Hoe anoniem ben jij?
+35
pinklady85
Caresses
PrimaBella
Kabouter
Muppetje
Joli86
loura
Blond
aniet
Tullow
Toet
Dolphinne
_Lacey_
Sugarfall
TNMN
Ugly Betty
Jeanette
Laquisia
Serena
jena
SuperGrover
Silver
Zwerver
smooch
Tyrael
minoessepoes
Rumble
studiebol
Lynn_
Lotus
VeryCherry
Sterre
Suus
Happy
Mari
39 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoe anoniem ben jij?
Als je jezelf googeled, vind je jezelf dan terug of niet?
Als ik de naam van viend intyp dan krijg ik helemaal niks, hij heeft geen hyves, facebook of iets in die richting.
Typ ik mijn naam in, dan schrik ik toch wel wat je allemaal over me kan vinden (werk, woonplaats, school).
Zo heb ik ook ''vrienden'' op hyves die hun complete adres en telefoonnummer hebben staan, en dat openbaar, iedereen kan het zien.
Wat vind jij er van? Hou je je privacy of deel je alles met heel de wereld, en maakt het je bang, of juist totaal niet.
Als ik de naam van viend intyp dan krijg ik helemaal niks, hij heeft geen hyves, facebook of iets in die richting.
Typ ik mijn naam in, dan schrik ik toch wel wat je allemaal over me kan vinden (werk, woonplaats, school).
Zo heb ik ook ''vrienden'' op hyves die hun complete adres en telefoonnummer hebben staan, en dat openbaar, iedereen kan het zien.
Wat vind jij er van? Hou je je privacy of deel je alles met heel de wereld, en maakt het je bang, of juist totaal niet.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Hoe anoniem ben jij?
Ik google regelmatig op mijn naam en dan kom ik een boekverslag tegen van groep 8 waarmee ik een prijs heb gewonnen, en verder niks wat echt over mij gaat. Ik heb wel hyves en facebook maar niet zo te vinden. Ook bij afbeeldingen staan geen foto's die met mij te maken hebben.
Gast- Gast
Volgens mij ben ik redelijk anoniem, Het enige wat je vind is op schoolbank.nl op welke school ik heb gezeten.
Maar verder geen foto's of gegevens oid.
Hyves heb ik ook niet meer.
En hier post ik ook niet onder mijn eigen naam.
Redelijk anoniem dus
Maar verder geen foto's of gegevens oid.
Hyves heb ik ook niet meer.
En hier post ik ook niet onder mijn eigen naam.
Redelijk anoniem dus
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Bij afbeeldingen krijg ik alleen het plaatsje van mijn facebook (dat is geen foto van mezelf) en bij pagina's krijg ik ook alleen mijn facebook.
Maar eerst de facebook van een naamgenoot:
Maar eerst de facebook van een naamgenoot:
Gast- Gast
Mijn werk is te vinden, maar mijn Hyves en Facebook zijn afgeschermd, dus verder vind je niks.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Via dit forum heb ik een keer op zo'n site mijn sterfdatum berekend. NIET aan te raden, je rauwadvertentie komt namelijk op de eerste pagina's van google naar boven. Het is me gelukt om hem te verwijderen nu, pfieuwww.
Verder loopt er een naamgenoot van mij rond, die ook best veel gebruik maakt van social media. Dus onze hits wisselen elkaar af en op de tweede pagina komen er pas werkgerelateerde dingen van mij naar boven. Dat mag wel wat hoger staan vind ik .
Verder loopt er een naamgenoot van mij rond, die ook best veel gebruik maakt van social media. Dus onze hits wisselen elkaar af en op de tweede pagina komen er pas werkgerelateerde dingen van mij naar boven. Dat mag wel wat hoger staan vind ik .
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Als je je username op google afbeeldingen intikt, zie je heel veel foto's/afbeeldingen die forummers hebben geplaatst hier.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Facebook staat bovenaan. Verder is er nog een natuurkunde-PO te vinden. Maar erg veel kun je niet over mij te weten komen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik google mezelf ook regelmatig. Ik weet precies wat ik terug kan vinden.
O.a. facebook en andere socialmedia en verder mijn website, en nog wat andere dingen die met mij te maken hebben.
O.a. facebook en andere socialmedia en verder mijn website, en nog wat andere dingen die met mij te maken hebben.
Gast- Gast
Ik vind niks over mezelf
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb mezelf net ff gegoogled, daar staat dan dat ik Hyves en Facebook heb, maar je kunt daar verder niks van me zien.
Als ik mijn vriend google staat er dat hij twitter heeft, maar verder vind ik niks over hem
Maar als ik mijn Ex google, krijg ik ontzettend veel informatie, zijn telefoonnummer, maar ook dat hij in de Medezeggeschapsraad(?) op een school zit... dus van hem kan je heel veel vinden..
Als ik mijn vriend google staat er dat hij twitter heeft, maar verder vind ik niks over hem
Maar als ik mijn Ex google, krijg ik ontzettend veel informatie, zijn telefoonnummer, maar ook dat hij in de Medezeggeschapsraad(?) op een school zit... dus van hem kan je heel veel vinden..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik ben niet zo anoniem, heb mijn hyves alleen wel zo ingedeeld dat er niets spannends te vinden is zoals adres. Alleen vrienden kunnen bepaalde gegevens zien en mijn tel.nr. hebben mijn echte vrienden toch wel dus zie niet in waarom ik op dat op hyves zou gooien.
Verder komt mijn naam veel voor omdat ik contactpersoon ben voor alle vacatures die openstaan bij het bedrijf waarvoor ik werk. Mijn voornaam en achternaam komen beide bijna nooit voor dus ik ben heel makkelijk te vinden.
Zelfs alleen op voornaam.
Verder kom ik nog een interview van vroeger tegen en schoolbank, maar verder niets.
Verder komt mijn naam veel voor omdat ik contactpersoon ben voor alle vacatures die openstaan bij het bedrijf waarvoor ik werk. Mijn voornaam en achternaam komen beide bijna nooit voor dus ik ben heel makkelijk te vinden.
Zelfs alleen op voornaam.
Verder kom ik nog een interview van vroeger tegen en schoolbank, maar verder niets.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Als ik mijn naam google kan je op mijn Facebook en mijn Twitter komen. Heb de eerste paar pagina's doorgekeken en verder is er niks over me te vinden. Ik vind het niet erg dat die 2 dingen te vinden zijn, staat niks speciaals op.
Gast- Gast
Geen Hyves, geen faceboek, geen Linked in, geen twitter en ik ben de enigste persoon op deze wereld zo ver ik weet met mijn voor en achternaam, dus er komt ook geen naamgenoot naar boven als ik mezelf google!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Niets te vinden op mijn naam op internet, mijn facebook is afgeschermd en ook mijn twitteraccount komt niet naar boven bij google
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Eerste wat ik tegenkom als ik mijn naam google is facebook en vrienden die ik op facebook heb. Bij afbeeldingen zie je ook foto's van mij en vrienden die ik op facebook heb.
Hmm niet echt anoniem dus.
Hmm niet echt anoniem dus.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik ben niet heel anoniem maar mijn naam komt ook amper voor.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik vind het niet erg om vindbaar te zijn. Zo lang je maar niet hele persoonlijke dingen ziet als je googled, vind ik het prima. In de branche waar ik voor ben opgeleid is het juist belangrijk om zichtbaar te zijn. Anders besta je bijna niet... Maar ik houd het dus zeker wel in de gaten.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Alleen alles van facebook als foto's in albums enzo. En wanneer ik geslaagd ben op een openbare site, maar puur me naam. Op andere site's als hyves zet ik nooit mijn achternaam.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Bij mij kan je mijn LinkedIn profiel zien en daarnaast kun je zien dat ik paardgereden heb bij een studentenvereniging en dat ik gedanst heb bij Lucia Marthas. Allemaal niet zo heel boeiend, dat mag iedereen wel van me weten. Afbeeldingen zijn niet te vinden van mij via google.
Laatst aangepast door Darcy op vr 7 jan 2011 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha ik heb me rot gelachen. Ik kwam bij het googelen een oude website tegen, gemaakt door mij en mijn vriendinnen in de 2e klas. Het staat vol met gedichten over wormen en wormenrijmpjes etc. Misschien moet ik die site verwijderen voordat ik een echte baan ga zoeken, hahaha
Laatst aangepast door SuperGrover op vr 7 jan 2011 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb dezelfde naam als een actrice, dus de eerste paar pagina's gaan allemaal over haar.
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Als ik mijn naam in tik kom ik op FB, doe ik niets mee en nog heel wat oude dingen, waar ik ook niets mee doe.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Jen_ op vr 7 jan 2011 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Anoniem gebeld
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: