Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
+52
Marin
Mermaid
Caroow
SuperGrover
Luce
Lot
Poisongirl
Caro
nina
Slakje
CCC
Joan
Charles
Océane
Bazinga
Carrie
Sea of Trees
snoezel
Merai
Moira
Artemis
Exogenesis
Pink!
SarahKey
M@niek
Caramba
Bliss
Viva
Mamsie
Aimee
Happinaz
Fred
Nyx
Burn
Pitufo
Susan
Lady4
Burgemeester Julia
Destino
Steep
Reva
Jade
Snoes
Minx
Sugarfall
Paper Crown
Penny Blossom
SoGood
MissBitchy
Elliot
Rush
xxjojootjexx
56 plaatsers
Pagina 10 van 10
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Je sexleven
Re: Anoniem sex-vragenlijstje! Aanvullingen op de lijst!
Grappig topic dit
Ik ben eigenlijk best open over mijn/ons seksleven maar niet ongevraagd. Ik zou niet zomaar beginnen te kletsen over wat ik allemaal uitspook. Maar met een wijntje op in een gezellige setting nemen gesprekken nou af en toe wel eens een bepaalde wending haha.
Net als met standjes, ik ben altijd benieuwd hoe mensen bepaalde standjes ervaren. Soms staat er weer eens wat in de Cosmopolitan/Glamour ofzo en dan denk ik 'oh leuk uittesten!'.. valt altijd tegen haha
Ik ben eigenlijk best open over mijn/ons seksleven maar niet ongevraagd. Ik zou niet zomaar beginnen te kletsen over wat ik allemaal uitspook. Maar met een wijntje op in een gezellige setting nemen gesprekken nou af en toe wel eens een bepaalde wending haha.
Net als met standjes, ik ben altijd benieuwd hoe mensen bepaalde standjes ervaren. Soms staat er weer eens wat in de Cosmopolitan/Glamour ofzo en dan denk ik 'oh leuk uittesten!'.. valt altijd tegen haha
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
.
Laatst aangepast door Iemand op zo 25 aug 2013 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Iemand: Ah oke, dank je voor de uitleg. Vind je het zelf ook fijn om te doen, of moet je nog steeds een soort drempel over?
Punk'd: Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Ik heb één vriendin waarmee ik heel open kan praten over seks, echt alles bespreek ik met haar, en ik vind dat eigenlijk heel fijn. Juist van die dingen zoals standjes. Ik vind het ook heel nuttig.
Punk'd: Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Ik heb één vriendin waarmee ik heel open kan praten over seks, echt alles bespreek ik met haar, en ik vind dat eigenlijk heel fijn. Juist van die dingen zoals standjes. Ik vind het ook heel nuttig.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
.
Laatst aangepast door Iemand op zo 25 aug 2013 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oké. Heeft hij ook de fantasie dat hij over jou plast, of is het echt alleen dat jij over hem heen plast wat jou opwindt?
SuperGrover- Ratel
.
Laatst aangepast door Iemand op zo 25 aug 2013 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha oké, nee dan ben ik weer op de hoogte Bedankt voor je openheid.
SuperGrover- Ratel
Hier helaas niet. Dus ik heb het naast me neer gelegd... Maar dat neemt niet weg dat ik er nog steeds bij fantasieën erover snel opgewonden kan zijn.Lot schreef:Maar de meiden die interesse hebben in bdsm, is dit bespreekbaar in de relatie? Of is de relatie hier zelfs op uitgekozen? Want het lijkt me wel prettig als je dit kan delen en dat de ander ook wel kennis van zaken heeft.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Toch zonde Dora...
Zou het vervelend vinden als mijn fantasieën niet bespreekbaar zijn bij ons.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Door jou begrijp ik het nu wel. Fijn dat je er even over uit wilde wijdden!Iemand schreef:Graag gedaan hoor. Vroeger had ik waarschijnlijk ook niets hiervan begrepen .
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik denk dat dat je relatie de das om kan doen. De man waar ik een affaire mee had had dat probleem. Zijn vrouw en hij lagen mijlenver uit elkaar wat seks betrof, hij had weleens iets gedeeld, iets nog niet zo heftigs, en dat vond ze al schokkend en vreselijk. Dat kan natuurlijk, maar met haar seksuele wensen kon hij ook weer vrij weinig.CCC schreef:Toch zonde Dora...
'Gewoon' seks hebben was niet echt iets wat werkte bij hem, en dus hadden ze al jaren geen seks meer, en doordat het zover uit elkaar lag was het ook niet meer bespreekbaar. Ik kan me voorstellen dat als je partner al schrikt van handboeien bijv, en dat is zo'n beetje de minst schokkende van je fantasieën, dat je dan verder niets meer durft te vertellen.
Overigens snap ik ook dat je dat als partner helemaal niet wilt horen.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Tja, wat moet ik dan? Het buiten de deur zoeken? Dat is voor mij/ons ook niet echt een optie.Artemis schreef:Ik denk dat dat je relatie de das om kan doen. De man waar ik een affaire mee had had dat probleem. Zijn vrouw en hij lagen mijlenver uit elkaar wat seks betrof, hij had weleens iets gedeeld, iets nog niet zo heftigs, en dat vond ze al schokkend en vreselijk. Dat kan natuurlijk, maar met haar seksuele wensen kon hij ook weer vrij weinig.CCC schreef:Toch zonde Dora...
'Gewoon' seks hebben was niet echt iets wat werkte bij hem, en dus hadden ze al jaren geen seks meer, en doordat het zover uit elkaar lag was het ook niet meer bespreekbaar. Ik kan me voorstellen dat als je partner al schrikt van handboeien bijv, en dat is zo'n beetje de minst schokkende van je fantasieën, dat je dan verder niets meer durft te vertellen.
Overigens snap ik ook dat je dat als partner helemaal niet wilt horen.
Dora- Kletskop
Nee, dat zeg ik niet, was meer algemeen bedoeld, het lijkt mij alleen heel vervelend, niets meer of minder. Hij zocht het wel buiten de deur, dat snap ik ook.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Dat weet ik ook wel, maar het wel iets waar ik met tijden op 'vast loop'/moeite mee heb. Is idd erg vervelend.Artemis schreef:Nee, dat zeg ik niet, was meer algemeen bedoeld, het lijkt mij alleen heel vervelend, niets meer of minder. Hij zocht het wel buiten de deur, dat snap ik ook.
Heb er ook wel over na gedacht om het buiten de deur te zoeken, maar ik weet dat mijn wederhelft er niet achter kan staan.
Dora- Kletskop
Ik weet wel zeker dat het je relatie uiteindelijk de das om kan doen. Het is zo'n heftig verlangen, een deel van jezelf, je kan prima een tijd zonder maar op den duur begint het altijd weer te kriebelen. Het is niet iets wat te ontkennen of weg te stoppen valt. Als je dat in je relatie helemaal niet kwijt kan, dan is de kans groot dat de boel vroeg of laat ontploft.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Laten we er dan maar het beste van hopen. Zou toch jammer zijn van onze relatie sinds 2003 en 2 kindjes.Sea of Trees schreef:Ik weet wel zeker dat het je relatie uiteindelijk de das om kan doen. Het is zo'n heftig verlangen, een deel van jezelf, je kan prima een tijd zonder maar op den duur begint het altijd weer te kriebelen. Het is niet iets wat te ontkennen of weg te stoppen valt. Als je dat in je relatie helemaal niet kwijt kan, dan is de kans groot dat de boel vroeg of laat ontploft.
Dora- Kletskop
Ik heb het boek ook niet gelezen.Paper Crown schreef:Ik ook niet.SoGood schreef:Ben jij 1 van de 6 mensen die 50 Tinten Grijs niet heeft gelezen?MissBitchy schreef:Vanilleseks?
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik ook niet, trekt me totáál niet.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoop het ook voor jullie :-).Dora schreef:Laten we er dan maar het beste van hopen. Zou toch jammer zijn van onze relatie sinds 2003 en 2 kindjes.Sea of Trees schreef:Ik weet wel zeker dat het je relatie uiteindelijk de das om kan doen. Het is zo'n heftig verlangen, een deel van jezelf, je kan prima een tijd zonder maar op den duur begint het altijd weer te kriebelen. Het is niet iets wat te ontkennen of weg te stoppen valt. Als je dat in je relatie helemaal niet kwijt kan, dan is de kans groot dat de boel vroeg of laat ontploft.
Hier is het er ook (deels) op misgelopen. Al had hij wel meer problemen uiteindelijk en was het meer een kwestie van helemaal geen sex en al helemaaaaal niet eentje waarin misschien nét iets meer gebeurde (overigens.. dit is zeker niet altijd zo geweest. In het begin was hij heel ruimdenkend, dat is in de loop der jaren steeds minder geworden).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Gaat dat boek over SM ofzo? De enige positieve recensies op bol.com zijn die met spelfouten en zonder hoofdletters/ punten:
wat een goed boek trouwens al de drie boeken als je een maal begin dan wil je het liefs pas op houden als het uit is maar het gevaar is dat je dan niet meer aan slapen toe kom de volgende delen daar heb je het zelfde mee lees en je zal ervaren dat ik het niet verzin veel lees plezier zou ik zeggen
Ik geloof niet dat het iets voor mij is, ondanks mijn persoonlijke voorkeuren in bed.
wat een goed boek trouwens al de drie boeken als je een maal begin dan wil je het liefs pas op houden als het uit is maar het gevaar is dat je dan niet meer aan slapen toe kom de volgende delen daar heb je het zelfde mee lees en je zal ervaren dat ik het niet verzin veel lees plezier zou ik zeggen
Ik geloof niet dat het iets voor mij is, ondanks mijn persoonlijke voorkeuren in bed.
Gast- Gast
Wat je al niet tegenkomt op nu.nl
http://www.nu.nl/tech/3562283/slimme-vibrator-vibease-werkt-met-persoonlijke-fantasieen.html
http://www.nu.nl/tech/3562283/slimme-vibrator-vibease-werkt-met-persoonlijke-fantasieen.html
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik ben (en heb) kennelijk een heel saaie doos, maar speeltjes trekken mij echt niet.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exogenesis schreef:Ik ben (en heb) kennelijk een heel saaie doos
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Spray er wat glittergloss op.Exogenesis schreef:Ik ben (en heb) kennelijk een heel saaie doos, maar speeltjes trekken mij echt niet.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe anoniem ben jij?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Concert lijst
» Lijst met files
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» (anoniem) ggd inlichten over kinderopvang
» Concert lijst
» Lijst met files
Pagina 10 van 10
Permissies van dit forum: