Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 35 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup di 11 jan 2011 - 1:34

@ joyc; het zou heel goed met je MK te maken kunnen hebben natuurlijk maar hoeft niet perse.... Je was toch al aan de gang met ovu-testen of niet?
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 35 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup di 11 jan 2011 - 1:39

]]]]]
Naam Leeftijd Begonnen inHoeveelste kindje Bijzonderheden?
Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen
Joyce 25/27Augustus '10 1e geen
Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e ZWANGER Very Happy
Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen
Lala 25/30 Oktober '10 2e ZWANGER Very Happy
Kruumel 28/29 Aug '10 1e ZWANGER Very Happy
Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen
BeautyAddict 25/26 September '10 1e + 2e ZWANGER Very Happy
stoeptegel 23/28 okt 2010 1egeen
Hutselfuts26/30November '101e Geen
Lookie27/24 Sep 09 1e gyn
Zjam26 26/26 September '10 1e Geen
Creabea28 26/33 juli '10 1egeen
Razz8822/25 Juni 2010 1e geen
pitbullgup24/26 Aug '10 1e geen
Gekje23/23 November '10 2egeen
Muppetje 26/31Oktober '10 1e geen
Andreake1984 25/24 Oktober '10 1e ZWANGER Very Happy
Teckeltje 24/27mei 2010 1e geen
blondje1313 30/28april '101e geen
Tamm86 24/27dec '10 1e geen
Le Chat Noir 26/29 Mei '10 1e geen

Zo ook ff het lijstje weer paar pagina's naar voren halen hoor
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Fearie di 11 jan 2011 - 2:09

]]]]]
Naam Leeftijd Begonnen inHoeveelste kindje Bijzonderheden?
Fearie 22/31 Januari ‘10 1e ZWANGER Very Happy
Joyce 25/27Augustus '10 1e geen
Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e ZWANGER Very Happy
Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen
Lala 25/30 Oktober '10 2e ZWANGER Very Happy
Kruumel 28/29 Aug '10 1e ZWANGER Very Happy
Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen
BeautyAddict 25/26 September '10 1e + 2e ZWANGER Very Happy
stoeptegel 23/28 okt 2010 1egeen
Hutselfuts26/30November '101e Geen
Lookie27/24 Sep 09 1e gyn
Zjam26 26/26 September '10 1e Geen
Creabea28 26/33 juli '10 1egeen
Razz8822/25 Juni 2010 1e geen
pitbullgup24/26 Aug '10 1e geen
Gekje23/23 November '10 2egeen
Muppetje 26/31Oktober '10 1e geen
Andreake1984 25/24 Oktober '10 1e ZWANGER Very Happy
Teckeltje 24/27mei 2010 1e geen
blondje1313 30/28april '101e geen
Tamm86 24/27dec '10 1e geen
Le Chat Noir 26/29 Mei '10 1e geen

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie di 11 jan 2011 - 2:13

Beauty Addict schreef:vroeg stoppen met werken zei de gyn, helemaal niks meer doen zal toch niet?? En misschien mag ik dan tijdelijk op kantoor zittend werk doen ofzo, anders is het echt lang tot de 36 weken en ben je alleen maar bezig met stel dat...
Ik wacht maar gewoon af wat ze donderdag zeggen!

Ben toch blij dat ze het bij mij andersom deden aangezien de hele intake dus niet nodig was! Zou het gewoon vragen hoor, of ze even kijken. Of heeft je eigen vk geen echo apparatuur? Dan is het weer anders natuurlijk...

Ik ga wel vragen of ze al wat kunnen zien, mijn VK heeft eigen echo apparatuur dus dat scheelt. Weet alleen niet of ze het wel doen.

@ Joyce, ik zou het gemiddelde van je laatste 2 cyclussen aanhouden met in je achterhoofd dat het langer kan duren vanwege je miskraam.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  joyce0606 di 11 jan 2011 - 3:59

Fearie schreef:
Beauty Addict schreef:vroeg stoppen met werken zei de gyn, helemaal niks meer doen zal toch niet?? En misschien mag ik dan tijdelijk op kantoor zittend werk doen ofzo, anders is het echt lang tot de 36 weken en ben je alleen maar bezig met stel dat...
Ik wacht maar gewoon af wat ze donderdag zeggen!

Ben toch blij dat ze het bij mij andersom deden aangezien de hele intake dus niet nodig was! Zou het gewoon vragen hoor, of ze even kijken. Of heeft je eigen vk geen echo apparatuur? Dan is het weer anders natuurlijk...

Ik ga wel vragen of ze al wat kunnen zien, mijn VK heeft eigen echo apparatuur dus dat scheelt. Weet alleen niet of ze het wel doen.

@ Joyce, ik zou het gemiddelde van je laatste 2 cyclussen aanhouden met in je achterhoofd dat het langer kan duren vanwege je miskraam.

oke, dat dacht ik ook, maar moet ik nu nog rekening houden met me miskraam want dat is in oktober gebeurt. inmiddels 3 maanden geleden....

nee ik heb nog geen ovu testen gebruikt....deze maand zou dat ook een waste of money zijn geweest, aangezien ik vrij positief ben dat ik er geen 1 heb gehad..a.s cyclus wil ik wel ermee beginnen
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Laced di 11 jan 2011 - 4:33

Joyce: Waarom ben je er zo zeker van dat je geen eisprong hebt gehad deze maand? Je hebt toch geen ovu-testen gedaan? Daarnaast zal niet iedere vrouw haar eisprong elke maand goed voelen. Wellicht de ene maand wel en de andere maand niet. Daarnaast, als je geen eisprong hebt, zul je de eerste komende tijd ook niet ongesteld gaan worden. Ik snap dat het heel frusterende is, maar ik zou anders een advies gaan inwinnen bij je huisarts. Je zit jezelf anders alleen maar op te vreten en wellicht bang te maken, met feiten die wellicht onjuist zijn.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  pitbullgup di 11 jan 2011 - 5:02

@ joyce; Hoe kun je er zeker van zijn dat je geen ei-sprong hebt gehad als je niet getest hebt? Ik als in het andere topic dat je ook ziek bent geweest rond je verwachte ovu dus kan zijn dat je m niet opgemerkt hebt als je m überhaupt al opmerkt..... Ik heb me hier laten vertellen dat als je ongesteld word (helderrood bloedverlies) je zoiezo een ei-sprong hebt gehad
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:12

De richtlijn is zover ik weet dat als je regelmatig menstrueert dat je dan gewoon een eisprong hebt.

Met de pil wordt je natuurlijk ook ongesteld zonder eisprong, maar dan slik je hormonen, dus is een heel ander verhaal!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 11 jan 2011 - 5:17

pitbullgup schreef:@ joyce; Hoe kun je er zeker van zijn dat je geen ei-sprong hebt gehad als je niet getest hebt? Ik als in het andere topic dat je ook ziek bent geweest rond je verwachte ovu dus kan zijn dat je m niet opgemerkt hebt als je m überhaupt al opmerkt..... Ik heb me hier laten vertellen dat als je ongesteld word (helderrood bloedverlies) je zoiezo een ei-sprong hebt gehad

je wordt gewoon ongesteld of je nou een eisprong heb of niet, dat heeft namelijk met de opbouw van je baarmoederslijmvlies, zover ik gelezen heb op internet.

ik heb deze maand wel temperatuurd. vorrige maanden heb ik dat ook gedaan, en zag ik inderdaad na mijn eisprong een duidelijke verhoging. deze maand dus niet echt een verhoging gehad, vandaar dat ik er aan twijfel, plus daaaarbij ook nog dat je minder kans heb op een eisprong als je cyclus langer dan 40 dagen is....wat ik ook heb opgezocht...ik verzin het zelf niet smile

tis niet dat ik aan het zoeken ben op alle mogelijke manieren hoe je niet zwanger kan worden, maar meer lotgenoten die ook een langere cyclus hebben gehad, eventueel na een miskraam, en dan op dat soort informatie ben uitgekomen....ik wil graag weten wat er gebeurt in mijn lichaam, zodat ik niet als 1 of ander loslopend projectiel rondhuppel zonder benul te hebben...smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 11 jan 2011 - 6:23

even eerder in dit topic....
*Lookie* schreef:
pitbullgup schreef:@ Teckeltje;.... Daarom ga ik nou ook aan de ovulatie testen om aangezien ik zo'n lange cyclus heb wil ik weten of er überhaupt wel een eisprong is...

Mijn gynaecoloog vertelde dat je altijd een eisprong moet hebben wil je menstrueren. Dat je ongesteld wordt als je de pil slikt is geen menstruatie maar een ontrekkingsbloeding, en dan komt er dus inderdaad geen eitje vrij en is het alleen het baarmoederslijmvlies wat los laat. Als je dus een lange cyclus hebt (wat ik dus ook heb) dan is de eerste fase van je cyclus gewoon heel lang. In mijn geval wordt er maar heel af en toe uit zichzelf een eitje groter, waardoor ik dus ook maar heel af en toe menstrueer (1 x in een jaar tijd)

Ik dacht dat ook maar als een gynaecoloog het zegt geloof ik dat toch wel, en dan zal die fase voordat het eitje gerijpt wordt gewoon wat langer duren
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie di 11 jan 2011 - 7:04

*breekt even in*

Ik heb PCOS en wordt niet ongesteld omdat ik geen eisprong heb. Nu krijg ik medicatie waardoor ik wel een eisprong krijg en dan word ik ook netjes ongesteld.

Dus als je ongesteld wordt heb je een eisprong gehad. Als je de pil slikt is dit natuurlijk anders.

*breekt weer uit*
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  joyce0606 di 11 jan 2011 - 7:43

oke, dan heb ik het denk verkeerd gelezen...

ik ga weer terug op het wachtbankje! smile...misschien heb ik wel me eisprong gehad toen ik de longen uit me lijf kotste, het zou verklaren waarom ik alle andere keren dat ik een eisprong had (en dus ook voelde) ook ziek was...

alleen gek van die tempdip, iemand ervaring mee? hij is sinds vorrige week zondag 0.2 graden hoger (normaal wel een een graad hoger) en nu een dipje, vorrige maand werdt ik die dag daarna ook gewoon ongesteld, maar ik heb het idee dat ik dat nu niet wordt, aangezien het 9 dagen geleden is dat ik dan mogelijk een eisprong heb gehad..en ik bijna wel mijn klok gelijk kan zetten dat ik 14 dagen na mijn eisprong ongesteld wordt

snapt iemand het nog?! haha
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* di 11 jan 2011 - 8:31

Clapperdie schreef:*breekt even in*

Ik heb PCOS en wordt niet ongesteld omdat ik geen eisprong heb. Nu krijg ik medicatie waardoor ik wel een eisprong krijg en dan word ik ook netjes ongesteld.

Dus als je ongesteld wordt heb je een eisprong gehad. Als je de pil slikt is dit natuurlijk anders.

*breekt weer uit*

Klopt! (tenminste volgens mijn gynaecoloog en volgens mij ervaring - heb dus ook licht PCO) Joyce, wat jij zegt over het baarmoederslijmvlies: dat wordt pas dikker op het moment dat er een eitje groter wordt, en je dus een eisprong krijgt (in de meeste gevallen) Heb je dus nooit een eisprong, dan wordt het slijmvlies dus ook niet dikker en hoeft het ook niet steeds vervangen te worden. Daarom dus ook niet ongesteld (eveneens uitleg van de gyn Wink ) Hoop niet dat jullie denken dat ik een of andere betweter ben, ik neem ook maar datgene aan wat ik van de gyn hoor.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  *Lookie* di 11 jan 2011 - 8:34

joyce0606 schreef:oke, dan heb ik het denk verkeerd gelezen...

ik ga weer terug op het wachtbankje! smile...misschien heb ik wel me eisprong gehad toen ik de longen uit me lijf kotste, het zou verklaren waarom ik alle andere keren dat ik een eisprong had (en dus ook voelde) ook ziek was...

alleen gek van die tempdip, iemand ervaring mee? hij is sinds vorrige week zondag 0.2 graden hoger (normaal wel een een graad hoger) en nu een dipje, vorrige maand werdt ik die dag daarna ook gewoon ongesteld, maar ik heb het idee dat ik dat nu niet wordt, aangezien het 9 dagen geleden is dat ik dan mogelijk een eisprong heb gehad..en ik bijna wel mijn klok gelijk kan zetten dat ik 14 dagen na mijn eisprong ongesteld wordt

snapt iemand het nog?! haha

Ik weet er niet zoveel van. Heb zelf wel maanden getemperatuurd maar aangezien ik geen eisprong had was dat dus niet zo'n spannend grafiekje. Wat wel weet is dat de temp na de eisprong hoger is dan daarvoor. Maar 0,2 lijkt me toch niet zo'n heel groot verschil, ik denk niet dat het vreemd is. Maar misschien dat andere meiden hiermee meer ervaring hebben?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Teckeltje di 11 jan 2011 - 10:56

Ben ff niet geweest, maar gisteren ongesteld geworden na 52 dagen pffff
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 29
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 11:31

Dat is een flinke cyclus zeg teckeltje! Maar wel fijn dat je ongesteld bent, begint er weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen smile

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 11 jan 2011 - 20:46

Teckeltje schreef:Ben ff niet geweest, maar gisteren ongesteld geworden na 52 dagen pffff

succes met klussen weer!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 11 jan 2011 - 20:52

@ Teckeltje; Ook al zo lang :shock: Zou het in de lucht hangen of zo? maar vervelend is het wel maar nu wel beginnen aan een nieuwe ronde.

Ik ga nu eerst aan de gang met ovu-testen en mocht het deze ronde niet lukken dan ga ik volgende maand ook temp-en.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Teckeltje wo 12 jan 2011 - 0:20

ja wie weet haha... we klussen gewoon wanneer we zin hebben, ik hoop eerst dat mijn cyclus wat normaler word, of iig bijv elke keer 38/39 of minder
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 29
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Le Chat Noir wo 12 jan 2011 - 0:41

@Joyce: Vul anders je temperaturen in bij Fertility friend.com....dan geeft de computer aan wanneer je de eisprong gehad hebt of misschien dat die nog moet komen op basis van je gegevens. 0.2 hoger is minimaal nodig om te kunnen zeggen dat je een eisprong hebt gehad. Een dip een aantal dagen (7,8,9) na de ovulatie is heel normaal (duurt dan vaak 1 dag); soms is het een innestelingsdip, maar vaak komt het ook door de daling van een bepaald hormoon en leidt het weer niet tot zw.schap.. Je kunt er alles over lezen op hun site (wel in het engels). Heel interessant!

@All: Ben even iets minder actief afgelopen dagen en dan loop je hier direct weer wat achter! Heb zelf weinig te melden nog. Zit nu op dag 8 van de cyclus...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:54

Fearie schreef:@ Razz, hoe lang is je cyclus dan? Of wisselt ie erg? Ik begon meestal 5 dagen voordat ik ongeveer mijn eisprong moest gaan hebben en dan zag ik de streep duidelijker worden

Mijn cyclus de afgelopen 7 maanden ;
28-27-27-28-26-24-26 .. Ik zou mijn eisprong rond de 14e of 15e moeten hebben.
Ik ben nu al extra vroeg begonnen met de ovu testen ( op dag 8 geloof ik). Maar ook vanmorgen nog geen dikke streep te zien.

@ pittbulgup;
Ik heb ze bij een andere website besteld, omdat ze daar nog wat goedkoper waren. Bij babyboomshop ofzoiets.
Ze zijn heel makkelijk in gebruik.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 12 jan 2011 - 3:27

Le Chat Noir schreef:@Joyce: Vul anders je temperaturen in bij Fertility friend.com....dan geeft de computer aan wanneer je de eisprong gehad hebt of misschien dat die nog moet komen op basis van je gegevens. 0.2 hoger is minimaal nodig om te kunnen zeggen dat je een eisprong hebt gehad. Een dip een aantal dagen (7,8,9) na de ovulatie is heel normaal (duurt dan vaak 1 dag); soms is het een innestelingsdip, maar vaak komt het ook door de daling van een bepaald hormoon en leidt het weer niet tot zw.schap.. Je kunt er alles over lezen op hun site (wel in het engels). Heel interessant!

@All: Ben even iets minder actief afgelopen dagen en dan loop je hier direct weer wat achter! Heb zelf weinig te melden nog. Zit nu op dag 8 van de cyclus...

ik heb deze maand voor het eerst ingevult bij fertility friend, en hij zegt vorrige week zondag dat me eisprong is geweest, toen was ik ziek (geen koorts) maar wel kotsen als een malle. ik vindt 0.2 ook zo minimaal, ik kan me herinneren dat ik vorrige maanden toch wel veel hoger temp had na mijn eisprong, vandaar dat ik denk dat ik er misschien niet één heb gehad. toch geeft FF het aan, maar goed of dat nou zo nauwkeurig is...het is ook maar een programma die een sommetje optelt.....toch?! het is de eerste maand dat ik het gebruik, dus ik ben er nog niet verschrikkelijk handig mee. daarbij heb ik ook nooit afscheiding...dus kan het ook niet zien aan mijn afscheiding. ik ben zo droog als de sahara smile

@all vandaag veel last van buik en rug (menstruatie achtig). dan maar hopen dat ie snel doorbreekt want hier wordt ik ook schijt ziek van! :0)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir wo 12 jan 2011 - 3:39

@Joyce: Nou je kunt het verschillend instellen, als er 'advanced' bij staat, gebruikt het programma ook de resultaten die ze van al die grafiekjes e.d hebben verkregen van duizenden vrouwen. Ook hoe meer je invult qua afscheiding, stand baarmoedermond en ovulatietesten; hoe beter ze het kunnen zeggen! Maar die laatste dingen heb je deze maand dus niet in kunnen vullen.
Bij mij was het afgelopen maand eerst wat onduidelijk (temp was eerst maar 0.2 hoger en de dag erna toch nog hoger) en toen heeft Fertility friend zelf die dag later de ovulatie vastgesteld.
Maar goed, je ziet het vanzelf toch?! Om de temperatuurmethode echt goed te kunnen gebruiken moet je een aantal cyclussen het bij houden. Of heb je het gelijk al vanaf het begin gedaan?

@Razz: Hoeveelste dag zit je nu dan? Misschien heb je een korte luteale fase? Hoe laat test je? Als je het te vroeg op de dag doet is er misschien nog niet genoeg LH aangemaakt (dit gebeurt pas gedurende de dag).
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  blondje1313 wo 12 jan 2011 - 4:17

Teckeltje, op zich wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hopelijk is je nieuwe cyclus korter (nee, eigenlijk hoop ik gewoon dat het raak is!)

Ik ben nu ook begonnen met FF, maar vul nog niet meer in dan alleen mijn temperatuur. Het schommelt tot nu toe tussen de 36,4 en 36,6, maar verwacht mijn eisprong volgende week donderdag of vrijdag pas.

Razz, ovulatietesten moet je juist niet 's morgens doen, maar 's middags.

Hier wel al flink aan het proefklussen Wink

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup wo 12 jan 2011 - 4:38

Hahah jullie maken me zo nieuwschierig naar fertility friend dat ik dan nu toch maar alvast ge tempen (wil gewoon ook ene leuk grafiekje Laughing )
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: