Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 37 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup do 13 jan 2011 - 10:48

@muppetje; Nou hartstikke fijn dat je het bezwaar hebt "gewonnen" scheelt een hoop reistijd
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 37 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Muppetje do 13 jan 2011 - 11:37

pitbullgup schreef:@muppetje; Nou hartstikke fijn dat je het bezwaar hebt "gewonnen" scheelt een hoop reistijd

Ja, dat scheelt het zeker. Ben er ook echt heel erg blij mee....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Creabea_28 do 13 jan 2011 - 22:14

Hoi meiden,

We gaan helaas weer een ronde verder hier. Ik had alles klaarliggen, test uitgepakt, urine opgevangen, veeg ik af...ongesteld! Dus we gaan alweer naar ronde 7/8. Had het gelukkig al een beetje verwacht, maar toch is het altijd weer een teleurstelling. Maar goed, heb er niet zoveel last van als de vorige keer, toen heb ik flink gejankt. Nu baalde ik wel, maar meer ook niet. Dus op naar de volgende ronde. Een voordeel; ik heb nu een cyclus van 28 dagen, dus heel netjes.

Muppetje: Wat fijn dat je het bezwaar gewonnen hebt! Dat is weer een grote zorg minder.

Razz88: Inmiddels een positieve ovulatietest? Veel klusplezier alvast Wink

BA: Wat fijn dat er een tussenschot is gevonden. Dat is alweer een hele opluchting. Het gaat vast goed komen met je 2 wondertjes.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 23:02

Ahh balen dat het deze ronde niet gelukt is. Altijd een teleurstelling hug
Wel fijn dat je inderdaad netjes 28 dagen hebt gehad.

Ja ik heb net 5 minuten geleden een positieve ovu test gehad Laughing
Ik wist wel dat ik een eisprong had, maar toch erg fijn die bevestiging!
Gisteravond geklust, en helaas vanavond ( zoals ik al had verwacht) een slaapdienst. Dus dat wordt morgen als ik thuis komt, mijn vriend wakker maken hahah :P

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 do 13 jan 2011 - 23:10

Razz88 schreef:Ahh balen dat het deze ronde niet gelukt is. Altijd een teleurstelling hug
Wel fijn dat je inderdaad netjes 28 dagen hebt gehad.

Ja ik heb net 5 minuten geleden een positieve ovu test gehad Laughing
Ik wist wel dat ik een eisprong had, maar toch erg fijn die bevestiging!
Gisteravond geklust, en helaas vanavond ( zoals ik al had verwacht) een slaapdienst. Dus dat wordt morgen als ik thuis komt, mijn vriend wakker maken hahah :P

Ja, is idd wel balen, maar ja..je kan er niks aan doen. Zag trouwens dat jij ook in ronde 8 zit. Hoop dat het een goede ronde gaat worden!

Jippie! Een positieve ovulatietest. Ik kan me voorstellen dat het toch een fijne bevestiging is, dat had ik namelijk ook. En fijn dat jullie gisteravond nog geklust hebben. Zou inderdaad gewoon lekker je vriend wakker maken als je thuis komt, hij vind de reden van wakker maken vast niet erg :P Wink
Have fun!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup do 13 jan 2011 - 23:30

@ crea; Jammer... maar 28 dagen is wel netjes. Op welke dag heb je nou je ei-sprong gehad?

@ Razz; kun je ook niet voor je dienst nog ff "oefenen"?

@ All; Vanaf gisteren eindelijk niet meer ongesteld merk toch wel hoe langer de cyclus is geweest hoe langer (niet zo zeer heftiger) ik ongesteld ben. Heb ff het gemiddelde van mijn cyclussen genomen en dan zit ik op 48 dagen. Dus dan zou ik vanaf de 32 dagen mijn ei-sprong kunnen verwachten. Kunnen we nu mooi met de ovu-testen gaan kijken of dit klopt.

Gisteren is een nichtje van ons trouwens via een keizersnee bevallen van jongetje. Super leuk maar nu merk ik nog meer hoe graag ik zelf ook wil hahaha Laughing
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 23:37

Nee helaas!.. hij werkt gewoon overdag van 8.30-17.00 , en ik ben om 14.15 naar mijn werk . Hij heeft helaas ook geen vaste pauze haha

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 23:39

pitbullgup schreef:
@ All; Vanaf gisteren eindelijk niet meer ongesteld merk toch wel hoe langer de cyclus is geweest hoe langer (niet zo zeer heftiger) ik ongesteld ben. Heb ff het gemiddelde van mijn cyclussen genomen en dan zit ik op 48 dagen. Dus dan zou ik vanaf de 32 dagen mijn ei-sprong kunnen verwachten. Kunnen we nu mooi met de ovu-testen gaan kijken of dit klopt.

Pf echt lange cyclussen heb je ! Ik hoop dat de ovu testen ook voor jou wat meer duidelijkheid geven.

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 do 13 jan 2011 - 23:44

pitbullgup schreef:@ crea; Jammer... maar 28 dagen is wel netjes. Op welke dag heb je nou je ei-sprong gehad?

Ja ik ben ook wel blij dat mijn cylus wat regelmatiger is geworden. De laatste cylcussen zijn 29-27-28 dus dat is wel heel netjes. Ik had op dag 16 mijn eisprong, dus iets later dan verwacht en ben nu op dag 29 ongesteld geworden, dus een cyclus van 28 dagen.

Lekker dat je niet meer ongesteld bent. Ben benieuwd hoe de ovulatietesten je bevallen.

Gefeliciteerd met je neefje/achterneefje, kan me voorstellen dat je rammelende eierstokken nu nog harder gaan rammelen :P Wie weet zijn de ovulatietesten een goed hulpmiddel en heb je volgende maand ook een leuk nieuwtje. :-)
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup do 13 jan 2011 - 23:54

Razz88 schreef:Pf echt lange cyclussen heb je ! Ik hoop dat de ovu testen ook voor jou wat meer duidelijkheid geven.

Ja zou wel fijn zijn en ik hoop dat de etos capsule's m'n cyclus ook wat verkorten.

Creabea_28" schreef:Lekker dat je niet meer ongesteld bent. Ben benieuwd hoe de ovulatietesten je bevallen.

Gefeliciteerd met je neefje/achterneefje, kan me voorstellen dat je rammelende eierstokken nu nog harder gaan rammelen Wie weet zijn de ovulatietesten een goed hulpmiddel en heb je volgende maand ook een leuk nieuwtje.

Dank je... Ik ben ook wel beniewd hoe t gaat bevallen aangezien ik op het werk moet testen hahaha (gelukkig sta ik alleen op mijn filiaal)
En hoop natuurlijk ook dat de meeste hier volgende maand een leuk nieuwtje hebben :P Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 vr 14 jan 2011 - 0:41

sorry hoor, ik breek even in!

gedver ik voel me k.u.t. ik ben misselijk, onzettend duiezlig, slap en moe.....lang leve PMS!!

ik ga maar verder op me werk.....ik ben een schaamte voor me baas vandaag...gelukkig is ze er niet! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  *Lookie* vr 14 jan 2011 - 3:41

@ Crea: Balen dat je ingesteld bent geworden, maar wel fijn dat je zo'n nette cyclus hebt idd. Op naar volgende ronden dan maar!

@ Pitbullgup: Vervelend he, die lange cycli. Helemaal als je dan ook nog langer ongesteld bent. Ik moet zeggen dat ik niet langer of heviger ongesteld ben na een lange cyclus, gelukkig maar.

@ Joyce: Maar even rustig aan doen, lekker met chocolade op de bank een leuke film kijken. Tenminste, dat helpt mij altijd het beste als ik lastheb van PMS. Dan val ik niemand lastig met mijn chaggi bui en doe ik toch wat leuks waar ik ook nog een beetje van opvrolijk.

@ all: Nog niet ongesteld maar het zal wel niet al te lang meer duren. Begin alweer hoofdpijn te krijgen en begin op dit moment mijn buik ook al heel licht te voelen. Daarnaast ging ik vanmorgen op de weegschaal, in de veronderstelling dat ik wel iets zou zijn afgevallen want ik had best gezond gedaan deze week. Een kilo eraan! Ik hou dus altijd vocht vast vlak voor de menstruatie dus dat verklaart al een hoop. Het goede nieuws is dat die kilo er meestal met rente af is meteen na de menstruatie, mits ik mijn PMS maar niet oplos met chocolade, haha lekker tegen mijn eigen advies in!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 vr 14 jan 2011 - 20:47

nou het gaat alweer een stukkie beter, mijn menstruatie is alweer voorbij!

ik heb nu 2 maanden getempt. en zie nu mijn luteale fase...(ik had me er nog niet in verdiept).....die is afgelopen cyclus 8 dagen, en daarvoor 5 dagen....is dat niet een beetje kort?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 vr 14 jan 2011 - 20:50

@Creabea, jammer dat je ongesteld geworden bent. Ik had het deze maand ook, net de test gedaan, maar bij het afvegen was het al duidelijk.

@Pitbullgup, balen dat je niet alleen een lange cyclus hebt maar dan ook nog eens zo lang ongesteld bent. Wanneer ga je beginnen met de testen?

@Joyce, verwen jezelf maar met iets lekkers of een fijn bad ofzo, dat helpt bij mij meestal wel een beetje.

Heeft het trouwens nog nut om de dag na een positieve ovulatietest te klussen? Ik dacht dat je dan al aan de late kant was en dat de dag van tevoren juist het vruchtbaarst is. (Maar wat extra klussen kan natuurlijk geen kwaad!)

Ik zit nu op dag 15, ga over een paar dagen beginnen met ovulatietesten, heb in elk geval nog geen verhoging.
Vanmiddag gaan we naar mijn schoonzus om een weekendje weg met ze (en hun baby) af te spreken. Het is zo'n lief mannetje om te zien, hopelijk is hij 's nachts ook lief!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  blondje1313 vr 14 jan 2011 - 20:52

@Joyce, 5 dagen is wel heel kort. Heb je dat zelf berekend?
Je moet als eerste dag van je menstruatie wel de dag tellen dat je 's morgens voor 12 uur helderrood bloedverlies hebt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 vr 14 jan 2011 - 21:10

blondje1313 schreef:@Joyce, 5 dagen is wel heel kort. Heb je dat zelf berekend?
Je moet als eerste dag van je menstruatie wel de dag tellen dat je 's morgens voor 12 uur helderrood bloedverlies hebt.

dan zou het dus 6 dagen zijn, is dat alsnog niet kort?

ik temperatuur, ik voel me eisprong, en zie dat ook aan me temp. en dan kon ik zo rekenen natuurlijk, deze maand ga ik met ovutesten aan de gang, om het echt zeker te weten! ik vroeg ht me gewoon af, want er wordt zoveeel gezegt over deze fase, en zoveel verschillende dingen
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 vr 14 jan 2011 - 21:40

Voor mijn gevoel is het wel kort, maar het was eerst 6 en nu 8 dagen, dus misschien is het volgende keer ook weer wat langer.
Ik heb er totaal geen verstand van, maar misschien heeft het ook te maken met het weer goed op gang komen van de cyclus na de mk?
Misschien zou je het wel na kunnen vragen bij de huisarts of gyneacoloog?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 vr 14 jan 2011 - 22:16

Ik kan hier niet zoveel over zeggen eindelijk. Ik heb nooit getemperatuurd...

Hier ben ik dit weekend niet aanwezig. Ik ga zometeen werken en daarna naar Alkmaar voor een weekendje met de redactrices van Banger Sisters http://www.bangersisters.nl. Ik ben dus morgen ergens pas weer thuis...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 0:06

blondje1313 schreef:
Heeft het trouwens nog nut om de dag na een positieve ovulatietest te klussen? Ik dacht dat je dan al aan de late kant was en dat de dag van tevoren juist het vruchtbaarst is. (Maar wat extra klussen kan natuurlijk geen kwaad!)

Volgens mij is de dag dat je een posi test hebt nog niet te laat. Aangezien je LH piek het hoogst is als je eisprong bijna gaat plaatsvinden ( binnen 48 uur geloof ik?)

Ik heb vandaag voor de 2e dag een positieve ovulatie test.
Ik had wel het idee dat ik gisteravond mijn eisprong rechts voelde, had wat steken en hoofdpijn. Op dit moment heb ik last van de linker kant. Normaal voel ik het alleen links. Misschien wel een dubbele eisprong Wink Vandaag maar weer aan de klus hahaha :P Laughing

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* zo 16 jan 2011 - 1:03

@ all: Gisteren ongesteld geworden maar nog niet meteen heel hevig. Vandaag is het echter wel een stuk heviger al. Ik lees nu dat je de eerste dag allee mag rekenen als je voor 12 uur helderrood bloedverlies hebt? Bah dat maak me dan wel weer onzeker want ik had rond die tijd vooral nog donkerrood bloedverlies, om een gegeven moment zat er wel ietsje helderrood tussen maar weet nu zo niet of dat nog iets vor 12 uur was of erna. En moet de 3e dag met Clomid beginnen. Toch maar gisteren als eerste dag aanhouden en dan morgen beginnen?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir zo 16 jan 2011 - 6:36

@Creabea: Wat jammer dat je ongesteld bent geworden...Toch weer een teleurstelling he!
@Pitbullgup: Hoe gaat het met de ovulatietesten?
@Joyce: De luteale fase hoort minimaal 10 dagen te zijn lees je overal. Ik zou het inderdaad eens na gaan checken met ovulatietesten. Op FF vind je trouwens ook weer genoeg die met een kortere luteale fase zwanger raken, maar dan moet het eitje zich gewoon extra snel innestelen!
@Blondje1313: De dag na de positieve ovulatietest kan je ook nog je eisprong hebben, dus dan kan het nog zin hebben om te vrijen.
@Lookie: Hmm kan me voorstellen dat t lastig is, vind ik nu ook wel eens. Ik heb ook gelezen dat je als dag 1 moet rekenen de dag waarop je echt een tampon of maandverband nodig hebt. Donkerrood of helderrood maakt wat dat betreft volgens mij weinig uit, als het maar rood is toch (en niet bruin/oud bloed).
Ik zou het inderdaad rekenen alsof je gister ongesteld bent geworden. Want het is s ochtends toch ook al begonnen.

@All: Hier nog weinig nieuws...zit nu op dag 12 en mijn eisprong duurt nog wel even...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  *Lookie* zo 16 jan 2011 - 8:02

Le Chat Noir schreef:@Lookie: Hmm kan me voorstellen dat t lastig is, vind ik nu ook wel eens. Ik heb ook gelezen dat je als dag 1 moet rekenen de dag waarop je echt een tampon of maandverband nodig hebt. Donkerrood of helderrood maakt wat dat betreft volgens mij weinig uit, als het maar rood is toch (en niet bruin/oud bloed).
Ik zou het inderdaad rekenen alsof je gister ongesteld bent geworden. Want het is s ochtends toch ook al begonnen.

@All: Hier nog weinig nieuws...zit nu op dag 12 en mijn eisprong duurt nog wel even...

Ja klopt, het is 's ochtend al begonnen. Denk idd dat ik gisteren dan gewoon als eerste dag kan rekenen. Maar moet toch nog met het zh bellen om een afspraak te maken voor de echo dus zal het voor alle zekerheid wel even vragen.
Wanneer verwcht jij ongeveer je eisprong te hebben, binnen 2 weken ongeveer (kijkend naar de cycluslengtes)?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir zo 16 jan 2011 - 11:04

Ja het wisselt dus wel eens een paar dagen zoals je ziet. Maar mijn luteale fase is nu steeds 10 dagen. Dus op zijn vroegst verwacht ik het dag 18 en uiterlijk dag 25, ik ga er niet vanuit dat mijn cyclus korter of langer wordt..(maar je weet t maar nooit natuurlijk)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  blondje1313 zo 16 jan 2011 - 19:32

Hier inmiddels op dag 17 en met temperaturen nog steeds een vlakke grafiek.
Mijn LF is ook altijd korter dan 10 dagen, maar hopelijk lukt het toch een keer!
Morgen ga ik ook beginnen met ovulatietesten, maar klussen doen we al flink voor de zekerheid.

Lookie, denk ook dat je zaterdag als eerste dag kunt tellen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 zo 16 jan 2011 - 19:43

blondje1313 schreef:Hier inmiddels op dag 17 en met temperaturen nog steeds een vlakke grafiek.
Mijn LF is ook altijd korter dan 10 dagen, maar hopelijk lukt het toch een keer!
Morgen ga ik ook beginnen met ovulatietesten, maar klussen doen we al flink voor de zekerheid.

Lookie, denk ook dat je zaterdag als eerste dag kunt tellen.

succes blondje! met klussen, en ik ben beniwued hoe het met dat testen gaat!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: