Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
+52
Marin
Mermaid
Caroow
SuperGrover
Luce
Lot
Poisongirl
Caro
nina
Slakje
CCC
Joan
Charles
Océane
Bazinga
Carrie
Sea of Trees
snoezel
Merai
Moira
Artemis
Exogenesis
Pink!
SarahKey
M@niek
Caramba
Bliss
Viva
Mamsie
Aimee
Happinaz
Fred
Nyx
Burn
Pitufo
Susan
Lady4
Burgemeester Julia
Destino
Steep
Reva
Jade
Snoes
Minx
Sugarfall
Paper Crown
Penny Blossom
SoGood
MissBitchy
Elliot
Rush
xxjojootjexx
56 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Je sexleven
Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
Hm ja een beetje wel. Maar ook weer niet. Als ik het graag anaal zou doen, (voorbeeld, niet gebasseerd op de waarheid) tja. Niemand hoeft dat verder te weten, ook mijn vriendinnen niet. Ik vind soms dat 'we' allemaal té open over dinggen willen zijn.Sea of Trees schreef:Ik snap je vraag en ik vind het persoonlijk redelijk normaal om met mensen die dicht bij je staan over dit soort dingen te praten. Het voelt voor mij als uit de kast komen omdat ik die gevoelens al zo lang heb maar ze niet mocht voelen van mezelf.Carrie schreef:Waarom wil je daar open over zijn SoT? Dat gaat toch niemand wat aan eigenlijk, wat jij in de slaapkamer doet? Of zie je het als een levensstijl en voelt het daarom alsof je een beetje uit de kast moet komen?
Maar nu hou ik erover op, ik wil er geen nadruk op gaan leggen ofzo, ik hoop dat je dit stukje begrijpt.
Carrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13
Oeps (Zo vind ik m trouwens wel leuker)Carrie schreef:Laat mijn schoonmoeder erbuiten!Bazinga schreef:Carrie, misschien is 't wel 's fijn om erover te kunnen praten? Zonder dat je schoonmoeder zich in d'r koekje verslikt?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind dat geen vergelijking eigenlijk. Zoals jij het stelt klinkt het heel banaal, vind ik. Het is ook absoluut niet dat ik het van de daken schreeuw ofzo, maar ik wil me er gewoon niet meer voor schamen en als het onderwerp ter sprake komt, mezelf verbergen ofzo.
Maar goed, ik begrijp ook heel goed dat het moeilijk te begrijpen is voor mensen die deze gevoelens niet hebben. Het wordt toch al gauw ordinair ofzo terwijl ik dat zelf helemaal niet zo ervaar. Het is zoveel meer dan sex.
Maar goed, ik begrijp ook heel goed dat het moeilijk te begrijpen is voor mensen die deze gevoelens niet hebben. Het wordt toch al gauw ordinair ofzo terwijl ik dat zelf helemaal niet zo ervaar. Het is zoveel meer dan sex.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Nee misschien geen goede vergelijking. Maar toch heeft het óók zeker met seks te maken, anders stond het niet in dit topic. Maar, fijn dat jij er met je vriendinnen over kunt praten dan, als jij daar behoefte aan hebt.
Carrie- Fluisteraar
Was die laatste zin sarcastisch bedoelt? Ik praat er eigenlijk nooit over met vriendinnen hoor, zo ver komen die gesprekken gewoon nooit. Ik geef alleen aan dat áls het er over zou gaan, dat ik er best over wil praten.
Sea of Trees- Kletskop
Nee, was helemaal niet sarcastisch bedoeld!Sea of Trees schreef:Was die laatste zin sarcastisch bedoelt? Ik praat er eigenlijk nooit over met vriendinnen hoor, zo ver komen die gesprekken gewoon nooit. Ik geef alleen aan dat áls het er over zou gaan, dat ik er best over wil praten.
Carrie- Fluisteraar
Hai!xxjojootjexx schreef:Zullen het nou 88 meiden zijn die hebben ingevuld? Adv de vraag over 50 tinten?
Als dat zo is, is er 1 iemand die niet met zichzelf speelt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ok, gelukkigCarrie schreef:Nee, was helemaal niet sarcastisch bedoeld!Sea of Trees schreef:Was die laatste zin sarcastisch bedoelt? Ik praat er eigenlijk nooit over met vriendinnen hoor, zo ver komen die gesprekken gewoon nooit. Ik geef alleen aan dat áls het er over zou gaan, dat ik er best over wil praten.
Sea of Trees- Kletskop
Hoezo? Marin vind jij dit ook leuk?Marin schreef:Oh ja klopt!Sea of Trees schreef:Wij hebben er al eens over gePM'dMarin schreef:Sta jij dan aan de Dom of sub kant, SoT?
Ik ben m'n grenzen nog steeds niet tegengekomen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik snap SoT wel. Zonder al te veel in detail te treden, heb ik ook nogal wat nieuwe dingen meegemaakt en wat onderdeel van m'n leven is geworden als het ware. Daar wil ik soms best wel over praten, niet van de daken schreeuwen van oh wat ben ik stoer dat ik dat doe, maar meer omdat het gewoon impact en indruk maakt. Dat zou ik soms best willen delen, maar ja, niet met de buurvrouw.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja :-)Charles schreef:Hoezo? Marin vind jij dit ook leuk?Marin schreef:Oh ja klopt!Sea of Trees schreef:Wij hebben er al eens over gePM'dMarin schreef:Sta jij dan aan de Dom of sub kant, SoT?
Ik ben m'n grenzen nog steeds niet tegengekomen.
(Zie uitleg op vorige pagina zonder details haha)
Marin- Lady Post-a-lot
Oh! Stout . Welke kant sta jij dan?
Charles- Kletskop
Zie je mij als hete Dominatrix? Nee dus.
Marin- Lady Post-a-lot
Fijn dat er tenminste 1 iemand is, ik voel me al zo'n rare
Sea of Trees- Kletskop
Oh, maar nu ben ik dus nieuwsgierig terwijl dat nergens op slaat.
Charles- Kletskop
Als je maar nooit denkt dat je raar bent SoT.Sea of Trees schreef:Fijn dat er tenminste 1 iemand is, ik voel me al zo'n rare
Marin- Lady Post-a-lot
Lief, thanksMarin schreef:Als je maar nooit denkt dat je raar bent SoT.Sea of Trees schreef:Fijn dat er tenminste 1 iemand is, ik voel me al zo'n rare
Sea of Trees- Kletskop
Ik heb die voorkeuren zelf niet SoT, maar ik vind het absoluut niet raar en kan het me ook best voorstellen.
Charles- Kletskop
Hm, sommige dingen moet je gewoon voor je houden. Ookal is 't niet raar, 't is een vorm van fetisme(schrijf ik dat goed?) en dát kan best gek zijn voor mensen om te horen. Het is een feit dat je dan opgewonden wordt van een manier van seks dat samen gaat met pijn. Het is toch ook een beetje gek? Daarom behoor je sommige dingen gewoon niet te delen en je puur te focussen op mensen die datzelfde seksuele dingen beleven en je ook snappen. Ik word bijv misselijk dat in SATC die man die Charlotte gratis schoenen geeft en gek is op voeten en dan tijdens het passen klaarkomt door haar voet icm schoen.
Mijn vriendin heeft mij iets verteld. Het is echt bizar, haar vriend vindt 't onwijs geil en ik kan er gewoon niet over uit hoe erg ik dat vind, zij moest het kwijt en ik MOEST het aanhoren.
Mijn vriendin heeft mij iets verteld. Het is echt bizar, haar vriend vindt 't onwijs geil en ik kan er gewoon niet over uit hoe erg ik dat vind, zij moest het kwijt en ik MOEST het aanhoren.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Hmm, ik zou het voor me houden en niet meer reageren
Sea of Trees- Kletskop
O, ja haha in dit topic zeker wel! Ook met mensen op je heen hoor! Laat je alsjeblieft niet tegenhouden door wat ik of een ander zegt. Maar je snapt zelf ook dat 't gek kán overkomen. Dat van mijn vriendin is zo bizar dat ik als ik haar vriend zie, me zeer ongemakkelijk voel..Sea of Trees schreef:PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
O dat snap ik zeker, ik wil ook echt wel uitkijken wat ik tegen wie zeg daar over. Kan me goed voorstellen dat het mensen afschrikt or what so ever.Paper Crown schreef:O, ja haha in dit topic zeker wel! Ook met mensen op je heen hoor! Laat je alsjeblieft niet tegenhouden door wat ik of een ander zegt. Maar je snapt zelf ook dat 't gek kán overkomen. Dat van mijn vriendin is zo bizar dat ik als ik haar vriend zie, me zeer ongemakkelijk voel..Sea of Trees schreef:PC, ik snap je ook wel hoor. Maar dit is een topic wat gaat over sex en het onderwerp 50 tinten komt ter sprake, dan mag ik het er toch wel over hebben?
Sea of Trees- Kletskop
Maar SoT zegt toch ook dat dit niet iets is wat ze van de daken schreeuwt?
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze het er over wil hebben als het toevallig ter sprake komt.
Dus niet zoals met de vriendin van PC dat ze dit tijdens een kopje thee met een vriendin gaat delen.
Ik vind het een leuk topic trouwens!
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze het er over wil hebben als het toevallig ter sprake komt.
Dus niet zoals met de vriendin van PC dat ze dit tijdens een kopje thee met een vriendin gaat delen.
Ik vind het een leuk topic trouwens!
Gast- Gast
Ik kan me dat wel indenken, PC. Ik hoef van vrienden overigens sowieso niet veel details over hun seksleven. Je moet ze ook nog recht kunnen aankijken. Op het forum vind ik 't al weer wat gemakkelijker gaan, maar alsnog ben ik blij dat dit anoniem gaat.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Al vraag ik me trouwens af hoe anoniem dit is, aangezien de burgemeesters nogal veel kunnen zien en wij niet weten wie de burgemeesters zijn. Alhoewel.....
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe anoniem ben jij?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Concert lijst
» Lijst met files
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Concert lijst
» Lijst met files
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: