Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
haha knallen wordt het zeker we moeten er wel es om lachen tussen de lakens door als ik in de vruchtbare week zit wil niet graag kansen weggooien dussss dan weet mijn vriend genoeg dat wordt niet direkt slapen als we op bed gaanjoyce0606 schreef:sweetgirl27. schreef:he joyce ik gebruik die staafjes van mate care en daar in de gebruiksaanwijsing staat het beste om uur of 12 smiddags.ik had vanmiddag echt een knal tweede streepje dus dat wordt vanavond feest in bed haha ik dacht dat hij gister al positief was maar vanmiddag was hij nog donkerderjoyce0606 schreef:ik wil morgen of zaterdag beginnen met me ovulatietesten....maar..
wanneer is het nou het beste om de test te doen, ik heb van die staafjes die in even in een bakje pies moet dopen. ik heb al urinebakjes, maar goed nu een goed moment verzinnen, want ik wil het wel elke dag rond dezelfde tijd doen.
op werk kan gewoon echt niet, niet alleen omdat ik moet klooien met bakkies en staafjes, maar ook dat de tijd er niet voor heb, want het is racen (ik werk in een ziekenhuis)
het liefts doe ik het dus thuis, op mijn gemak, zodat ik ook de test goed kan aflezen. maar nu vraag ik me dus af, zijn de testen betrouwbaar als ik het bijvoorbeeld rond 6 uur s'avonds test en is het beter om dan een uur ofzo van te voren niets te drinken?
liefs sweetgirl
liefs sweetgirl
oke dan moet ik het maar in mijn middag pauze doen misschien!..
heeey wat fijn zeg! dat wordt knallen, en op een positief bericht eind van de maand!!! is dit je eerste maand met ovutesten?
ik ben de twee de ronde begonnen met de ovulatietesten en was direkt zwanger (misk.gehad )ik had nog wat mate care staafjes over dus die heb ik wat verdeeld over de maand deze maand zijn mijn laasten die ik nog had .
liefs sweetgirl
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10
sweetgirl27. schreef:haha knallen wordt het zeker we moeten er wel es om lachen tussen de lakens door als ik in de vruchtbare week zit wil niet graag kansen weggooien dussss dan weet mijn vriend genoeg dat wordt niet direkt slapen als we op bed gaanjoyce0606 schreef:sweetgirl27. schreef:he joyce ik gebruik die staafjes van mate care en daar in de gebruiksaanwijsing staat het beste om uur of 12 smiddags.ik had vanmiddag echt een knal tweede streepje dus dat wordt vanavond feest in bed haha ik dacht dat hij gister al positief was maar vanmiddag was hij nog donkerderjoyce0606 schreef:ik wil morgen of zaterdag beginnen met me ovulatietesten....maar..
wanneer is het nou het beste om de test te doen, ik heb van die staafjes die in even in een bakje pies moet dopen. ik heb al urinebakjes, maar goed nu een goed moment verzinnen, want ik wil het wel elke dag rond dezelfde tijd doen.
op werk kan gewoon echt niet, niet alleen omdat ik moet klooien met bakkies en staafjes, maar ook dat de tijd er niet voor heb, want het is racen (ik werk in een ziekenhuis)
het liefts doe ik het dus thuis, op mijn gemak, zodat ik ook de test goed kan aflezen. maar nu vraag ik me dus af, zijn de testen betrouwbaar als ik het bijvoorbeeld rond 6 uur s'avonds test en is het beter om dan een uur ofzo van te voren niets te drinken?
liefs sweetgirl
liefs sweetgirl
heeey wat fijn zeg! dat wordt knallen, en op een positief bericht eind van de maand!!! is dit je eerste maand met ovutesten?
ik ben de twee de ronde begonnen met de ovulatietesten en was direkt zwanger (misk.gehad )ik had nog wat mate care staafjes over dus die heb ik wat verdeeld over de maand deze maand zijn mijn laasten die ik nog had .
liefs sweetgirl
oke hopen dan maar dat het nu weer raak is!! en dat het ook blijft zitten...ik hoop ook op een goede afloop met me testen, ik ben erg benieuwd!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
ik hoop dat dit een zwangermaand wordt voor iedereen hha liefs sweetgirl27joyce0606 schreef:sweetgirl27. schreef:haha knallen wordt het zeker we moeten er wel es om lachen tussen de lakens door als ik in de vruchtbare week zit wil niet graag kansen weggooien dussss dan weet mijn vriend genoeg dat wordt niet direkt slapen als we op bed gaanjoyce0606 schreef:sweetgirl27. schreef:he joyce ik gebruik die staafjes van mate care en daar in de gebruiksaanwijsing staat het beste om uur of 12 smiddags.ik had vanmiddag echt een knal tweede streepje dus dat wordt vanavond feest in bed haha ik dacht dat hij gister al positief was maar vanmiddag was hij nog donkerderjoyce0606 schreef:ik wil morgen of zaterdag beginnen met me ovulatietesten....maar..
liefs sweetgirl
liefs sweetgirl
liefs sweetgirl
oke hopen dan maar dat het nu weer raak is!! en dat het ook blijft zitten...ik hoop ook op een goede afloop met me testen, ik ben erg benieuwd!
Ik kom meelezen met jullie hoor
nog niet bezig, maar hebben het er wel regelmatig over maar wil eerst zorgen dat we een huisje hebben en het financiele plaatje goed is.
Maar ik hoor een hoop dingen voorbij komen waar ik geen verstand van heb/had dus op deze manier een beetje mezelf inlezen in het zwanger worden haha.
nog niet bezig, maar hebben het er wel regelmatig over maar wil eerst zorgen dat we een huisje hebben en het financiele plaatje goed is.
Maar ik hoor een hoop dingen voorbij komen waar ik geen verstand van heb/had dus op deze manier een beetje mezelf inlezen in het zwanger worden haha.
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik kom meelezen met jullie hoor
welkom! wat leuk dat jullie er ook mee bezig zijn, gewoon lekker mee lezen hoor
Gast- Gast
@ Joyce; Je moet eigenlijk rond het middaguur testen maar je kunt ook je ochtendurine verdunnen met een plasje van later op de dag.
@sweetgirl; ik hoop voor je dat het raak is!wanneer mag je testen?
@ Anousch; Welkom inlezen is natuurlijk nooit verkeerd
@ All; Gisteren ineens weer krampen en helderrood slijmerig bloedverlies gehad Als ik terug kijk naar mijn vorige cyclus had ik dat toen ook rond de 15 dagen Zal dan wel bij m'n cyclus horen of zo want de ovutest gaf maar een heeeeeel licht streepje aan.
(Da's dan wel weer handig dat je dat nu weet dmv de ovu-testen want de vorige keer dacht ik dus inderdaad dat t misschien een ei-sprong kon zijn)
@ All; Gisteren ineens weer krampen en helderrood slijmerig bloedverlies gehad Als ik terug kijk naar mijn vorige cyclus had ik dat toen ook rond de 15 dagen Zal dan wel bij m'n cyclus horen of zo want de ovutest gaf maar een heeeeeel licht streepje aan.
(Da's dan wel weer handig dat je dat nu weet dmv de ovu-testen want de vorige keer dacht ik dus inderdaad dat t misschien een ei-sprong kon zijn)
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
heey meiden,
Ik kom ook weer eens meeschrijven. Ik heb doordeweeks vaak zo weinig tijd om mee te schrijven, hoop dat jullie dat niet erg vinden.
Hier gaat alles z´n gangetje. Ongesteldheid is weer over dus binnenkort weer beginnen met mijn ovulatietesten. Vorige maand had ik mijn ovulatie op dag 16 dus ik ben benieuwd of hij weer rond die dag is. Ik ging op internet kijkenvoor ovulatietesten (heb nu nog die van de Kruidvat maar die vind ik in verhouding best wel duur). Wie heeft er ervaring met ovulatietesten bestellen op internet? En welke zijn goed bevallen?
Ik zag daar ook een vruchtbaarheidstest voor mannen staan. Je moet dan zelf zaad opvangen en dan kan je testen of de zwemmers goed zijn. Aan de ene kant vond ik het een beetje overdreven en aan de andere kant dacht ik: kan geen kwaad om een keertje te doen. Wat vinden jullie? Mijn man had zoiets van: kunnen we wel doen, maar dan als het over een paar maanden nog niet raak is. Dat vond ik wel een goede optie.
Nou even op jullie reageren:
Razz88: Wat leuk dat je tante word, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nu helemaal graag wil. Dat zou ik ook hebben. Misschien dat je eind van deze maand ook lekker mee kan zwangeren. Nog maar een weekje geduld Ik duim voor je!
Joyce: Ik doe mijn ovulatietest inderdaad altijd rond dezelfde tijd. Staat bij mij ook expliciet in de beschrijving. Ik doe ze om 7 uur ´s avonds. Ik kan ze namelijk niet op mijn werk doen, dus moet het wel thuis. ´s Ochtends kan niet omdat ochtendurine niet goed zou zijn, dus vandaar dat ik heb gekozen voor ´s avonds. Ik zorg ervoor dat ik een uur voor de test niks meer drink. Tot nu toe heb ik ook goed mijn eisprong kunnen opsporen, dus bij mij werkt dit heel goed.
Muppetje: Wat vervelend dat je op dag 35 zit en nog geen duidelijkheid hebt. Ik hoop dat je snel ongesteld word, maar nog liever dat je snel een positieve test hebt.
Anousch: Welkom! Het is ook leuk om alvast even mee te lezen. Dat heb ik ook gedaan toen we wisten dat we in de toekomst zouden stoppen met de pil. Ik hoop dat jullie snel alles op orde hebben en dat je dan ook lekker mee kan doen.
Pitbullgup: Wat vervelend dat je weer die krampen en bloedverlies hebt gehad. Wel fijn dat je dan nu met behulp van die ovulatietesten weet dat het nog niks is. Dat is inderdaad wel een groot voordeel van die testen. Ik hoop voor je dat je deze maand wel een kortere cyclus hebt dan je vorige. Of eigenlijk hoop ik gewoon voor je dat het lekker raak is deze maand.
Andreake (ik weet niet of je nog meeleest): heb je al een intake gehad bij de vk? En gaat verder alles goed met je?
All: alles goed met iedereen? Nog naderende NOD´s ?
Ik kom ook weer eens meeschrijven. Ik heb doordeweeks vaak zo weinig tijd om mee te schrijven, hoop dat jullie dat niet erg vinden.
Hier gaat alles z´n gangetje. Ongesteldheid is weer over dus binnenkort weer beginnen met mijn ovulatietesten. Vorige maand had ik mijn ovulatie op dag 16 dus ik ben benieuwd of hij weer rond die dag is. Ik ging op internet kijkenvoor ovulatietesten (heb nu nog die van de Kruidvat maar die vind ik in verhouding best wel duur). Wie heeft er ervaring met ovulatietesten bestellen op internet? En welke zijn goed bevallen?
Ik zag daar ook een vruchtbaarheidstest voor mannen staan. Je moet dan zelf zaad opvangen en dan kan je testen of de zwemmers goed zijn. Aan de ene kant vond ik het een beetje overdreven en aan de andere kant dacht ik: kan geen kwaad om een keertje te doen. Wat vinden jullie? Mijn man had zoiets van: kunnen we wel doen, maar dan als het over een paar maanden nog niet raak is. Dat vond ik wel een goede optie.
Nou even op jullie reageren:
Razz88: Wat leuk dat je tante word, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nu helemaal graag wil. Dat zou ik ook hebben. Misschien dat je eind van deze maand ook lekker mee kan zwangeren. Nog maar een weekje geduld Ik duim voor je!
Joyce: Ik doe mijn ovulatietest inderdaad altijd rond dezelfde tijd. Staat bij mij ook expliciet in de beschrijving. Ik doe ze om 7 uur ´s avonds. Ik kan ze namelijk niet op mijn werk doen, dus moet het wel thuis. ´s Ochtends kan niet omdat ochtendurine niet goed zou zijn, dus vandaar dat ik heb gekozen voor ´s avonds. Ik zorg ervoor dat ik een uur voor de test niks meer drink. Tot nu toe heb ik ook goed mijn eisprong kunnen opsporen, dus bij mij werkt dit heel goed.
Muppetje: Wat vervelend dat je op dag 35 zit en nog geen duidelijkheid hebt. Ik hoop dat je snel ongesteld word, maar nog liever dat je snel een positieve test hebt.
Anousch: Welkom! Het is ook leuk om alvast even mee te lezen. Dat heb ik ook gedaan toen we wisten dat we in de toekomst zouden stoppen met de pil. Ik hoop dat jullie snel alles op orde hebben en dat je dan ook lekker mee kan doen.
Pitbullgup: Wat vervelend dat je weer die krampen en bloedverlies hebt gehad. Wel fijn dat je dan nu met behulp van die ovulatietesten weet dat het nog niks is. Dat is inderdaad wel een groot voordeel van die testen. Ik hoop voor je dat je deze maand wel een kortere cyclus hebt dan je vorige. Of eigenlijk hoop ik gewoon voor je dat het lekker raak is deze maand.
Andreake (ik weet niet of je nog meeleest): heb je al een intake gehad bij de vk? En gaat verder alles goed met je?
All: alles goed met iedereen? Nog naderende NOD´s ?
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
heeey meiden!
Ik wou even vragen of het goed is als ik me aansluit!!
Ik ben vanaf eind september 2010 gestopt met de pil en ga nu naar wacht bankje nummer 3 haha naja de 3e ronde zeg maar...
Ik ben denise ik ben 23 jaar en me vriend is 25.
We hebben vorig jaar een huis gekocht en zijn er klaar voor;)
De eerste keer had ik net na me pil een cyclus van 17 toen van 34 toen van 31 en nu hopelijk niet meer:P
Ik moet 2 februari ongesteld worden als ik een cyclus heb van 31 dagen en daar ben ik vanuit gegaan!
Al moet ik zeggen dat ik gekeken heb naar wanneer ik het meest vruchtbare was op internet predictor.nl
en we hebben goed ons best gedaan!
En hoe is het hier? ik zat eerst bij 'gestopt met de pil in augustus' maar iedereen is zwanger en er wordt zo weinig gereageerd en dat vind ik zo jammer!!!
naja hoor het wel! hopelijk veel liefs xxxx
Ik ben vanaf eind september 2010 gestopt met de pil en ga nu naar wacht bankje nummer 3 haha naja de 3e ronde zeg maar...
De eerste keer had ik net na me pil een cyclus van 17 toen van 34 toen van 31 en nu hopelijk niet meer:P
Ik moet 2 februari ongesteld worden als ik een cyclus heb van 31 dagen en daar ben ik vanuit gegaan!
Al moet ik zeggen dat ik gekeken heb naar wanneer ik het meest vruchtbare was op internet predictor.nl
En hoe is het hier? ik zat eerst bij 'gestopt met de pil in augustus' maar iedereen is zwanger en er wordt zo weinig gereageerd en dat vind ik zo jammer!!!
[/quote]
ik hoop dat dit een zwangermaand wordt voor iedereen hha liefs sweetgirl27[/quote]
Ik hoop voor jou ook dat je snel weer zwanger bent! Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Was je al ver?
ik hoop dat dit een zwangermaand wordt voor iedereen hha liefs sweetgirl27[/quote]
Ik hoop voor jou ook dat je snel weer zwanger bent! Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Was je al ver?
Creabea_28- Prater
DeniseT schreef:heeey meiden!
Tuurlijk mag je hier aansluiten! Welkom! Ik ben creabea, 26 jaar en al een paar jaar gelukkig getrouwd en samenwonend. Wij zitten in ronde 8 dus zijn al wat langer bezig. Hopelijk wordt je cyclus binnenkort wat regelmatiger, dan kan je ook je vruchtbare dagen nog wat beter uitrekenen. Ik zou inderdaad gewoon een beetje het gemiddelde van je cyclussen nemen. Mijn eisprong is als het goed is ergens eind volgende week (ik gebruik ovulatietesten om mijn eisprong op te sporen). Dus dan mogen we ook weer aan de klus. Hopelijk met een positief resultaat, maar ja...dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hier
liefs, crea
Creabea_28- Prater
@ Crea; Ik heb zelf nu de testen van testjezelf.nl schijnen vrij nauwkeurig te zijn. En als je testjezelf als kortingscode gebruikt krijg je nog eens extra korting. Zo'n vruchtbaarheids test voor mannen ben ik wel benieuwd naar of dat zo thuis te testen valt eigenlijk....
@ Denise; Welkom! Spannend altijd als je op het wachtbankje zit he! Zal voor je duimen voor 2 febr
@ Denise; Welkom! Spannend altijd als je op het wachtbankje zit he! Zal voor je duimen voor 2 febr
pitbullgup- Prater
Naam | Leeftijd | Begonnen in | Hoeveelste kindje | Bijzonderheden? |
Fearie | 22/31 | Januari ‘10 | 1e | ZWANGER |
Joyce | 25/27 | Augustus '10 | 1e | geen |
Lieveheersbeestje | 27/27 | Mei '10 | 1e | ZWANGER |
Domingo | 24/27 | Maart '10 | 1e | Geen |
Lala | 25/30 | Oktober '10 | 2e | ZWANGER |
Kruumel | 28/29 | Aug '10 | 1e | ZWANGER |
Jess86 | 24/29 | Mei '10 | 1e | Geen |
BeautyAddict | 25/26 | September '10 | 1e + 2e | ZWANGER |
stoeptegel | 23/28 | okt 2010 | 1e | geen |
Hutselfuts | 26/30 | November '10 | 1e | Geen |
Lookie | 27/24 | Sep 09 | 1e | gyn |
Zjam26 | 26/26 | Sep '10 | 1e | Geen |
Creabea28 | 26/33 | juli '10 | 1e | geen |
Razz88 | 22/25 | Juni 2010 | 1e | geen |
pitbullgup | 24/26 | Aug '10 | 1e | geen |
Gekje | 23/23 | November '10 | 2e | geen |
Muppetje | 26/31 | Oktober '10 | 1e | geen |
Andreake1984 | 25/24 | Oktober '10 | 1e | ZWANGER |
Teckeltje | 24/27 | mei 2010 | 1e | geen |
blondje1313 | 30/28 | april '10 | 1e | geen |
Tamm86 | 24/27 | dec '10 | 1e | geen |
Le Chat Noir | 26/29 | Mei '10 | 1e | geen |
DeniseT | 23/25 | Sep '10 | 1e | geen |
@ Denise; ben zo vrij geweest om je in het lijstje te zetten
Laatst aangepast door pitbullgup op do 20 jan 2011 - 22:32; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup- Prater
@ crea:
ik voelde me eisprong echt niet normaal!! vette steken in me onderbuik:O:O..
Naja bij me bekken zeg maar en ook alleen de linkerkant!
En toen met de sex ook echt niet normaal:O heb je dan je eisprong op dat moment??
of ervoor of erna?!:p ik heb veel gelezen haha maar goed internet zegt ook zoveel
Maar jij voelt het dus niet crea??!
@ pittbull :
Bedankt voor het aanpassen!! en bedankt voor je welkom! lief lief !
Verder nog mensen idd die eerder als/dan mij kunnen testen of ongesteld moeten worden?!
Mijn dag met een cyclus van 31 dagen is 2 februari dusss spannend!!!
xxx
ik voelde me eisprong echt niet normaal!! vette steken in me onderbuik:O:O..
Naja bij me bekken zeg maar en ook alleen de linkerkant!
En toen met de sex ook echt niet normaal:O heb je dan je eisprong op dat moment??
of ervoor of erna?!:p ik heb veel gelezen haha maar goed internet zegt ook zoveel
Maar jij voelt het dus niet crea??!
@ pittbull :
Bedankt voor het aanpassen!! en bedankt voor je welkom! lief lief !
Verder nog mensen idd die eerder als/dan mij kunnen testen of ongesteld moeten worden?!
Mijn dag met een cyclus van 31 dagen is 2 februari dusss spannend!!!
xxx
@ denise: Welkom
@ all: Gisterochtend en deze ochtend mijn temp. opgemeten. Gisteren was deze 37,2 en vandaag nog maar 36,4. Lijkt me dan duidelijk dat ik niet zwanger kan zijn! Want het is toch zo dat je temperatuur hoog moet blijven, als je zwanger zou zijn? Ik heb ook wat menstruatie achtige, lichte buikpijn. Moet pas over 8 dagen ongesteld worden.
@ all: Gisterochtend en deze ochtend mijn temp. opgemeten. Gisteren was deze 37,2 en vandaag nog maar 36,4. Lijkt me dan duidelijk dat ik niet zwanger kan zijn! Want het is toch zo dat je temperatuur hoog moet blijven, als je zwanger zou zijn? Ik heb ook wat menstruatie achtige, lichte buikpijn. Moet pas over 8 dagen ongesteld worden.
Gast- Gast
@DenisseT: Rond 27-29 januari (hopelijk niet natuurlijk) moet ik ongesteld worden.
Ik temp verder niet, alleen doen we het wat vaker rond de eisprong die ik duidelijk voel. Durf alleen echt niet te hopen dat het nu al raak is, ik voel me namelijk net als anders. Het is onze eerste ronde.
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat blijkt toch lastig te zijn .
Ik temp verder niet, alleen doen we het wat vaker rond de eisprong die ik duidelijk voel. Durf alleen echt niet te hopen dat het nu al raak is, ik voel me namelijk net als anders. Het is onze eerste ronde.
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat blijkt toch lastig te zijn .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:@DenisseT: Rond 27-29 januari (hopelijk niet natuurlijk) moet ik ongesteld worden.
Ja dat ken ik ook. Je kunt er niet bewust ,niet bewust mee bezig zijn haha snap je m nog
Ik hoop het voor je dat het de 1e rondje raak is. Zou geweldig zijn he :-)
Gast- Gast
Ja echt wel! (zowel dat je er niet bewust niet mee bezig kan zijn, als dat het nu al raak zou zijn).
Ik zie dat jij vanaf juni bezig bent, gebruik je naast het tempen ook ovulatietesten?
Ik zie dat jij vanaf juni bezig bent, gebruik je naast het tempen ook ovulatietesten?
Caresses- Kletskop
Caresses schreef:Ja echt wel! (zowel dat je er niet bewust niet mee bezig kan zijn, als dat het nu al raak zou zijn).
Ik temp. normaal niet. Toevallig gisteren en vandaag gedaan. Ik ben deze maand voor het eerst bezig geweest met ovulatietesten. Heel fijn, want heb nu duidelijk gezien en gevoeld wanneer ik mijn eisprong had.
Gast- Gast
ik mag 3 feb testenpitbullgup schreef:@ Joyce; Je moet eigenlijk rond het middaguur testen maar je kunt ook je ochtendurine verdunnen met een plasje van later op de dag.
ik hoop dat dit een zwangermaand wordt voor iedereen hha liefs sweetgirl27[/quote]Creabea_28 schreef:
Ik hoop voor jou ook dat je snel weer zwanger bent! Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Was je al ver?[/quote]
miskraam was in het begin stadium.ik had zaterdag middag gestest positief ,maar ik twijfele nog dus zondag middag met een cb zwanger/niet zwanger gestest binnen een paar sec zwanger .een week later verloor ik heel veel bloed meer dan bij een gewone ongesteld heid in een half uur tijd ben ik echt 3 x helemaal doorgelekt savond op de wc heb ik een heel slijmerig stolsel verloren .Ik vind het onzettend erg maar aan de andere kant ik weet nu dat mijn lichaam zwanger kan worden .
ik kan 3 feb weer testen ik hoop dat ik nu weer positief test ,en anders gaan we na ronde 6
liefs sweetgirl
@ Razz; ze zeggen wel dat als je zwanger bent je temp hetzelfde blijft... maar als je maar 2 dagen getemperatuurd hebt is dat natuurlijk niet heel betrouwbaar en hoop dus voor je dat het gewoon raak is
@ Caresses; Hallo :-) zal voor je duimen. Mijn man en ik zijn er ook heel erg mee bezig hoor. Valt ook niet mee om het niet te zijn want momenteel allemaal mensen zwanger of pas bevallen in onze omgeving. En het blijft gewoon heel spannend
@ Sweetgirl; Ga ook voor jou duimen! Wat vervelend van je MK
Veel meiden die bijna hun NOD hebben spannend hoor!
@ Caresses; Hallo :-) zal voor je duimen. Mijn man en ik zijn er ook heel erg mee bezig hoor. Valt ook niet mee om het niet te zijn want momenteel allemaal mensen zwanger of pas bevallen in onze omgeving. En het blijft gewoon heel spannend
@ Sweetgirl; Ga ook voor jou duimen! Wat vervelend van je MK
Veel meiden die bijna hun NOD hebben spannend hoor!
pitbullgup- Prater
Op dag 21 begint het bruinverlies hier al.. .. ik hoop dat het innesteling bloed is o.i.d. en geen voorteken van mijn menstruatie
Gast- Gast
Ik hoop het ook voor je Razz.
Caresses- Kletskop
@ Razz: Hopelijk is het geen teken dat je menstruatie eraan komt. Zou wel vroeg zijn, of heb jij vrij korte cycli? Ik duim voor je dat het een innesteling is!
@ Denise, welkom!! Tuurlijk kun je hier meekletsen, gezellig. Ik ben Lookie, 27 en wij zijn sinds september 2009 bezig voor ons 1e kindje. We zitten nu in het medische traject, ik krijg hormonen om een eisprong op te wekken omdat ik die van mezelf (bijna) nooit heb. Mochten ze deze ronde aanslaan dan zou ik rond 13 februari ongesteld moeten worden, of kunnen testen dus iets later dan jij. Hopelijk heb jij de 2e een positieve test!
@ Sweetgirl: Ik duim ook voor jou. Wat naar dat je een miskraam hebt gehad, kan me indenken dat het dan allemaal extra spannend is.
@ Caresses: Ook voor jou hoop ik natuurlijk op een positieve test!
@ all: Zit nu op dag 8 van mijn cyclus dus wij kunnen haast weer los Maandag weer een echo om te kijken of deze dosis Clomid aanslaat, ik hoop het!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
*Lookie* schreef:
@ Razz: Hopelijk is het geen teken dat je menstruatie eraan komt. Zou wel vroeg zijn, of heb jij vrij korte cycli? Ik duim voor je dat het een innesteling is!
@ all: Zit nu op dag 8 van mijn cyclus dus wij kunnen haast weer los Maandag weer een echo om te kijken of deze dosis Clomid aanslaat, ik hoop het!
Ja zou inderdaad wel vroeg zijn, want mijn kortste cyclus was 26 dagen en de langste 28.
Ben op het moment ook helemaal niet lekker. Vandaag verkouden geworden(alweer!) en heb keelpijn
Gaan ze op de echo kijken of er een eitje zich aan het rijpen is?
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine