Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

+52
Marin
Mermaid
Caroow
SuperGrover
Luce
Lot
Poisongirl
Caro
nina
Slakje
CCC
Joan
Charles
Océane
Bazinga
Carrie
Sea of Trees
snoezel
Merai
Moira
Artemis
Exogenesis
Pink!
SarahKey
M@niek
Caramba
Bliss
Viva
Mamsie
Aimee
Happinaz
Fred
Nyx
Burn
Pitufo
Susan
Lady4
Burgemeester Julia
Destino
Steep
Reva
Jade
Snoes
Minx
Sugarfall
Paper Crown
Penny Blossom
SoGood
MissBitchy
Elliot
Rush
xxjojootjexx
56 plaatsers

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Je sexleven

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11108%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 8% 
[ 77 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn111010%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 10% 
[ 97 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11106%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 6% 
[ 58 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11102%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 2% 
[ 24 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 1% 
[ 14 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 1% 
[ 6 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11105%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 5% 
[ 52 ]
[ 8 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11107%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 7% 
[ 65 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn111011%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 11% 
[ 111 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn111017%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 17% 
[ 161 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11106%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 6% 
[ 58 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11100%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 0% 
[ 4 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11100%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 0% 
[ 4 ]
[ 2 ]
[ 5 ]
[ 8 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn11109%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 9% 
[ 91 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn111011%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Lijn1110 11% 
[ 107 ]
[ 3 ]
[ 14 ]

Totaal aantal stemmen : 969

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Nyx vr 23 aug 2013 - 0:25

Nou ja, de keuze is om het alleen in bed te doen of het daarbuiten. Bij het invullen heb ik enkel rekening gehouden met de keukentafel. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 3 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 0:25

Rush schreef:Ik vind 'wij hebben seks, daar waar het uitkomt' nogal hoog.

Okay wij hebben ook heus een aantal keren per jaar wel ergens anders dan seks in bed, maar ik heb gewoon 'wij hebben seks in bed' ingevuld. Onder dat andere versta ik echt dat je toch wel zeer regelmatig op de bank of de wasmachine (vul zelf in) ligt/zit te seksen. En dan vind ik 41 stemmen behoorlijk. Laughing 
Hahaha ja daar zat ik ook over te twijfelen. Ik heb uiteindelijk dus wel ook op andere plekken ingevuld, hoewel het toch in bed is meestal. Maar ja nooit ergens anders is niet waar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  SoGood vr 23 aug 2013 - 0:25

Rush schreef:Ik vind 'wij hebben seks, daar waar het uitkomt' nogal hoog.

Okay wij hebben ook heus een aantal keren per jaar wel ergens anders dan seks in bed, maar ik heb gewoon 'wij hebben seks in bed' ingevuld. Onder dat andere versta ik echt dat je toch wel zeer regelmatig op de bank of de wasmachine (vul zelf in) ligt/zit te seksen. En dan vind ik 41 stemmen behoorlijk. Laughing 
Ik heb juist die niet ingevuld omdat wij vaak seks hebben waar het hele gebeuren gewoon begint. laughcry Doe mij maar dat anonieme sekstopic.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Fred vr 23 aug 2013 - 0:25

@ Rush ik vind dat ook nogal een ruim begrip...

Eigenlijk had de vraag moeten zijn "Heb je wel eens seks buiten de deur" (dus buiten in een bos of zo)...
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 0:27

Fred schreef:@ Rush ik vind dat ook nogal een ruim begrip...

Eigenlijk had de vraag moeten zijn "Heb je wel eens seks buiten de deur" (dus buiten in een bos of zo)...

Nou dat vind ik dan wel weer anders dan op de keukentafel.. Dus nee, ik vind de vraag zoals ie nu staat dan toch beter. Want dan sluit je de keukentafel/wasmachine/bank weer buiten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood vr 23 aug 2013 - 0:28

Nu wil ik weten wat iedereen zijn/haar origineelse/gekste seksplek is! smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Nyx vr 23 aug 2013 - 0:28

Het had ook onderverdeeld kunnen worden.

*Wij hebben enkel seks in bed.
*Wij hebben weleens seks buiten het bed, maar in huis.
*Wij hebben seks waar het ons uitkomt, dus ook buiten de deur.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 0:29

Ik heb ook 'daar waar het uitkomt' ingevuld, maar in de praktijk is dat voornamelijk het bed. Maar dan komt dat wel zo uit, dus vond ik het wel een goed antwoord nerd 
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Rush vr 23 aug 2013 - 0:29

Marin schreef:

Nou dat vind ik dan wel weer anders dan op de keukentafel.. Dus nee, ik vind de vraag zoals ie nu staat dan toch beter. Want dan sluit je de keukentafel/wasmachine/bank weer buiten.
Inderdaad.

Maar ik vind 'wij hebben seks daar waar het uitkomt' zo overkomen alsof je dan dus wekelijks op de keukentafel ligt haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 0:29

SoGood schreef:Nu wil ik weten wat iedereen zijn/haar origineelse/gekste seksplek is! smile
http://www.zegmaaryes.nl/t18199-nu-we-toch-zo-lekker-open-zijngekste-plaats-waar-je-seks?highlight=gekste
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 0:31

Rush schreef:
Marin schreef:

Inderdaad.

Maar ik vind 'wij hebben seks daar waar het uitkomt' zo overkomen alsof je dan dus wekelijks op de keukentafel ligt haha.
Hahaha ja en alsof je je écht niet meer in kunt houden en het nu a la minute met die broek naar beneden moet, te pas en te onpas.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happinaz vr 23 aug 2013 - 0:33

Wat een heerlijk vrijdagmiddag topicje!
Roseetje, iemand?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happinaz vr 23 aug 2013 - 0:34

Toch ook leuk om te weten dat zo goed als iedereen het met zichzelf doet. Wink
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush vr 23 aug 2013 - 0:36

Happinaz schreef:Toch ook leuk om te weten dat zo goed als iedereen het met zichzelf doet. Wink
Jammer dat je niet kan zien hoeveel mensen 'm ingevuld hebben.

Het kan dus zijn dat 60 van de 62 het met zichzelf doen, maar ook 60 van de 82.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caroow vr 23 aug 2013 - 0:36

Ik kan echt bijna niks aanvinken Rolling Eyes 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happinaz vr 23 aug 2013 - 0:39

Rush schreef:
Happinaz schreef:Toch ook leuk om te weten dat zo goed als iedereen het met zichzelf doet. Wink
Jammer dat je niet kan zien hoeveel mensen 'm ingevuld hebben.

Het kan dus zijn dat 60 van de 62 het met zichzelf doen, maar ook 60 van de 82.
Ja inderdaad! 'T geeft wel een vertekend beeld daardoor.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee vr 23 aug 2013 - 0:39

Caroow schreef:Ik kan echt bijna niks aanvinken Rolling Eyes 
Ik heb nooit seks maar wel een relatie? Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 0:41

Ik vind het overigens ook wel opvallend dat er wel mensen zijn die aan poep- en plassex doen, maar dat niemand aan rollenspellen doet.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  xxjojootjexx vr 23 aug 2013 - 0:45

Hey ik heb er geen dagenlange studie van gemaakt hè... 
Vind het leuk dat er zoveel geantwoord wordt :cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burn vr 23 aug 2013 - 0:46

Ik kon er 2 aanvinken! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 0:47

Elliot schreef:Ik vind het overigens ook wel opvallend dat er wel mensen zijn die aan poep- en plassex doen, maar dat niemand aan rollenspellen doet.
Nou, ik doe aan geen van beiden, maar ik kan je iig zeggen dat rollenspellen echt niets voor mij zouden zijn, omdat ik het haat om toneel te spelen en dat 'eng' vind. Dus dat zou ik nooit opwindend kunnen vinden omdat ik dan veel te zelfbewust zou zijn over hoe m'n rol is. :P Dus kan me best voorstellen dat er nog meer mensen zijn die dat niks vinden en zich niet kunnen laten gaan tijdens de seks met rollenspellen. 

Hee trouwens, dat doet me denken: Ik mis de dirty talk optie, Jojootje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow vr 23 aug 2013 - 0:47

Aimee schreef:
Ik heb nooit seks maar wel een relatie? Wink
Ik heb wel seks, maar niet zo heel spannend nerd 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  xxjojootjexx vr 23 aug 2013 - 0:48

Ik heb er 9 aangevinkt Razz 

Haha, Welke opties missen jullie nog meer??? 
Dan stuur ik nog een aanvulling aan een burgemeester:lol: 

Vul aan: 
Wij doen aan dirty talk

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 0:49

Marin schreef:
Elliot schreef:Ik vind het overigens ook wel opvallend dat er wel mensen zijn die aan poep- en plassex doen, maar dat niemand aan rollenspellen doet.
Nou, ik doe aan geen van beiden, maar ik kan je iig zeggen dat rollenspellen echt niets voor mij zouden zijn, omdat ik het haat om toneel te spelen en dat 'eng' vind. Dus dat zou ik nooit opwindend kunnen vinden omdat ik dan veel te zelfbewust zou zijn over hoe m'n rol is. :P Dus kan me best voorstellen dat er nog meer mensen zijn die dat niks vinden en zich niet kunnen laten gaan tijdens de seks met rollenspellen. 

Hee trouwens, dat doet me denken: Ik mis de dirty talk optie, Jojootje!
Ja dat kan ik me ook prima voorstellen hoor Marin, maar ik kan me NOG beter voorstellen dat je niet into poep- en plassex ben. Laughing 
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 0:50

xxjojootjexx schreef:Ik heb er 9 aangevinkt Razz 

Haha, Welke opties missen jullie nog meer??? 
Dan stuur ik nog een aanvulling aan een burgemeester:lol: 

Vul aan: 
Wij doen aan dirty talk
Pfff man, kan ik 'm wéér opnieuw in gaan vullen Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot