Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

+52
Marin
Mermaid
Caroow
SuperGrover
Luce
Lot
Poisongirl
Caro
nina
Slakje
CCC
Joan
Charles
Océane
Bazinga
Carrie
Sea of Trees
snoezel
Merai
Moira
Artemis
Exogenesis
Pink!
SarahKey
M@niek
Caramba
Bliss
Viva
Mamsie
Aimee
Happinaz
Fred
Nyx
Burn
Pitufo
Susan
Lady4
Burgemeester Julia
Destino
Steep
Reva
Jade
Snoes
Minx
Sugarfall
Paper Crown
Penny Blossom
SoGood
MissBitchy
Elliot
Rush
xxjojootjexx
56 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Je sexleven

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11108%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 8% 
[ 77 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn111010%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 10% 
[ 97 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11106%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 6% 
[ 58 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11102%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 2% 
[ 24 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 1% 
[ 14 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 1% 
[ 6 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11105%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 5% 
[ 52 ]
[ 8 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11107%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 7% 
[ 65 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn111011%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 11% 
[ 111 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn111017%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 17% 
[ 161 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11106%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 6% 
[ 58 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11100%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 0% 
[ 4 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11100%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 0% 
[ 4 ]
[ 2 ]
[ 5 ]
[ 8 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn11109%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 9% 
[ 91 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn111011%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Lijn1110 11% 
[ 107 ]
[ 3 ]
[ 14 ]

Totaal aantal stemmen : 969

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Mamsie vr 23 aug 2013 - 3:44

Ik zie dat er best wat aan sm doen, maar wat verstaan we daar dan onder. Ik kan een tik op m'n billen best waarderen maar dat noem ik geen sm
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 5 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Rush vr 23 aug 2013 - 3:49

Mamsie schreef:Ik zie dat er best wat aan sm doen, maar wat verstaan we daar dan onder. Ik kan een tik op m'n billen best waarderen maar dat noem ik geen sm
Ik twijfelde om bovenstaande ook bij die vraag.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Exogenesis vr 23 aug 2013 - 3:59

Rush schreef:
Mamsie schreef:Ik zie dat er best wat aan sm doen, maar wat verstaan we daar dan onder. Ik kan een tik op m'n billen best waarderen maar dat noem ik geen sm
Ik twijfelde om bovenstaande ook bij die vraag.
Die heb ik niet ingevuld, omdat ik een tikje ook niet als sm zie.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 4:01

Vroeg ik me ook af. Echte Dom/sub praktijken denk ik, met alle nodige attributen en acties.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  xxjojootjexx vr 23 aug 2013 - 4:07

Bliss schreef:Wel jammer dat er voor ons vrijgezellen eigenlijk weinig valt in te vullen hier.
De vraagstelling is wat dat betreft niet zo super, maar idd, hoeft natuurlijk niet perse over nu te gaan. Want als er staat ik sta open voor, betekent het ook niet dat je het nu doet.
Open anders zelf een nieuwe poll;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  xxjojootjexx vr 23 aug 2013 - 4:08

Marin schreef:
Vroeg ik me ook af. Echte Dom/sub praktijken denk ik, met alle nodige attributen en acties.
Dat had ik idd wel in gedachten.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx vr 23 aug 2013 - 4:16

Zullen het nou 88 meiden zijn die hebben ingevuld? Adv de vraag over 50 tinten?
Als dat zo is, is er 1 iemand die niet met zichzelf speelt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Artemis vr 23 aug 2013 - 4:31

Iets teveel 50 tinten gelezen Jojootje? Laughing 

Ik vind het niet zo representatief, mensen kunnen het lijstje op verschillende computers vaker invullen, en bondage is ook sm, dat zijn niet per se twee verschillende dingen. Sm behoorlijk breed.

Plasseks is volgende mij iets wat nog wel regelmatig voorkomt, poepseks veel minder, en hier staat ze samen in het rijtje.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Moira vr 23 aug 2013 - 4:34

Moet zo lachen om dit topic... Over hoe er zo serieus op in wordt gegaan hoe het vragenlijstje is samengesteld. Betrap mijzelf er ook al op dat ik zo denk Laughing . Héél anders dan bijvoorbeeld het Viva forum.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Pitufo vr 23 aug 2013 - 4:35

xxjojootjexx schreef:Zullen het nou 88 meiden zijn die hebben ingevuld? Adv de vraag over 50 tinten?
Als dat zo is, is er 1 iemand die niet met zichzelf speelt.
Haha, ik heb het lijstje ingevuld voordat die vraag werd toegevoegd en heb hem niet opnieuw ingevuld nadat die vraag werd toegevoegd. Denk dat het mysterie daarmee is opgelost en dat dus blijkbaar iedereen die tot nu toe geantwoord heeft met zichzelf speelt.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  xxjojootjexx vr 23 aug 2013 - 4:46

Niet alleen gelezen artemis Wink 

Zoals ik eerder zei heb ik niet bijster lang nagedacht over de opties, gewoon wat mij te binnen schoot.
Ik kan echt maar 1x invullen, of kun je ook invullen z onder ingelogd te zijn?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Artemis vr 23 aug 2013 - 4:50

Als je op je telefoon invult, en op je i pad, en op je werk, en hebt 2 accounts kun je hem vaker invullen. Dus iemand die denkt 'ja, ik ga naar een parenclub, maar ik wil niet dat ik de enige ben' kan hem zo 3x invullen.

Verzocht hoor...

Maar die 50 tinten fascinatie was me al opgevallen. Laughing 

Maar lees je vooral verder in, want het heeft weinig met sm te maken dat boek
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx vr 23 aug 2013 - 4:54

Oh wist niet dat dat kon;)
Idd 50 tinten is niet sm. Zijn wel andere aspecten uit het boek die ik interessant vind, maar daarover hier en nu niet meer.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Artemis vr 23 aug 2013 - 5:04

xxjojootjexx schreef:Oh wist niet dat dat kon;)
Idd 50 tinten is niet sm. Zijn wel andere aspecten uit het boek die ik interessant vind, maar daarover hier en nu niet meer.
Die man is eng, die vrouw zou elk weldenkend mens in elkaar willen meppen Laughing
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Merai vr 23 aug 2013 - 5:43

Ik had hem straks al ingevuld en krijg de vragen niet opnieuw in beeld, maar ik heb 50 tinten grijs ook niet gelezen dus de berekening klopt helaas niet. Ik kan me echt niets erotisch voorstellen bij poep- en plasseks. Misschien dat een van de twee stemmers in het biechttopic uitleg kan geven over de toegevoegde waarde Razz
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  snoezel vr 23 aug 2013 - 5:57

Whahaha. Me kostelijk vermaakt met dit topic. Laughing Laughing Laughing  Verrassende antwoorden overigens her en der...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Sea of Trees vr 23 aug 2013 - 6:17

Tsja SM......SM/BDSM is heel breed, je hebt inderdaad echte Dom/sub praktijken, en daar ligt mijn interesse heel erg. Ik ben nu een beetje 'uit de kast' aan het komen, maar ik heb die gevoelens al sinds ik besta zo ongeveer. Ik probeer steeds meer te accepteren dat dit nu eenmaal een deel van mij is en ik wil daar dus ook open over zijn als de situatie het toelaat. Maar ook ik heb grenzen hoor, er zijn dingen die ik echt niet zou doen. Het gaat me meer om de hele mindplay eromheen.

Je hebt ook mensen die natuurlijk 'gewoon' aan ruige sex doen, tik op de billen en een keertje haren trekken noem ik geen SM.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 6:39

Sta jij dan aan de Dom of sub kant, SoT?
Ik ben m'n grenzen nog steeds niet tegengekomen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carrie vr 23 aug 2013 - 6:44

Waarom wil je daar open over zijn SoT? Dat gaat toch niemand wat aan eigenlijk, wat jij in de slaapkamer doet? Of zie je het als een levensstijl en voelt het daarom alsof je een beetje uit de kast moet komen?
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Bericht  Bazinga vr 23 aug 2013 - 6:50

Carrie, misschien is 't wel 's fijn om erover te kunnen praten? Zonder dat je schoonmoeder zich in d'r koekje verslikt?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Océane vr 23 aug 2013 - 7:29

Daar ging mijn cola! Zo via mijn neus naar buiten...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Sea of Trees vr 23 aug 2013 - 7:29

Carrie schreef:Waarom wil je daar open over zijn SoT? Dat gaat toch niemand wat aan eigenlijk, wat jij in de slaapkamer doet? Of zie je het als een levensstijl en voelt het daarom alsof je een beetje uit de kast moet komen?
Ik snap je vraag smile en ik vind het persoonlijk redelijk normaal om met mensen die dicht bij je staan over dit soort dingen te praten. Het voelt voor mij als uit de kast komen omdat ik die gevoelens al zo lang heb maar ze niet mocht voelen van mezelf.

Maar nu hou ik erover op, ik wil er geen nadruk op gaan leggen ofzo, ik hoop dat je dit stukje begrijpt.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sea of Trees vr 23 aug 2013 - 7:30

Marin schreef:Sta jij dan aan de Dom of sub kant, SoT?
Wij hebben er al eens over gePM'd smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 7:34

Sea of Trees schreef:
Marin schreef:Sta jij dan aan de Dom of sub kant, SoT?
Wij hebben er al eens over gePM'd smile
Oh ja klopt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carrie vr 23 aug 2013 - 7:37

Bazinga schreef:Carrie, misschien is 't wel 's fijn om erover te kunnen praten? Zonder dat je schoonmoeder zich in d'r koekje verslikt?
Laat mijn schoonmoeder erbuiten!
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen