Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Ik hoop ook dat het niet veel langer meer gaat duren, maar ondertussen ben ik morgen wel al 2 weken 'overtijd' (lastig om dat te zeggen als je niet weet hie je cyclus eruit ziet)
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Puggle schreef:fijn dat je cyclus gelijk zo mooi was! ja het hoeft idd niks te zeggen het is toch afwachten hoe het loopt. bij mij collega duurde het 8 weken, dat is misschien ook wel uitzonderlijk maar toch.
hopen dat het niet te lang gaat duren bij ons he
ik denk dat het eerder een uitzondering is als je gelijk een nette cyclus hebt van 28 dagen. Ik ben in maart gestopt met de pil en ik heb welgeteld 126 dagen moeten wachten op mijn eerste echte menstruatie. Nu heb ik een "nette" cyclus van 32 dagen.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:Puggle schreef:fijn dat je cyclus gelijk zo mooi was! ja het hoeft idd niks te zeggen het is toch afwachten hoe het loopt. bij mij collega duurde het 8 weken, dat is misschien ook wel uitzonderlijk maar toch.
hopen dat het niet te lang gaat duren bij ons he
ik denk dat het eerder een uitzondering is als je gelijk een nette cyclus hebt van 28 dagen. Ik ben in maart gestopt met de pil en ik heb welgeteld 126 dagen moeten wachten op mijn eerste echte menstruatie. Nu heb ik een "nette" cyclus van 32 dagen.
pfff dat is wel erg lang he 126 dagen, ik ging er vanuit dat het ook langer zou duren maar werd precies 28 dagen later ongesteld.. was er verbaasd over, maar vond het ook wel fijn dat ik een mooie cyclus had
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Andreake: toen ik stopte met de pil ging ik er ook vanuit dat ik netjes na 28 dagen ongesteld zou gaan worden. Helaas heb ik ruim 4 maanden moeten wachten. Een vriendin van mij is ook tegelijk met mij gestopt en zij is ook pas na 4 masndenvoor het eerst ongesteld geworden. Soms kan het gewoon wat langer duren voordat je eerste menstruatie zich aandient. Fijn dat jij gelijk een nette cyclus hebt!
Laced- Kletskop
je hoort het idd vaker dat de eerste menstruatie zo lang duurt, ik hoop niet da dat bij mij gebeurt maar ik weet ook wel dat er ook een grote kans is van wel we zullen het gaan merken, het is wel spannend!
Gast- Gast
Puggle schreef:je hoort het idd vaker dat de eerste menstruatie zo lang duurt, ik hoop niet da dat bij mij gebeurt maar ik weet ook wel dat er ook een grote kans is van wel we zullen het gaan merken, het is wel spannend!
ik had dit indd ook gehoord en ging er daarom ook vanuit dat het langer zou duren, maar dat was dus niet zo....
Mijn eerste cyclus was maar 23 dagen, daar had ik ook totaal niet op gerekend!
Gast- Gast
Was voor ik de pil slikte onregelmatig, dus had ook geen idee wat het ging worden. Maar 23 dagen had ik niet op gerekend!Puggle schreef:zo beauty dat is dan idd ook wel een verrassing zeg
Gast- Gast
ik heb sinds vandaag lichte krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar dit is pas volgende week het geval.
Maybe een innesteling???? of ik verbeeld het me...... dat hoor je wel vaker he!! dat ze dingen voelen en krijgen en dan toch nog ongi worden... Agja wacht het gewoon af tot volgende week
Maybe een innesteling???? of ik verbeeld het me...... dat hoor je wel vaker he!! dat ze dingen voelen en krijgen en dan toch nog ongi worden... Agja wacht het gewoon af tot volgende week
Ja, eerst is het afvragen: Kwaaltje of aankomende menstruatie en daarna is het: Streep, lichtval of indrooglijntjeandreake1984 schreef:ik heb sinds vandaag lichte krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar dit is pas volgende week het geval.
Waarom lijkt het allemaal zo op elkaar he?! Ik had ook echt wel menstruatie achtige klachten, eigenlijk meer als normaal. Pijn in mijn onderrug, krampjes...
Gast- Gast
ik zeg blauwe teen!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:ik zeg blauwe teen!
haha ja dat zou makkelijk zijn he
Haha... Hoe komt je op dat idee?joyce0606 schreef:ik zeg blauwe teen!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Haha... Hoe komt je op dat idee?joyce0606 schreef:ik zeg blauwe teen!
geen idee, ik hoorde het een keer iemand zeggen hier op het forum
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:Beauty Addict schreef:Haha... Hoe komt je op dat idee?joyce0606 schreef:ik zeg blauwe teen!
geen idee, ik hoorde het een keer iemand zeggen hier op het forum
Gast- Gast
@ Muppetje; wat vervelend van je werk! Zoals je kunt zien in mijn onderschrift was m'n eerste menstruatie na 26 dagen maar de volgende heeft 48 dagen geduurt in deze tijd zijn wij getrouwd dus denk dat door spanningen daar omheen het ook wat later was.
Zo'n blauwe teen zou echt een uitvinding zijn zou een hoop twijfels en zwangerschapstesten schelen hahaha
Zo'n blauwe teen zou echt een uitvinding zijn zou een hoop twijfels en zwangerschapstesten schelen hahaha
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Hoi meiden,
Ik heb besloten om me aan te melden in het topic voor als het niet zo snel lukt..
Wij zijn nu een jaar bezig en hebben maandag onze eerste afsrpaak bij de huisarts. Hopelijk is het niets ernstigs en kan het met iets klein opgelost worden. Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes!
Ik heb besloten om me aan te melden in het topic voor als het niet zo snel lukt..
Wij zijn nu een jaar bezig en hebben maandag onze eerste afsrpaak bij de huisarts. Hopelijk is het niets ernstigs en kan het met iets klein opgelost worden. Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes!
Domingo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 82
Domingo schreef:Hoi meiden,
Hey meis, wat vervelend dat het niet wil lukken! Ik heb een tijdje met je in het topic gezeten (heb nu tegenwoordig een andere naam). Wil je alvast succes wensen voor maandag, hopelijk kan de huisarts je doorverwijzen naar een gynaecoloog.
Laced- Kletskop
Laced schreef:Domingo schreef:Hoi meiden,
Hey meis, wat vervelend dat het niet wil lukken! Ik heb een tijdje met je in het topic gezeten (heb nu tegenwoordig een andere naam). Wil je alvast succes wensen voor maandag, hopelijk kan de huisarts je doorverwijzen naar een gynaecoloog.
Dankjewel!
Ben jij degene van het privébericht?
Domingo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 82
Domingo schreef:Laced schreef:Domingo schreef:Hoi meiden,
Dankjewel!
Ben jij degene van het privébericht?
Uhm.. nee? Ik was voorheen jana87. Heb echt in het begin meegeschreven, febr/mrt/april zoiets. Ik heb in het begin ontzetetnd lang moeten wachten op mijn menstruatie. Helaas, ook ik ben tot op heden nog niet zwanger.
Laced- Kletskop
Nooit gedacht dat ik er blij mee zou zijn, maar ik ben vandaag ongesteld geworden.
Mijn eerste cyclus was dus 41 dagen valt me nog mee na elf jaar pil
Hoe is het verder met iedereen?
Muppetje- Ratel
Domingo veel succes bij de huisarts! Hopelijk is het niks bijzonders en word je snel zwanger.
Gast- Gast
Muppetje schreef:Nooit gedacht dat ik er blij mee zou zijn, maar ik ben vandaag ongesteld geworden.
Wat fijn dat je ongesteld bent, en zeker een mooie cyclus voor de eerste keer. Gaan jullie er nu ook gelijk
Voor? Of was dat al aan de orde?
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Nooit gedacht dat ik er blij mee zou zijn, maar ik ben vandaag ongesteld geworden.
Wat fijn dat je ongesteld bent, en zeker een mooie cyclus voor de eerste keer. Gaan jullie er nu ook gelijk
Voor? Of was dat al aan de orde?
We gingen er vorige maand ook al voor, maar dat was natuurlijk te mooi geweest.
Pauze is weer voorbij, ga maar weer eens wat doen, bah...
Muppetje- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden