Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
+52
Marin
Mermaid
Caroow
SuperGrover
Luce
Lot
Poisongirl
Caro
nina
Slakje
CCC
Joan
Charles
Océane
Bazinga
Carrie
Sea of Trees
snoezel
Merai
Moira
Artemis
Exogenesis
Pink!
SarahKey
M@niek
Caramba
Bliss
Viva
Mamsie
Aimee
Happinaz
Fred
Nyx
Burn
Pitufo
Susan
Lady4
Burgemeester Julia
Destino
Steep
Reva
Jade
Snoes
Minx
Sugarfall
Paper Crown
Penny Blossom
SoGood
MissBitchy
Elliot
Rush
xxjojootjexx
56 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Je sexleven
Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
Ga je straks helemaal teleurgesteld naar bed?Joan schreef:Ik zie zulke vieze dingen voor me nu. Straks valt het gewoon tegen wat die vriendin doet.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben bang van wel.Bazinga schreef:Ga je straks helemaal teleurgesteld naar bed?Joan schreef:Ik zie zulke vieze dingen voor me nu. Straks valt het gewoon tegen wat die vriendin doet.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Zo eng kan het toch niet zijn? Ik snap ook echt niet wat er zo schokkend is aan bijv iets als sm of een andere fetisj. Ik vind het eerder schokkend dat er mensen zijn die geil worden van bouquetreeksseks, met veel geaai, gezucht en elkaar in de ogen staren.
Maar goed, hoewel ik echt láng niet alles heb uitgeprobeerd of zelfs maar leuk vind, vind ik maar heel weinig schokkend. Wel ooit eens iemand meegemaakt die als grote wens had dat hij zover mogeliijk gefistfucked (vast fout vervoegd, maar dat werkwoord gebruik ik niet dagelijks) zou worden, zeg maar echt tot aan de elleboog. Bijbehorende filmpjes eens opgezocht en toen moest ik wel even slikken. Of foto's van ballen/borsten/schaamlippen met naalden of spijkers erdoor, die vat ik ook niet. Maar verder ben ik volgens mij nauwelijks te schokken.
Maar goed, hoewel ik echt láng niet alles heb uitgeprobeerd of zelfs maar leuk vind, vind ik maar heel weinig schokkend. Wel ooit eens iemand meegemaakt die als grote wens had dat hij zover mogeliijk gefistfucked (vast fout vervoegd, maar dat werkwoord gebruik ik niet dagelijks) zou worden, zeg maar echt tot aan de elleboog. Bijbehorende filmpjes eens opgezocht en toen moest ik wel even slikken. Of foto's van ballen/borsten/schaamlippen met naalden of spijkers erdoor, die vat ik ook niet. Maar verder ben ik volgens mij nauwelijks te schokken.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Doe niet zo moeilijk. Je hoeft je nergens voor te schamen hoor.Sea of Trees schreef:PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Hmm, ik zou het voor me houden en niet meer reageren
Ik bespreek dergelijke dingen ook wel met vriendinnen, heus niet (altijd ) tot in detail, maar het is heus bespreekbaar.
Artemis- Prater
Sinds ik kinderen heb ben ik preuts geworden. Iets in me fluistert steeds dat het niet mag.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je in een open relatie het kan zien als vreemdgaan.Bazinga schreef:Maar ook 7 met een open relatie ;)Misschien dat 't een aantal 'overlap' is? En 't ergens nog steeds als vreemdgaan zien?Rush schreef:7 die NU vreemdgaan...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, dat kan, en dat mag, maar niet iedereen vind dingen ongemakkelijk. Niet dat je ruimdenkend móet zijn. Maar ik bedoel. Mijn man en beste vriendin hebben een tijd het bed gedeeld, en dat is óók gewoon bespreekbaar. Niemand die zich daar ongemakkelijk bij voelt of het gênant vindt of elkaar anders bekijkt. Dat kan dus ook. Niet dat jij dat zo moet, maar er zijn ook mensen voor wie het allemaal wat minder beladen is en dat is óók prima.Paper Crown schreef:O, ja haha in dit topic zeker wel! Ook met mensen op je heen hoor! Laat je alsjeblieft niet tegenhouden door wat ik of een ander zegt. Maar je snapt zelf ook dat 't gek kán overkomen. Dat van mijn vriendin is zo bizar dat ik als ik haar vriend zie, me zeer ongemakkelijk voel..Sea of Trees schreef:PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Artemis- Prater
Oh jawel. Ik mocht best seks met een ander, in die zin ben ik nooit vreemdgegaan, maar ik werd wel heel verliefd op een ander, en dat was wél een soort van vreemdgaan. Het kan dus beiden tegelijk.nina schreef:Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je in een open relatie het kan zien als vreemdgaan.Bazinga schreef:Maar ook 7 met een open relatie ;)Misschien dat 't een aantal 'overlap' is? En 't ergens nog steeds als vreemdgaan zien?Rush schreef:7 die NU vreemdgaan...
Artemis- Prater
Ik doe niet moeilijk, dit is voor mij een heel gevoelig iets en zeker niet 'zomaar'. Daarom leg ik het gewoon uit.Artemis schreef:Doe niet zo moeilijk. Je hoeft je nergens voor te schamen hoor.Sea of Trees schreef:PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Ik bespreek dergelijke dingen ook wel met vriendinnen, heus niet (altijd ) tot in detail, maar het is heus bespreekbaar.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Zonde!Slakje schreef:Sinds ik kinderen heb ben ik preuts geworden. Iets in me fluistert steeds dat het niet mag.
Sea of Trees- Kletskop
Ik snap het, heus! Maar er is niets mis met je, en je mag gewoon reageren en vertellen.Sea of Trees schreef:Ik doe niet moeilijk, dit is voor mij een heel gevoelig iets en zeker niet 'zomaar'. Daarom leg ik het gewoon uit.Artemis schreef:Doe niet zo moeilijk. Je hoeft je nergens voor te schamen hoor.Sea of Trees schreef:PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Artemis- Prater
Doodzonde!Sea of Trees schreef:Zonde!Slakje schreef:Sinds ik kinderen heb ben ik preuts geworden. Iets in me fluistert steeds dat het niet mag.
Bij mij is het leuker geworden sinds ik kinderen heb, gek genoeg.
Minder preuts, ietsje ouder en ik weet beter wat ik wil en zit beter in mijn vel.
Artemis- Prater
Ik PM je morgen wel even als je dat wilt.Charles schreef:
hey maar Marin, ik wil ook wel meer weten over jouw lovelife! Want nu ga ik dus ook vanalles invullen en da's ook vast niet de bedoeling!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Er is ook niks mis met mij, maar het heeft wel enorm lang geduurd voor ik besefte dat er meer mensen zijn met dezelfde behoefte als ik, en dat dat er ook mag zijn. Ik zit nu in dat proces, beetje lastig uit te leggen.Artemis schreef:Ik snap het, heus! Maar er is niets mis met je, en je mag gewoon reageren en vertellen.Sea of Trees schreef:Ik doe niet moeilijk, dit is voor mij een heel gevoelig iets en zeker niet 'zomaar'. Daarom leg ik het gewoon uit.Artemis schreef:Doe niet zo moeilijk. Je hoeft je nergens voor te schamen hoor.Sea of Trees schreef:PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Sea of Trees- Kletskop
Snap ik.Sea of Trees schreef:Er is ook niks mis met mij, maar het heeft wel enorm lang geduurd voor ik besefte dat er meer mensen zijn met dezelfde behoefte als ik, en dat dat er ook mag zijn. Ik zit nu in dat proces, beetje lastig uit te leggen.Artemis schreef:Ik snap het, heus! Maar er is niets mis met je, en je mag gewoon reageren en vertellen.Sea of Trees schreef:Ik doe niet moeilijk, dit is voor mij een heel gevoelig iets en zeker niet 'zomaar'. Daarom leg ik het gewoon uit.Artemis schreef:Doe niet zo moeilijk. Je hoeft je nergens voor te schamen hoor.Sea of Trees schreef:PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Artemis- Prater
Jeetje, de Praxis morgen weer overbevolkt doordat iedereen op zoek is naar touw en houten kruizen voor boven het bed.
Artemis- Prater
Dit topic is niet goed voor mijn nieuwsgierigheid. En ondanks dat ik vrijgezel ben, heb ik hem toch ingevuld!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb wel het gevoel alsof de taboe op BDSM er een beetje af aan het gaan is, door 50 tinten grijs. Meer maatschappelijk geaccepteerd ofzo.
Sea of Trees- Kletskop
+1Artemis schreef:Doodzonde!Sea of Trees schreef:Zonde!Slakje schreef:Sinds ik kinderen heb ben ik preuts geworden. Iets in me fluistert steeds dat het niet mag.
Bij mij is het leuker geworden sinds ik kinderen heb, gek genoeg.
Minder preuts, ietsje ouder en ik weet beter wat ik wil en zit beter in mijn vel.
Gast- Gast
Zit daar zo'n taboe op dan? Valt wel mee toch?Sea of Trees schreef:Ik heb wel het gevoel alsof de taboe op BDSM er een beetje af aan het gaan is, door 50 tinten grijs. Meer maatschappelijk geaccepteerd ofzo.
Ik bedoel: het is niet alsof andere mensen er iets mee te maken hebben wat jij in bed uitvreet. En het is ook niet alsof je dat met iedereen bespreekt. Je maakt er wel een beetje een big deal van, het is gewoon een seksuele voorkeur, verder niets. En als je het alletwee leuk vindt, wat maakt het dan uit?
Seks is nou eenmaal een onderwerp met veel taboes, dat is niet erg, het is niet alsof iedereen het eens moet zijn met je bedpraktijken.
Artemis- Prater
Ja maar stiekem erger ik me er ook aan dat de collecties bij seks shops nu ineens '50 shades' enzo heten. Beetje suf. Maar ik vond de boeken wel echt leuk. Misschien omdat Ana ook literatuur studeerde ;-)Sea of Trees schreef:Ik heb wel het gevoel alsof de taboe op BDSM er een beetje af aan het gaan is, door 50 tinten grijs. Meer maatschappelijk geaccepteerd ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind die 50 shades hype nogal stom.
Allerlei suffe huisvrouwen die opeens een Christian willen en helemaal into bdsm zijn.
Allerlei suffe huisvrouwen die opeens een Christian willen en helemaal into bdsm zijn.
Artemis- Prater
Tja ach, ergens stom, maar ergens vond ik t ook wel gewoon wel leuk om te lezen. Ik vind het alleen stom dat het nu ineens een soort synoniem is.Artemis schreef:Ik vind die 50 shades hype nogal stom.
Marin- Lady Post-a-lot
Gelukkig had ik bepaalde voorkeuren voor 50 tinten een hype werd, val ik iig niet onder de suffe huisvrouwen
Ik ben trouwens best open over van alles, alleen zal ik niet zo uit het niks van alles vertellen en een vriendin met iets opzadelen. Wel als het toevallig ter sprake komt. Dan heb ik geen zin om mij anders voor te doen.
Ik ben trouwens best open over van alles, alleen zal ik niet zo uit het niks van alles vertellen en een vriendin met iets opzadelen. Wel als het toevallig ter sprake komt. Dan heb ik geen zin om mij anders voor te doen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
S
xxjojootjexx schreef:Gelukkig had ik bepaalde voorkeuren voor 50 tinten een hype werd, val ik iig niet onder de suffe huisvrouwen
Dit had ik zo kunnen schrijven
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe anoniem ben jij?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Concert lijst
» Lijst met files
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Concert lijst
» Lijst met files
Pagina 8 van 10
Permissies van dit forum: