(anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
(anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
Hallo,
Kind van mijn vriendin gaat naar een bso waar het nogal schort aan veel dingen. Zo nemen ze meer kinderen als toegestaan aan, kunnen kinderen bij een hete kraan etc.
Ze heeft al verschillende keren kenbaar gemaakt echter wordt hier niets mee gedaan. Nu is het zelfs zo dat hun tegen personeel zeggen dat als bv ggd komt en er teveel kinderen zijn, iemand van personeel de kinderen die teveel zijn even op een andere groep moeten zetten. Dat kun je toch niet maken of wel? Sommige regels zijn natuurlijk vergezocht maar de meeste regels zijn er omwille de veiligheid etc.
We willen nu toch de ggd eens inlichten hierover. Maar ik kan niet echt vinden hoe en waar dat te doen? Weet iemand dit. Ik heb al via google kinderopvang ggd gezocht maar helaas....
Kind van mijn vriendin gaat naar een bso waar het nogal schort aan veel dingen. Zo nemen ze meer kinderen als toegestaan aan, kunnen kinderen bij een hete kraan etc.
Ze heeft al verschillende keren kenbaar gemaakt echter wordt hier niets mee gedaan. Nu is het zelfs zo dat hun tegen personeel zeggen dat als bv ggd komt en er teveel kinderen zijn, iemand van personeel de kinderen die teveel zijn even op een andere groep moeten zetten. Dat kun je toch niet maken of wel? Sommige regels zijn natuurlijk vergezocht maar de meeste regels zijn er omwille de veiligheid etc.
We willen nu toch de ggd eens inlichten hierover. Maar ik kan niet echt vinden hoe en waar dat te doen? Weet iemand dit. Ik heb al via google kinderopvang ggd gezocht maar helaas....
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Re: (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
Volgens mij kun je gewoon even de GGD bellen, en dan vragen naar de afdeling inspectie Kinderopvang.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Als een gek gaan bellen en als ik die vriendin was een andere opvang zoeken.
Gast- Gast
je kunt idd de ggd een tip geven en aan de hand daarvan kunnen ze een onaangekondigd bezoek brengen, als er dingen niet kloppen krijgen ze dan aan korte tijd om te verbeteren en dan wordt er waarschijnlijk weer onaangekondigd bezoek gebracht.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben benieuwd of je al gebeld hebt?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad gewoon bellen. Die regels zijn er niks voor niks
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe anoniem ben jij?
» Anoniem gebeld
» Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
» Anoniem gebeld
» Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: