Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Net 'even' dit hele topic doorgelezen haha. Jammer dat hier niet dagelijks heel veel gepost wordt, vind het leuk om allemaal te lezen.
Wat duurt wachten toch lang.
Wat duurt wachten toch lang.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb mezelf toch ook maar even in het tabel gezet:
Naam | Leeftijd | Begonnen in | Hoeveelste kindje | Bijzonderheden? |
Fearie | 22/31 | Januari ‘10 | 1e | ZWANGER |
Joyce | 25/27 | Augustus '10 | 1e | geen |
Lieveheersbeestje | 27/27 | Mei '10 | 1e | ZWANGER |
Domingo | 24/27 | Maart '10 | 1e | Geen |
Lala | 25/30 | Oktober '10 | 2e | ZWANGER |
Kruumel | 28/29 | Aug '10 | 1e | ZWANGER |
Jess86 | 24/29 | Mei '10 | 1e | Geen |
BeautyAddict | 25/26 | September '10 | 1e + 2e | ZWANGER |
stoeptegel | 23/28 | okt 2010 | 1e | geen |
Hutselfuts | 26/30 | November '10 | 1e | Geen |
Lookie | 27/24 | Sep 09 | 1e | gyn |
Zjam26 | 26/26 | Sep '10 | 1e | Geen |
Creabea28 | 26/33 | juli '10 | 1e | geen |
Razz88 | 22/25 | Juni 2010 | 1e | geen |
pitbullgup | 24/26 | Aug '10 | 1e | geen |
Gekje | 23/23 | November '10 | 2e | geen |
Muppetje | 26/31 | Oktober '10 | 1e | geen |
Andreake1984 | 25/24 | Oktober '10 | 1e | ZWANGER |
Teckeltje | 24/27 | mei 2010 | 1e | geen |
blondje1313 | 30/28 | april '10 | 1e | geen |
Tamm86 | 24/27 | dec '10 | 1e | geen |
Le Chat Noir | 26/29 | Mei '10 | 1e | geen |
DeniseT | 23/25 | Sep '10 | 1e | geen |
Caresses | 24/27 | dec '10 | 1e | Geen |
Caresses- Kletskop
Ha dames, hier ben ik ook weer even!
Sorry dat ik niet zo heel veel post, maar post ook in het 'een kindje in 2011 topic', en ik heb nu eenmaal niet zoveel te melden.
De vorige ronde zijn wij niet zwanger geworden, daarom is het nu weer afwachten tot mijn ei
Veel vruchtbaarheid & succes,
Liefs Tamm
Sorry dat ik niet zo heel veel post, maar post ook in het 'een kindje in 2011 topic', en ik heb nu eenmaal niet zoveel te melden.
De vorige ronde zijn wij niet zwanger geworden, daarom is het nu weer afwachten tot mijn ei
Veel vruchtbaarheid & succes,
Liefs Tamm
Gast- Gast
Razz88 schreef:*Lookie* schreef:
@ Razz: Hopelijk is het geen teken dat je menstruatie eraan komt. Zou wel vroeg zijn, of heb jij vrij korte cycli? Ik duim voor je dat het een innesteling is!
@ all: Zit nu op dag 8 van mijn cyclus dus wij kunnen haast weer los Maandag weer een echo om te kijken of deze dosis Clomid aanslaat, ik hoop het!
Ja zou inderdaad wel vroeg zijn, want mijn kortste cyclus was 26 dagen en de langste 28.
Ben op het moment ook helemaal niet lekker. Vandaag verkouden geworden(alweer!) en heb keelpijn
Gaan ze op de echo kijken of er een eitje zich aan het rijpen is?
Ja klopt, dat gaan ze dan bekijken. Vervelend dat je niet helemaal fit bent, hopelijk wordt het niet erger.
@ Caresses: Ik vind het ook altijd gezellig als er hier veel gepost wordt. De ene keer gaat het zo snel dat je al heel veel hebt gemist na 1 dag, de andere keer mis je niets... Ik probeer altijd wel 1x per 2 dagen wat te posten maar de ene keer heb je ook meer te melden dan de andere keer, het is vooral veel afwachten altijd.
@ tamm: Dan gaan wij redelijk gelijk op, ik zit nu op dag 8 en jij op dag 5 zag ik al.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Razz, is het geen doorzettende menstruatie geworden? Innestelingsbloeding kan ook, maar ik heb ook bijna elke keer nog wat roseverlies gehad tussen ovulatie en menstruatie en dat was helaas gewoon niks.
Deze maand voor het eerst getemperatuurd en FF heeft inmiddels mijn eisprong gespot. Ik heb ook deze maand twee keer een ovulatietest gedaan, maar de tweede dag was het meteen veel lichter dan de eerste dag, dus ben toen maar gestopt. Zelf dacht ik daarom dat mijn ovulatie dinsdag was, FF zegt woensdag. Geklust is er in elk geval genoeg, dus nu wordt het nog een weekje duimen! (NOD is volgende week zondag).
Deze maand voor het eerst getemperatuurd en FF heeft inmiddels mijn eisprong gespot. Ik heb ook deze maand twee keer een ovulatietest gedaan, maar de tweede dag was het meteen veel lichter dan de eerste dag, dus ben toen maar gestopt. Zelf dacht ik daarom dat mijn ovulatie dinsdag was, FF zegt woensdag. Geklust is er in elk geval genoeg, dus nu wordt het nog een weekje duimen! (NOD is volgende week zondag).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Razz, is het geen doorzettende menstruatie geworden? Innestelingsbloeding kan ook, maar ik heb ook bijna elke keer nog wat roseverlies gehad tussen ovulatie en menstruatie en dat was helaas gewoon niks.
Nee ik heb nu weer gewoon witte afscheiding, niets geen bruin meer . Ik heb dit nog nooit 1 dag tussen de ovulatie en menstruatie gehad. Hm... Normaal zet het altijd door tot aan de menstruatie.
Bij mij was de 1e dag dat ik een posi ovulatietest had, de streep gelijk met de controle streep. De 2e dag was hij donkerder dan de controle streep. Dag 3 was er geen streep meer. Dus misschien was jou LH piek wat korter ofzo..
Oh jij hebt zondag jou NOD, ik zaterdag.. spannend
Gast- Gast
Ik wil alleen even laten weten dat ik er nog ben hoor... Lees wel beetje bij beetje mee, maar echt reageren is op dit moment nog best vermoeiend voor mij. Ook omdat ik nog wel "gewoon" aan het werk ben en op het moment ook best nog wel wat overwerk, wat voor mij dus ook weer extra vermoeiend is.
Daarnaast schrijf ik ook nog artikelen voor een online magazine en ben ik ook nog bezig om een soort van webwinkel op te starten..
Mochten er mensen nieuwsgierig zijn... laat het maar weten, dan stuur ik jullie de link, want ik weet niet of ik dat hier neer mag zetten...
Hij is trouwens nog niet helemaal klaar hoor. Er staat nog maar 1 luiertaart op...
Daarnaast schrijf ik ook nog artikelen voor een online magazine en ben ik ook nog bezig om een soort van webwinkel op te starten..
Mochten er mensen nieuwsgierig zijn... laat het maar weten, dan stuur ik jullie de link, want ik weet niet of ik dat hier neer mag zetten...
Hij is trouwens nog niet helemaal klaar hoor. Er staat nog maar 1 luiertaart op...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Razz, fijn dat jij zo'n duidelijke ovulatietesten hebt.
Wordt een spannend weekend!
Ik maak mezelf al meteen helemaal gek door te kijken of ik last van bepaalde kwaaltjes heb, droom er zelfs over, echt balen dat ik het niet wat meer los kan laten.
Wordt een spannend weekend!
Ik maak mezelf al meteen helemaal gek door te kijken of ik last van bepaalde kwaaltjes heb, droom er zelfs over, echt balen dat ik het niet wat meer los kan laten.
blondje1313- Kletskop
@ Razz; wat spannend! hoop echt voor je dat t een innestelingsbloeding is geweest!
@ Lookie; Hoop echt voor jullie dat jullie nu de juiste dosis te pakken hebben. Succes vandaag met de echo
@ Caresses; Leuk dat je mee schrijft
@ Tamm; Nu is het voor jullie dus ook echt begonnen....succes
@ bondje; Gelukkig zit er maar 1 dag verschil tussen de testen en FF en hebben jullie genoeg geklust....spannend altijd om op het wachtbankje te zitten vind ik. Ik merk ook dat ik er steeds meer mee bezig ben naar mate de tijd verstrijkt.
@ Triesje; pas je wel op dat je niet te veel hooi op je vork neemt!
@ All; Allemaal en leuk weekend gehad? Ik heb van het weekend ook nog een klein beetje bloedverlies gehad Van het weekend ook helemaal vergeten ovu-testen te gebruiken Zat ik al te plassen als ik er aan dacht
Als het deze maand niet lukt dan ga ik ook temperaturen want dan zitten we op een half jaar dat we bezig zijn. Ben me nu goed aan het inlezen op FF in ieder geval.
@ Lookie; Hoop echt voor jullie dat jullie nu de juiste dosis te pakken hebben. Succes vandaag met de echo
@ Caresses; Leuk dat je mee schrijft
@ Tamm; Nu is het voor jullie dus ook echt begonnen....succes
@ bondje; Gelukkig zit er maar 1 dag verschil tussen de testen en FF en hebben jullie genoeg geklust....spannend altijd om op het wachtbankje te zitten vind ik. Ik merk ook dat ik er steeds meer mee bezig ben naar mate de tijd verstrijkt.
@ Triesje; pas je wel op dat je niet te veel hooi op je vork neemt!
@ All; Allemaal en leuk weekend gehad? Ik heb van het weekend ook nog een klein beetje bloedverlies gehad Van het weekend ook helemaal vergeten ovu-testen te gebruiken Zat ik al te plassen als ik er aan dacht
Als het deze maand niet lukt dan ga ik ook temperaturen want dan zitten we op een half jaar dat we bezig zijn. Ben me nu goed aan het inlezen op FF in ieder geval.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@Razz, ik do of vrij, dus spannend..
@Triesje, voel je niet 'verpicht' om te schrijven, en al helemaal niet als het zo vermoeiend voor je is!
Je mag de link wel sturen als er straks wat meer artikelen opstaan, altijd leuk om te bekijken.
Succes ermee. O voor wat voor soort online magazin schrijf je (wat voor) artikelen?
@Blondje, ja irritant he, wel herkbaar hoor er in je hoofd zoveel mee bezig zijn.
@Pitbull, haha volgende keer die testen op de wc bril leggen zodat je er op tijd aan denkt .
@All, Uiterlijk vrijdag (denk ik) weet ik of ik ongesteld wordt, of niet. Ik denk het wel aangezien ik helemaal geen kwaaltjes heb. Hoogstens iets minder afscheiding maar ja dat zegt vast niks.
@Triesje, voel je niet 'verpicht' om te schrijven, en al helemaal niet als het zo vermoeiend voor je is!
Je mag de link wel sturen als er straks wat meer artikelen opstaan, altijd leuk om te bekijken.
Succes ermee. O voor wat voor soort online magazin schrijf je (wat voor) artikelen?
@Blondje, ja irritant he, wel herkbaar hoor er in je hoofd zoveel mee bezig zijn.
@Pitbull, haha volgende keer die testen op de wc bril leggen zodat je er op tijd aan denkt .
@All, Uiterlijk vrijdag (denk ik) weet ik of ik ongesteld wordt, of niet. Ik denk het wel aangezien ik helemaal geen kwaaltjes heb. Hoogstens iets minder afscheiding maar ja dat zegt vast niks.
Caresses- Kletskop
@ caresses; Hahaha ja maar dan moet je dat natuurlijk óók niet vergeten hahaha...
Nog maar een klein weekje spannend!!!!
@ All; ff wat vraagjes...
- Als jullie zwanger zijn tot wannneer willen jullie eigenlijk wachten totdat jullie he gaan aan familie en op het werk?
- En hoe veel uren willen jij en je partner gaan werken na de bevalling?
-En hoe gaan jullie het met oppas/opvang regelen?
Nog maar een klein weekje spannend!!!!
@ All; ff wat vraagjes...
- Als jullie zwanger zijn tot wannneer willen jullie eigenlijk wachten totdat jullie he gaan aan familie en op het werk?
pitbullgup- Prater
Aan familie na 12 weken maar ja ik weet nu eigenlijk al dat ik het echt niet zolang stil kan houden . En mijn moeder weet dat we het niet veilig doen (niet dat we bewust ermee bezig zijn) dus die vraagt elke maand wel of ik ongesteld ben geworden haha.
Op het werk, ik werk niet maar studeer en loop nu stage, dus probeer het zo lang mogelijk voor me te houden maar ik heb ook veel ochtenddiensten dus mochten ze het opvallen (als ik bijv. misselijk ben) dan vertel ik het wel. Het ligt er ook aan wanneer ik zwanger ben, stel het is nu al raak dan maak ik dit schooljaar af en ga ik over een paar jaar het laatste jaar afmaken.
Als ik pas in juni zwanger raak, uh ja dan even kijken hoe ik dat ga doen .
Hij 40 (kan niet minder met zijn baan, al wil hij wel). Ik eerst even fulltime moeder en daarnaast proberen of ik alvast wel kan werken aan scriptie e.d. zodat als ik de studie vervolg ik al wel een beginnetje heb gemaakt.
Na de studie wil ik 16-24 uur gaan werken.
Helaas woont onze fam. niet in de buurt, dus kan mijn moeder niet zo vaak oppassen. Ik denk naar kdv of gastouder, heb ik me nog niet in verdiept.
Ben ook wel benieuwd naar jouw antwoorden Pitbullgup..
Aan familie na 12 weken maar ja ik weet nu eigenlijk al dat ik het echt niet zolang stil kan houden . En mijn moeder weet dat we het niet veilig doen (niet dat we bewust ermee bezig zijn) dus die vraagt elke maand wel of ik ongesteld ben geworden haha.
Als ik pas in juni zwanger raak, uh ja dan even kijken hoe ik dat ga doen .
Hij 40 (kan niet minder met zijn baan, al wil hij wel). Ik eerst even fulltime moeder en daarnaast proberen of ik alvast wel kan werken aan scriptie e.d. zodat als ik de studie vervolg ik al wel een beginnetje heb gemaakt.
Na de studie wil ik 16-24 uur gaan werken.
Helaas woont onze fam. niet in de buurt, dus kan mijn moeder niet zo vaak oppassen. Ik denk naar kdv of gastouder, heb ik me nog niet in verdiept.
Ben ook wel benieuwd naar jouw antwoorden Pitbullgup..
Caresses- Kletskop
heeey allemaal!
Wat leuk allemaal hihi..
Vroeg me af of jullie wellis toen jullie zwanger waren pijn of iets hebben gevoeld bij de innesteling??!
Even antwoorden(A)..
Als jullie zwanger zijn tot wannneer willen jullie eigenlijk wachten totdat jullie he gaan aan familie en op het werk?
Naja aan mijn moeder vertel ik het zodra ik het weet! en ik ga het me schoonouders vertellen ook zodra ik het weet!
Verder pas als het zeker is dus rond de 12 weken ofzoiets!
En hoe veel uren willen jij en je partner gaan werken na de bevalling?
Ik werk op de bso en ik wil dat ook blijven werken en dan 4 dagen van 12-6 werken.
Ben tussendoor wel 1,5 uur vrij maar ik breng me kindje dan naar de gastouder voor 4 dagen want niemand kan oppassen
Mijn vriend werk 5 dagen van 8-5 dus en dat blijf tie ook werken!
En hoe gaan jullie het met oppas/opvang regelen? naja hierboven staat mijn antwoord al ervan..
naja laten jullie even jullie ervaringen weten?! ook van die innesteling??
xxxx(K) Denise
Wat leuk allemaal hihi..
Vroeg me af of jullie wellis toen jullie zwanger waren pijn of iets hebben gevoeld bij de innesteling??!
Even antwoorden(A)..
Als jullie zwanger zijn tot wannneer willen jullie eigenlijk wachten totdat jullie he gaan aan familie en op het werk?
Naja aan mijn moeder vertel ik het zodra ik het weet! en ik ga het me schoonouders vertellen ook zodra ik het weet!
Verder pas als het zeker is dus rond de 12 weken ofzoiets!
En hoe veel uren willen jij en je partner gaan werken na de bevalling?
Ik werk op de bso en ik wil dat ook blijven werken en dan 4 dagen van 12-6 werken.
Ben tussendoor wel 1,5 uur vrij maar ik breng me kindje dan naar de gastouder voor 4 dagen want niemand kan oppassen
Mijn vriend werk 5 dagen van 8-5 dus en dat blijf tie ook werken!
En hoe gaan jullie het met oppas/opvang regelen? naja hierboven staat mijn antwoord al ervan..
naja laten jullie even jullie ervaringen weten?! ook van die innesteling??
xxxx(K) Denise
@ caresses; ow ja zal natuurlijk ff mijn antwoorden er bij zetten hahaha
Ook best pittig studeren en een kleine lijkt me
@denise; Van de innesteling kan ik je helaas niet vertellen hahaha
- Als jullie zwanger zijn tot wannneer willen jullie eigenlijk wachten totdat jullie he gaan aan familie en op het werk? Ik denk dat ik het de familie vertel rond de 9 a 10 weken. En mijn schoonouders misschien wel eerder aangezien die weten dat we bezig zijn en heel erg met ons mee leven
- En hoe veel uren willen jij en je partner gaan werken na de bevalling? Mijn man blijft gewoon full-time werken en ik wil het liefst 24uur werken (liefst minder maar dat gaat er financieel niet lukken)
-En hoe gaan jullie het met oppas/opvang regelen? Denk dat we dan ook voor dagopvang gaan. Maar de moeder van mijn goede vriendin heeft zich ook al aangeboden en misschien wil mijn schoonmoeder 1 dag in de week oppassen. Maar eerst maar eens zwanger worden.
Ook best pittig studeren en een kleine lijkt me
@denise; Van de innesteling kan ik je helaas niet vertellen hahaha
- Als jullie zwanger zijn tot wannneer willen jullie eigenlijk wachten totdat jullie he gaan aan familie en op het werk? Ik denk dat ik het de familie vertel rond de 9 a 10 weken. En mijn schoonouders misschien wel eerder aangezien die weten dat we bezig zijn en heel erg met ons mee leven
- En hoe veel uren willen jij en je partner gaan werken na de bevalling? Mijn man blijft gewoon full-time werken en ik wil het liefst 24uur werken (liefst minder maar dat gaat er financieel niet lukken)
-En hoe gaan jullie het met oppas/opvang regelen? Denk dat we dan ook voor dagopvang gaan. Maar de moeder van mijn goede vriendin heeft zich ook al aangeboden en misschien wil mijn schoonmoeder 1 dag in de week oppassen. Maar eerst maar eens zwanger worden.
pitbullgup- Prater
@Blondje1313 : vervelend dat je het voor jezelf niet eventjes een klein beetje los kunt laten. Ik kan me heel goed voorstellen hoe frustrerend dat is.
@Pitbullgup: ik pas zeer zeker op hoor. Ik doe gelukkig wel alleen dingen die ik leuk vind, dus dat scheelt. Kijk werken, blijft toch werk en het schrijven en de luiertaarten zijn voor nu nog meer een hobby...
Oepsie... ik duim voor je in iedergeval...
@Caresses: ik voel me ook zeer zeker niet verplicht hoor. Maar vind het soms gewoon jammer dat ik niet zoveel energie heb door de pijn. Maar komt goed hoor
Ik heb je een PM gestuurd met de link.
Ik schrijf voor Banger Sisters. Is een veelzijdig magazine met veel verschillende onderwerpen en artikelen. Ik zou zeggen kom eens kijken
@Pitbullgup: ik pas zeer zeker op hoor. Ik doe gelukkig wel alleen dingen die ik leuk vind, dus dat scheelt. Kijk werken, blijft toch werk en het schrijven en de luiertaarten zijn voor nu nog meer een hobby...
Oepsie... ik duim voor je in iedergeval...
@Caresses: ik voel me ook zeer zeker niet verplicht hoor. Maar vind het soms gewoon jammer dat ik niet zoveel energie heb door de pijn. Maar komt goed hoor
Ik heb je een PM gestuurd met de link.
Ik schrijf voor Banger Sisters. Is een veelzijdig magazine met veel verschillende onderwerpen en artikelen. Ik zou zeggen kom eens kijken
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn ouders en mijn schoonzus wil ik het zo snel mogelijk vertellen. Mijn broers, familie, sport, werk wat langer, mag tot ongeveer 12 weken doorsporten, maar weet niet of ik dat volhoudt.
Ligt er ook een beetje aan wanneer ik zwanger raak, we hebben best een goede regeling qua ouderschapsverlof in elk geval. Werk nu fulltime, wil dan naar 80% zodat ik recht heb op 3 vrije dagdelen. Mijn man wil ook het liefste 4 dagen werken, maar de kans is aanwezig dat dit dan 4 langere dagen worden of dat er standaard de zaterdagochtend bij komt.
Mijn moeder zou waarschijnlijk graag oppassen, maar dat ziet mijn man niet zo zitten, in plaats niet voor hele dagen, maar misschien een halve dag in combinatie met een halve vrije dag van mij. Verder 2 dagen naar de opvang.
Denise, hoe komt het dat je zelf in de kinderopvang werkt maar voor je eigen kind liever voor een gastouder zou kiezen?
Triesje, ik baal er zelf ook van dat ik het niet los kan laten, maar het lukt echt niet. Compleet zinloos, maar ik slaap elke maand een paar dagen slecht en kan me ook minder concentreren op het werk, het zou beter voor me zijn als het nu wel raak is, haha!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3673
Mijn ouders en mijn schoonzus wil ik het zo snel mogelijk vertellen. Mijn broers, familie, sport, werk wat langer, mag tot ongeveer 12 weken doorsporten, maar weet niet of ik dat volhoudt.
Ligt er ook een beetje aan wanneer ik zwanger raak, we hebben best een goede regeling qua ouderschapsverlof in elk geval. Werk nu fulltime, wil dan naar 80% zodat ik recht heb op 3 vrije dagdelen. Mijn man wil ook het liefste 4 dagen werken, maar de kans is aanwezig dat dit dan 4 langere dagen worden of dat er standaard de zaterdagochtend bij komt.
Mijn moeder zou waarschijnlijk graag oppassen, maar dat ziet mijn man niet zo zitten, in plaats niet voor hele dagen, maar misschien een halve dag in combinatie met een halve vrije dag van mij. Verder 2 dagen naar de opvang.
Denise, hoe komt het dat je zelf in de kinderopvang werkt maar voor je eigen kind liever voor een gastouder zou kiezen?
Triesje, ik baal er zelf ook van dat ik het niet los kan laten, maar het lukt echt niet. Compleet zinloos, maar ik slaap elke maand een paar dagen slecht en kan me ook minder concentreren op het werk, het zou beter voor me zijn als het nu wel raak is, haha!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3673
blondje1313- Kletskop
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat