11 hoor. En ik heb vanmorgen rond 11 uur getest. Ik weet dat het niet 's ochtends met je eerste urine moet. Ik moet gewoon wat geduld hebben aangezien het pas cyclusdag 11 is.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 12 jan 2011 - 8:17

zojuist ongesteld geworden...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 12 jan 2011 - 8:58

Joyce, netjes toch... denk dat je lichaam gewoon wat in de war was na de mk

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  joyce0606 wo 12 jan 2011 - 9:08

Muppetje schreef:Joyce, netjes toch... denk dat je lichaam gewoon wat in de war was na de mk

ja ene kant wel oke, andere kant baal ik wel een beetje, ik geef de feestdagen maar de schuld! haha. als ik terug denk zegt FF dat ik vorrige week zondag mijn eisprong heb gehad, dat zou kunnen, ik heb die avond/nacht me aardig leeg gekotst, en als ik zo terug denk, voel ik me altijd rond me eisprong onzettend k.u.t, het is in ieder geval een extra teken waar ik kan op letten.

vanaf morgenochtend, streng temperaturen, ovutesten en aan de etos zwanger worden! feb wordt mijn maand!! :flower:
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:11

fijn dat je ongesteld geworden bent! veel succes aankomende maand :-)

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 12 jan 2011 - 9:19

Puggle schreef:fijn dat je ongesteld geworden bent! veel succes aankomende maand :-)

hahah ik vindt het niet zo fijn hoor! haha had liever een ander bericht gehad smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 10:20

joyce0606 schreef:
Puggle schreef:fijn dat je ongesteld geworden bent! veel succes aankomende maand :-)

hahah ik vindt het niet zo fijn hoor! haha had liever een ander bericht gehad smile

Haha oeps, komt een beetje verkeerd over zeker niet zo bedoeld hoor smile hoop dat je snel zwanger bent en succes in je nieuwe ronde!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* wo 12 jan 2011 - 10:32

@ Joyce: Balen dat je ongesteld bent geworden. Misschien toch wat langer door de miskraam? Hopen dat je volgende cyclus weer wat mooier is, of gewoon zwanger natuurlijk ;-)

@ Teckeltje: Jij bent nu uiteindelijk ook ongesteld geworden? Ook een behoorlijk lange cyclus. Ook voor jou hoop ik op een kortere volgende ronde maar bovenal en zwangerschap!

@ LCN: Nog een paar dagen dus, dan kunnen jullie weer aan het klussen slaan! Succes en veel plezier maar vast! ;-)

@ all: Alle Proverapilletjes weer gehad, nu wachten op de menstruatie. Eerste tekenen zijn er al weer: puistjes in opkomst, begin al weer sneller emotioneel te worden.. maar gelukkig nog niet heel vervelend. Morgen heb ik veel afleiding dus dat scheelt, mocht ik de komende dagen weer niet te genieten zijn.. dan is het gelukkig weekend en heeft niemand er last van (behalve mijn vriend) Niet dat ik het trouwens op anderen af reageer maar alles is minder leuk als je niet lekker in je vel zit.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Triesje1983 wo 12 jan 2011 - 10:40

*Lookie* schreef:
@ all: Alle Proverapilletjes weer gehad, nu wachten op de menstruatie. Eerste tekenen zijn er al weer: puistjes in opkomst, begin al weer sneller emotioneel te worden.. maar gelukkig nog niet heel vervelend. Morgen heb ik veel afleiding dus dat scheelt, mocht ik de komende dagen weer niet te genieten zijn.. dan is het gelukkig weekend en heeft niemand er last van (behalve mijn vriend) Niet dat ik het trouwens op anderen af reageer maar alles is minder leuk als je niet lekker in je vel zit.

Spannend hoor. Ik 'hoop' dat 'oma' zich dan snel aandient, zodat jullie snel weer aan de slag kunnen gaan Very Happy.

Hier zijn we flink opzoek naar lade vergrendelaars en iets om een dubbele deur (kast) vast te kunnen maken om ervoor te zorgen dat ons zoontje niet meer zijn hele kamer overhoop kan halen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* wo 12 jan 2011 - 11:13

Triesje1983 schreef:
*Lookie* schreef:

Spannend hoor. Ik 'hoop' dat 'oma' zich dan snel aandient, zodat jullie snel weer aan de slag kunnen gaan Very Happy.

Hier zijn we flink opzoek naar lade vergrendelaars en iets om een dubbele deur (kast) vast te kunnen maken om ervoor te zorgen dat ons zoontje niet meer zijn hele kamer overhoop kan halen...

Ja op een gegeven moment kunnen ze overal bij en maken ze daar ook meteen gebruik van he?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup wo 12 jan 2011 - 21:03

@ Joyce; Jammer maar aan de andere kant is je cyclus wel weer wat korter geworden.... hug
En het volgende bedoel ik niet kwaad of aanvallend maar probeer er ook niet te veel druk op te zetten. De gemiddelde vrouw doet er een half jaar tot jaar over om zwanger te worden.
Je bent zoiezo vruchtbaar want je hebt immer een miskraam gehad nu alleen goed uitkienen wanneer je je ei-sprong hebt angel

@ Lookie; Nou hoop voor je dat je snel ongi word dan... en dat je nu de juiste dosis clomid hebt voor de volgende ronde

@ Triesje; Hahaha het is natuurlijk hartstikke leuk om de wereld te ondekken (alleen minder dat rotzooi maken daarmee samen gaat Laughing )
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Creabea_28 do 13 jan 2011 - 0:51

hallo meiden,

Ik kom ook weer eens even kijken hoe het met iedereen is.

Eerst maar even reageren op jullie:

Teckeltje: Jammer dat je ongesteld bent geworden, en vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt nu! Maar ook wel fijn dat je nu in ieder geval zekerheid hebt, ook al is het niet helemaal de zekerheid die je graag zou willen.
Veel succes en vruchtbaarheid voor de volgende ronde.

Pitbullgup: Deze maand met ovulatietesten aan de slag he. Ik vond het wel heel prettig hoor. Je weet in ieder geval dat je een eisprong hebt (alleen al die bevestiging vond ik al prettig) en je weet dat je dan in ieder geval tijdens je eisprong geklust hebt. Of het voor ons positief heeft uitgepakt weet ik morgen, maar eerlijk gezegd ga ik er niet vanuit. Hoop dat het jullie meer duidelijkheid geeft.

Razz88: Jij ook succes met de ovulatietesten. Heb je inmiddels al een positieve ovulatietest? Bij mij was er pas de dag voor mijn knalpositieve ovulatietest, een dun streepje te zien en daarvoor helemaal geen streep. Je ovulatie kan natuurlijk ook een dagje later zijn dan je dacht. Veel klusplezier alvast.

Blondje1313: Veel plezier met proefklussen...haha..en volgende week met het 'echte' klussen Wink

Joyce: balen dat je ongesteld bent geworden, maar ook wel fijn dat je in ieder geval meer inzicht in je cyclus hebt. Het zou kunnen dat je lichaam weer even opnieuw moet werken om je cyclus weer regelmatig te krijgen. Een vriendin van mij heeft ook een miskraam gehad en haar arts had gezegd dat het ongeveer 3-4 maanden kan duren voor je cyclus weer is hersteld. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat februari jouw maand gaat worden.

Lookie: Hoop dat de Provera zijn werk goed heeft gedaan en dat de goede dosis clomid gaat zorgen voor heel veel vruchtbaarheid komende maand.

Triesje: Heb je inmiddels de vergrendelaars bevestigd? Hahaha...je zoontje houdt je wel lekker bezig zo.

LCN: Veel vruchtbaarheid toegewenst voor de komende periode.

Beautyaddict: Hoe was het bij de gyn vandaag? Is er een tussenschotje gevonden?

Nou hier is het nog steeds afwachten. Heb morgen mijn NOD, en ga ook morgen meteen testen. Dan weten we het maar. Ik heb al de hele week een sterk gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Heb ook geen last van kwaaltjes o.i.d. We hebben in ieder geval wel goed ons best gedaan tijdens mijn eisprong dus het kan beide kanten op. Maar mijn gevoel zegt dat we weer een ronde verder gaan. Ik laat het morgen in ieder geval weten als ik heb getest.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  pitbullgup do 13 jan 2011 - 2:00

@ crea; Nou meid dan ga ik toch heel hard voor je duimen dat de test positief aangeeft!
Fijn dat je de ovu-testen in ieder geval fijn vind Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  *Lookie* do 13 jan 2011 - 2:08

@ Crea: Ik duim ook voor je hoor!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 2:10

Crea: Spannend!! Ben echt benieuwd...

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 do 13 jan 2011 - 4:39

Lieve meiden, heel erg bedankt dat jullie voor me duimen.
Ik vind jullie echt schatten hug vind het zo leuk dat er altijd zo meegeleefd wordt met elkaar!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Triesje1983 do 13 jan 2011 - 6:26

@ Creabea: oeh spannend hoor... Ik ga ook voor je duimen Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 6:54

Triesje1983 schreef:@ Creabea: oeh spannend hoor... Ik ga ook voor je duimen Very Happy

Ik duim ook voor je mee hoor!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 13 jan 2011 - 7:09

Hier duimt er nog iemand mee crea.

Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren, sorry. Maar ik wilde wel even zeggen dat ik mn bezwaarprocedure op werk 'gewonnen' heb, een hele opluchting Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:26

@muppetje: Super dat je het bezwaar hebt gewonnen, dat is goed nieuws!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 13 jan 2011 - 7:29

Puggle schreef:@muppetje: Super dat je het bezwaar hebt gewonnen, dat is goed nieuws!
Ja, ikben er ook erg blij mee, het geeft een hoop rust

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 do 13 jan 2011 - 8:31

Muppetje schreef:Hier duimt er nog iemand mee crea.

Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren, sorry. Maar ik wilde wel even zeggen dat ik mn bezwaarprocedure op werk 'gewonnen' heb, een hele opluchting Very Happy

Wat een super goed nieuws zeg Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:39

Creabea_28 schreef:
Razz88: Jij ook succes met de ovulatietesten. Heb je inmiddels al een positieve ovulatietest? Bij mij was er pas de dag voor mijn knalpositieve ovulatietest, een dun streepje te zien en daarvoor helemaal geen streep. Je ovulatie kan natuurlijk ook een dagje later zijn dan je dacht. Veel klusplezier alvast.

Ik heb nog geen positieve test. Maar aan mijn cervixslijm te zien , is het wel in aantocht haha :P

Ohh spannend , duim voor je , dat je morgen een posi test hebt !!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: