Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 38 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup zo 16 jan 2011 - 21:27

@ Razz; nou hoop dat t gelukt is voor je!

@ Joyce; je LF zou dan wel heel kort zijn... Maar ja niets is onmogelijk natuurlijk denk dat je met de ovu-testeen daar dan wel wat meer duidelijkheid in krijgt.

@ Lookie; Mooi dat je ongesteld bent geworden en ik zou ook de eerste dag rekenen... spannend hoor hoe t nou allemaal gaat verlopen

@ LCN; Ik ga morgen met de tests beginnen. Fijn dat je weet dat je LF 10 dagen is alleen wel lastig dat je cyclus een beetje wisselt.

@ Blondje; Succes met de testen!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 38 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  *Lookie* ma 17 jan 2011 - 10:24

@ LCN: Dat vraagt wel veel van je geduld he, als je steeds zo lang op je eisprong moet wachten. Voor dag 18 dus alvast maar aan het klussen!

@ Blondje: Succes met de ovutesten en klusze dan maar! ;-)

@ Pitbullgup: Hoe is het met jou?

@ all: Vanmorgen met de assistente van de gyn gebeld, ik mag zaterdag aanhouden als eerste dag aangezien ik toen al een beetje (heel klein beetjemaar goed) helder bloed ben verloren. Ben dus vandaag, dag 3, weer met Clomid begonnen. Aanstaande maandag dan weer de eerste echo, ben benieuwd of de Clomid nu zal aanslaan!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Triesje1983 ma 17 jan 2011 - 10:29

Hey lieve meiden,

ik kan me niet concentreren op jullie verhalen. Ik ben zo enorm moe van afgelopen weekend... Het was een beetje heel erg gezellig om het maar even zo te zeggen, dus ik moet echt even bijkomen hiervan...
Zodra ik bijgekomen ben, kom ik weer meekletsen hoor. (door mijn chronische ziekte duurt dit wat langer als bij een normaal persoon)...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  *Lookie* ma 17 jan 2011 - 10:45

Triesje1983 schreef:Hey lieve meiden,

ik kan me niet concentreren op jullie verhalen. Ik ben zo enorm moe van afgelopen weekend... Het was een beetje heel erg gezellig om het maar even zo te zeggen, dus ik moet echt even bijkomen hiervan...
Zodra ik bijgekomen ben, kom ik weer meekletsen hoor. (door mijn chronische ziekte duurt dit wat langer als bij een normaal persoon)...

Geen probleem toch? Doe maar even lekker rustig aan dan zien we je wel weer verschijnen!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 17 jan 2011 - 19:36

*Lookie* schreef:
Triesje1983 schreef:Hey lieve meiden,

Geen probleem toch? Doe maar even lekker rustig aan dan zien we je wel weer verschijnen!

+1, doe maar lekker rustig aan hoor!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup ma 17 jan 2011 - 21:25

@ Triesje; Groot gelijk meid... ff bijkomen maar wel hartstikke fijn dat je het zo leuk hebt gehad

@ Lookie; Nou hoop dat je de juiste dosis clomid hebt nu!

Wij hebben een beetje een raar weekend achter de rug... M'n man zit momenteel niet zo heel lekker in z'n vel. En nadat we zaterdag een feestje hadden gehad kwam dat er op de terug weg allemaal uit (ook doordat ie flink wat had gedronken). Dus tot half 5 's ochtends met m gepraat etc en ik moest er weer vroeg uit dus ik ook maar 4 uurtjes slaap gehad.
Ik dus ook flink na zitten denken of we onze kinderwens even in de koelkast moesten zetten of niet pale .
Gelukkig viel het allemaal wel reuze mee toen mijn man weer z'n roes had uitgeslapen en kon hij ook alles beter relativeren.
Schijnbaar kan mijn man ook niet wachten totdat ie papa gaat worden en dat speelt ook mee met een aantal andere dingen (onzekerheid over z'n baan).
Dus we gaan gewoon door Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 di 18 jan 2011 - 5:43

pitbullgup schreef:@ Triesje; Groot gelijk meid... ff bijkomen maar wel hartstikke fijn dat je het zo leuk hebt gehad

Wij hebben een beetje een raar weekend achter de rug... M'n man zit momenteel niet zo heel lekker in z'n vel. En nadat we zaterdag een feestje hadden gehad kwam dat er op de terug weg allemaal uit (ook doordat ie flink wat had gedronken). Dus tot half 5 's ochtends met m gepraat etc en ik moest er weer vroeg uit dus ik ook maar 4 uurtjes slaap gehad.
Ik dus ook flink na zitten denken of we onze kinderwens even in de koelkast moesten zetten of niet pale .
Gelukkig viel het allemaal wel reuze mee toen mijn man weer z'n roes had uitgeslapen en kon hij ook alles beter relativeren.
Schijnbaar kan mijn man ook niet wachten totdat ie papa gaat worden en dat speelt ook mee met een aantal andere dingen (onzekerheid over z'n baan).

ow dat was wel even schrikken, gelukkig is alles weer uitgepraat. ik merk wel dan mijn mannentje het er niet zo over wil hebben, ze zeggen niet voor niets, mannen voelen zich pas echt papa als het kindje er eenmaal is!

over een week ga ik beginnen met me ovu testen...ik ben echt super benieuwd!! vandaag voel ik me echt een wrak, ik snap niet waarom, enorm moe en last van darmen gedsie! Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 18 jan 2011 - 6:13

joyce0606 schreef:
ow dat was wel even schrikken, gelukkig is alles weer uitgepraat. ik merk wel dan mijn mannentje het er niet zo over wil hebben, ze zeggen niet voor niets, mannen voelen zich pas echt papa als het kindje er eenmaal is!

Ja mijn man en ik hebben het er wel veel over en hij baalt dus stiekem behoorlijk dat t tot nu toe nog niet gelukt is hug

Vervelend dat je je niet lekker voelt maar je bent de laatste tijd sowieso wel aan het kwakkelen met je gezondheid of niet.... goed vitamientjes eten!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 di 18 jan 2011 - 7:09

pitbullgup schreef:
joyce0606 schreef:

Ja mijn man en ik hebben het er wel veel over en hij baalt dus stiekem behoorlijk dat t tot nu toe nog niet gelukt is hug

Vervelend dat je je niet lekker voelt maar je bent de laatste tijd sowieso wel aan het kwakkelen met je gezondheid of niet.... goed vitamientjes eten!

ja ik snap het ook niet echt, het is inderdaad al een tijdje aan de gang, ik slik nu 2x per dag etos zwanger worden, ik ben echt benieuwd of dit een beetje gaat werken!

fijn dat jij en je mannetje er veel over hebben, dat is echt super leuk zeg! die van mij wil het liever niet horen, maar hij heeft ook een flinke klap gekregen toen het mis is gegaan. toen ik zwanger was deed hij echt heel lief! het zal denk wel zelfbescherming zijn!

ik hoop dat jouw cyclus deze maand een beetje korter is!! en dat je lekker snel zwanger mag zijn, misshien zijn we deze maand wel tegelijkertijd! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* di 18 jan 2011 - 9:16

@ Pitbullgup: Ja, mannen laten het niet altijd evenveen blijken maar die zitten er ook enorm mee als het zo lang duurt met de kinderwens. Goed dat jullie het wel uitgepraat hebben (daar wil je best een paar uurtjes nachtrust voor opofferen) en dat jullie nu weer op een lijn zitten. Je hebt elkaar steun toch hard nodig hierbij. Wel fijn dat je er goed met je man over kunt praten.

@ Joyce: Vervelend dat je nog steeds niet helemaal fit bent. Maar even lekker rustig aan doen.

*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 11:08

pitbullgup schreef:@ Triesje; Groot gelijk meid... ff bijkomen maar wel hartstikke fijn dat je het zo leuk hebt gehad

wat vervelend voor je man dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zit. fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten, heel belangrijk dat je dat samen goed kan. hopelijk gaat het snel beter en worden jullie snel zwanger. komt helemaal goed smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 12:27

@ pittbulgup: Mannen laten het denk ik ook niet zo duidelijk merken dat ze het echt heel graag willen. Fijn dat jullie het uitgepraat hebben!!

@ all:
Vandaag leuk nieuws gehad; de broer + vriendin van mijn vriend verwachten hun eerste kindje in augustus Laughing
Ze kwamen op visite en hadden een zakje met daarin brownies bij, dus ik die brownies op een bordje leggen. Ik zag wel dat er een 'papiertje/stukje karton' in zat en dacht dat dat was om het af te dekken. Op een gegeven moment keek ik ernaar en zag ik een plaatje van een baby. Keek ik achterop, en stond er; gefeliciteerd ome.. en tante .. :P Ik schrok!! had ik echt nog niet verwacht! super leuk voor ze.
Heel stiekem een dubbel gevoel, want nu wordt mijn wil nog erger!! Maar ben wel super blij voor ze hoor Laughing

Ik heb zelf vanaf mijn eisprong afgelopen zaterdag, nog steeds steekjes in mijn onderbuik. Ook heb ik gisteren en vandaag om nutteloze dingen lopen janken. Het ging echt over niets maargoed. Rolling Eyes Durf eigenlijk niet eens te hopen. .
Het zou wel geweldig zijn voor opa en oma hahah. 2 kleinkinderen tegelijk hahaha

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup di 18 jan 2011 - 20:57

@ All; Ja gelukkig is t allemaal goed besproken... gaan vol frisse moed weer verder
Gisteren eerste ovu-test gedaan op t werk.

@ Joyce; Ik hoop ook dat m'n cyclus een stuk korter word met etos capsules. Dus vind het nu wel fijn dat ik met de ovu-testen aan de gang ben want voor hetzelfde geld heb ik m'n eisprong nu ook veel eerder Laughing En hoop ook voor jou dat t een vruchtbare maand is.... Zou een mooi begin van 2011 zijn.

@ Razz; gefeliciteerd met jullie aankomende neefje/nichtje! Zou wel helemaal geweldig zijn als jij nu ook zwanger bent! Wanneer ga/mag je testen? ga voor je duimen
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 22:58

pitbullgup schreef:@ Razz; gefeliciteerd met jullie aankomende neefje/nichtje! Zou wel helemaal geweldig zijn als jij nu ook zwanger bent! Wanneer ga/mag je testen? ga voor je duimen

Ik zit nog op het afwachtbankje tot 29-1!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 0:14

razz: gefeliciteerd dat je tante word! super ik ben ook tante van een neefje en nichtje. erg leuk hoor smile
zou idd leuk zijn als je ook zwanger bent nog eventjes en dan weet je meer!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 19 jan 2011 - 0:36

Razz wat leuk, gefeliciteerd. Ik word in juli ook tante, en het dubbele gevoel herken ik wel hoor. Mijn zus was in een keer zwanger. Leuk Tuurlijk, zou ik ook wel willen.

Hoe is het verder met iedereen? Ik zit inmiddels op dag35 en heb al dagen last van mn buik, erg vervelend

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  joyce0606 wo 19 jan 2011 - 3:04

gefeliciteerd razz! en zoo dubbel! hou je taai!

pitbull: doe jij je ovutesten rond dezelfde tijdstip? het schijnt wel beter te zijn toch!?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup wo 19 jan 2011 - 3:17

@Joyce; Ja dat is maar net wanneer ik moet plassen Laughing. Je mag ook niks/niet zo veel drinken en daar houd ik me we goed aan
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 5:05

@muppetje: Hopelijk krijg je snel duidelijkheid dan. Of zwanger of ongesteld Wink

@ pittbullgup:
Ja ik deed ze meestal rond een uur of 11.00 , als ik mijn 2e plasje van de dag had haha.
Suc6 met de ovutesten. Bij mij heeft het een hoop duidelijkheid gegegeven!

@ all: Ik ben al tante van de dochter van mijn jongere broertje. Ze is zo'n schatje Very Happy Ze is nu bijna 2 jaar.. hij 21 Rolling Eyes
Kan het ook nooit zo goed hebben, dat het bij hun per ongeluk is gebeurd en bij mij na bewust 8 maanden, nog niet. Maargoed ik ga niet negatief denken. Het komt ooit in orde Laughing

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 19 jan 2011 - 5:41

Razz88 schreef:@muppetje: Hopelijk krijg je snel duidelijkheid dan. Of zwanger of ongesteld Wink

@ pittbullgup:
Ja ik deed ze meestal rond een uur of 11.00 , als ik mijn 2e plasje van de dag had haha.

@ all: Ik ben al tante van de dochter van mijn jongere broertje. Ze is zo'n schatje Very Happy Ze is nu bijna 2 jaar.. hij 21 Rolling Eyes
Kan het ook nooit zo goed hebben, dat het bij hun per ongeluk is gebeurd en bij mij na bewust 8 maanden, nog niet. Maargoed ik ga niet negatief denken. Het komt ooit in orde Laughing

Ja, dat zou inderdaad fijn zijn. En dan het liefst het eerste natuurlijk Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  joyce0606 wo 19 jan 2011 - 7:19

Razz88 schreef:@muppetje: Hopelijk krijg je snel duidelijkheid dan. Of zwanger of ongesteld Wink

@ pittbullgup:

jeetje razz, dat is dan wel helemaal dubbel zeg! ik kan goed begrijpen dat je stiekum er van baalt, hoe blij je ook met je kleine nichtje bent!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 8:11

joyce0606 schreef:

@ pittbullgup:

jeetje razz, dat is dan wel helemaal dubbel zeg! ik kan goed begrijpen dat je stiekum er van baalt, hoe blij je ook met je kleine nichtje bent!

is idd heel begrijpelijk, maar bij jullie gaat het ook lukken!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 20 jan 2011 - 5:14

ik wil morgen of zaterdag beginnen met me ovulatietesten....maar..

wanneer is het nou het beste om de test te doen, ik heb van die staafjes die in even in een bakje pies moet dopen. ik heb al urinebakjes, maar goed nu een goed moment verzinnen, want ik wil het wel elke dag rond dezelfde tijd doen.

op werk kan gewoon echt niet, niet alleen omdat ik moet klooien met bakkies en staafjes, maar ook dat de tijd er niet voor heb, want het is racen (ik werk in een ziekenhuis)

het liefts doe ik het dus thuis, op mijn gemak, zodat ik ook de test goed kan aflezen. maar nu vraag ik me dus af, zijn de testen betrouwbaar als ik het bijvoorbeeld rond 6 uur s'avonds test en is het beter om dan een uur ofzo van te voren niets te drinken?

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  sweetgirl27. do 20 jan 2011 - 8:03

joyce0606 schreef:ik wil morgen of zaterdag beginnen met me ovulatietesten....maar..

wanneer is het nou het beste om de test te doen, ik heb van die staafjes die in even in een bakje pies moet dopen. ik heb al urinebakjes, maar goed nu een goed moment verzinnen, want ik wil het wel elke dag rond dezelfde tijd doen.

op werk kan gewoon echt niet, niet alleen omdat ik moet klooien met bakkies en staafjes, maar ook dat de tijd er niet voor heb, want het is racen (ik werk in een ziekenhuis)

het liefts doe ik het dus thuis, op mijn gemak, zodat ik ook de test goed kan aflezen. maar nu vraag ik me dus af, zijn de testen betrouwbaar als ik het bijvoorbeeld rond 6 uur s'avonds test en is het beter om dan een uur ofzo van te voren niets te drinken?

he joyce ik gebruik die staafjes van mate care en daar in de gebruiksaanwijsing staat het beste om uur of 12 smiddags.ik had vanmiddag echt een knal tweede streepje dus dat wordt vanavond feest in bed haha ik dacht dat hij gister al positief was maar vanmiddag was hij nog donkerder

liefs sweetgirl

liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 do 20 jan 2011 - 9:16

sweetgirl27. schreef:
joyce0606 schreef:ik wil morgen of zaterdag beginnen met me ovulatietesten....maar..

he joyce ik gebruik die staafjes van mate care en daar in de gebruiksaanwijsing staat het beste om uur of 12 smiddags.ik had vanmiddag echt een knal tweede streepje dus dat wordt vanavond feest in bed haha ik dacht dat hij gister al positief was maar vanmiddag was hij nog donkerder

liefs sweetgirl

liefs sweetgirl

oke dan moet ik het maar in mijn middag pauze doen misschien!..

heeey wat fijn zeg! dat wordt knallen, en op een positief bericht eind van de maand!!! is dit je eerste maand met ovutesten?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: