Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

+52
Marin
Mermaid
Caroow
SuperGrover
Luce
Lot
Poisongirl
Caro
nina
Slakje
CCC
Joan
Charles
Océane
Bazinga
Carrie
Sea of Trees
snoezel
Merai
Moira
Artemis
Exogenesis
Pink!
SarahKey
M@niek
Caramba
Bliss
Viva
Mamsie
Aimee
Happinaz
Fred
Nyx
Burn
Pitufo
Susan
Lady4
Burgemeester Julia
Destino
Steep
Reva
Jade
Snoes
Minx
Sugarfall
Paper Crown
Penny Blossom
SoGood
MissBitchy
Elliot
Rush
xxjojootjexx
56 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Je sexleven

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11108%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 8% 
[ 77 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn111010%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 10% 
[ 97 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11106%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 6% 
[ 58 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11102%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 2% 
[ 24 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 1% 
[ 14 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 1% 
[ 6 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11105%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 5% 
[ 52 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 1% 
[ 8 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11107%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 7% 
[ 65 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn111011%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 11% 
[ 111 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn111017%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 17% 
[ 161 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11106%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 6% 
[ 58 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11100%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 0% 
[ 4 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11100%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 0% 
[ 4 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11100%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 0% 
[ 2 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 1% 
[ 5 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 1% 
[ 8 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11109%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 9% 
[ 91 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn111011%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 11% 
[ 107 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11100%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 0% 
[ 3 ]
Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn11101%Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Lijn1110 1% 
[ 14 ]
 
Totaal aantal stemmen : 969
 
 

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Punk'd za 24 aug 2013 - 5:51

Grappig topic dit smile 

Ik ben eigenlijk best open over mijn/ons seksleven maar niet ongevraagd. Ik zou niet zomaar beginnen te kletsen over wat ik allemaal uitspook. Maar met een wijntje op in een gezellige setting nemen gesprekken nou af en toe wel eens een bepaalde wending haha.

Net als met standjes, ik ben altijd benieuwd hoe mensen bepaalde standjes ervaren. Soms staat er weer eens wat in de Cosmopolitan/Glamour ofzo en dan denk ik 'oh leuk uittesten!'.. valt altijd tegen haha laughcry

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Gast za 24 aug 2013 - 5:51

.


Laatst aangepast door Iemand op zo 25 aug 2013 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  SuperGrover za 24 aug 2013 - 6:00

Iemand: Ah oke, dank je voor de uitleg. Vind je het zelf ook fijn om te doen, of moet je nog steeds een soort drempel over? 

Punk'd: Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Ik heb één vriendin waarmee ik heel open kan praten over seks, echt alles bespreek ik met haar, en ik vind dat eigenlijk heel fijn. Juist van die dingen zoals standjes. Ik vind het ook heel nuttig.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Gast za 24 aug 2013 - 6:11

.


Laatst aangepast door Iemand op zo 25 aug 2013 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  SuperGrover za 24 aug 2013 - 6:15

Oké. Heeft hij ook de fantasie dat hij over jou plast, of is het echt alleen dat jij over hem heen plast wat jou opwindt?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Gast za 24 aug 2013 - 6:29

.


Laatst aangepast door Iemand op zo 25 aug 2013 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  SuperGrover za 24 aug 2013 - 6:34

Haha oké, nee dan ben ik weer op de hoogte smile Bedankt voor je openheid.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Dora za 24 aug 2013 - 7:45

Lot schreef:Maar de meiden die interesse hebben in bdsm, is dit bespreekbaar in de relatie? Of is de relatie hier zelfs op uitgekozen? Want het lijkt me wel prettig als je dit kan delen en dat de ander ook wel kennis van zaken heeft.
Hier helaas niet. Dus ik heb het naast me neer gelegd... Maar dat neemt niet weg dat ik er nog steeds bij fantasieën erover snel opgewonden kan zijn.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  CCC za 24 aug 2013 - 8:49

Toch zonde Dora...

Zou het vervelend vinden als mijn fantasieën niet bespreekbaar zijn bij ons.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Curious za 24 aug 2013 - 9:09

Iemand schreef:Graag gedaan hoor. Vroeger had ik waarschijnlijk ook niets hiervan begrepen smile.
Door jou begrijp ik het nu wel. Fijn dat je er even over uit wilde wijdden!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Artemis za 24 aug 2013 - 9:19

CCC schreef:Toch zonde Dora...

Zou het vervelend vinden als mijn fantasieën niet bespreekbaar zijn bij ons.
Ik denk dat dat je relatie de das om kan doen. De man waar ik een affaire mee had had dat probleem. Zijn vrouw en hij lagen mijlenver uit elkaar wat seks betrof, hij had weleens iets gedeeld, iets nog niet zo heftigs, en dat vond ze al schokkend en vreselijk. Dat kan natuurlijk, maar met haar seksuele wensen kon hij ook weer vrij weinig.

'Gewoon' seks hebben was niet echt iets wat werkte bij hem, en dus hadden ze al jaren geen seks meer, en doordat het zover uit elkaar lag was het ook niet meer bespreekbaar. Ik kan me voorstellen dat als je partner al schrikt van handboeien bijv, en dat is zo'n beetje de minst schokkende van je fantasieën, dat je dan verder niets meer durft te vertellen.
Overigens snap ik ook dat je dat als partner helemaal niet wilt horen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Dora za 24 aug 2013 - 9:27

Artemis schreef:
CCC schreef:Toch zonde Dora...

Zou het vervelend vinden als mijn fantasieën niet bespreekbaar zijn bij ons.
Ik denk dat dat je relatie de das om kan doen. De man waar ik een affaire mee had had dat probleem. Zijn vrouw en hij lagen mijlenver uit elkaar wat seks betrof, hij had weleens iets gedeeld, iets nog niet zo heftigs, en dat vond ze al schokkend en vreselijk. Dat kan natuurlijk, maar met haar seksuele wensen kon hij ook weer vrij weinig.

'Gewoon' seks hebben was niet echt iets wat werkte bij hem, en dus hadden ze al jaren geen seks meer, en doordat het zover uit elkaar lag was het ook niet meer bespreekbaar. Ik kan me voorstellen dat als je partner al schrikt van handboeien bijv, en dat is zo'n beetje de minst schokkende van je fantasieën, dat je dan verder niets meer durft te vertellen.
Overigens snap ik ook dat je dat als partner helemaal niet wilt horen.
Tja, wat moet ik dan? Het buiten de deur zoeken? Dat is voor mij/ons ook niet echt een optie.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Artemis za 24 aug 2013 - 9:29

Nee, dat zeg ik niet, was meer algemeen bedoeld, het lijkt mij alleen heel vervelend, niets meer of minder. Hij zocht het wel buiten de deur, dat snap ik ook.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Dora za 24 aug 2013 - 9:33

Artemis schreef:Nee, dat zeg ik niet, was meer algemeen bedoeld, het lijkt mij alleen heel vervelend, niets meer of minder. Hij zocht het wel buiten de deur, dat snap ik ook.
Dat weet ik ook wel, maar het wel iets waar ik met tijden op 'vast loop'/moeite mee heb. Is idd erg vervelend.
Heb er ook wel over na gedacht om het buiten de deur te zoeken, maar ik weet dat mijn wederhelft er niet achter kan staan.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Sea of Trees za 24 aug 2013 - 10:00

Ik weet wel zeker dat het je relatie uiteindelijk de das om kan doen. Het is zo'n heftig verlangen, een deel van jezelf, je kan prima een tijd zonder maar op den duur begint het altijd weer te kriebelen. Het is niet iets wat te ontkennen of weg te stoppen valt. Als je dat in je relatie helemaal niet kwijt kan, dan is de kans groot dat de boel vroeg of laat ontploft.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Dora za 24 aug 2013 - 10:03

Sea of Trees schreef:Ik weet wel zeker dat het je relatie uiteindelijk de das om kan doen. Het is zo'n heftig verlangen, een deel van jezelf, je kan prima een tijd zonder maar op den duur begint het altijd weer te kriebelen. Het is niet iets wat te ontkennen of weg te stoppen valt. Als je dat in je relatie helemaal niet kwijt kan, dan is de kans groot dat de boel vroeg of laat ontploft.
Laten we er dan maar het beste van hopen. Zou toch jammer zijn van onze relatie sinds 2003 en 2 kindjes.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Makamba zo 25 aug 2013 - 22:33

Paper Crown schreef:
SoGood schreef:
MissBitchy schreef:Vanilleseks?
Ben jij 1 van de 6 mensen die 50 Tinten Grijs niet heeft gelezen? Wink
Ik ook niet.
Ik heb het boek ook niet gelezen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 22:42

Ik ook niet, trekt me totáál niet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Caro zo 25 aug 2013 - 23:22

Dora schreef:
Sea of Trees schreef:Ik weet wel zeker dat het je relatie uiteindelijk de das om kan doen. Het is zo'n heftig verlangen, een deel van jezelf, je kan prima een tijd zonder maar op den duur begint het altijd weer te kriebelen. Het is niet iets wat te ontkennen of weg te stoppen valt. Als je dat in je relatie helemaal niet kwijt kan, dan is de kans groot dat de boel vroeg of laat ontploft.
Laten we er dan maar het beste van hopen. Zou toch jammer zijn van onze relatie sinds 2003 en 2 kindjes.
Ik hoop het ook voor jullie :-). 

Hier is het er ook (deels) op misgelopen. Al had hij wel meer problemen uiteindelijk en was het meer een kwestie van helemaal geen sex en al helemaaaaal niet eentje waarin misschien nét iets meer gebeurde (overigens.. dit is zeker niet altijd zo geweest. In het begin was hij heel ruimdenkend, dat is in de loop der jaren steeds minder geworden).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Gast ma 26 aug 2013 - 4:20

Gaat dat boek over SM ofzo? De enige positieve recensies op bol.com zijn die met spelfouten en zonder hoofdletters/ punten:


wat een goed boek trouwens al de drie boeken als je een maal begin dan wil je het liefs pas op houden als het uit is maar het gevaar is dat je dan niet meer aan slapen toe kom de volgende delen daar heb je het zelfde mee lees en je zal ervaren dat ik het niet verzin veel lees plezier zou ik zeggen


laughcry 


Ik geloof niet dat het iets voor mij is, ondanks mijn persoonlijke voorkeuren in bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  xxjojootjexx do 29 aug 2013 - 5:28

Wat je al niet tegenkomt op nu.nl 

http://www.nu.nl/tech/3562283/slimme-vibrator-vibease-werkt-met-persoonlijke-fantasieen.html

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Exogenesis do 29 aug 2013 - 5:33

Ik ben (en heb) kennelijk een heel saaie doos, maar speeltjes trekken mij echt niet.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Burn do 29 aug 2013 - 5:35

Exogenesis schreef:Ik ben (en heb) kennelijk een heel saaie doos
lol! 

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst! - Pagina 10 Empty Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!

Bericht  Bazinga do 29 aug 2013 - 5:37

Exogenesis schreef:Ik ben (en heb) kennelijk een heel saaie doos, maar speeltjes trekken mij echt niet.
Spray er wat glittergloss op.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum